abonnement Unibet Coolblue
pi_193376510
Oktay we zijn eruit dus :+
Vakman pur sang
  vrijdag 29 mei 2020 @ 22:42:02 #52
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_193376511
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:39 schreef AchJa het volgende:

[..]


[..]

Dan is mij ergens fake news voorgeschoteld.. Ik ga onderzoeken
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_193376543
quote:
16s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja sure, eeuwige slachtofferrol...

Ze hebben godverdomme half die stad afgebrand en er liggen meerdere mensen met schotwonden in het ziekenhuis man lul nou alsjeblieft niet zo tering dom.
Ik raad je aan toch niets meer in de gedragspsychologie van de mens te verdienen, daar zijn eenvoudig artikelen over te vinden. Rellen en plunderingen gebeurde al in de middeleeuwen, dat gebeurt in een samenleving waar heel veel mensen heel weinig hebben.

Bijzonder ook dat je je meer druk lijkt je maken over wat flatscreens en afgebrande gebouwen. Dit staat tot niets in vergelijking met de duizenden onnodige slachtoffers van politiegeweld.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 22:44:36 #54
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193376566
we kunnen dus wel 1000 redenen opnoemen waarom de dood van die man zijn eigen schuld is

En toch zijn ze alle vier op staande voet ontslagen en gaat die zijjn knie 5 minuten in de nek drukte vervolgd worden voor moord
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193376570
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Eens want was tijdens het arrest al bekend dat hij een strafblad had? Het was gewoon een verdachte en had dus ook een onschuldig iemand kunnen zijn.
Maar ik denk dat daar bijna iedereen het wel over eens is. Het punt is of zo’ n mislukte arrestatie zulke rellen goedpraat. En dat denk ik absoluut niet.
Ik vind dat vooral de media hier een kwalijke rol speelt door iedere zwarte die door een blanke gedood wordt enorm uit te vergroten, waardoor bij zwarte Amerikanen het beeld ontstaat dat zij doelgericht bejaagd worden. En daarop wordt dan gereageerd. Hoofdschuldige van de rellen is mi de media. Zouden zij over deze dood net zo berichten als over alle black on white crime was er niks verder gebeurd.
Die rellen zijn ook walgelijk. Heb begrepen dat de woning van oom agent bewaakt wordt. Begrijpelijk, kan mij wel voorstellen dat er wat boze burgers verhaal willen komen halen. Maar ja, de vrouw van oom agent kan er verder ook weinig aan doen. De moord op Floyd (voor mij is het moord) is helaas aanleiding voor de 'deplorabeles' (mooi woord van Hillary) om wat opgekropte frustratie en hebzucht ten toon te spreiden.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 22:45:46 #56
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193376595
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:43 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Ik raad je aan toch niets meer in de gedragspsychologie van de mens te verdienen, daar zijn eenvoudig artikelen over te vinden. Rellen en plunderingen gebeurde al in de middeleeuwen, dat gebeurt in een samenleving waar heel veel mensen heel weinig hebben.

Bijzonder ook dat je je meer druk lijkt je maken over wat flatscreens en afgebrande gebouwen. Dit staat tot niets in vergelijking met de duizenden onnodige slachtoffers van politiegeweld.
Dat waren opstanden van mensen die honger hadden of onderdrukt werden. Vaak zat achter zo’ n opstand ook een ideologie of vrijheidsideaal en offerden mensen zich op om hun volk van de tirannie te bevrijden. Een nobel streven.

Dit zijn gewoon luie flikkers die risicoloos een flatscreen willen stelen om hun PS4 op aan te sluiten. Totaal anders. Kansloze criminele tokkies.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_193376611
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Haha. Heb je gezien hoe dik de meeste van die plunderaars waren? Er komen in de VS geen kinderen om van de honger. Die mensen krijgen allemaal welfare cheques. Met een kommkommmer en een zak aardappelen weten ze niet eens wat ze aanmoeten, die mensen kennen alleen de fastfood-restaurants!
Dat Amerikanen dik zijn heeft puur je maken dat ze geen geld hebben voor een gezond dieet (de MacDonalds is daar in tegenstelling tot Nederland vele malen goedkoper dan een gezonde maaltijd). Overigens staan er nu kilometers file bij de voedselbanken. Daarnaast krijgt niet iedere Amerikaan een welfare cheques, dat heb je uit je duim gezogen.
pi_193376615
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:43 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Ik raad je aan toch niets meer in de gedragspsychologie van de mens te verdienen, daar zijn eenvoudig artikelen over te vinden. Rellen en plunderingen gebeurde al in de middeleeuwen, dat gebeurt in een samenleving waar heel veel mensen heel weinig hebben.

Bijzonder ook dat je je meer druk lijkt je maken over wat flatscreens en afgebrande gebouwen. Dit staat tot niets in vergelijking met de duizenden onnodige slachtoffers van politiegeweld.
Bijzonder dat een dode crimineel je zo veel raakt en tientallen gewonde mensen wiens leven is afgebrand en kortgeslagen je koud laat. Je zou haast denken dat het aan de kleur van de slachtoffers ligt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193376624
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is daar gewoon een legale manier om iemand onder bedwang te houden. Punt was dat deze man niet tegenstribbelde.
Volgens mij heeft de politie daar zelf gezegd dat het juist niet volgens de instructies is, en dus ook niet legaal lijkt me.
pi_193376654
quote:
16s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Bijzonder dat een dode crimineel je zo veel raakt en tientallen gewonde mensen wiens leven is afgebrand en kortgeslagen je koud laat. Je zou haast denken dat het aan de kleur van de slachtoffers ligt.
Wow.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 22:48:41 #61
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_193376668
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:39 schreef AchJa het volgende:

[..]


[..]

The manual of the Minneapolis Police Department states that neck restraints and chokeholds are basically reserved for when an officer feels caught in a life-or-death situation. There was no apparent threat of that nature in Mr. Floyd’s detention.

Experts viewing the footage suggest that it was more likely a case of “street justice,” when a police officer seeks to punish a suspect by inflicting pain for something done to the officer during the arrest.

https://www.nytimes.com/2(...)rge-floyd-death.html
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_193376674
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:48 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Wow.
Nogal ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193376676
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat waren opstanden van mensen die honger hadden of onderdrukt werden. Vaak zat achter zo’ n opstand ook een ideologie of vrijheidsideaal en offerden mensen zich op om hun volk van de tirannie te bevrijden. Een nobel streven.

Dit zijn gewoon luie flikkers die risicoloos een flatscreen willen stelen om hun PS4 op aan te sluiten. Totaal anders. Kansloze criminele tokkies.
:N
pi_193376678
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:43 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Ik raad je aan toch niets meer in de gedragspsychologie van de mens te verdienen, daar zijn eenvoudig artikelen over te vinden. Rellen en plunderingen gebeurde al in de middeleeuwen, dat gebeurt in een samenleving waar heel veel mensen heel weinig hebben.

Bijzonder ook dat je je meer druk lijkt je maken over wat flatscreens en afgebrande gebouwen. Dit staat tot niets in vergelijking met de duizenden onnodige slachtoffers van politiegeweld.
Waarom hebben die mensen zo weinig dan?
Vakman pur sang
  vrijdag 29 mei 2020 @ 22:49:06 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193376679
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:46 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Dat Amerikanen dik zijn heeft puur je maken dat ze geen geld hebben voor een gezond dieet (de MacDonalds is daar in tegenstelling tot Nederland vele malen goedkoper dan een gezonde maaltijd). Overigens staan er nu kilometers file bij de voedselbanken. Daarnaast krijgt niet iedere Amerikaan een welfare cheques, dat heb je uit je duim gezogen.
In Amerika gaan geen mensen dood van de honger. De reden dat ze liever wellfare cheques geven dan een uitkering is om te voorkomen dat ze het geld besteden aan drank en drugs.

Dat gezond eten duurder zou zijn dan fastfood is een fabel die de PvdA ook in Nederland er wilde doordrukken. Maar dat is gewoon niet waar. Noch in de VS, noch hier. Als jij de moeite doet om naar de markt te gaan of naar een boer kun je voor 8 euro een heel gezin voeden. Terwijl je bij de Mac Donald dat al voor 1 persoon nodig hebt. Stel dat in de VS de mac 2x goedkoper is, dan is zelf koken ook nog goedkoper. Die mensen zijn gewoon te lui om boodschappen te doen, te koken en af te wassen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_193376691
quote:
16s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jij zegt op zijn minst moord dus mogelijk meer hè helder licht. :o
Ik zeg op zijn minst doodslag. Heb jij poep in je ogen
pi_193376721
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:49 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik zeg op zijn minst doodslag. Heb jij poep in je ogen
Hey rustig aan nou anders meld ik je bij de baas.

Ik bedoelde op zijn minst doodslag dus mogelijk meer. En wat is er meer dan doodslag papoea?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193376746
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Waarom hebben die mensen zo weinig dan?
Omdat ze weinig verdienen, enorme schulden hebben en buitensporig veel moeten betalen voor publieke diensten.
pi_193376775
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

In Amerika gaan geen mensen dood van de honger. De reden dat ze liever wellfare cheques geven dan een uitkering is om te voorkomen dat ze het geld besteden aan drank en drugs.

Dat gezond eten duurder zou zijn dan fastfood is een fabel die de PvdA ook in Nederland er wilde doordrukken. Maar dat is gewoon niet waar. Noch in de VS, noch hier. Als jij de moeite doet om naar de markt te gaan of naar een boer kun je voor 8 euro een heel gezin voeden. Terwijl je bij de Mac Donald dat al voor 1 persoon nodig hebt. Stel dat in de VS de mac 2x goedkoper is, dan is zelf koken ook nog goedkoper. Die mensen zijn gewoon te lui om boodschappen te doen, te koken en af te wassen.
Sorry ik ga hier echt niet verder op in. Kan het ook niet helemaal volgen. Maar bedankt voor je inbreng.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 22:56:03 #70
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193376793
https://akimages.shoploca(...)_OKC_ALT_r_l2wiz.jpg

Hier een Aldi-folder uit Amerika. (Ja, daar hebben ze ook een Aldi). Kun je zien dat je daar ook voor vrij normale prijzen gezond kunt eten. Kost wel moeite natuurlijk.

Het is meer zo dat ze in de USA een cultuur hebben van vies, vet en ongezond eten en denken overal een halve liter cola bij te moeten drinken. MMaar je kunt ook thee zetten natuurlijk en het is niet zo dat in de VS een halve liter cola goedkoper is dan een theezakje. Ook is in de VS een hamburger van een kwart pond niet goedkoper dan een bescheiden kipfile’tje.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_193376807
quote:
16s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hey rustig aan nou anders meld ik je bij de baas.

Ik bedoelde op zijn minst doodslag dus mogelijk meer. En wat is er meer dan doodslag papoea?
Papoea..uh oke. Moord kan je toch niet bewijzen, maar een treetje lager staat doodslag en dat filmpje doet daar toch wel aan denken. Die agent zal zeggen: sorry mensen, ik heb het niet gewild..foutje. Dat hij bewust het risico neemt dat die verdachte doodgaat is lastig te bewijzen..dus dan maar dood door schuld.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 22:56:51 #72
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193376810
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:48 schreef SpecialK het volgende:

[..]

The manual of the Minneapolis Police Department states that neck restraints and chokeholds are basically reserved for when an officer feels caught in a life-or-death situation. There was no apparent threat of that nature in Mr. Floyd’s detention.

Experts viewing the footage suggest that it was more likely a case of “street justice,” when a police officer seeks to punish a suspect by inflicting pain for something done to the officer during the arrest.

https://www.nytimes.com/2(...)rge-floyd-death.html
Mag het ja of nee?

En daarbij is het weer een stuurlui op de wal verhaal.
pi_193376811
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:53 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Omdat ze weinig verdienen, enorme schulden hebben en buitensporig veel moeten betalen voor publieke diensten.
Waarom is dat dan?
Vakman pur sang
  vrijdag 29 mei 2020 @ 22:57:17 #74
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193376821
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:56 schreef LXIV het volgende:
https://akimages.shoploca(...)_OKC_ALT_r_l2wiz.jpg

Hier een Aldi-folder uit Amerika. (Ja, daar hebben ze ook een Aldi). Kun je zien dat je daar ook voor vrij normale prijzen gezond kunt eten. Kost wel moeite natuurlijk.

Het is meer zo dat ze in de USA een cultuur hebben van vies, vet en ongezond eten en denken overal een halve liter cola bij te moeten drinken. MMaar je kunt ook thee zetten natuurlijk en het is niet zo dat in de VS een halve liter cola goedkoper is dan een theezakje. Ook is in de VS een hamburger van een kwart pond niet goedkoper dan een bescheiden kipfile’tje.
Volgens mij nog goedkoper dan hier.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 22:58:30 #75
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_193376839
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

Mag het ja of nee?
Alleen als de agent dus in levensgevaar is.

En men ziet dat gewoon totaal niet in deze situatie.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 22:58:47 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193376847
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:21 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee, het hoort niet maar het gebeurt sporadisch wel wegens allerlei onvoorziene omstandigheden/ onderliggende kwalen die de persoon eventueel heeft.

Gewoon geen reden tot arresteren geven dan heb je verder ook geen probleem.
ja dat snap ik :')

punt is dat het er iig niet toe doet of het wel of niet een boefje was, de agenten hebben goed gehandeld of niet

maar dat was te subtiel denk ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 22:58:48 #78
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193376849
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:57 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Volgens mij nog goedkoper dan hier.
Ja, maar dat past niet in de linkse mythe dat de negers in Amerika wel flatscreens moeten plunderen want het gezonde eten is totaal onbetaalbaar en bij de Mac Donald krijg je bij inlevering van 1 flatscreen een zakje hamburgers voor al je zielige kindjes.

Of zo.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_193376864
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

Mag het ja of nee?
Hmm ja, alleen in hele bijzondere gevallen dus.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 23:01:16 #80
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193376880
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja dat snap ik :')

punt is dat het er iig niet toe doet of het wel of niet een boefje was, de agenten hebben goed gehandeld of niet

maar dat was te subtiel denk ik
En of ze nou wel goed of niet goed gehandeld hebben moet nog maar blijken na onderzoek is mijn persoonlijke mening.
pi_193376886
Vakman pur sang
  vrijdag 29 mei 2020 @ 23:01:47 #82
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193376890
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:53 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Omdat ze weinig verdienen, enorme schulden hebben en buitensporig veel moeten betalen voor publieke diensten.
Wij betalen daar ook gigantisch aan, alleen gaat het bij ons via de belastingen. Ik denk dat het onder aan de streep weinig uitmaakt. Ze verdienen zeker niet minder dan de meeste Westerse landen en die schulden maken ze toch echt zelf. Kijk eens in wat voor huizen ze wonen en wat voor auto’ s ze rijden!!

Het is echt meer een cultureel ding dan structureel. Ze geven gewoon meer uit dan ze hebben. Net als de Italianen. Alleen hebben zij niet net als de Italianen een Noord-Europa dat telkens hun schulden aflost.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_193376901
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, maar dat past niet in de linkse mythe dat de negers in Amerika wel flatscreens moeten plunderen want het gezonde eten is totaal onbetaalbaar en bij de Mac Donald krijg je bij inlevering van 1 flatscreen een zakje hamburgers voor al je zielige kindjes.

Of zo.
Echt hoor
:D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193376911
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Papoea..uh oke. Moord kan je toch niet bewijzen, maar een treetje lager staat doodslag en dat filmpje doet daar toch wel aan denken. Die agent zal zeggen: sorry mensen, ik heb het niet gewild..foutje. Dat hij bewust het risico neemt dat die verdachte doodgaat is lastig te bewijzen..dus dan maar dood door schuld.
Moord is het ook niet maar dood door schuld wel inderdaad. Hij had ook direct opgepakt moeten worden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193376912
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 23:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wij betalen daar ook gigantisch aan, alleen gaat het bij ons via de belastingen. Ik denk dat het onder aan de streep weinig uitmaakt. Ze verdienen zeker niet minder dan de meeste Westerse landen en die schulden maken ze toch echt zelf. Kijk eens in wat voor huizen ze wonen en wat voor auto’ s ze rijden!!

Het is echt meer een cultureel ding dan structureel. Ze geven gewoon meer uit dan ze hebben. Net als de Italianen. Alleen hebben zij niet net als de Italianen een Noord-Europa dat telkens hun schulden aflost.
Ook hier zit je er weer een aantal keren naast. Misschien beter om maar gewoon stoppen joh.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 23:03:06 #86
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193376913
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, maar dat past niet in de linkse mythe dat de negers in Amerika wel flatscreens moeten plunderen want het gezonde eten is totaal onbetaalbaar en bij de Mac Donald krijg je bij inlevering van 1 flatscreen een zakje hamburgers voor al je zielige kindjes.

Of zo.
Dat het cultuur is lijkt me wel zeker ja. Niet alleen in USA. Volgens mij is zelfs in Kenia obesitas- gelerateerde ziektes doodsoorzaak nummer 1..

Die arme afrikaantjes die je vroeger in schoolboeken, commercials etc. zag, zie je in werkelijkheid alleen nog maar in oorlogsgebieden.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 23:03:26 #87
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193376920
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Alleen als de agent dus in levensgevaar is.

En men ziet dat gewoon totaal niet in deze situatie.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hmm ja, alleen in hele bijzondere gevallen dus.
En dat is verder niet aan ons om te bepalen nav wat beelden.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 23:05:36 #88
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193376959
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 23:03 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Ook hier zit je er weer een aantal keren naast. Misschien beter om maar gewoon stoppen joh.
Kom nu eens met argumenten in plaats van telkens met de stelling dat ik er naast zit. Ik heb je de weekfolder van Aldi USA laten zien om te tonen dat het met die enorme prijzen voor gezond eten in de VS wel meevalt, en zeg dat ongezond eten gewoon een cultuurding is daar. Wat is jouw bron/bewijs nu?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_193376996
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja misschien maken die agenten zoveel onmenselijke shit mee dat ze flippen.
Het probleem in Amerika is dat veel politie departementen alleen mensen aannemen met een beneden gemiddeld IQ. De gedachte daarachter is dat slimme mensen te snel uitgekeken raken op het werk en weer vertrekken. De situatie die dan ontstaat is dat niet al te slimme mensen met een wapen aan de broek kunnen doen en laten wat ze willen. Zoals zwarte mensen vermoorden zonder dat er consequenties zijn.
pi_193377001
quote:
16s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Moord is het ook niet maar dood door schuld wel inderdaad. Hij had ook direct opgepakt moeten worden.
Maar dat 'dood door schuld' geldt dan toch ook voor die 2 anderen die half op hem zaten en net als de 4e die er bijstond geen poot (slechte woordkeuze) uitstaken?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_193377029
quote:
16s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Moord is het ook niet maar dood door schuld wel inderdaad.
Flikker toch een eind op zeg. Floyd zegt meerdere malen dat hij geen adem kan halen en smeekt om zijn leven. Dat smerige varken (de politie agent) trekt zich er geen ruk van aan. Die heeft gewoon besloten dat Floyd moest sterven. Dit is niets meer of minder dan moord met voorbedachte rade.
pi_193377030
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 23:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Kom nu eens met argumenten in plaats van telkens met de stelling dat ik er naast zit. Ik heb je de weekfolder van Aldi USA laten zien om te tonen dat het met die enorme prijzen voor gezond eten in de VS wel meevalt, en zeg dat ongezond eten gewoon een cultuurding is daar. Wat is jouw bron/bewijs nu?
Nee man, daar heb ik nu even geen zin in. Duik jij eerst maar de geschiedenisboeken in.
pi_193377040
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Maar dat 'dood door schuld' geldt dan toch ook voor die 2 anderen die half op hem zaten en net als de 4e die er bijstond geen poot (slechte woordkeuze) uitstaken?
Ja denk ik wel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193377057
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 23:10 schreef Navifactiva het volgende:

[..]

Flikker toch een eind op zeg. Floyd zegt meerdere malen dat hij geen adem kan halen en smeekt om zijn leven. Dat smerige varken (de politie agent) trekt zich er geen ruk van aan. Die heeft gewoon besloten dat Floyd moest sterven. Dit is niets meer of minder dan moord met voorbedachte rade.
Uh nee zo (t)werkt dat juridisch niet manneke.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 29 mei 2020 @ 23:12:01 #95
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_193377060
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 23:10 schreef Navifactiva het volgende:

[..]

Flikker toch een eind op zeg. Floyd zegt meerdere malen dat hij geen adem kan halen en smeekt om zijn leven. Dat smerige varken (de politie agent) trekt zich er geen ruk van aan. Die heeft gewoon besloten dat Floyd moest sterven. Dit is niets meer of minder dan moord met voorbedachte rade.
Dat is moord altijd natuurlijk, maar dan zou je hard moeten maken dat hij überhaupt het plan had om hem te vermoorden en dat is juridisch (ik ben niet echt bekend met justitie van de VS) denk ik heel lastig hard te maken en dan zou de zaak falen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 29 mei 2020 @ 23:12:49 #96
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_193377074
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 23:03 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]

En dat is verder niet aan ons om te bepalen nav wat beelden.
Muah ik denk dat ik aan de hand van beelden wel degelijk een richting in kan denken. Maargoed... we zullen de komende dagen de experts er over horen.

Maar ik denk eigenlijk niet dat jij gelijk gaat krijgen dat dit geoorloofd was.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_193377080
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 23:07 schreef Navifactiva het volgende:

[..]

Het probleem in Amerika is dat veel politie departementen alleen mensen aannemen met een beneden gemiddeld IQ. De gedachte daarachter is dat slimme mensen te snel uitgekeken raken op het werk en weer vertrekken. De situatie die dan ontstaat is dat niet al te slimme mensen met een wapen aan de broek kunnen doen en laten wat ze willen. Zoals zwarte mensen vermoorden zonder dat er consequenties zijn.
Dit is gelul natuurlijk
Vakman pur sang
pi_193377083
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 23:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat is moord altijd natuurlijk, maar dan zou je hard moeten maken dat hij überhaupt het plan had om hem te vermoorden en dat is juridisch (ik ben niet echt bekend met justitie van de VS) denk ik heel lastig hard te maken en dan zou de zaak falen.
Dat is ook gewoon niet zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 29 mei 2020 @ 23:14:40 #99
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193377105
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 23:10 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Nee man, daar heb ik nu even geen zin in. Duik jij eerst maar de geschiedenisboeken in.
Ik denk dat de huidige weekfolder van de Aldi meer zegt over de mogelijkheden van zwarte Amerikanen om gezond te kunnen eten dan de geschiedenisboeken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_193377118
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit is gelul natuurlijk
Is helemaal geen gelul. Er zijn zat zaken waar mensen afgewezen worden omdat ze een te hoog IQ hadden. De eerste die me te binnen schiet is die van een oud marinier die op tests te hoog scoorde en daarom niet in aanmerking kwam. Die heeft er een rechtszaak over gevoerd en de rechter zei toen in zijn uitspraak dat het departement zelf de standaard mag bepalen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')