Lekker boek man ook qua setting en personages, ben je zo doorheen.quote:
Kies je zelf voor, moet je ook helemaal zelf beslissen, maar laat het wel even je ouders weten.quote:
@GGMM lees je toevallig mee?quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik had uiteraard JAAPGOAT #34 #jc4admin @:kk
Veel beter
Jezus tering, echt?quote:
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jezus tering, echt?
Of je deze tt zou willen kiezen boven de huidige (waardeloze) tt van Niek
quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jezus tering, echt?
Of je deze tt zou willen kiezen boven de huidige (waardeloze) tt van Niek
Dat komt inderdaad door deze TT ja.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, met deze TT lijken we op heel fok gewoon, ja mietjes.
Nee met Eindhoven scoor je punten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, met deze TT lijken we op heel fok gewoon, ja mietjes.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee met Eindhoven scoor je punten.
Ga lekker een Bossche Bol eten, Brabantse koekwaus dat je daar in je stoel gedrukt zit, en luister er wat van Guus Meeuwis bij, halve tamme.
sowquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga lekker een Bossche Bol eten, Brabantse koekwaus dat je daar in je stoel gedrukt zit, en luister er wat van Guus Meeuwis bij, halve tamme.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@Braddiequote:Jean Van Landeghem uit het Belgische Turnhout krijgt al jarenlang pizza's geleverd zonder dat hij deze zelf heeft besteld. "Het trieste record is veertien leveringen tot 2.00 uur 's nachts. Ik kan het geluid van brommers niet meer horen", zo zei hij deze week op de Belgische Radio 2.
HALLO ZEGquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
GOEIE GENADE DIT WAS ONNODIGquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dan dat gezeik over een TT de hele tijd. Rot gewoon op debiel.
Wowquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dan dat gezeik over een TT de hele tijd. Rot gewoon op debiel.
Sow tering.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wist je dat op mijn werkVPN dat filmpje niet wordt weergegeven in de zoekresultaten?quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:29 schreef Buitendam het volgende:
Hij is nu dat filmpje van weekend aan het zoeken op YouTube.
Ja, dit heb je al verteld.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat op mijn werkVPN dat filmpje niet wordt weergegeven in de zoekresultaten?
quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
Jouw bestelling 1227039 van 14-5-2020 is vandaag verstuurd en is naar jou op weg!
Lekker op tijd
binnenkort krijg je te horen wanneer je op de trein moetquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:38 schreef Caland het volgende:
Wir erwarten ihre Sendungsdaten in Kürze.
Ik krijg morgen 2 pakketjes en zaterdag nog 1. (Als alles goed gaat)quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
Jouw bestelling 1227039 van 14-5-2020 is vandaag verstuurd en is naar jou op weg!
Lekker op tijd
Dit verhaal is mij bekend ja.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat op mijn werkVPN dat filmpje niet wordt weergegeven in de zoekresultaten?
Dus ik moest mijn mobiel erbij pakken.
dat wordt niet te meelderig?quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Tortilla wraps, kip, kikkererwten, kidneybonen, komkommer, tomaat, @:Drizzt_DoUrden
peper?quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Tortilla wraps, kip, kikkererwten, kidneybonen, komkommer, tomaat, @:Drizzt_DoUrden
Genot.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
2 onderdelen van mijn nieuwe pc komen paar daagjes later, ¤150 teruggestort gekregen van Amazongoden![]()
@:Zipportal
Buttplugs, chin strap-ons, dildo's.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zagen natuurlijk mijn bestelhistorieGodskolere
![]()
Die gozer was ook slim, want in zijn email naar mij schreef hij niet dat hij ¤150 ging terugstorten. Slimme baasquote:
Is toch weer entree bij de fun4two ouwe reusquote:Op donderdag 28 mei 2020 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
2 onderdelen van mijn nieuwe pc komen paar daagjes later, ¤150 teruggestort gekregen van Amazongoden![]()
@:Zipportal
@Wereldgozer moet je hebben allenquote:Op donderdag 28 mei 2020 17:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Buttplugs, chin strap-ons, dildo's.
Club Mystique allen en als koppel is goedkoper hequote:Op donderdag 28 mei 2020 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is toch weer entree bij de fun4two ouwe reus
quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Buttplugs, chin strap-ons, dildo's.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
We moeten nog even geduld hebben. Het komt allemaal wel weer goed!
Stay Strong Appie en heb nog even geduld met elkaar.
Parenclub Mystiquequote:Op donderdag 28 mei 2020 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
Binnenkort weer kroppen sla in de jacuzzi smijten allen @:Wereldgozer
HIEP HIEP HOERA!
Alweer 19 jaar bestaan wij als Parenclub Mystique!
In deze tijd wel een heel bijzondere verjaardag...
In de gewone tijd hadden we 15, 16 & 17 mei met jullie ons groot feestweekend gevierd:
De rode loper hadden we dan voor jullie uitgelegd en met elkaar geproost, gedanst en gelachen!
Helaas... Dit hadden we graag met elkaar gedeeld op dat ene moment.
Stay Strong en heb nog even geduld met elkaar.
In deze bizarre tijden blijven we jullie missen.
De lege bar, stille dansvloer, verlaten erotische ruimtes en lege bubbelbad willen maar niet wennen...
De tuin en volle bloembakken staan er weer zomers en uitnodigend bij!
Nog even afwachten tot ze weer bekeken kunnen worden door jullie.
Zorg goed voor elkaar!
Groetjes,
Frank en Team Mystique![]()
Je kunt zo in de marketing daar.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Parenclub Mystique
Zaad in de naad sinds 2001.
Stukje lamquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Welk vlees of welke vis gooi je op de BBQ?
Lekker de pony laten grazennnquote:Op donderdag 28 mei 2020 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
Binnenkort weer kroppen sla in de jacuzzi smijten allen @:Wereldgozer
HIEP HIEP HOERA!
Alweer 19 jaar bestaan wij als Parenclub Mystique!
In deze tijd wel een heel bijzondere verjaardag...
In de gewone tijd hadden we 15, 16 & 17 mei met jullie ons groot feestweekend gevierd:
De rode loper hadden we dan voor jullie uitgelegd en met elkaar geproost, gedanst en gelachen!
Helaas... Dit hadden we graag met elkaar gedeeld op dat ene moment.
Stay Strong en heb nog even geduld met elkaar.
In deze bizarre tijden blijven we jullie missen.
De lege bar, stille dansvloer, verlaten erotische ruimtes en lege bubbelbad willen maar niet wennen...
De tuin en volle bloembakken staan er weer zomers en uitnodigend bij!
Nog even afwachten tot ze weer bekeken kunnen worden door jullie.
Zorg goed voor elkaar!
Groetjes,
Frank en Team Mystique![]()
Ah, verlaat offerfeest. Lekker man.quote:
Yes.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:17 schreef Coco. het volgende:
Heeft iemand het boek Joyland gelezen?
Ben namelijk benieuwd naar je review.
Ik heb onlangs asperges op de BBQ gekeild. Prima te nassen. (ga ik morgen weer doen)quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:18 schreef De_Kraam het volgende:
Bij Man Bijt Hond waren er mensen die alleen maar paprika's op de barbecue gooiden.
Dat dit kan in Nederland.
Dat heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb onlangs asperges op de BBQ gekeild. Prima te nassen. (ga ik morgen weer doen)
Noem mij gerust een culinaire waaghals Coco.quote:
Dit kan echt nietquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Graag bikinifoto's!quote:
Ja. Vooral ons geweldige karakter.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ook Tjacka. Wat hebben we eigenlijk veel gemeen he!
Kies maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Coco op 28-05-2020 17:52:41 ]What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kies maar:lijkt op je moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xGroot fan van User Wotte
Niet gekeken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
Even een pakkende tekst neergezet in het PSV topic
Gekeken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
Niet gekeken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
Zeker, straks zijn we samen met de Belgen enige land die competitie niet gewoon afmaken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet echt, valt me niet mee zonder publiek kijken maar wel goed dat ze het af willen maken.
deden ze bij Dortmund-Bayern al, gedeelte met en een gedeelte zonder gekeken, punt is dat het een generiek geluid is (of lijkt) dus toen het doelpunt viel was het niet echt anders, echt een enorme toevoeging vond ik het nietquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, straks zijn we samen met de Belgen enige land die competitie niet gewoon afmaken.
Las ergens dat ze publiek willen gaan simuleren door tribunebeelden van een oude wedstrijd er overheen te leggen.
Ik heb vooral flink te doen met de echte Liverpoolsupportersquote:
Ja zal je gebeuren na zoveel jaar kampioen kan je er niet eens bij kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vooral flink te doen met de echte Liverpoolsupporters
Als dat ons overkwam in 2017 dan zou ik echt loco worden.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zal je gebeuren na zoveel jaar kampioen kan je er niet eens bij kijken.
Fucking sadness
Bij ons weet je sowieso dat het weer minstens 18 jaar duurt.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:37 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Als dat ons overkwam in 2017 dan zou ik echt loco worden.
Straks Dirkie uit Katwijk als hoofdcoach, ze hebben wel humor daar in Rotterdam.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij ons weet je sowieso dat het weer minstens 18 jaar duurt.
Dat zal voor Liverpool net wat anders liggen.
Hoiquote:
Prima, en in huize onlo?quote:
Ik heb het vanavond te doen met je moederquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vooral flink te doen met de echte Liverpoolsupporters
Goed. Ik wilde eigenlijk verder gaan met schilderen vanavond. Maar het waait wat hardquote:
Waardeloos.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hallo Onlo,
graag jouw mening over de TT
boeit me nietquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:03 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Tjacka geeft een tik in het gezicht van user @:Caland
Hier waait het vandaag bijna niet vandaag, apart.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed. Ik wilde eigenlijk verder gaan met schilderen vanavond. Maar het waait wat hard
Hopelijk gaat de wind zo liggen
WAAR IS HIER?quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier waait het vandaag bijna niet vandaag, apart.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:12 schreef onlogisch het volgende:
80% van de laatste 10 notes van Caland komen van één supertoffe gast.
Nu 90%quote:
wow sterke counterquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Koop liever een nieuwe 10 rittenkaart bij je moeder.
twitter:veronicainside twitterde op donderdag 28-05-2020 om 10:52:12PSV vernoemt kleedkamer naar oud-aanvoerder Afellay
https://t.co/60erHjR0PO #veronicainside https://t.co/EWaQ5fWw4y reageer retweet
Is al besproken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
De PSV jeugdopleiding zal vanaf nu wel snel volstromen met de grootste talenten van het land.twitter:veronicainside twitterde op donderdag 28-05-2020 om 10:52:12PSV vernoemt kleedkamer naar oud-aanvoerder Afellay
https://t.co/60erHjR0PO #veronicainside https://t.co/EWaQ5fWw4y reageer retweet
twitter:NBCNews twitterde op donderdag 28-05-2020 om 19:40:10Minneapolis police officer at the center of George Floyd's death had been with the department since 2001. During his career, he was the subject of a dozen police conduct complaints; he was never disciplined, records show. https://t.co/jLLlwqg1RZ reageer retweet
Vanavond Ferdgod bij Op1, ouwe reus.quote:
teamuitje van Minneapolis korps:quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:11 schreef Zipportal het volgende:
twitter:NBCNews twitterde op donderdag 28-05-2020 om 19:40:10Minneapolis police officer at the center of George Floyd's death had been with the department since 2001. During his career, he was the subject of a dozen police conduct complaints; he was never disciplined, records show. https://t.co/jLLlwqg1RZ reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@COCO deze paardelul is wéér onze stad aan het ridiculiseren en ik accepteer het wéér niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:31 schreef Caland het volgende:
EINDHOVEN - Een politiechef uit een eenheid Oost-Brabant is naar huis gestuurd vanwege ’ongepaste omgangsvormen’ met collega’s. Het is de derde agent binnen een week die vanwege een integriteitsonderzoek geschorst is.
Dan kan je heel Brabant ontslaan
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:42 schreef Buitendam het volgende:
Ja ik weet niet hoe ik coco moet mentionen hoor, GODVERDOMME
Jezus christus buitendam. Dit is héél dom.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:42 schreef Buitendam het volgende:
Ja ik weet niet hoe ik coco moet mentionen hoor, GODVERDOMME
Je moet mensen uit Brabant ook alles uitleggen hé.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus christus buitendam. Dit is héél dom.
De user die jij mentiont:
[ afbeelding ]
De user die je probeert te mentionen:
[ afbeelding ]
Ik zal één hint geven:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet mensen uit Brabant ook alles uitleggen hé.
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stringer Bell
@:onlogisch check deze grap
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:00 schreef GGMM het volgende:
Oh bijna vergeten te vermelden dat ik een uurtje gesport heb.
@:coco @:onlogisch @:caland @:jojoortje @:jancees
Zelfs dit ging weer mis.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:01 schreef Buitendam het volgende:
Je moet het ook allemaal maar weten het. Het ene moment mention je @:onlogisch met een punt waardoor het niet werkt, dan moet je bij @:Coco. het juist weer wel doen anders krijg je @:Coco
Gelukkig kunnen we @:kk rustig blijven mentionen!
Omdat onlogisch geen punt in zijn username heeft staan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:01 schreef Buitendam het volgende:
Je moet het ook allemaal maar weten het. Het ene moment mention je @:onlogisch met een punt waardoor het niet werkt, dan moet je bij @:Coco. het juist weer wel doen anders krijg je @:Coco
Ja, dat begrijp ik wel. Maar soms eindig ik een zin en zet automatisch een punt. Die dingen gebeuren als je interpunctie hoog in het vaandel hebt, René.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat onlogisch geen punt in zijn username heeft staan.
Hoe kan je dit niet logisch vinden
Om dit soort vergissingen te voorkomen zou ik voortaan elke zin eindigen met een dollarteken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel. Maar soms eindig ik een zin en zet automatisch een punt. Die dingen gebeuren als je interpunctie hoog in het vaandel hebt, René.
Dit zou een grap van user @3rr0r kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om dit soort vergissingen te voorkomen zou ik voortaan elke zin eindigen met een dollarteken.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit zou een grap van user @:3rr0r kunnen zijn.
Kijk zelf maar even hoe je dit interpreteert
Respect als je die naam kunt typen zonder op te zoeken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pryzbylewski
@:maxi-mus check deze grap
Uh.. thnxquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Respect als je die naam kunt typen zonder op te zoeken.
Mijn Videoland onthoudt steeds niet goed waar ik ben gebleven. Woedend word ik daarvan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh.. thnx
heb ik inderdaad niet opgezocht
Ja dat werkt toch een stuk minder dan netflixgodenquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn Videoland onthoudt steeds niet goed waar ik ben gebleven. Woedend word ik daarvan.
Met plakjes kaas?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
Ik at overigens macaroni bij mijn ouders @:drizzt_dourden
Ik heb derhalve dat wijf laten weten voortaan niet meer aan te schuiven
Welk type macaroni?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
Nee, het is wel een vies wijf die moeder van me maar zo vies nou ook weer niet.quote:
Nou, nou, nou.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, het is wel een vies wijf die moeder van me maar zo vies nou ook weer niet.
Eens. Daarom kom ik er ook graag.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:16 schreef Caland het volgende:
Nee, het is wel een vies wijf die moeder van me
Deze YouTuber heeft twee filmpjes van Ed Baars.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen BraddieTV review dus niet geklikt.
Een Australische Cabernet Shiraz kan daar prima bij, want het is qua smaak een wijn dat richting Port gaat. Zoet met zoet.quote:
Wat sneu dat mensen rijk proberen te worden van de content die Ed produceert.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deze YouTuber heeft twee filmpjes van Ed Baars.
https://www.youtube.com/channel/UCSLBhuSYiYu6H1Ps7XjRoRA
Pak die kut gamers maar.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat sneu dat mensen rijk proberen te worden van de content die Ed produceert.
Gerapporteerd.
Kleiduifschieten is toch meer in de provinciequote:Op donderdag 28 mei 2020 21:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een Australische Cabernet Shiraz kan daar prima bij, want het is qua smaak een wijn dat richting Port gaat. Zoet met zoet.
Derhalve aanklacht verworpen. U mag zich weer bezighouden met Rotterdamse bezigheden, zoals kleiduiven schieten en uitkering trekken.
Nee, is typisch Rotterdams.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Kleiduifschieten is toch meer in de provincie
Leuk om te doen, overigens
Wie is @COCOquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:00 schreef GGMM het volgende:
Oh bijna vergeten te vermelden dat ik een uurtje gesport heb.
@:coco @:onlogisch @:caland @:jojoortje @:jancees
Hun probleemquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:01 schreef Caland het volgende:
Den Haag krijgt zo een nieuwe burgemeester @:haags_kwartiertje
Dit even ter info
moeten zij wetenquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:01 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info
Schilderswijk mag neem ik aan wel de sharia behouden?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:01 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info
User @ikweethetookniet bedoel jequote:Op donderdag 28 mei 2020 22:06 schreef Zipportal het volgende:
Hoeveel notes heeft user ikweethetookniet ? @:GGMM
@:el-stinho en ik willen dit graag weten.
Dat soort zeer vertrouwelijke informatie ga ik niet bekend maken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:06 schreef Zipportal het volgende:
Hoeveel notes heeft user ikweethetookniet ? @:GGMM
@:el-stinho en ik willen dit graag weten.
Niet gelikt.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort zeer vertrouwelijke informatie ga ik niet bekend maken.
[ afbeelding ]
Ik heb twee vaders.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je likken? Laat dat maar aan je moeder over.
Nee @Jomanda3quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit een gifje van @:Charlotte3 ? #Dtv
@:Drizzt_Dourden
DesiGODtwitter:rosiek_iwan twitterde op donderdag 28-05-2020 om 21:35:12@mickvanwely @telegraaf Bouterse heeft net in een interview aangegeven dat hij hertellingen zal aanvragen...hiermee gaat hij het proces van tellen verder rekken ...ik beschik over de geluidsfragmenten! reageer retweet
eerst wat ongunstige stemmen wegwerkenquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
DesiGODtwitter:rosiek_iwan twitterde op donderdag 28-05-2020 om 21:35:12@:mickvanwely @:telegraaf Bouterse heeft net in een interview aangegeven dat hij hertellingen zal aanvragen...hiermee gaat hij het proces van tellen verder rekken ...ik beschik over de geluidsfragmenten! reageer retweet
@:donraja
quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
DesiGODtwitter:rosiek_iwan twitterde op donderdag 28-05-2020 om 21:35:12@:mickvanwely @:telegraaf Bouterse heeft net in een interview aangegeven dat hij hertellingen zal aanvragen...hiermee gaat hij het proces van tellen verder rekken ...ik beschik over de geluidsfragmenten! reageer retweet
@:donraja
quote:Volgens Bouterse is er nu nog niks aan de hand. Hij roept de mensen op rustig te blijven. ,,De zaak is inderdaad spannend, maar we moeten sportief blijven.”
quote:Volgens de oppositiepartijen stapelen de bewijzen dat de regering van Suriname probeert te frauderen zich op. Vannacht is volgens hen geprobeerd brand te stichten bij het hoofdstembureau en ook om dozen met stembiljetten mee te nemen.
Ja, tuurlijk het zal vast een heel leuk land zijn verder. Maar blijven rekken en hertellen tot je een plan hebt verzonnen om alsnog herkozen te worden, proberen stemkantoren in de fik te steken, stembiljetten jatten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
de keren dat ik er geweest ben wel naar m'n zin gehad
hij is veroordeeld voor moord maar zit niet vast, wat had je dan gedacht?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk het zal vast een heel leuk land zijn verder. Maar blijven rekken en hertellen tot je een plan hebt verzonnen om alsnog herkozen te worden, proberen stemkantoren in de fik te steken, stembiljetten jatten.
Het is 2020 wtf.
Hij is toch ook veroordeeld voor drugshandel dacht ik?quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is veroordeeld voor moord maar zit niet vast, wat had je dan gedacht?
ja hier maar niet daarquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is toch ook veroordeeld voor drugshandel dacht ik?
Ja, dat had rustig erbij gekund. Ik vind dat echt zo bizar.quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is veroordeeld voor moord maar zit niet vast, wat had je dan gedacht?
@Calandtwitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 07:05:28Goede morgen eerst maar koffie https://t.co/aXDs0Fiioi reageer retweet
Dit was al geen leuke act maar hem overnemen is wel heel treurig.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:12 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Calandtwitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 07:05:28Goede morgen eerst maar koffie https://t.co/aXDs0Fiioi reageer retweet
Stop met deze act.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:12 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Calandtwitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 07:05:28Goede morgen eerst maar koffie https://t.co/aXDs0Fiioi reageer retweet
Welke laptop?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:44 schreef maxi-mus het volgende:
Er komen vandaag 2 pakketjes (laptop en schoenen) en morgen verwacht ik nog 1. (Slippers)
https://m.imdb.com/title/tt5433114/?ref_=m_nmfmd_dr_1twitter:2Docnl twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 08:30:00Waar begon de ondergang van stervoetballer Diego Maradona? Oscarwinnaar Asif Kapadia (Amy) maakte aan de hand van meer dan 500 uur aan beeldmateriaal een uniek portret van deze man, die door velen werd gezien als God. Vanavond om 20.25u op NPO 3. https://t.co/BIdVptxtQ4 https://t.co/zJPGAxLwQY reageer retweet
Same.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:44 schreef maxi-mus het volgende:
Er komen vandaag 2 pakketjes (laptop en schoenen) en morgen verwacht ik nog 1. (Slippers)
Ongeveer dezelfde als die ik nu heb, goedkoop maar nooit problemen mee en doe er ook weinig speciaals op.quote:
je haalt dezelfde laptop ??quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde als die ik nu heb, goedkoop maar nooit problemen mee en doe er ook weinig speciaals op.
Je zou maar zo’n kantoor hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Dan ben ik benieuwd naar de reden van een nieuwe laptop!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde als die ik nu heb, goedkoop maar nooit problemen mee en doe er ook weinig speciaals op.
Waarom geen MACBOOK???!??quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar de reden van een nieuwe laptop!
Het scherm is stuk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar de reden van een nieuwe laptop!
in de biosscoop gezien, was de moeite waardquote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:46 schreef Nober het volgende:
https://m.imdb.com/title/tt5433114/?ref_=m_nmfmd_dr_1twitter:2Docnl twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 08:30:00Waar begon de ondergang van stervoetballer Diego Maradona? Oscarwinnaar Asif Kapadia (Amy) maakte aan de hand van meer dan 500 uur aan beeldmateriaal een uniek portret van deze man, die door velen werd gezien als God. Vanavond om 20.25u op NPO 3. https://t.co/BIdVptxtQ4 https://t.co/zJPGAxLwQY reageer retweet
[..]
Same.
Zo vlees inslaan voor de BBQ.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent er vroeg bij op je vrije dag trouwens. Nog wat op de planning staan?
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 09:32:48En hop ik mag ook een x storten https://t.co/cH6Vh9Kfr9 reageer retweet
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zo vlees inslaan voor de BBQ.
En sporten.
Volgorde weet ik nog niet.
Plundergenot.quote:
nu welquote:
Doe eens lief tegen Scrummiequote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:54 schreef Buitendam het volgende:
Die megalomane gek is weer aan het schreeuwen.
We roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:54 schreef Buitendam het volgende:
Die megalomane gek is weer aan het schreeuwen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:59 schreef Coco. het volgende:
Daar worden @:Scrummie2.1 en @:Elan weer samen genoemd.
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 09:59:26Hatsevlats https://t.co/GjMv4pOEl6 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |