abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193380845
Het wordt tijd dat de imperialistische communisten uit Peking eens goed op hun plek worden gezet. De Oeigoeren wapens geven is een goede eerste stap.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 11:59:06 #52
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193382029
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 09:42 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het wordt tijd dat de imperialistische communisten uit Peking eens goed op hun plek worden gezet. De Oeigoeren wapens geven is een goede eerste stap.
Gelukkig zijn het geen Irakezen, Syriėrs, Libiėrs of Jemenieten. Zoveel schade aangericht omdat jullie willen neuzen in andere landen. Laat nog een bom vallen in Irak die 70 Irakezen naar Allah helpt. Waarom gaan de verantwoordelijken hiervoor niet achter slot en grendel. Ik mocht als jong knulletje gaan prikken bij Halt omdat ik een chocoladereep had gestolen. Hier wordt niemand vervolgd voor 70 doden in de woestijn.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 12:12:52 #53
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_193382160
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 11:59 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Gelukkig zijn het geen Irakezen, Syriėrs, Libiėrs of Jemenieten. Zoveel schade aangericht omdat jullie willen neuzen in andere landen. Laat nog een bom vallen in Irak die 70 Irakezen naar Allah helpt. Waarom gaan de verantwoordelijken hiervoor niet achter slot en grendel. Ik mocht als jong knulletje gaan prikken bij Halt omdat ik een chocoladereep had gestolen. Hier wordt niemand vervolgd voor 70 doden in de woestijn.
Politieke leiders ontspringen altijd de dans (jammer genoeg).
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 30 mei 2020 @ 12:13:11 #54
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193382164
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 12:12 schreef Maikuuul het volgende:
Politieke leiders ontspringen altijd de dans (jammer genoeg).
Respect dat je het toegeeft.
pi_193382755
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 15:51 schreef Jellereppe het volgende:
Wat betreft dit topic. Allemaal gelijkgezinden onder elkaar in een grote echo-chamber. Ik heb geen idee of jullie dat doorhebben, witte meisjes en jongetjes. Het valt mij misschien heel erg op omdat ik ook snuffel in Pakistaanse, Chinese, Britse, Amerikaanse en Nederlandse fora. Als jullie ooit goed gaan spreken met Chinezen dan valt het fundament onder jullie schoenen vandaan. Eurocentrisme (10% van de wereldbevolking) en geen enkel ander geluid. Er is zero wil om te leren van andere volkeren door de overheersende exceptionalisme dat gevoed wordt door onderwijs, denktanks, bedrijven, politiek en media. Dat gaat ook jullie val worden. Je zag het ook met de coronavirus als je het mij vraagt. Diep in de West-Europese ziel leefde volgens mij het volgende sentiment over COVID-19 in december '19 - januari '20: dat overkomt ons nooit alleen 'achterlijke' landen met 'achterlijke' eetgewoonten in verreweggistan totdat het wel hier toesloeg. Gevolg, onderschatting en slechte voorbereiding. Ik schud echo-chambers niet graag wakker maar soms is een ander geluid hard nodig.
Jouw racistische gelul boeit niemand. En dat jij fan bent van een Russische troll als ZOA zegt ook alles.
  Moderator zaterdag 30 mei 2020 @ 13:24:22 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193382816
het is vooral een heleboel blablabla, dat noodzakelijke andere geluid hoor ik niet echt hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_193383161
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 00:19 schreef Jellereppe het volgende:

We spreken niet meer over de CCP van Mao.
"We" hebben het over de huidige machthebbers in Beijing. Niet over "de rijke Chinese beschaving" of over historische gebeurtenissen. En in dit topic hebben we het over de vernietiging van Hong Kong en de Hong kongers in naam van de CCP.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193383184
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 11:59 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ben ook zo consequent om te propageren voor de vervolging van de CCP voor de genocide op de uyguren?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 30 mei 2020 @ 18:26:50 #59
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_193386330
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 14:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ben ook zo consequent om te propageren voor de vervolging van de CCP voor de genocide op de uyguren?
Dit soort diepe reinigingen zijn broodnodig omdat de Uyguren een doorn in het oog zijn van de CCP met hun eigen arrogante cultuur :r :r :r aldus JelleReppe.

