SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Eerder deze week in een video-persconferentie.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
@:TT: ik heb hem dat nooit horen zeggen.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
@:TT: ik heb hem dat nooit horen zeggen.
Ik heb deze week geen persconferentie van hem gezien.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eerder deze week in een video-persconferentie.
Ja mevrouw.quote:
Pump up the volumequote:Op donderdag 28 mei 2020 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja mevrouw.
Maar je had ook even de persconferentie voor me kunnen samenvatten.
Dat doen ze zodat ze niet wegvliegen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Grey feat. Avril Lavigne & Anthony Green - Wings Clipped
Dat was een wel hele korte persconferentie dan.quote:
Ik denk dat hij het zat wasquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was een wel hele korte persconferentie dan.
Komt goed uit. Wij ook namelijk.quote:
Zou maar zo kunnenquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doen ze zodat ze niet wegvliegen.
Nee, dat is zielig.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnenMisschien ook iets voor de vogels van Rafeiro.
en dansen op de muziekquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat is zielig.
Die moeten juist een beetje rond kunnen fladderen.
Yupquote:
Nog maar 4 nachtjes slapen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:21 schreef just me het volgende:
Over hoeveel nachtjes mag je naar De Efteling Melting ?
Kan ik me voorstellenquote:
Dat zou best kunnen. Een keer of 4-5 gedraaid, denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:24 schreef BasEnAad het volgende:
Heb ik dit al eens gehoord bij jou elf?
En de weersverwachtingen zijn goed.quote:
heb je een bepaalde tijd dat je naar binnen mag ?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
heb je een bepaalde tijd dat je naar binnen mag ?
Het PSB-excuusnummer komt er aan!quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: zoals ik al zei, heb ik weer eens de balans opgemaakt welke PSB-nummer ik allemaal nog niet heb gedraaid. Dat zijn er nog best veel.
De keuze van vanavond vervang ik door een andere, die beter in deze show past. Italo-disco uit hun begintijd, nog voordat ze bekend werden. Muziek uit 1984...
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Tussen 10.00 en 10.30.
Ik hoop dat ze het eerste deel van het park al om 9.00 uur open doen, zoals anders, dan probeer ik dan al binnen te komen.
Dan kan ik alvast mijn bakkie thee nemen.quote:
Die bassline heeft sowieso een enorme invloed gehad alle muziek in de 80s en de 90s. En zeker ook op Bobby Orlando.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:32 schreef BasEnAad het volgende:
Klinkt als: I feel love van Donna Summer
Ja, ik wist ook niet wat ik hoorde... Ik kende de gepolijste versie uit 1987 namelijk eerder dan deze vroege uitvoering.quote:
Ja, anders heb je een raar begin van je Efteling dagquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kan ik alvast mijn bakkie thee nemen.
Is toch een beetje een gewoonte geworden.
Daarom.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, anders heb je een raar begin van je Efteling dag
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Over aparte deuntjes gesproken. Ik ben ernstig verslaafd aan dit liedje...Sparks - Left Out In The Cold
Dat ga ik nog wel redden, denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga zo onderhand de BPM's wat omlaag draaien. Ik richt me ongeveer op 22:00 uur als eindtijd
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is de posticon van iemand die op de valreep nog snel een verzoekje indient
Isaac...quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een nummer dat MadMaster gisteren in geremixte vorm nog draaide
haha dit is de reactie daarop van iemand die dat verzoekje ook gaat draaien.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is de posticon van iemand die op de valreep nog snel een verzoekje indient
Ofra Haza was een Israelische...quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
haha dit is de reactie daarop van iemand die dat verzoekje ook gaat draaien.
Even terzijde, die arabische invloeden in westerse muziek vind ik echt geweldig mooi.
Ik wist niet dat David hier aan meegewerkt heeft.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Ik red 22:00 uur niet, Melting(Alle begrip als je gaat slapen)
The Sneepers feat. David Hasselhoff - Guardians Inferno (From Guardians of the Galaxy Vol. 2)
Ik wilde iets uptempo's, zonder al te harde beats en met een mooi euforisch, bombastisch eindequote:Op donderdag 28 mei 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie ineens weer allerlei versierde boten door de grachten varen...
Jij mag David zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet dat David hier aan meegewerkt heeft.
met "mooie" mannenquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie ineens weer allerlei versierde boten door de grachten varen...
Dat was voordat ik de #1 bekendmaakte, afkomstig van dezelfde artiestquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef DJ11 het volgende:
Op #2 staat een artiest die dezelfde plek ook in 2015 bekleedde: toen was dat met het nummer "Say", deze keer met bijzonder melodieuze, zweverige, maar fraaie "He Came From The Sun"
02. C Duncan - He Came From The Sun
Welterusten Meltingquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:02 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, 11. Nu ga ik wel afhaken.
Fijne avond allemaal.
Welterustenquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:02 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, 11. Nu ga ik wel afhaken.
Fijne avond allemaal.
Erg mooi ja.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet nu al wel vrij zeker dat dit nummer ook in mijn laatste show van 2020 behoorlijk laat in de uitzending te horen zal zijn....Diodato - Fai Rumore
Paul McCartney covert Elvis Presleyquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Voor de die-hards: hierna nog twee liedjes, waarvan de laatste een bekende artiest is die een nog bekendere artiest covert...
Eentje heeft ermee te makenquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Paul McCartney covert Elvis Presley
De associatie kwam bij mij ook naar bovenquote:
Laat de Duitse schlagers maar komen!quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers draai ik nog even een uurtje door...
Ik heb gek op Duitse slagers, maar verder...quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Laat de Duitse schlagers maar komen!
Ja, de server stond ineens op 'Off'...quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:25 schreef BasEnAad het volgende:
Robert Miles hoor ik nu, hij doet het weer?
Ik heb na afloop van mijn show de stream uitgezet. Ik had helemaal niet in de gaten dat er nog iemand na mij ging draaien, sorryquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, de stream server is dus uitgegaan...
Ha, ik was al verbaasd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb na afloop van mijn show de stream uitgezet. Ik had helemaal niet in de gaten dat er nog iemand na mij ging draaien, sorry
Gezellie.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:44 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook weer even ingetuned. Tot mijn wijntje op is.
Thanx.quote:
Ja, dat hoop ik ook. Ik zat al stiekem te kijken naar het programma in ons theatertje.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezellie.
Vandaag gelukkig een hoop 'positief' nieuws, dus hopelijk voel je je elders binnenkort ook weer wat meer welkom...
Welterusten, ik stop er ook zo mee...quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:08 schreef livelink het volgende:
Mijn wijntje is op en ik ga afsluiten. Dank je wel MadMaster voor de toegift![]()
Welterusten
Ben je daar dan?quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgend jaar weer in Berlijn, hopelijk....
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 04:19 schreef Rafeiro het volgende:
En maandag mag er een de achtbaan in, maar dat doet ie niet, heel de dag.
Hij gaar liever de, weet ik veel welke attractie in, heel de dag.
Goedemorgen livelink.quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 07:32 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Er werd wakker omdat er een brandweer met sirene zo nodig door mijn straat moest rijden ivm een brand hier in de buurt
Ik heb al 'n dag achter de rug... buurvrouw ligt in het zkh, ik zou de hond even uitlaten maar haar sleutel had ik bij haar op tafel laten liggenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 07:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ze vonden het te lekker weer om iedereen uit te laten slapen.
Nu kun je extra lang van de mooie dag genieten.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 07:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb al 'n dag achter de rug... buurvrouw ligt in het zkh, ik zou de hond even uitlaten maar haar sleutel had ik bij haar op tafel laten liggenGelukkig was n andere buurvrouw al wakker en daar kon ik de sleutel van lenen..
dan had die hond in huis moeten piesenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 07:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, dat het zo opgelost is.
Je moet er toch niet aan denken dat de hond er niet meer uit had gekund.
Dus je zit al volop in het zonnetje te genieten. Lekker hoor.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb al (lang) weekend![]()
vandaag een dagje vrij genomen..
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker hoor. Extra lang weekend dus.
Goedemorgen.
Hoe ging het in het ziekenhuis, Raf? Heb je nog gevraagd of ze naar de hooikoorts konden kijken?quote:
Doe ik. Vandaag trouwens ook een lekkere werkdag gehad. Erg rustig, dus ik heb een collega kunnen helpen met het wegwerken van achterstanden. Dat voelde wel goed.quote:
Kijk... dan ga je toch al weer een stuk fijner het weekend in.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe ik. Vandaag trouwens ook een lekkere werkdag gehad. Erg rustig, dus ik heb een collega kunnen helpen met het wegwerken van achterstanden. Dat voelde wel goed.
Breek me de bek niet los.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe ging het in het ziekenhuis, Raf? Heb je nog gevraagd of ze naar de hooikoorts konden kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oogarts moet dus nog.You sound reasonable...Time to up my medication.
Wat heb jij uiteindelijk te horen gekregen van de huisarts?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe ik. Vandaag trouwens ook een lekkere werkdag gehad. Erg rustig, dus ik heb een collega kunnen helpen met het wegwerken van achterstanden. Dat voelde wel goed.
Hartfilmpje was goed. Geen afwijkingen. Urine bevatte eiwitten en mijn bloedsuiker was iets verhoogd. Geen medicatie nodig, maar over 3 maanden nog een keer bloed en urine testen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat heb jij uiteindelijk te horen gekregen van de huisarts?
Dat klinkt op zich wel ok. En de hoge bloeddruk, wordt die ook nog in de gaten gehouden?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Hartfilmpje was goed. Geen afwijkingen. Urine bevatte eiwitten en mijn bloedsuiker was iets verhoogd. Geen medicatie nodig, maar over 3 maanden nog een keer bloed en urine testen.
Ja, die heb ik al een dag in de gaten moeten houden. Ik had een bloeddrukmeter meegekregen van de huisarts en ik heb over een hele dag veel metingen moeten doen en toen bleek dat de bloeddruk al een stuk lager lag. Waar ik bij de huisarts als laagste gemeten bloeddruk 191/121 had, had ik thuis telkens tussen de 150 en 170 en tussen de 98 en 108. Dat was een teken zei de huisarts dat mijn lichaam nog wel in staat was om zelf de bloeddruk omlaag te krijgen. Was nog steeds te hoog, maar niet meer zo alarmerend.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat klinkt op zich wel ok. En de hoge bloeddruk, wordt die ook nog in de gaten gehouden?
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Breek me de bek niet los.Dat klinkt allemaal niet fijn, Raf. Heb je zelf je afspraak in het ziekenhuis dan afgezegd door je frustraties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oogarts moet dus nog.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Nee afzeggen was doordat ik dacht dat de beeldbelafspraak belangrijker was en op het zelfde tijdstip (ongeveer), maar toen:quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal niet fijn, Raf. Heb je zelf je afspraak in het ziekenhuis dan afgezegd door je frustraties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Alaaf!!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:03 schreef peaceman het volgende:
Iedereen druk vanavond? Of zijn er mensen die een muziekje kunnen waarderen?
Cheersquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alaaf!!
Ik ga vanaf 20.00 uur online aan de whisky...
haha tot jij binnen kwam wilde ik wel stoppen ja, maar ga nog wel eventjes door..quote:
Ja, ik vind luisteren zonder meepraten ook veel minder leuk eigenlijk. Dan krijg ik ook veel minder van de muziek mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha tot jij binnen kwam wilde ik wel stoppen ja, maar ga nog wel eventjes door..
leuk dat er ook andere luisteraars zijn, maar die zeggen niks. is toch minder gezellig
Ja, dat is wel typisch iets voor de vrijdagavond vind ik. Ik ben dan toch moe van een week werken. En ik was het ook niet meer gewend om een hele week te werkenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:13 schreef peaceman het volgende:
en ben zelf ook een beetje moe, dat speelt ook mee
bij mij komt het ook omdat ik maandag eigenlijk vrij was (stond gepland ivm New York en moest ik opnemen), maar toen toch anderhalf uur gewerkt en vandaag zou ik vrij zijn (mijn reguliere vrije dag) en moest ik onverwacht toch werken (weliswaar een half dagje), dus dat is in mijn hoofd omschakelen en blijkbaar is dat extra vermoeiend. Was ook wel een hele drukke week.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is wel typisch iets voor de vrijdagavond vind ik. Ik ben dan toch moe van een week werken. En ik was het ook niet meer gewend om een hele week te werken![]()
Bijzonder hoe snel je gewend raakt aan vrije dagen zo tussendoor.
gaat niet meer lukken. Lou is dood...quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:17 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik echt iets voor op een festival.
Is het nou zeker dat je een half jaar verlenging hebt?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij mij komt het ook omdat ik maandag eigenlijk vrij was (stond gepland ivm New York en moest ik opnemen), maar toen toch anderhalf uur gewerkt en vandaag zou ik vrij zijn (mijn reguliere vrije dag) en moest ik onverwacht toch werken (weliswaar een half dagje), dus dat is in mijn hoofd omschakelen en blijkbaar is dat extra vermoeiend. Was ook wel een hele drukke week.
ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het nou zeker dat je een half jaar verlenging hebt?
Wel goed! Wij moeten ook nieuwe matrassen, maar dat is zo'n uitgave die je snel uitstelt (wij althans).quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:19 schreef peaceman het volgende:
Maar we hebben ook een nieuw bed en nieuwe matras besteld en het lijkt wel of ik sindsdien nog beroerder slaap op mijn huidige matras. Is psychisch ik weet het.
wij ook, maar nu ik geld van de verzekering krijg en ik nog altijd last heb van mijn rug en nek, werd het tijd. Dus wordt ook best een dure matras, maar gelukkig actie 1+1 + 15% korting.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel goed! Wij moeten ook nieuwe matrassen, maar dat is zo'n uitgave die je snel uitstelt (wij althans).
Het lijkt me goed besteed geld in ieder geval. En fijn dat je in ieder geval weer een verlenging hebt. Op naar het vaste contract! Komt vast goedquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij ook, maar nu ik geld van de verzekering krijg en ik nog altijd last heb van mijn rug en nek, werd het tijd. Dus wordt ook best een dure matras, maar gelukkig actie 1+1 + 15% korting.
het is ook niet leuk om er geld aan uit te geven vind ik. ik geef liever geld uit aan belevingen: vakanties/festivals...quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lijkt me goed besteed geld in ieder geval. En fijn dat je in ieder geval weer een verlenging hebt. Op naar het vaste contract! Komt vast goed
het gekke is dat je die langere nummers vaak niet afluistert, terwijl het vaak wel de betere nummers zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog ergens een dubbel-cd met lange nummers. Daar staat Roll over Beethoven ook op.
Ik heb die cd vroeger wel veel gedraaid, maar toen nam ik ook veel meer tijd voor het luisteren naar muziek.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
het gekke is dat je die langere nummers vaak niet afluistert, terwijl het vaak wel de betere nummers zijn.
toen had je waarschijnlijk er ook meer tijd voorquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb die cd vroeger wel veel gedraaid, maar toen nam ik ook veel meer tijd voor het luisteren naar muziek.
Ja, dat was echt uit de tijd dat ik alleen woonde. Heel lang geleden dus. Ik luister nu bijna nooit meer naar mijn cd's. Het is nu radio of youtube of spotify. Eigenlijk wel zonde. Al mijn elpees heb ik aan mijn broer gegeven, maar de cd's heb ik nog.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
toen had je waarschijnlijk er ook meer tijd voor
Ja, ik draai ze toch niet en hij wel. Dan kan ik ze beter aan hem geven. Ik ben niet teruggegaan naar de elpees. Ik snap de nostalgie, maar het is aan mij niet meer besteed.quote:
ik ben nooit weggeweest van de elpeesquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik draai ze toch niet en hij wel. Dan kan ik ze beter aan hem geven. Ik ben niet teruggegaan naar de elpees. Ik snap de nostalgie, maar het is aan mij niet meer besteed.
Oh, ik wel. Ik heb de cd's indertijd omarmd.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben nooit weggeweest van de elpees
ik deed beide, maar nu koop ik enkel nog lpsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Ik heb de cd's indertijd omarmd.
Ik heb vandaag toevallig de lp van Sparks binnengekregen. Verjaardagscadeau voor mijn broer. Ik had weinig lp's zelf. Ik luisterde vooral naar de collectie van mijn ouders en oudere broer.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik deed beide, maar nu koop ik enkel nog lps
wij hebben al bijna een grotere lp kast nodigquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig de lp van Sparks binnengekregen. Verjaardagscadeau voor mijn broer. Ik had weinig lp's zelf. Ik luisterde vooral naar de collectie van mijn ouders en oudere broer.
Zelf had ik alleen de lp's van ABC, Kate Bush, The Mo en Matt Bianco. En die zijn dus nu bij mijn broer.
ja eigenlijk wel. vermoeidheid is weg.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:41 schreef livelink het volgende:
Dank je wel peaceman![]()
Dat was wel lekker zo op de vrijdagavond. Hopelijk heeft het je ook weer een beetje opgepept.
Jep, het ziet er goed uit! Gaat 'n warm dagje wordenquote:
quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 07:44 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, het ziet er goed uit! Gaat 'n warm dagje worden
Nah ik wil koude sneeuwquote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:17 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen, dan moet je een spuitbus kopen
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:17 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen, dan moet je een spuitbus kopen
Pssst.... niet verder vertellen, maar op Artica hebben ze het genoeg.quote:
oh en waar is dat goed voor ?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.
Monteur is al geweest, om op mijn balkon een stopcontact te maken.
Dan kan ik bv met een laptop op het balkon zitten zonder verlengkabel.quote:
Dat kan je zelf toch wel?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.
Monteur is al geweest, om op mijn balkon een stopcontact te maken.
Vanavond show vanaf je balkonquote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kan ik bv met een laptop op het balkon zitten zonder verlengkabel.
Of een elektrische bbq aansluiten als ik daar zin in heb.
Dan fijn dat het gedaan is, zo'n geval met een automagisch dichtklappend klepje?quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan fijn dat het gedaan is, zo'n geval met een automagisch dichtklappend klepje?
Klinkt makkelijk hè? Maar nu is het een elektricien die het gemaakt heeft. Weet ik zeker dat het goed is.quote:
Als een bedrijf dat gaat doen, wat komt je stiefpa er dan doen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:45 schreef Rafeiro het volgende:
Pa was electomonteur, "stiefpa" stucadoor/schilder, zwager hovenier en manusje van alles.
Schoon weet ikveelwattes installateur. Dus in geval van nood best handig.
Ze gaan dit jaar hier in de flat eindelijk wat doen, maar "opa" (de man van mijn moeder) gaat er dan wel bij zijn.
Altijd in de bouw gewerkt, dus dan niet het laffe Rafje.
Badkamer, hittepomp en keuken dus geloof ik
Best veel ineens.
Kijken dat ze de kantjes er niet vanaf lopen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Als een bedrijf dat gaat doen, wat komt je stiefpa er dan doen?
Hij zal zich er toch niet mee mogen bemoeien.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kijken dat ze de kantjes er niet vanaf lopen.
Dat hebben ze hier wel vaker gedaan. Ik ben te makkelijk en hij uit de bouw niet.
Klopt. Maar als ze vanuit de woningstichting iets willen doen, dan kan je stiefpa iets anders willen, maar dan doen ze het toch gewoon zoals de opdrachtgever het bepaald heeft.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:57 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kan bijvoorbeeld wel heel dapper zeggen, ik wil graag synthetische muurverf op het plafond in de badkamer.
Ik zie het verschil niet, hij wel. (tegen schimmel enzo)
Ja maar die hocus pocust dan wel ergens zo'n blik vandaan, daar heeft ie de connecties nog wel voor. En dan smeren ze het er echt wel op. (zij weer een blik voor de beun)quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ze vanuit de woningstichting iets willen doen, dan kan je stiefpa iets anders willen, maar dan doen ze het toch gewoon zoals de opdrachtgever het bepaald heeft.
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dag, diskjockey personGa je gewoon weer om 21:00 uur draaien?
Mooiquote:
Wanneer is het zover?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
MooiIk ga zo inschakelen.
Heb trouwens wat voorbereidingen getroffen voor mijn 250e show. Alvast de nodige muziek uitgezocht.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb nog twee reguliere shows te doen. Ik zal 'm op tijd aankondigen
Ik kan het ook wel waarderen. Vind The Hollies sowieso wel wat hebben.quote:
Welkom en tot straks misschien dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:06 schreef just me het volgende:
ik luister wel maar ben even met iets anders bezig
Welkom wederom.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:12 schreef just me het volgende:
Zo, ik was bankzaken voor de club aan het doen en moest daar even mijn aandacht bij houden. Nu genoeg gewerkt voor vanavond en luisteren
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:15 schreef just me het volgende:
heb je je rugzakje al klaarstaan voor morgen Melting ?
leukquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is overmorgen pas.
Maar rugzak met camera staat al klaar.![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Het Eftellen* is begonnen
* aftellen voor een bezoekje aan de Efteling
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Het Eftellen* is begonnen
* aftellen voor een bezoekje aan de Efteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |