Lekker interessant in een topic waar een ongewapende man wordt vermoord door politieagenten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:20 schreef OneChicago het volgende:
[..]
In Amerika mag iedereen vuurwapens bezitten daarom zijn de werkinstructies van law enforcement agencies daar ook naar.
Oké, helder. Wat betreft "effectief zijn" heb ik het vermoeden dat de boodschap een beetje vertroebeld wordt door misdrijven die gepleegd worden en het leed dat onschuldigen wordt toegebracht. En met andere woorden dat dit in mijn opinie blijk is van opportunisme om op een gemakkelijke manier een flatscreen televisie te bemachtigen ten koste van onschuldigen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik begrijp de mensen dat ze op deze manier hun onvrede uiten omdat dit voor hun de enige manier is om effectief te zijn.
Dit topic gaat niet over China en ik ga mij niet verdedigen tegen ongefundeerde wilde accusaties. Veel plezier.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een bizarre uitspraak, vooral toen je mij verweet een racist te zijn omdat ik mijn vraagtekens plaatste bij de oprechtheid van de Chinese overheid. Je stond erop dat de Chinese overheid gelijk stond aan het Chinese volk.
Blijkbaar heb je er zelf weinig moeite mee om hele bevolkingsgroepen over een kam te scheren.
Probeerde je toen gewoon goedkoop te scoren of ben je gewoon een hypocriet?
Ik reageer op een post die over firearmed related deaths gaan volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lekker interessant in een topic waar een ongewapende man wordt vermoord door politieagenten.
Ook niet relevant of wel dan?quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:23 schreef OneChicago het volgende:
[..]
Ik reageer op een post die over firearmed related deaths gaan volgens mij.
Maar dat komt volgens jou dus doordat negers inherent gewelddadig zijn?quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:20 schreef KI1234 het volgende:
[..]
In Nederland pleegt een bepaalde groepering ook niet 52% van alle geweldsmisdrijven terwijl ze nog geen 12% van de bevolking uitmaken. Dat op zich vind ik ook al extreem, jij niet?
Ik mag toch reageren op een post of niet?quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ook niet relevant of wel dan?
Ja we kunnen altijd smoesjes bedenken waarom dat is, maar dat amerikaanse beleid veroorzaakt natuurlijk logische volgende stappen waarvan we hier dan weer eens de trieste gevolgen van zien. En als er dan opmerkingen over gemaakt worden dat mensen het wel snappen dat een sub groep van de gemarginaliseerden in die maatschappij zulke reacties vertonen worden die hier als goedpraters weggezet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:20 schreef OneChicago het volgende:
[..]
In Amerika mag iedereen vuurwapens bezitten daarom zijn de werkinstructies van law enforcement agencies daar ook naar.
De betreffende cops waren in overtreding dat ontken ik nergens. Maar die staatjes die je postte zeggen niet of het justified was of niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja we kunnen altijd smoesjes bedenken waarom dat is, maar dat amerikaanse beleid veroorzaakt natuurlijk logische volgende stappen waarvan we hier dan weer eens de trieste gevolgen van zien. En als er dan opmerkingen over gemaakt worden dat mensen het wel snappen dat een sub groep van de gemarginaliseerden in die maatschappij zulke reacties vertonen worden die hier als goedpraters weggezet.
Van wie is het wel de schuld dan? De Eskimo's? De Finnen? De Chinese communistische partij? Kom, noem maar op. Het is altijd andermans schuld.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat komt volgens jou dus doordat negers inherent gewelddadig zijn?
Maar hoe werkt dat volgens jou precies? Negers hebben genen die ze gewelddadig maken? Hoe zit dat?quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:29 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Van wie is het wel de schuld dan? De Eskimo's? De Finnen? De Chinese communistische partij? Kom, noem maar op. Het is altijd andermans schuld.
Het ging erom dat trumpie2.1 graag wat cijfers wou zien dat ze het in Amerika bij de politie het niet zo nauw nemen met een mensenleven meer of minder. Dat is ruim een factor 10 verschil met het ook moderne westerse Nederland. Is dat een causulaiteit of een toevallige correlatie?quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:28 schreef OneChicago het volgende:
[..]
De betreffende cops waren in overtreding dat ontken ik nergens. Maar die staatjes die je postte zeggen niet of het justified was of niet.
Er mag ook wel eens wat nader gekeken worden naar de ideeen achter die rellen en plunderingen, want in het verleden zijn het met name Koreaanse ondernemers geweest die er de dupe van werden, en ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat daar racistische motieven aan ten grondslag liggen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:57 schreef Oceanier het volgende:
Dat er rellen onstaan daar kon je de klok op gelijk zetten. Triest voor de ondernemers maar dat rellen verkeerd is dat weten we allemaal al. De focus verleggen van het slachtoffer naar de rellen is dan ook totaal overbodig. De dood van die man is natuurlijk vele malen erger.
Nederland met dit soort cijfers naast Amerika leggen raakt kant nog wal omdat het totaal verschillende situaties zijn. In Amerika kan een burenruzie voor een agent op een schietpartij uitdraaien in Nederland meestal niet. Dat er veel mis is met Amerika geef ik toe.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het ging erom dat trumpie2.1 graag wat cijfers wou zien dat ze het in Amerika bij de politie het niet zo nauw nemen met een mensenleven meer of minder. Dat is ruim een factor 10 verschil met het ook moderne westerse Nederland. Is dat een causulaiteit of een toevallige correlatie?
Je bedoelt racisme door de zwarten tegenover de Koreanen? Bedoel je nou die enige groep die nooit racistisch kan zijn als het aan de media ligt? Kijk daar zeg je wel wat mee. Ook weer zo'n taboe l.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er mag ook wel eens wat nader gekeken worden naar de ideeen achter die rellen en plunderingen, want in het verleden zijn het met name Koreaanse ondernemers geweest die er de dupe van werden, en ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat daar racistische motieven aan ten grondslag liggen.
Je eigen hypocrisie valt inderdaad niet te verdedigen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:22 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over China en ik ga mij niet verdedigen tegen ongefundeerde wilde accusaties. Veel plezier.
Ik heb werkelijk waar geen idee meer waar je het over hebt. Ik zit al wekenlang buiten dat topic. Ga maar door met zoeken naar oude koeien in de hoop jezelf te laten gelden. Met je 'Trump kan nooit fout zijn' onzin. Er is ook een hoop kritiek over jou te geven en jouw obstinatie. Dat even gezegd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je eigen hypocrisie valt inderdaad niet te verdedigen.
Ja dat bedoel ik. Het is een feit dat Aziaten vrij succesvol meedraaien in de Amerikaanse maatschappij, en de doorsnee Afro Amerikaan doet dat niet, althans in mindere mate dan de Aziaten, dus als de situatie zich weer eens voordoet, zie je altijd grote groepen zwarten Koreaanse winkels plunderen, waaruit toch een soort van onderhuidse afgunst blijkt in mijn optiek.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:41 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Je bedoelt racisme door de zwarten tegenover de Koreanen? Bedoel je nou die enige groep die nooit racistisch kan zijn als het aan de media ligt? Kijk daar zeg je wel wat mee. Ook weer zo'n taboe l.
Dat was zeker in met AMV-topic? De heer KI1 heeft inmiddels zijn masker laten vallen en zich ontpopt als een rasechte schedelmeter.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je eigen hypocrisie valt inderdaad niet te verdedigen.
Ja maar als je vind dat rellen erger of schandaliger is dan de dood van die man, dan gaat de aandacht al teveel naar die rellen. Dat vind ik niet de bedoeling. Ook is het verkeerd om alle relschoppers over 1 kam te scheren. Niet elke relschopper is een gelegenheidshooligan en niet elke relschopper is aan het plunderen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:02 schreef OneChicago het volgende:
[..]
Zullen we eens stoppen met die dingen in dezelfde context te plaatsen en weg te strepen tegen elkaar want het zijn twee verschillende misdrijven. Die gelenheidshooligans misbruiken de situatie om te plunderen dat is een soort lijkenpikkerij.
Ging dat om rellen nadat er een zwarte werd vermoord? Gingen ze toen Koreaanse winkels plunderen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er mag ook wel eens wat nader gekeken worden naar de ideeen achter die rellen en plunderingen, want in het verleden zijn het met name Koreaanse ondernemers geweest die er de dupe van werden, en ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat daar racistische motieven aan ten grondslag liggen.
Ik vind het bizar dat dit op geen enkel NL-journaal te zien zal zijn, terwijl bijvoorbeeld die 'Maga' jongen die die Indiaanse veteraan enigzins intimiderend aanspreekt dagenlang op de NOS en RTL was. Die kots-omroepen zijn gewoon heel bewust bezig met het framen van dit probleem.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:54 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Bewijst maar weer mijn vroeger standpunt over een bepaalde soort hufterig, gevaarlijk groepsgedrag en drift tot geweld dat bij sommige bevolkingsgroeper veel vaker tot uiting komt. Duidelijker kan ik het niet zeggen want dan word ik weggecensureerd met een cliche uitspraak.
Ik vind de daad van de agenten schandalig maar ze zijn ontslagen en zullen zich hoogstwaarschijnlijk voor de rechter moeten verantwoorden. Deze personen die de winkels geplunderd hebben zijn tuig Demonstreren is iets anders dan relschoppen en naar een demonstratie gaan als je uit bent op rellen dan ben je in mijn optiek een gelegenheidshooligan of je geplunderd hebt of niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:50 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja maar als je vind dat rellen erger of schandaliger is dan de dood van die man, dan gaat de aandacht al teveel naar die rellen. Dat vind ik niet de bedoeling. Ook is het verkeerd om alle relschoppers over 1 kam te scheren. Niet elke relschopper is een gelegenheidshooligan en niet elke relschopper is aan het plunderen.
Omdat je er zelf om vraagt:quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat volgens jou precies? Negers hebben genen die ze gewelddadig maken? Hoe zit dat?
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/3455741/quote:Serum Testosterone Levels in Healthy Young Black and White Men
R Ross, L Bernstein, H Judd, R Hanisch, M Pike, B Henderson
PMID: 3455741
Abstract
Blacks in the United States have the highest prostate cancer rate in the world and nearly twice that of whites in the United States. The 2:1 black-to-white ratio in prostate cancer rates is already apparent at age 45 years, the age at which the earliest prostate cancer cases occur. This finding suggests that the factor(s) responsible for the difference in rates occurs, or first occurs, early in life. Testosterone has been hypothesized to play a role in the etiology of prostate cancer, because testosterone and its metabolite, dihydrotestosterone, are the principal trophic hormones that regulate growth and function of epithelial prostate tissue. This report gives the results of assays of circulating steroid hormone levels in white and black college students in Los Angeles, CA. Mean testosterone levels in blacks were 19% higher than in whites, and free testosterone levels were 21% higher. Both these differences were statistically significant. Adjustment by analysis of covariance for time of sampling, age, weight, alcohol use, cigarette smoking, and use of prescription drugs somewhat reduced the differences. After these adjustments were made, blacks had a 15% higher testosterone level and a 13% higher free testosterone level. A 15% difference in circulating testosterone levels could readily explain a twofold difference in prostate cancer risk.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat je er zelf om vraagt:
[..]
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/3455741/
quote:https://www.scientificame(...)esnt-cause-violence/
It has been suggested that the antisocial behaviors related to high testosterone are a function of the manner by which dominance is maintained in these groups," says Robert Josephs of the University of Texas at Austin. In other words, if researchers were to study other groups of folks, say the rich and famous, they might discover that testosterone is connected not to violence, but to who drives the biggest SUV or has the nicest lawn. As Josephs put it: "Perhaps slipping a shiv into your neighbor's back might play in the penitentiary, but it probably won't earn you any status points in Grosse Pointe."
Natuurlijk kan het zich op verschillende manieren uiten! Ook baardgroei is er een gevolg van.quote:
Hierover verschillen wij van mening. De daad van de agenten is schandaliger dan de voor in mijn ogen begrijpelijke woede-uitbarsting van het volk of een groep mensen. Gelegenheidshooligans zou ik dit daarom niet noemen. Dat klinkt zo van “oh komt het je nu uit om te gaan rellen? Ok kom, dan gaan we rellen”quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:58 schreef OneChicago het volgende:
[..]
Ik vind de daad van de agenten schandalig maar ze zijn ontslagen en zullen zich hoogstwaarschijnlijk voor de rechter moeten verantwoorden. Deze personen die de winkels geplunderd hebben zijn tuig Demonstreren is iets anders dan relschoppen en naar een demonstratie gaan als je uit bent op rellen dan ben je in mijn optiek een gelegenheidshooligan of je geplunderd hebt of niet.
Bij (Nederlandse) Marokkanen zie je ook typische eigenschappen die je niet mag benoemen. Het is alleen evident dat het overgrote merendeel niet meekomt qua intelligentie en door gebrek aan opvoeding en de daarbij behorende normen en waarden vervallen in groepsdynamica die de illegaliteit aanjagen, met al het agressieve compensatiegedrag van dien.quote:
Misdaden tegen elkaar afstrepen omdat het een zwaarder is vind ik een gevaarlijke tendens. Deze lieden hebben doelbewust een onschuldig iemand ernstig gedupeerd. Gelegenheidshooligan vind wanneer een aantal personen zich bij groep terecht boze mensen die vreedzaam protesteren voegen om van de gelegenheid gebruik te maken om binnen de anonimiteit deze groep even proletarisch te winkelen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:11 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Hierover verschillen wij van mening. De daad van de agenten is schandaliger dan de voor in mijn ogen begrijpelijke woede-uitbarsting van het volk of een groep mensen. Gelegenheidshooligans zou ik dit daarom niet noemen. Dat klinkt zo van “oh komt het je nu uit om te gaan rellen? Ok kom, dan gaan we rellen”
Hier is nogal wat aan vooraf gegaan met als gevolg een impuslieve reactie. In dit opzicht is de gelegenheidshooligan niet echt de juiste term.
Waar bevestigd jou theorie dan dat donkere mensen gewelddadiger zijn door hun hogere testostoron waardes?quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het zich op verschillende manieren uiten! Ook baardgroei is er een gevolg van.
Je weet dondersgoed waar ik het over heb, je SJW houding tegenover mij over China en mij af proberen te schilderen als een racist. Vervolgens begin je een hele tirade over de verschillen tussen bevolkingsgroepen. Het enige wat ik van jou vraag is of je nu goedkoop probeerde te scoren of dat je een hypocriet figuur bent.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:46 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee meer waar je het over hebt. Ik zit al wekenlang buiten dat topic. Ga maar door met zoeken naar oude koeien in de hoop jezelf te laten gelden. Met je 'Trump kan nooit fout zijn' onzin. Er is ook een hoop kritiek over jou te geven en jouw obstinatie. Dat even gezegd.
Volgens mij mag er veel meer kritiek geuit worden op Marokkanen dan negers want bij die laatste, ben je automatisch een onverbloemde KKK/Nazi/racist/hater/moordenaar/racebaiter vul maar in etc etc. Oftewel negers worden gezien als hét symbool van burgerrechten en burgerlijke vrijheid. Wat m.i. volkomen onterecht en ongepast is. Want dan doe je alsof enkel zwarten het doelwit kunnen zijn van racisme en dat is niet waar. In tegendeel zijn veel zwarten juist racistisch tegen niet-zwarten getuige het geweld, de rellen, en de misdaadcijfers.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:12 schreef mosred het volgende:
[..]
Bij (Nederlandse) Marokkanen zie je ook typische eigenschappen die je niet mag benoemen. Het is alleen evident dat het overgrote merendeel niet meekomt qua intelligentie en door gebrek aan opvoeding en de daarbij behorende normen en waarden vervallen in groepsdynamica die de illegaliteit aanjagen, met al het agressieve compensatiegedrag van dien.
Als je dan zegt: “Marokkanen mag ik doorgaans niet, bijna altijd gezeik met die gasten”, dan ben je een racist en moet je worden gecensureerd.
Normaliter zou ik het met je eens zijn, maar ik vind het ernstiger dat er over het (afschuwelijke) eigenlijke onderwerp van dit topic vaak opvallend nuancerend gedaan wordt en men zich meer druk maakt over een van de effecten ervan (wat die plunderingen zijn). Oorzaak en gevolg.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:18 schreef OneChicago het volgende:
[..]
Misdaden tegen elkaar afstrepen omdat het een zwaarder is vind ik een gevaarlijke tendens. Deze lieden hebben doelbewust een onschuldig iemand ernstig gedupeerd. Gelegenheidshooligan vind wanneer een aantal personen zich bij groep terecht boze mensen voegen om van de gelegenheid gebruik te maken om binnen de anonimiteit deze groep even proletarisch te winkelen.
Onder Obama was er niks andersquote:Op donderdag 28 mei 2020 13:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waar bevestigd jou theorie dan dat donkere mensen gewelddadiger zijn door hun hogere testostoron waardes?
Ik zoek deze oorzaken toch meer in slechte vooruitzichten van een grote subgroep in de Amerikaanse maatschappij. Een maatschappij waar er een steeds grotere onderklasse aan het ontstaan is.
Caesar had gelijk met zijn geef het volk brood en spelen. Trump is met zijn beleid steeds nog meer brood aan het afpakken van deze al gemarginaliseerde groep. Dat gaat gewoon gevolgen hebben.
Ik nuanceer het onderwerp niet. Ik heb er mijn afschuw meermaals over uitgesproken maar de daders zijn gepakt en zullen waarschijnlijk vervolgd worden. Het is dus aan de rechter. Ik beschouw die plunderingen niet als oorzaak en gevolg maar eerder als cause of oppertunity. Enhet downplayen van die plunderingen omdat het in het licht van die moord is gedaan irriteert mij mateloos.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Normaliter zou ik het met je eens zijn, maar ik vind het ernstiger dat er over het (afschuwelijke) eigenlijke onderwerp van dit topic vaak opvallend nuancerend gedaan wordt en men zich meer druk maakt over een van de effecten ervan (wat die plunderingen zijn). Oorzaak en gevolg.
Nou niet tegen mekaar afstrepen. Ik doelde meer op de aandacht afleiden van het onderwerp.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:18 schreef OneChicago het volgende:
[..]
Misdaden tegen elkaar afstrepen omdat het een zwaarder is vind ik een gevaarlijke tendens. Deze lieden hebben doelbewust een onschuldig iemand ernstig gedupeerd. Gelegenheidshooligan vind wanneer een aantal personen zich bij groep terecht boze mensen voegen om van de gelegenheid gebruik te maken om binnen de anonimiteit deze groep even proletarisch te winkelen.
Zijn de agenten al opgepakt? Dat gaat met zekerheid gebeuren, Trump heeft daar al op geïnsinueerd. Met zijn gek tweetgedrag.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:32 schreef OneChicago het volgende:
[..]
Ik nuanceer het onderwerp niet. Ik heb er mijn afschuw meermaals over uitgesproken maar de daders zijn gepakt en zullen waarschijnlijk vervolgd worden. Het is dus aan de rechter. Ik beschouw die plunderingen niet als oorzaak en gevolg maar eerder als cause of oppertunity. Enhet downplayen van die plunderingen omdat het in het licht van die moord is gedaan irriteert mij mateloos.
Eigenlijk is dit de reden waarom de Yanks zo gehecht zijn aan hun second amendment. De demonstranten zouden dus eigenlijk op de politie moeten schieten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Plunderen slaat inderdaad nergens op. Ik kan mij daarentegen prima voorstellen dat je gaat knokken met de politie.
Prima ik begrijp we het globaal eens zijn. Ik houd gewoon niet zo van excuses verzinnen voor bepaalde dingen. Crime is crime in mijn ogen en moeten daarom ook allemaal publiekelijk veroordeeld worden.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:40 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nou niet tegen mekaar afstrepen. Ik doelde meer op de aandacht afleiden van het onderwerp.
Doelbewust een winkel slopen is ook weer een vaag begrip om een impulsieve handeling te omschrijven. Doelbewust, wel of niet plunderen, gelegenheidshooligans. Er heerst los van dat alles gewoon een begrijpelijke woede maar rellen is fout en dat weten we. Pak de mensen op die je kan oppakken.
Toen hadden ze nog een vooruitzicht op een ziektekosten verzekering.quote:
Of ze opgepakt zijn weet ik niet. Dat was een fout van mij. Ze zijn ontslagen wegens serious misconduct was wat ik had moeten zeggen. Ze zullen inderdaad voor de rechter komen en terecht!quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:41 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Zijn de agenten al opgepakt? Dat gaat met zekerheid gebeuren, Trump geeft daar al op geïnsinueerd.
Er zijn al spanningen vanaf de 90's.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:54 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ging dat om rellen nadat er een zwarte werd vermoord? Gingen ze toen Koreaanse winkels plunderen?
Ik zou mij adem niet inhouden.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:49 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik vraag me af of dit steeds meer een Rodney King achtig verloop krijgt. Zeker met alle chaos die nu al online te zien is, na deze tweede nacht. Sinds de pandemie mogen en kunnen mensen praktisch niks meer. Frustratisch, verveling, afschuw en zonder afleiding van het normale leven kunnen mensen in het uiterste omslaan qua gedrag. Tevens zit heel (beroemd) social media er bovenop, die in een vergelijkbare situatie zitten. Een broeiende 'perfect' storm.
Hopelijk heeft het ontslag van deze 4 agenten en gerechtelijke stappen van de burgemeester een de-escalerend effect.
De politie houdt de hoofddader trouwens wel goed veilig.
Eerder al. Zootsuit riots in 1943, Harlem riots,Watt riots en Philadelphia riots in de jaren 60. Miami riots in 1980 om er een paar te noemen.quote:
en de racistische instituties zijn nog steeds hetzelfdequote:Op donderdag 28 mei 2020 13:55 schreef OneChicago het volgende:
[..]
Eerder al. Zootsuit riots in 1943, Harlem riots,Watt riots en Philadelphia riots in de jaren 60. Miami riots in 1980 om er een paar te noemen.
Ownee plunderingen mijn winkel wat ergquote:Op donderdag 28 mei 2020 13:32 schreef OneChicago het volgende:
[..]
Ik nuanceer het onderwerp niet. Ik heb er mijn afschuw meermaals over uitgesproken maar de daders zijn gepakt en zullen waarschijnlijk vervolgd worden. Het is dus aan de rechter. Ik beschouw die plunderingen niet als oorzaak en gevolg maar eerder als cause of oppertunity. Enhet downplayen van die plunderingen omdat het in het licht van die moord is gedaan irriteert mij mateloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |