Lekker boek man ook qua setting en personages, ben je zo doorheen.quote:
Kies je zelf voor, moet je ook helemaal zelf beslissen, maar laat het wel even je ouders weten.quote:
@GGMM lees je toevallig mee?quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik had uiteraard JAAPGOAT #34 #jc4admin @:kk
Veel beter
Jezus tering, echt?quote:
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jezus tering, echt?
Of je deze tt zou willen kiezen boven de huidige (waardeloze) tt van Niek
quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jezus tering, echt?
Of je deze tt zou willen kiezen boven de huidige (waardeloze) tt van Niek
Dat komt inderdaad door deze TT ja.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, met deze TT lijken we op heel fok gewoon, ja mietjes.
Nee met Eindhoven scoor je punten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, met deze TT lijken we op heel fok gewoon, ja mietjes.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee met Eindhoven scoor je punten.
Ga lekker een Bossche Bol eten, Brabantse koekwaus dat je daar in je stoel gedrukt zit, en luister er wat van Guus Meeuwis bij, halve tamme.
sowquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga lekker een Bossche Bol eten, Brabantse koekwaus dat je daar in je stoel gedrukt zit, en luister er wat van Guus Meeuwis bij, halve tamme.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@Braddiequote:Jean Van Landeghem uit het Belgische Turnhout krijgt al jarenlang pizza's geleverd zonder dat hij deze zelf heeft besteld. "Het trieste record is veertien leveringen tot 2.00 uur 's nachts. Ik kan het geluid van brommers niet meer horen", zo zei hij deze week op de Belgische Radio 2.
HALLO ZEGquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
GOEIE GENADE DIT WAS ONNODIGquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dan dat gezeik over een TT de hele tijd. Rot gewoon op debiel.
Wowquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dan dat gezeik over een TT de hele tijd. Rot gewoon op debiel.
Sow tering.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wist je dat op mijn werkVPN dat filmpje niet wordt weergegeven in de zoekresultaten?quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:29 schreef Buitendam het volgende:
Hij is nu dat filmpje van weekend aan het zoeken op YouTube.
Ja, dit heb je al verteld.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat op mijn werkVPN dat filmpje niet wordt weergegeven in de zoekresultaten?
quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
Jouw bestelling 1227039 van 14-5-2020 is vandaag verstuurd en is naar jou op weg!
Lekker op tijd
binnenkort krijg je te horen wanneer je op de trein moetquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:38 schreef Caland het volgende:
Wir erwarten ihre Sendungsdaten in Kürze.
Ik krijg morgen 2 pakketjes en zaterdag nog 1. (Als alles goed gaat)quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
Jouw bestelling 1227039 van 14-5-2020 is vandaag verstuurd en is naar jou op weg!
Lekker op tijd
Dit verhaal is mij bekend ja.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat op mijn werkVPN dat filmpje niet wordt weergegeven in de zoekresultaten?
Dus ik moest mijn mobiel erbij pakken.
dat wordt niet te meelderig?quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Tortilla wraps, kip, kikkererwten, kidneybonen, komkommer, tomaat, @:Drizzt_DoUrden
peper?quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Tortilla wraps, kip, kikkererwten, kidneybonen, komkommer, tomaat, @:Drizzt_DoUrden
Genot.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
2 onderdelen van mijn nieuwe pc komen paar daagjes later, ¤150 teruggestort gekregen van Amazongoden![]()
@:Zipportal
Buttplugs, chin strap-ons, dildo's.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zagen natuurlijk mijn bestelhistorieGodskolere
![]()
Die gozer was ook slim, want in zijn email naar mij schreef hij niet dat hij ¤150 ging terugstorten. Slimme baasquote:
Is toch weer entree bij de fun4two ouwe reusquote:Op donderdag 28 mei 2020 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
2 onderdelen van mijn nieuwe pc komen paar daagjes later, ¤150 teruggestort gekregen van Amazongoden![]()
@:Zipportal
@Wereldgozer moet je hebben allenquote:Op donderdag 28 mei 2020 17:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Buttplugs, chin strap-ons, dildo's.
Club Mystique allen en als koppel is goedkoper hequote:Op donderdag 28 mei 2020 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is toch weer entree bij de fun4two ouwe reus
quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Buttplugs, chin strap-ons, dildo's.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
We moeten nog even geduld hebben. Het komt allemaal wel weer goed!
Stay Strong Appie en heb nog even geduld met elkaar.
Parenclub Mystiquequote:Op donderdag 28 mei 2020 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
Binnenkort weer kroppen sla in de jacuzzi smijten allen @:Wereldgozer
HIEP HIEP HOERA!
Alweer 19 jaar bestaan wij als Parenclub Mystique!
In deze tijd wel een heel bijzondere verjaardag...
In de gewone tijd hadden we 15, 16 & 17 mei met jullie ons groot feestweekend gevierd:
De rode loper hadden we dan voor jullie uitgelegd en met elkaar geproost, gedanst en gelachen!
Helaas... Dit hadden we graag met elkaar gedeeld op dat ene moment.
Stay Strong en heb nog even geduld met elkaar.
In deze bizarre tijden blijven we jullie missen.
De lege bar, stille dansvloer, verlaten erotische ruimtes en lege bubbelbad willen maar niet wennen...
De tuin en volle bloembakken staan er weer zomers en uitnodigend bij!
Nog even afwachten tot ze weer bekeken kunnen worden door jullie.
Zorg goed voor elkaar!
Groetjes,
Frank en Team Mystique![]()
Je kunt zo in de marketing daar.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Parenclub Mystique
Zaad in de naad sinds 2001.
Stukje lamquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Welk vlees of welke vis gooi je op de BBQ?
Lekker de pony laten grazennnquote:Op donderdag 28 mei 2020 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
Binnenkort weer kroppen sla in de jacuzzi smijten allen @:Wereldgozer
HIEP HIEP HOERA!
Alweer 19 jaar bestaan wij als Parenclub Mystique!
In deze tijd wel een heel bijzondere verjaardag...
In de gewone tijd hadden we 15, 16 & 17 mei met jullie ons groot feestweekend gevierd:
De rode loper hadden we dan voor jullie uitgelegd en met elkaar geproost, gedanst en gelachen!
Helaas... Dit hadden we graag met elkaar gedeeld op dat ene moment.
Stay Strong en heb nog even geduld met elkaar.
In deze bizarre tijden blijven we jullie missen.
De lege bar, stille dansvloer, verlaten erotische ruimtes en lege bubbelbad willen maar niet wennen...
De tuin en volle bloembakken staan er weer zomers en uitnodigend bij!
Nog even afwachten tot ze weer bekeken kunnen worden door jullie.
Zorg goed voor elkaar!
Groetjes,
Frank en Team Mystique![]()
Ah, verlaat offerfeest. Lekker man.quote:
Yes.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:17 schreef Coco. het volgende:
Heeft iemand het boek Joyland gelezen?
Ben namelijk benieuwd naar je review.
Ik heb onlangs asperges op de BBQ gekeild. Prima te nassen. (ga ik morgen weer doen)quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:18 schreef De_Kraam het volgende:
Bij Man Bijt Hond waren er mensen die alleen maar paprika's op de barbecue gooiden.
Dat dit kan in Nederland.
Dat heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb onlangs asperges op de BBQ gekeild. Prima te nassen. (ga ik morgen weer doen)
Noem mij gerust een culinaire waaghals Coco.quote:
Dit kan echt nietquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Graag bikinifoto's!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |