quote:
quote:
Dan mis je RRRR lolly lolly en gas op die lollyquote:Op maandag 17 mei 2021 18:56 schreef doeka het volgende:
Ik heb behoefte aan duiding. Wat is het, wie zijn het en vooral waarom? Ik heb het qua kijken gered tot de afwaskwast. Heb ik dan het beste gemist? Of was afzetten een goed idee?
Besloten alleen op mute de clip vluchtig door te spoelen.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]wtf, m’n ogen
m’n oren
al m’n zintuigen janken
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:19 schreef SQ het volgende:
Laat t toch maar niet aan je kinderen zien... ik zat vanavond nietsvermoedend te eten toen mijn dochter van 6 ineens "rrrrrrr! Lolly lolly lolly" over de tafel spuwde.
En ze kreeg bijval van haar broertje
Hele opvoeding in drie minuten naar de knoppenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:19 schreef SQ het volgende:
Laat t toch maar niet aan je kinderen zien... ik zat vanavond nietsvermoedend te eten toen mijn dochter van 6 ineens "rrrrrrr! Lolly lolly lolly" over de tafel spuwde.
Waarom heb ik op de link geklikt...quote:
Ik vraag me vooral af waaruit het voortkomt dat de rest van de band hiermee akkoord gaat. De fascinatie om met een BN'er een liedje te maken? De hoop supersterren te worden door PJR? Een midlifecrisis van alle bandleden? Verminderd reactievemogen?quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:44 schreef Messina het volgende:
Mijn afwasborstel heet Lola
En mijn soppie ruikt naar citroen
Splash, oei, ola,
er valt een blokkie schuim op mijn schoen.
Maria, ik ben aan de afwas
Ik bidt U, niet Hem, omdat ik van hem af was.
RRRRRRRR lolly lolly lolly (4x)
Gas op die lolly (3x)
Nu laat ik me een maandje vrijwillig opnemen in een kliniek, ik heb het nodig.
Nergens om, maar de rest van de 'band' ziet er ook niet veel florissanter uit. Die zijn waarschijnlijk gewoon wat therapeutisch bezig, misschien zelfs écht wel als een soort dagbesteding. Ze zien er in ieder geval niet uit alsof ze hiervoor een belangrijke baan hebben laten schieten.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:23 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vraag me vooral af waaruit het voortkomt dat de rest van de band hiermee akkoord gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |