SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Eerder deze week in een video-persconferentie.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
@:TT: ik heb hem dat nooit horen zeggen.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
@:TT: ik heb hem dat nooit horen zeggen.
Ik heb deze week geen persconferentie van hem gezien.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eerder deze week in een video-persconferentie.
Ja mevrouw.quote:
Pump up the volumequote:Op donderdag 28 mei 2020 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja mevrouw.
Maar je had ook even de persconferentie voor me kunnen samenvatten.
Dat doen ze zodat ze niet wegvliegen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Grey feat. Avril Lavigne & Anthony Green - Wings Clipped
Dat was een wel hele korte persconferentie dan.quote:
Ik denk dat hij het zat wasquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was een wel hele korte persconferentie dan.
Komt goed uit. Wij ook namelijk.quote:
Zou maar zo kunnenquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doen ze zodat ze niet wegvliegen.
Nee, dat is zielig.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnenMisschien ook iets voor de vogels van Rafeiro.
en dansen op de muziekquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat is zielig.
Die moeten juist een beetje rond kunnen fladderen.
Yupquote:
Nog maar 4 nachtjes slapen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:21 schreef just me het volgende:
Over hoeveel nachtjes mag je naar De Efteling Melting ?
Kan ik me voorstellenquote:
Dat zou best kunnen. Een keer of 4-5 gedraaid, denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:24 schreef BasEnAad het volgende:
Heb ik dit al eens gehoord bij jou elf?
En de weersverwachtingen zijn goed.quote:
heb je een bepaalde tijd dat je naar binnen mag ?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
heb je een bepaalde tijd dat je naar binnen mag ?
Het PSB-excuusnummer komt er aan!quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: zoals ik al zei, heb ik weer eens de balans opgemaakt welke PSB-nummer ik allemaal nog niet heb gedraaid. Dat zijn er nog best veel.
De keuze van vanavond vervang ik door een andere, die beter in deze show past. Italo-disco uit hun begintijd, nog voordat ze bekend werden. Muziek uit 1984...
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Tussen 10.00 en 10.30.
Ik hoop dat ze het eerste deel van het park al om 9.00 uur open doen, zoals anders, dan probeer ik dan al binnen te komen.
Dan kan ik alvast mijn bakkie thee nemen.quote:
Die bassline heeft sowieso een enorme invloed gehad alle muziek in de 80s en de 90s. En zeker ook op Bobby Orlando.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:32 schreef BasEnAad het volgende:
Klinkt als: I feel love van Donna Summer
Ja, ik wist ook niet wat ik hoorde... Ik kende de gepolijste versie uit 1987 namelijk eerder dan deze vroege uitvoering.quote:
Ja, anders heb je een raar begin van je Efteling dagquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kan ik alvast mijn bakkie thee nemen.
Is toch een beetje een gewoonte geworden.
Daarom.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, anders heb je een raar begin van je Efteling dag
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Over aparte deuntjes gesproken. Ik ben ernstig verslaafd aan dit liedje...Sparks - Left Out In The Cold
Dat ga ik nog wel redden, denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga zo onderhand de BPM's wat omlaag draaien. Ik richt me ongeveer op 22:00 uur als eindtijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |