SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:11 schreef taxibabe het volgende:
Toch nog wel met een beetje pijn in mijn hart verkoop ik de te kleine kleertjes van mijn kleine man.
Maat 50Heb je hier nog wat van ondertussen? Op gebied van lange mouw shirts, broekjes en pakjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen staan onder de foto's, maar doe een leuk bod als je een pakketje wil
Nog wel wat! 3 broekjes, 2 vestjes, 1 shirtje en 1 boxpakje!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:58 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Heb je hier nog wat van ondertussen? Op gebied van lange mouw shirts, broekjes en pakjes?
Ahjammer, al het leuke spul al weg wat ik op jouw foto's had gezien, helaasquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:49 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Nog wel wat! 3 broekjes, 2 vestjes, 1 shirtje en 1 boxpakje!
Zal zo ff een foto maken!
Edit:
[ afbeelding ]
Onze jimmy is stuk, maar met verzenden kan ik beter gewoon een nieuwe kopen, vrees ik...quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:52 schreef Hupje het volgende:
Ik ben (nog steeds) aan het opruimen. Heeft iemand interesse in:
- boek Eten voor de kleintjes
- zoef zoef dier Krokodil Koen
- toet toet auto Jimmy Jeep
- verkleedpak brandweer maat 104
Edit:
En nog 2 sets Bambino Loco in doos (1 met een boekje van Muis en 1 met Dikkie Dik) en nog los 2 boekjes van Muis, 1 met eerste oefeningen vanaf 2 jaar en een rekenboekje van 4-6 jaar. Allemaal wel goed gebruikt.
Inmiddels verkocht, sorry.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:33 schreef Lemijn het volgende:
Ha @:Hupje, mag ik de losseMuis-boekjes van de bambino loco?
Ik heb wel interesse in 1 swimtrainer, wat zou je ervoor willen hebben, inclusief verzenden?quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:25 schreef aapieannie het volgende:
Ik heb twee swimtrainers in de aanbieding. Iemand interesse? Mogen los van elkaar weg.
En ik evt de anderequote:Op donderdag 16 juli 2020 23:25 schreef aapieannie het volgende:
Ik heb twee swimtrainers in de aanbieding. Iemand interesse? Mogen los van elkaar weg.
quote:Op zondag 19 juli 2020 06:58 schreef Nolita het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in 1 swimtrainer, wat zou je ervoor willen hebben, inclusief verzenden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plank erboven mag overigens ook weg..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik heb straks wel eea voor je. Een trui, wat jurkjes. Over een week of tienquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:03 schreef Zakdoekjeleggen het volgende:
Dames! Heeft er iemand fijne winter positiekleding in maat 40 ongeveer? Vooral wat lekker warme jurkjes en truien zijn erg welkom.
Hoera!quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb straks wel eea voor je. Een trui, wat jurkjes. Over een week of tien
Ik misschien wel in de mini. Manlief is met de auto nipt over de urban iki gereden laatstquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:10 schreef Malteser het volgende:
Is er interesse in:
Yepp mini compleet met windscherm, kleur zwart
Yepp maxi met zadelbuisbevestiging, kleur zwart
Deryan travel cot peutermaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Oei, dat is een gevalletje jammer.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik misschien wel in de mini. Manlief is met de auto nipt over de urban iki gereden laatst
Ik misschien wel in de maxi.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:10 schreef Malteser het volgende:
Is er interesse in:
Yepp mini compleet met windscherm, kleur zwart
Yepp maxi met zadelbuisbevestiging, kleur zwart
Deryan travel cot peutermaat
Oja! Maar ik dacht toen: toch te zilver? Ik weet het niet meer. Ik hou van zilverquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:10 schreef SQ het volgende:
Ik had mijn zilveren laatst al eens aan je aangeboden toch?
Regio 040. Vraagprijs ¤30,-?? Ik heb eigenlijk geen idee wat realistisch is, heb me er nog niet in verdiept.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:44 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik misschien wel in de maxi.
Welke regio en richtprijs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Nanukerst op 25-07-2020 08:24:32 ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:51 schreef Nanukerst het volgende:
Wij hebben de boekenkast opgeruimd!Mogen wij Jip en Janneke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:51 schreef Nanukerst het volgende:
Wij hebben de boekenkast opgeruimd!
Edit: Jip en Janneke is gereserveerd!Passen het boek van de wolf en we gaan nog niet naar bed samen door de brievenbus denk je? En hoeveel zou je er voor willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder nog kleding maat 50-80 te koop, schoenen, laarzen en slaapzakken. Zie: https://imgur.com/a/VTSjQm0No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Ik pb je even!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 09:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Passen het boek van de wolf en we gaan nog niet naar bed samen door de brievenbus denk je? En hoeveel zou je er voor willen?
