abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 29 mei 2020 @ 12:45:28 #101
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193367733
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 11:55 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Kan goed. Of iemand die zich voordoet als een anarchist. Als de opzet was om chaos en verdeeldheid te veroorzaken, dan is dat in ieder geval goed gelukt.
Gelukkig is hij betrapt én gefilmd. je komt niet zo snel meer weg met dit soort praktijken, of het nu publiek iemand vermoorden of rellen uitlokken is. De wereld kijkt mee!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193367753
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 12:43 schreef BlackLining het volgende:
En daar komt mogelijkerwijs nog bij dat we dus over een week of twee weer een opleving zien van het coronavirus in Minneapolis.

Het gaat al niet zo lekker in Minnesota, wat dat betreft..

Wat een totaal bizarre situatie daar weer verder. :N
Klopt, er zijn wat plekken waarbij de intensive care capaciteit al aardig richting de limiet aan het lopen is en men desondanks allerlei maatregelen versoepelt:
https://www.politico.com/(...)-use-red-flag-287552
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 29 mei 2020 @ 12:49:42 #103
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193367769
In dit geval werkt social media uiterst effectief. De beelden van zowel de moord als die anarchistische actie komen vernietigend over. Tegenover dit soort bewijzen is geen deflectie bestand.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193367780
Ik weet niet of het al gepost was trouwens, maar in Lousville gaan we ook lekker. En dan nog (mis)geschoten in Ohio en Denver.

https://www.washingtonpos(...)ationwide-overnight/

quote:
Turbulent and in some cases violent protests erupted around the country Thursday night over the death of George Floyd at the hands of a Minneapolis police officer, as demonstrators damaged buildings, blocked traffic and demanded justice for Floyd and other victims of police brutality.

At the center of the fury was Minneapolis, where protesters breached the police department’s Third Precinct, set fire to the building and launched fireworks toward police, forcing all officers to evacuate the precinct.

The unrest multiplied from Phoenix to Columbus, Ohio, as hundreds of people converged in city centers and descended on state capitol buildings in the face of tear gas and rubber bullets from police. Gunfire broke out in multiple cities, including Louisville, where police say seven people were injured in a shooting that sent dozens scattering. Several hundred people there were protesting the March fatal police shooting of Breonna Taylor in her apartment, where police barged in while she was asleep.

Six or seven shots were also fired near a crowd in Denver on Thursday evening, but a police spokesman said no one was injured.
Ook weer grotendeels over al oudere gevallen van politiegeweld. Logisch natuurlijk, zoiets vergeet je niet. Maar het lijkt dus weer een landelijke shitstorm te gaan worden ook.

En enerzijds begrijp ik dat uiteraard, het is dat het nodig is om tegen die bizarre politiehouding te protesteren, maar er is uiteraard ook nog een pandemie. Ik linkte hierboven al naar de situatie in Minnesota waar men de piek nog niet gepasseerd lijkt te zijn, in Kentucky lijkt de vlag er gelukkig wat beter bij te hangen al heb ik mijn twijfels bij die cijfers. Die zijn wel érg laag. Hoe dan ook, als je dan door het hele land dit soort protesten krijgt, en ongetwijfeld straks ook alt-right tegenprotesten, dan kun je wachten op een tweede golf.

Als dat gebeurt heb je een dodelijke (letterlijk, in meerdere opzichten) mix van de epidemie, het zorgstelsel wat dan waarschijnlijk finaal tegen de vlakte gaat en grote landelijke raciale conflicten die opvlammen.

En dan Trump aan het roer. Ik houd echt mijn hart vast. Dat kan heel erg gevaarlijk worden. :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  Redactie Games vrijdag 29 mei 2020 @ 12:53:07 #105
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_193367796
Een CNN-reporter is inmiddels ook gearresteerd nadat hij zichzelf had geïdentificeerd: https://edition.cnn.com/u(...)a4ed3518221d0f2a1552

Het betreft Omar Jimenez, en ik zou geen enkel idee hebben waarom de politie juist hem zou arresteren. Geen flauw benul. Raar hoe dat zo werkt.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  vrijdag 29 mei 2020 @ 12:55:02 #106
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193367814
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 12:50 schreef BlackLining het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was trouwens, maar in Lousville gaan we ook lekker. En dan nog (mis)geschoten in Ohio en Denver.

https://www.washingtonpos(...)ationwide-overnight/
[..]

Ook weer grotendeels over al oudere gevallen van politiegeweld. Logisch natuurlijk, zoiets vergeet je niet. Maar het lijkt dus weer een landelijke shitstorm te gaan worden ook.

En enerzijds begrijp ik dat uiteraard, het is dat het nodig is om tegen die bizarre politiehouding te protesteren, maar er is uiteraard ook nog een pandemie. Ik linkte hierboven al naar de situatie in Minnesota waar men de piek nog niet gepasseerd lijkt te zijn, in Kentucky lijkt de vlag er gelukkig wat beter bij te hangen al heb ik mijn twijfels bij die cijfers. Die zijn wel érg laag.
Mijn familie zag in Lousville al een tijdje een opleving van het aantal besmettingen, vooral bij families die bij de Bourbon- en Tabak fabrieken werken zie je het aantal covid gevallen toenemen. Ze gaan daar niet zomaar de straat op.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 29 mei 2020 @ 12:58:04 #107
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193367857
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 12:53 schreef Puddington het volgende:
Een CNN-reporter is inmiddels ook gearresteerd nadat hij zichzelf had geïdentificeerd: https://edition.cnn.com/u(...)a4ed3518221d0f2a1552

Het betreft Omar Jimenez, en ik zou geen enkel idee hebben waarom de politie juist hem zou arresteren. Geen flauw benul. Raar hoe dat zo werkt.
[ afbeelding ]
Ik zit net CNN te kijken. Bizar zeg. Hij werkt volledig mee, staat op een door de politie aangewezen plaats, is van de pers en hij wordt zonder reden gearresteerd.
Spoilers!
pi_193367859
quote:
https://www.volkskrant.nl/cs-b4f95df4

Onze correspondent in Minneapolis: ‘De straten zijn van de chaos en de plunderaars’
De links biased volkskrant noemt het rellen en plunderingen dat kan toch helemaal niet volgens sommigen hier. :D
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 29 mei 2020 @ 13:06:09 #109
54593 crew  Olga
Cheese
pi_193367948
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik zit net CNN te kijken. Bizar zeg. Hij werkt volledig mee, staat op een door de politie aangewezen plaats, is van de pers en hij wordt zonder reden gearresteerd.
Ik zat het ook net te kijken en wtf....

Ze zouden zijn gearresteerd omdat ze geen orders opvolgden …..
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  vrijdag 29 mei 2020 @ 13:07:53 #110
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193367972
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:06 schreef Olga het volgende:

[..]

Ik zat het ook net te kijken en wtf....

Ze zouden zijn gearresteerd omdat ze geen orders opvolgden …..
Ik hoor het net inderdaad. Tegelijkertijd hoor je de reporter ook overduidelijk vragen waar ze naartoe moeten gaan en dat ze graag orders opvolgen. Gaat goed met de persvrijheid daar.
Spoilers!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 29 mei 2020 @ 13:08:45 #111
54593 crew  Olga
Cheese
pi_193367979
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik hoor het net inderdaad. Tegelijkertijd hoor je de reporter ook overduidelijk vragen waar ze naartoe moeten gaan en dat ze graag orders opvolgen. Gaat goed met de persvrijheid daar.
Het gaat steeds meer bergafwaarts met Amerika
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  vrijdag 29 mei 2020 @ 13:09:08 #112
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193367982
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik hoor het net inderdaad. Tegelijkertijd hoor je de reporter ook overduidelijk vragen waar ze naartoe moeten gaan en dat ze graag orders opvolgen. Gaat goed met de persvrijheid daar.
Echte probleem in de VS is natuurlijk dat er een aantekening onder je tweet komt als je onzin verkoopt. FreeSpeech. 1A. !!!
pi_193368012
Waarom zou je als Rusland nog geld steken in het aanwakkeren van de polarisatie in de VS? Dat kunnen die Amerikanen prima zelf.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 29 mei 2020 @ 13:12:37 #114
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193368025
De gouverneur gaat zorgen dat de CNN crew zsm wordt vrijgelaten. Veel spijt, had niet moeten gebeuren, etc.
Spoilers!
pi_193368045
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik hoor het net inderdaad. Tegelijkertijd hoor je de reporter ook overduidelijk vragen waar ze naartoe moeten gaan en dat ze graag orders opvolgen. Gaat goed met de persvrijheid daar.
Bizarre beelden. Ze stonden op de plek die was aangewezen, reporter vroeg inderdaad netjes of ze ergens anders moesten gaan staan en wordt vervolgens gearresteerd zonder verklaring waarvoor. Noord-Koreaanse praktijken.
pi_193368063
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
De gouverneur gaat zorgen dat de CNN crew zsm wordt vrijgelaten. Veel spijt, had niet moeten gebeuren, etc.
Er had daar wel meer niet moeten gebeuren dan zou dit kruitvat ook niet ontploft zijn. :D
pi_193368080
Ondertussen is de POTUS ook weer wakker.

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 13:10:35 Twitter is doing nothing about all of the lies & propaganda being put out by China or the Radical Left Democrat Party. They have targeted Republicans, Conservatives & the President of the United States. Section 230 should be revoked by Congress. Until then, it will be regulated! reageer retweet
Een echte meltdown vind ik het nog niet. Kan me overigens ook niet echt aan de indruk onttrekken dat iemand hem geholpen heeft bij deze tweet want het zijn vier min of meer correcte zinnen en de caps-lock staat uit.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 13:17:07 #118
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193368096
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:15 schreef BlackLining het volgende:
Ondertussen is de POTUS ook weer wakker.

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 13:10:35 Twitter is doing nothing about all of the lies & propaganda being put out by China or the Radical Left Democrat Party. They have targeted Republicans, Conservatives & the President of the United States. Section 230 should be revoked by Congress. Until then, it will be regulated! reageer retweet
Een echte meltdown vind ik het nog niet. Kan me overigens ook niet echt aan de indruk onttrekken dat iemand hem geholpen heeft bij deze tweet want het zijn vier min of meer correcte zinnen en de caps-lock staat uit.
Ja, dit schrijft ie niet zelf.
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 13:18:22 #119
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193368115
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:15 schreef BlackLining het volgende:
Ondertussen is de POTUS ook weer wakker.

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 13:10:35 Twitter is doing nothing about all of the lies & propaganda being put out by China or the Radical Left Democrat Party. They have targeted Republicans, Conservatives & the President of the United States. Section 230 should be revoked by Congress. Until then, it will be regulated! reageer retweet
Een echte meltdown vind ik het nog niet. Kan me overigens ook niet echt aan de indruk onttrekken dat iemand hem geholpen heeft bij deze tweet want het zijn vier min of meer correcte zinnen en de caps-lock staat uit.
Oh, meer impotent geraaskal dus. Hij kan niets reguleren.

Hij kan alleen maar vragen of de FCC of FTC het willen reguleren maar die hebben al vaker te kennen gegeven daar helemaal geen zin in te hebben.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193368118
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:15 schreef BlackLining het volgende:
Ondertussen is de POTUS ook weer wakker.

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 13:10:35 Twitter is doing nothing about all of the lies & propaganda being put out by China or the Radical Left Democrat Party. They have targeted Republicans, Conservatives & the President of the United States. Section 230 should be revoked by Congress. Until then, it will be regulated! reageer retweet
Een echte meltdown vind ik het nog niet. Kan me overigens ook niet echt aan de indruk onttrekken dat iemand hem geholpen heeft bij deze tweet want het zijn vier min of meer correcte zinnen en de caps-lock staat uit.
Misschien dat hij later vandaag zelf nog even los gaat als de oppas weg is.
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 13:20:42 #121
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193368147
Tja, als het Congress CDA 230 revoked dan word hij als eerste van Twitter afgegooid dus ik vraag mij echt af waarom hij dat wil.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 13:21:36 #122
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193368155
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:06 schreef Olga het volgende:

[..]

Ik zat het ook net te kijken en wtf....

Ze zouden zijn gearresteerd omdat ze geen orders opvolgden …..
De politie was hem al gesmeerd, en de echte relschoppers durven ze niet aan te pakken. Dan is het de makkelijkste weg de pers aan te pakken die eigenlijk niet meer doen dan hun werk.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 29 mei 2020 @ 13:24:07 #123
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193368187
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
De gouverneur gaat zorgen dat de CNN crew zsm wordt vrijgelaten. Veel spijt, had niet moeten gebeuren, etc.
Ik hoop dat hij dan ook even de lokale politie op het matje roept en vraagt; waarom en wie heeft die agenten de orders om een perscrew te arresteren gegeven?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 29 mei 2020 @ 13:26:54 #124
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193368225
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:24 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij dan ook even de lokale politie op het matje roept en vraagt; waarom en wie heeft die agenten de orders om een perscrew te arresteren gegeven?
State Police was het toch? Daarom is het ook een kwestie van de gouverneur.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 13:31:53 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193368325
State Police inderdaad.

Het lijkt er op dat ze vrijgelaten zijn.
Spoilers!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')