Om dan nog maar te zwijgen over organ harvesting.
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 30 mei 2020 @ 18:35:37 #60
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193386454
quote:

[..]

Kijk, jouw zorgen over Oeigoeren zijn echt. Zit geen andere motivatie achter. Amerikaanse politici die daar over reppen terwijl ze doen alsof hun neus bloedt als het gaat om al de doden van hun militaire avonturen en ondergrondse CIA-acties in de laatste tientallen jaren daarentegen voor hun is het niet meer dan een nobele idealistische reden om achter te schuilen, terwijl ze een heel ander doel hebben. We kennen die reden allemaal.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 19:55:01 #61
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193387947
De grootste minderheid in China is overigens de Zhuang (Chinees woord) in de provincie Guangxi. Het is een Thai volk van 18 miljoen. Ik heb geen idee hoe ze zichzelf noemen. Die regio Guangxi-Yunnan is volgens mij hun native homeland voordat ze richting het huidige Thailand, Laos en de provincie Shan in Myanmar trokken. Kaart van China in 1142. Nanchao was namelijk een Thais koninkrijk. Song is een Chinese dynastie. De Jin zijn Jurchen, later bekend als de Manchus. Xi Xia ook wel bekend als Western Xia zijn Tanguts.

https://en.wikipedia.org/wiki/Zhuang_people

[ Bericht 12% gewijzigd door Jellereppe op 30-05-2020 20:19:12 ]
pi_193393465
quote:
Nee. Chinezen zijn geen blanke westerlingen. Die doen niet aan imperialisme dus. En zelfs als ze er wel aan doen is dat alsnog minder erg dan hoe die blanken dat doen. Je moet dit snappen neef, dan filter je ze er zo uit.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_193395923
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 23:46 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Nee. Chinezen zijn geen blanke westerlingen. Die doen niet aan imperialisme dus. En zelfs als ze er wel aan doen is dat alsnog minder erg dan hoe die blanken dat doen. Je moet dit snappen neef, dan filter je ze er zo uit.
So sad.
-Rabia Al-Basri
  zondag 31 mei 2020 @ 09:06:34 #64
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_193396890
https://hongkongfp.com/20(...)nada-to-seek-asylum/

Zou mooi zijn als ze gewoon asiel krijgen.

In NL hebben we zelfs mensen uit veilige landen die niet teruggestuurd worden. Denk dat het beleid in Canada daadkrachtiger is mocht het afgewezen worden.
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2020 @ 14:28:54 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_193400956
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:06 schreef Maikuuul het volgende:
https://hongkongfp.com/20(...)nada-to-seek-asylum/

Zou mooi zijn als ze gewoon asiel krijgen.

In NL hebben we zelfs mensen uit veilige landen die niet teruggestuurd worden. Denk dat het beleid in Canada daadkrachtiger is mocht het afgewezen worden.
Wij wonen in een land waar brutale criminele asielzoekers hun zin krijgen, en de braven worden uitgezet. Dat kan je vergeten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2020 @ 15:14:28 #66
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193401587
  zondag 31 mei 2020 @ 15:16:18 #67
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193401609
Waar heb ik het bovenstaande vandaan zullen jullie je afvragen. Een subfora waar Engelstalige Chinezen hun echo-chamber hebben. Zo leeft iedereen in zijn eigen wereld.
  zondag 31 mei 2020 @ 15:19:12 #68
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193401649
Deze werd daar ook gedeeld.

zondag 31 mei 2020 @ 15:22:16 #69
131800 Tarado
capō de fusca
pi_193401716
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:14 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
ruk maar weer even wat uit z'n verband daar ben je goed in en "een subfora" :')
  zondag 31 mei 2020 @ 15:23:13 #70
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193401736
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

ruk maar weer even wat uit z'n verband daar ben je goed in en "een subfora" :')
Hey, ik deel alleen even wat van een andere wereld. Val mij niet aan.
  zondag 31 mei 2020 @ 15:36:07 #71
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_193401927
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:23 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Hey, ik deel alleen even wat van een andere wereld. Val mij niet aan.
Vind jij dat Amerikanen het recht hebben om te demonstreren tegen dat politiegeweld?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 31 mei 2020 @ 15:43:28 #72
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_193402025
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:14 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
Hier worden geen winkels geplunderd zoals in de VS...

Men ging een paar overheidsgebouwen in, men ging niet op strooptocht naar gratis spullen. Jammer van je frame
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_193402335
Een goed tegenlicht artikel hoe China omgaat met journalisten die de officiėle lijn niet onderschrijven. Dit gaat specifiek mbt de corona uitbraak, maar het laat zien wat voor een monsterlijke apparaat de Hong kongers tegen vechten

Burgerjournalist Chen Qiushi wordt al ruim 111 dagen vermist. En hij is niet de enige. Negen burgerjournalisten en critici verdwenen nadat zij verslag deden van het coronavirus. In China is de jacht op de waarheid een levensgevaarlijke.
-Rabia Al-Basri
  zondag 31 mei 2020 @ 16:11:18 #74
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193402424
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Vind jij dat Amerikanen het recht hebben om te demonstreren tegen dat politiegeweld?
Het gaat mij niet eens om de rellen an sich. Het gaat meer om nationale veiligheid/geopolitiek. Als in Amerika wordt gereld en plunderingen worden verricht, dan duikelen niet een select groepje landen op af om daar misbruik van te maken voor geopolitieke doeleinden. In het geval van China zie je sowieso als het eerst Anglos hun bek open trekken. Daarnaast speelt de gekleurde Amerikaanse Sinophobia media een belangrijke rol. Die berichten anders over rellen in eigen land dan als het gaat om China. Ik ga daar niet in mee. Een land zwart maken omdat Amerikanen en hun vriendjes zich bedreigd voelen in hun wereldpositie. Te vaak gezien. Over 20-30 jaar is zeker India aan de beurt. No thanks. Ik zie de nodige smerigheid in China, maar ga niet mee met de heksenjacht op grond van geopolitiek. Ik zie andere motieven achter de huidige Sinophobia/Yellow Peril. Alleen blinden zien dat niet. Ik ga niet elke 20/30 jaar als een makke schaap mee met een phobia omdat Amerikanen en kameraden dat aanwakkeren met hun almachtige persbureaus en media. Wat is het probleem? Amerikanen zijn toch nummer een uber alles? Dan kunnen ze toch zeker wel concurreren tegen Chinks die alleen kunnen stelen, snieks je onschuldig aan kijken, maar ondertussen je een loer draaien als je niet oplet, dat wordt toch niks. Tsssk, tsssk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jellereppe op 31-05-2020 16:54:32 ]
  zondag 31 mei 2020 @ 16:31:11 #75
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_193402748
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:11 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het gaat mij niet eens om de rellen an sich. Het gaat meer om nationale veiligheid/geopolitiek. Als in Amerika wordt gereld en plunderingen worden verricht, dan duikelen niet een select groepje landen op af om daar misbruik van te maken voor geopolitieke doeleinden. In het geval van China zie je sowieso als het eerst Anglos hun bek open trekken. Daarnaast speelt de gekleurde Amerikaanse Sinophobia media een belangrijke rol. Die berichten anders over rellen in eigen land dan als het gaat om China. Ik ga daar niet in mee. Een land zwart maken omdat Amerikanen en hun vriendjes zich bedreigd voelen in hun wereldpositie. Te vaak gezien. Over 20-30 jaar is zeker India aan de beurt. No thanks. Ik zie de nodige smerigheid in China, maar ga niet mee met de heksenjacht op grond van geopolitiek. Ik zie andere motieven achter de huidige Sinophobia/Yellow Peril. Alleen blinden zien dat niet. Ik ga niet elke 20/30 jaar als een makke schaap mee met een phobia omdat Amerikanen en kameraden dat aanwakkeren met hun almachtige persbureaus en media. De traditie van Yellow Peril begon in 1870. De Chinezen werkten harder en beter dan de witte Amerikanen bij het bouwen van de transcontinentale raillijn in de 1870's en 1880's. Je moet zelf in verdiepen. Coolies waren dat. Dit soort figuren. Dit is een foto van twee Chinese coolies geschoten in 1871-1872.

https://en.wikipedia.org/wiki/Coolie

[ afbeelding ]
Dus jij vind dat voor HK-ers andere regels gelden en je probeert je er onderuit te lullen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')