Ik heb een rekbare smallvips met bamboe en een geweven Little Frog liggen.quote:Op maandag 27 juli 2020 09:53 schreef Zakdoekjeleggen het volgende:
Heeft er iemand nog een newborn draagdoek (rekbaar of superzacht geweven) liggen die ik mag overnemen? Volgende zomer is onze draagzak wel heel warm, denk ik..
En toevallig een positie winterjas in maat 40/42?
Welke kleuren zijn de doeken?quote:Op maandag 27 juli 2020 10:15 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik heb een rekbare smallvips met bamboe en een geweven Little Frog liggen.
En een draagjas van Liliputi die geloof ik ook als positiejas te gebruiken is (deze)
De smallvips heeft een groenige turquoise-kleur.quote:Op maandag 27 juli 2020 10:37 schreef Zakdoekjeleggen het volgende:
[..]
Welke kleuren zijn de doeken?
En die jas is tof, maar wel heel pricy nieuw, dus tweedehands vast ook niet goedkoop.... Welke maat is het? Volgens de beschrijving vallen ze heel klein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Little Frog is in de kleur Dark Bazzite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jas is nieuw inderdaad prijzig, maar ik heb hem al tweedehands gekocht dus hoef er ook niet de hoofdprijs voor hoor. Hij is nog in prima staat, maar de voering pilt hier en daar wat en een van de knoopjes voor de baby-capuchon is er geloof ik af (makkelijk te fiksen, maar die heb ik zelf nooit nodig gehad, dus nooit de moeite genomen).
Ze vallen niet heel groot inderdaad, maar mijne is XL en dat moet met 40-42 comfortabel passen denk ik.
Ik heb deze nog liggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:18 schreef Nolita het volgende:
Heeft iemand toevallig een puckababy piep (Lente / zomer versie) in de verkoop?
Het hoeft voor mij niet perse voor een meisje, maar het is wel voor mijn dochter ja dus is een optie!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:59 schreef Solodelphi het volgende:
[..]
Ik heb deze nog liggen
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je specifiek voor een meisje zoekt?
Je hebt een PB 😉quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:45 schreef Nolita het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij niet perse voor een meisje, maar het is wel voor mijn dochter ja dus is een optie!
Hoe is de staat van puckababy (Ik zag er op marktplaats waar de draden erlangs hingen en vlekjes vind ik ook minder) en wat is je vraagprijs incl. verzenden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij verkeert in perfecte staat. Vorige zomer nog onderhouden door de dealer. Inclusief AXA slot met 2 sleuteltjes, een fietsmandje en fietstas die aan het stuur geklikt kunnen worden (daarvan de foto's op aanvraag), en... inclusief Yepp achterzitje!
Omgeving 015.
Hoe krijg je het voor elkaar?!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:59 schreef Molo het volgende: vanwege een eigenwijs kind wat tóch niet van trampolinespringen houdt
![]()
Ze bestaanquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze bestaan![]()
We dachten zo de lockdown door te komen toen de opvang dicht was. Maar helaas![]()
Ja dat vindt ze hier wel geweldig, maar daar begin ik al helemaal niet aan hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
Ik dacht eerst ook dat de mijne t awesome zou vinden, nu staat er al drie weken een bij de buren in de tuin, in t zicht, en hij heeft er niet een keer naar gekeken of iets over gezegd ofzo![]()
Hij houdt ook niet van ballenbakken, ook zoiets mafs
Ik ben misschien geïnteresseerd. Even overleggen hierquote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:59 schreef Molo het volgende:
Te koop regio Rotterdam/Westland vanwege een eigenwijs kind wat tóch niet van trampolinespringen houdt![]()
Vier maanden in bezit maar ik geef het op, dus, te koop.
Zit ook een Salta beschermhoes bij, waardoor de trampoline schoon blijft en het springgedeelte niet uitdroogt door UV-gebeuren
https://www.fonq.nl/produ(...)iligheidsnet/157227/
Nieuw ¤220,- voor betaald
We willen er graag vanaf, dus ¤100,- in totaal, dan mag je m meenemen.
Wees blij. Ik hoorde laatst van een orthopedisch chirurg voor kinderen dat wanneer trampolines verboden zouden worden, hij zonder werk zou zitten. Bijna 80% van zijn operaties waren gerelateerd aan trampolines...quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
Ik dacht eerst ook dat de mijne t awesome zou vinden, nu staat er al drie weken een bij de buren in de tuin, in t zicht, en hij heeft er niet een keer naar gekeken of iets over gezegd ofzo![]()
Tot zover Molo haar verkoopkansen hier op fokquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:58 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Wees blij. Ik hoorde laatst van een orthopedisch chirurg voor kinderen dat wanneer trampolines verboden zouden worden, hij zonder werk zou zitten. Bijna 80% van zijn operaties waren gerelateerd aan trampolines...
Ja dat geloof ik ook best.. vooral als ze ingegraven zijn denk ik, als je keihard van een bouncy ondergrond op harde grond raaktquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:58 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Wees blij. Ik hoorde laatst van een orthopedisch chirurg voor kinderen dat wanneer trampolines verboden zouden worden, hij zonder werk zou zitten. Bijna 80% van zijn operaties waren gerelateerd aan trampolines...
Ja ik werkte tijdenlang in die branche. Een veiligheidsnet zou er verplicht bij moeten zijn, en je bent ook wel dom ook als ouders zijnde als je die er niet bij neemtquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:58 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hahaha TRUE!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
80% is trouwens zwaar overdreven, maar orthopedisch chirurgen staan wel vaker bekend om hun grootspraak![]()
Wij hebben een ingegraven trampoline en het is bijna onmogelijk om daar lullig vanaf te landen, tenzij je opzettelijk een flinke duik opzij doet hoor. En dan houdt je netje het ook niet meer.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook best.. vooral als ze ingegraven zijn denk ik, als je keihard van een bouncy ondergrond op harde grond raakt![]()
Maar dat terzijde
Nog interesse? Anders mik ik ‘m op MP.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:44 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik misschien wel in de maxi.
Welke regio en richtprijs?
Wha, zie het berichtje nu pas.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:12 schreef Malteser het volgende:
[..]
Nog interesse? Anders mik ik ‘m op MP.
Edit: hij is verkocht.
Ik wil ze allebei wel!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:50 schreef Phaidra het volgende:
Weekplanner en checkpad van gezinnig.nl. Wij gebruiken ze al een hele tijd niet meer. Checkpad is compleet en nauwelijks gebruikt. De weekplanner is een keer op de grond gevallen, waardoor alle magneetjes door de kamer stuiterden. We hebben ze helaas niet allemaal teruggevonden. Volgens mij missen er 2, 1x het magneetje dat je gebruikt om de dag van vandaag aan te geven en 1x de magneet voor een halve dag school. Er zijn echter nog wel lege magneetjes die je zelf kan intekenen.
Checkpad voor ¤15,00 ex verzenden
[ afbeelding ]
Weekplanner voor ¤15,00 ex verzenden
[ afbeelding ]
Pakketje voor beide ¤25,00 ex verzenden.
Top!quote:
Wat vond je van de boeken?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:11 schreef laziness het volgende:
Ik heb nog twee boeken te koop ¤1,- per stuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei één van de meer zinvolle boeken die ik gelezen heb omtrent het ouderschap met effectieve voorbeelden.quote:
Ik heb nog een paar half cab leopard.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:46 schreef NicolasJoy het volgende:
We gaan hier over naar schoenmaat 21, misschien als ze snel door gaat 22..
Misschien nog mensen die schoentjes over hebben? Heb hier eerder Vans, Allstars, Bergstein laarsjes gehaald..
Ze slijten nu best snel, veel fietsen, lopen, klimmen.Misschien dat iemand iets leuks & voordeligs heeft, of anders aanraders?
Echt verliefd op t spijkerjackiequote:Op maandag 24 augustus 2020 20:34 schreef Malteser het volgende:
Tumble ‘n Dry winterjas maat 86:
[ afbeelding ]
Tumble ‘n Dry gevoerd spijkerjack (ideaal voor het najaar) maat 92:
[ afbeelding ]
Mocht Fuchsia hem niet overnemen dan heb ik zeker interesse in het spijkerjackjequote:Op maandag 24 augustus 2020 20:34 schreef Malteser het volgende:
Tumble ‘n Dry winterjas maat 86:
[ afbeelding ]
Tumble ‘n Dry gevoerd spijkerjack (ideaal voor het najaar) maat 92:
[ afbeelding ]
Er is je iemand voor via PM. Ik wacht even af of dat doorgaat. De vraagprijs is ¤10,-.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:59 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Echt verliefd op t spijkerjackieIs die er nog en hoe duur?
Zie bovenstaande reactie.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:07 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Mocht Fuchsia hem niet overnemen dan heb ik zeker interesse in het spijkerjackje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |