klimclassic reed jij toch lek in een afdaling ofzo, of was dat iemand anders ?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verkeerd rijden was bij de klimclassic. Toen niet volgens mij.
Oh was dat je 300km in een beetje sneeuw en Oostenwind? Daar heb ik afgezien, met MarcoD, No-P, Gripper en Oksel geloof ik en verder weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 05:17 schreef ultra_ivo het volgende:
Of de Ardennendriehoek in 2013 met sneeuw en Amerikaanse legerhelm
https://www.zonerama.com/Album/5167415
Brrrrrrquote:Op vrijdag 29 mei 2020 05:17 schreef ultra_ivo het volgende:
Of de Ardennendriehoek in 2013 met sneeuw en Amerikaanse legerhelm
https://www.zonerama.com/Album/5167415
Ja, dat was ik. Daar kwam ik heel goed wegquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:30 schreef ddx het volgende:
[..]
klimclassic reed jij toch lek in een afdaling ofzo, of was dat iemand anders ?
En die agrariër uit Medemblik die 's ochtends voor de 300 nog zn keuie gemolken had, daarna naar Maastricht gereden, de 300 met ons fietsen, en gauw weer naar huis om nog een keer de keuie te melleke.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 07:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh was dat je 300km in een beetje sneeuw en Oostenwind? Daar heb ik afgezien, met MarcoD, No-P, Gripper en Oksel geloof ik en verder weet ik het niet meer.
Volgens mij zijn dat relatief zware wielen.. beetje B merk. Ik zou dan nog eerder kiezen voor een setje Farsports. Ik rij nu al een paar jaar op 35mm hoge full carbon Farsports met DTswiss 350 naven en eigenlijk is dat mijn beste set. Brede rims, kaarsrecht en de naven zijn onverwoestbaar en relatief goedkoop en eenvoudig te servicen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:43 schreef Tommeke het volgende:
Zijn er mensen in dit topic die ervaring hebben met wielen van Quasar trouwens?
Zo'n volgens mij dezelfde wielen als supra.. Apex en quasar zijn van 53x11 winkel en Sensa en supra van intensens. Doen samen inkoop alleen andere stickeringquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:43 schreef Tommeke het volgende:
Zijn er mensen in dit topic die ervaring hebben met wielen van Quasar trouwens?
Ja klopt, die supra wielen zijn ook slap en zwaar...quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:33 schreef the_critic het volgende:
[..]
Zo'n volgens mij dezelfde wielen als supra.. Apex en quasar zijn van 53x11 winkel en Sensa en supra van intensens. Doen samen inkoop alleen andere stickering
Ja dat de vonken er af spatten. Kano eeed door een diep gat in het asfalt en kon gelukkig nog veilig stoppenquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:30 schreef ddx het volgende:
[..]
klimclassic reed jij toch lek in een afdaling ofzo, of was dat iemand anders ?
Met maximaal 4 man, maar ook nog veel alleenquote:
Kun je hier nalezen: SPT / Recreatief Wielrennen #239 In voorbereiding op Ivo's 300quote:Op vrijdag 29 mei 2020 07:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh was dat je 300km in een beetje sneeuw en Oostenwind? Daar heb ik afgezien, met MarcoD, No-P, Gripper en Oksel geloof ik en verder weet ik het niet meer.
De bestorming van de Citadel in 2013quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
En die agrariër uit Medemblik die 's ochtends voor de 300 nog zn keuie gemolken had, daarna naar Maastricht gereden, de 300 met ons fietsen, en gauw weer naar huis om nog een keer de keuie te melleke.
En de Duitser met zn fixie
En dat kapotte oude teeveetje in dat cafe waar het UUUUrbi et ORRRRbii oe ie oe ie.... klonk
En die andere Duitser die hard viel, zn remkabeltje brak, en zei "ah machts nichts, ich hab noch eine" en dus in de Ardennen de hele dag op natte wegen met alleen zn voorrem moest rijden.
Of wacht nee dat was die nog koudere 200 waar we na 40 km zeiden, t is wel mooi geweest zo.
Geen fokker te zien.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De bestorming van de Citadel in 2013
https://www.zonerama.com/Album/5167374
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |