Hah! Ik heb 'm ook opstaan.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:32 schreef Cronometer_ het volgende:
Ik heb vandaag niet gedoucht. Voor iemand die 2 x per dag doucht is dat een verschrikking. Dat thuiswerken maakt mij een echte Nederlandse. Lekker 4 x per week douchen.
Ik douche nu ook om de dag als ik niet weg hoefquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:32 schreef Cronometer_ het volgende:
Ik heb vandaag niet gedoucht. Voor iemand die 2 x per dag doucht is dat een verschrikking. Dat thuiswerken maakt mij een echte Nederlandse. Lekker 4 x per week douchen.
Grijpt iedereen ook zijn eigen kont als bescherming als hij langsloopt?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:26 schreef Cronometer_ het volgende:
Ik heb een homo als collega, hij wordt vaak die flikker genoemd.
Een private raket nog wel!quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
Vrije westen moet toch een raket kunnen lanceren
Stimo noemt alles wat ze kut vindt "Nederlands", beetje racistisch meisje is het.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:33 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik wist niet dat het typisch Nederlands is om 4x per week te douchen
Echt totaal niet nodig ook neequote:
Er wordt dan ook gemiddeld elke dag gedoucht door driekwart van de Nederlanders volgens de laatste onderzoeken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:33 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik wist niet dat het typisch Nederlands is om 4x per week te douchen
Zelfs ik douche minder vaak. Wil meestal vooral douchen door in de trein gezeten hebben. Mensen aangeraakt. Wc’s op school waarvan k echt cholera krijg in m’n hoofd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:32 schreef Cronometer_ het volgende:
Elke ochtend en als ik 's avonds heb hardgelopen of gesport.quote:
En dan een kop koffiequote:Op woensdag 27 mei 2020 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon elke dag na het opstaan, lekker fris.
Net de Martian.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:38 schreef 00wildchild het volgende:
Kijk die pakken mijngod zo strak en mooilijkt bijna comfortabel.
bahquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
borrelnoten @:Fok-It @:Amarantha @:FernandoMartinez @:Flippiee
Nee, vreemd genoeg wel de mijne.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grijpt iedereen ook zijn eigen kont als bescherming als hij langsloopt?
Jimmy ffs.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:34 schreef TTSS het volgende:
[..]
Stimo noemt alles wat ze kut vindt "Nederlands", beetje racistisch meisje is het.
Zeep je je dan ook lekker in?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:36 schreef TTSS het volgende:
[..]
Elke ochtend en als ik 's avonds heb hardgelopen of gesport.
Dat is gelukkig wel heel goed voor je huid. Lekker roken er bij. Wat zou jij een prachtige huid hebben.quote:
Ik heb cheetosquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Elon betaalt dus boeiend.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Ruimtevaart is echt je reinste geldverspilling
Uitgebreid, vooral mijn edele delen.quote:
Beetje als jouw leverquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:38 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat is gelukkig wel heel goed voor je huid. Lekker roken er bij. Wat zou jij een prachtige huid hebben.
watquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Lever vervangt zichzelf.quote:
Dit is private innovatie, prachtig toch?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Hnngquote:
Zou je denken, maar eenvoudige dingen als een balpen of klittenband hebben we aan de ruimtevaart te dankenquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Is de enige kans voor de mensheid. Jammer dat wij het niet meer gaan meemakenquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Mwahquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar wel mokergaafquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
De balpen is uitgevonden in 1888 dus hoax.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
Zou je denken, maar eenvoudige dingen als een balpen of klittenband hebben we aan de ruimtevaart te danken
De miljarden die erin worden gestoken kan je beter aan aardse dingen besteden. Om nog maar te zwijgen hoe verre van duurzaam de ruimtereisjes zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is de enige kans voor de mensheid. Jammer dat wij het niet meer gaan meemaken
Oh. Oké...quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:42 schreef TTSS het volgende:
[..]
De balpen is uitgevonden in 1888 dus hoax.
Net gedaan, ik had het verhaal wel eens gehoord. Heeft niks met ruimtevaart te maken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:43 schreef Cronometer_ het volgende:
Even googlen hoe een klittenband is bedacht.
Hij wil naar Mars. En dat gaan we nog meemaken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar wel mokergaaf![]()
Hoop echt dat ze snel naar de maan gaan. (Letterlijk) (lol)
Ja basisinkomen voor Spanjaarden. Kickboksles voor Marokkanen. Subsidie om bomen te kappenquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De miljarden die erin worden gestoken kan je beter aan aardse dingen besteden. Om nog maar te zwijgen hoe verre van duurzaam de ruimtereisjes zijn
De aarde blijft nog wel ff hoor. Of wij er dan nog zijn is een tweede.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja basisinkomen voor Spanjaarden. Kickboksles voor Marokkanen. Subsidie om bomen te kappen
Er is niets belangrijkers dan ruimtevaart. De aarde gaat gewoon kapot. Als we dan geen alternatief hebben is het einde mensheid
Multi-planetaire diersoortquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja basisinkomen voor Spanjaarden. Kickboksles voor Marokkanen. Subsidie om bomen te kappen
Er is niets belangrijkers dan ruimtevaart. De aarde gaat gewoon kapot. Als we dan geen alternatief hebben is het einde mensheid
Op de lange lange lange lange lange termijn wellicht ja. Dan denk je honderden en honderden jaren de toekomst in. Wie zegt dat de mensheid dan uberhaupt nog bestaat of de aarde dan vergaan is. Veel te koffiedik kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij gaan het ook allemaal niet meer meemaken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De aarde blijft nog wel ff hoor. Of wij er dan nog zijn is een tweede.
Volgens mij komen alleen maar autisten en psychopaten door de selectie.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:47 schreef 00wildchild het volgende:
Je zou er maar zitten zeg met die kriebels in je buik.
Als je niet geeft om de lange termijn. Waarom heb je het dan over duurzaamheid?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de lange lange lange lange lange termijn wellicht ja. Dan denk je honderden en honderden jaren de toekomst in. Wie zegt dat de mensheid dan uberhaupt nog bestaat of de aarde dan vergaan is. Veel te koffiedik kijken
Ashtronaut?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Volgens mij komen alleen maar autisten en psychopaten door de selectie.
Ja bedoel mensen pannenkoek.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij gaan het ook allemaal niet meer meemaken.
Waarom zou je wel in duurzaamheid op de lange termijn willen investeren maar niet op de korte termijn?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je niet geeft om de lange termijn. Waarom heb je het dan over duurzaamheid?
Wat allemaal? Het is niet alleen maar voor toekomstige beschaving maar ook ons verleden. Vind het niet voor niets.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laten we hopen van wel. Anders is het allemaal voor niets geweest
Je beantwoord de vraag nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je wel in duurzaamheid op de lange termijn willen investeren maar niet op de korte termijn?
We moeten eerst Mars terraformen om het daarna weer te verklotenquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je wel in duurzaamheid op de lange termijn willen investeren maar niet op de korte termijn?
Die paar ruimtereizen kosten je duizend miljard. Kan je flink wat ecologische dingetjes voor doen die de aarde vooruit helpenquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je beantwoord de vraag niet
Daarnaast hebben die paar ruimtereizen echt verwaarloosbare impact wat betreft duurzaamheid
Er worden nu in enkele maanden tijd vele duizenden miljarden uitgegeven om die corona maatregelen te betalen dus als 60 jaar ruimtevaart duizend miljard gekost heeft noem ik dat een koopjequote:Op woensdag 27 mei 2020 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die paar ruimtereizen kosten je duizend miljard. Kan je flink wat ecologische dingetjes voor doen die de aarde vooruit helpen
Dat is de vorige keer getestquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:54 schreef 00wildchild het volgende:
Er zit een escape in dat ding (is tijdens een van de Apollos brand uitgebroken al voor de lancering en toen zijn ze overleden).
Hoe vet dat iets dat heel moet kunnen blijven in de ruimte, ook een technologie heeft waardoor het in 1 sec die gasten eruit kan schieten.
Sobersoquote:
Vorige keer bliezen ze raket opquote:
Onze date vrijdag bedoel je?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:22 schreef 00wildchild het volgende:
Jammer.
Naja nu hebben we in ieder geval iets op de planning staan.
Goede zin. Zal je niet meer van slag brengenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:27 schreef 00wildchild het volgende:
Kut ik heb ik vrijdag na onze date maar WAT
Zie nu pas. Nee ik heb iets vrijdag maar weet niet wat.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede zin. Zal je niet meer van slag brengen
Haha no wayquote:
Heb ik alquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:22 schreef 00wildchild het volgende:
Jammer.
Naja nu hebben we in ieder geval iets op de planning staan.
Je maakt nog eens wat meequote:Op woensdag 27 mei 2020 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ben bij een maat, hij wilde iets laten zien buiten de deur en nu heeft hij zichzelf buiten gesloten
Maar de vraag blijft, wat wou hij laten zien?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ben bij een maat, hij wilde iets laten zien buiten de deur en nu heeft hij zichzelf buiten gesloten
If you show me yours, I'l show you minequote:Op woensdag 27 mei 2020 22:50 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar de vraag blijft, wat wou hij laten zien?
Het zal vast de stijger zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
If you show me yours, I'l show you mine
Haha dan ken je mijn hoofd nog nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
Niets is veranderlijker dan het weer
Een bom vol chaos!quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Haha dan ken je mijn hoofd nog niet
Jij mag na mijn andere datequote:Op woensdag 27 mei 2020 22:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh hebben wij ook al een date. Heb het druk dit weekend jeetje.
Goh jeetje wat een oen!quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Je agenda lijkt wel drukkerquote:
Een schaal die hij kapot had laten vallen en vervolgens gefixt, maar bij het fixen een van de stukken had vastgelijmd op de schaal op een verkeerde plek. Bruikbaar was het niet echt meer, maar wel decoratief, dus nu staat het in een nisje in het trappenhuis.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:50 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar de vraag blijft, wat wou hij laten zien?
Dag niffo.quote:
Denk dat ze daar wel open voor staat.quote:
Hoezo niet? Is het boven de 100 ofzo?quote:
Tegenvallerquote:
Dit ja... het is amper meer dan ik heb.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:32 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
je zei dat je er meer had dan de rest van de sc samen.
Zei ik dat?quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:32 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
je zei dat je er meer had dan de rest van de sc samen.
Geef maar aan mij dan. Klinkt als een vrouw waar ik een kroontje op wil leggen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:28 schreef TTSS het volgende:
Ze is wel te mooi voor mij tbh, en super progressief en zo.
Dit kan nooit goed gaan.
Ik heb 9.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zei ik dat?
Kan alsnog kloppen denk ik
we kunnen wel even tellenquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zei ik dat?
+4=13quote:
Ik weet zulke dingen gewoonquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dat iets wat je moet onthouden? Moet soms ook serieus nadenken wat m'n postcode is
Ja, als je de andere honken ook meegaat tellen zit er bij iedereen waarschijnlijk meer bijquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:34 schreef TTSS het volgende:
Eigenlijk 8 want eentje heb ik niet gepenetreerd met mijn lul maar tel ik wel mee.
Nee dat doe ik niet, deze is wel gewoon eigenlijk seks maar goed.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je de andere honken ook meegaat tellen zit er bij iedereen waarschijnlijk meer bij
quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:34 schreef Fok-it het volgende:
En Etto + 1 met alleen zijn vrouwtje natuurlijk
Dan ben je er al
Telt alleen pijpen ook?quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je de andere honken ook meegaat tellen zit er bij iedereen waarschijnlijk meer bij
Tbh dan is het nog makkelijker. Ik 4 landen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
Heb m'n lijstje gevonden. Het zijn er 14. 8 landen trouwens
Ik sowieso ook HAHAquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zei ik dat?
Jij hebt niet stilgezeten tijdens je reisjesquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
Heb m'n lijstje gevonden. Het zijn er 14. 8 landen trouwens
Waarom is dat makkelijker?quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:37 schreef TTSS het volgende:
[..]
Tbh dan is het nog makkelijker. Ik 4 landen.
Wel 3 continenten.
Dat lijkt me echt heel erg vermoeiend. Sws nu al zo'n 3 jaar nietsquote:
Beetje reizen, iedereen is wat losser enzo. Altijd zo'n geile vibe in hostels ook.quote:
Vond ik best meevallenquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:39 schreef TTSS het volgende:
[..]
Beetje reizen, iedereen is wat losser enzo. Altijd zo'n geile vibe in hostels ook.
Nou ik niet, manmanman.quote:
Als je naar die party-hostels gaat vast welquote:
Heb ik jaren terug eens gedaan omdat er hier steeds naar gevraagd werdquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:40 schreef 00wildchild het volgende:
Houden mannen echt lijstjes bij?
Lijstjes is meer een wijvending toch.
Ik kan dat gewoon herinneren.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:40 schreef 00wildchild het volgende:
Ja ik hou lijstjes bijquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:40 schreef 00wildchild het volgende:
Goede zaak. Kan wel onder haatzaaien vallen overigens.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:41 schreef Rozevla het volgende:
Nederland is een van de weinige landen die holocaust ontkenning niet strafbaar heeft gesteld.
Dankzij Rutte valt het onder vrijheid van meningsuiting.
Ik kan je hier wel mooie verhalen over vertellen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je naar die party-hostels gaat vast wel
Wat loop je nou weer dom te lullen henkie. Worden zovaak mensen veroordeeld voor ontkennen holocaust. Het valt alleen onder groepsbelediging en niet holocaust ontkenningquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:41 schreef Rozevla het volgende:
Nederland is een van de weinige landen die holocaust ontkenning niet strafbaar heeft gesteld.
Dankzij Rutte valt het onder vrijheid van meningsuiting.
Oud SS’er gespotquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:42 schreef TTSS het volgende:
[..]
Goede zaak. Kan wel onder haatzaaien vallen overigens.
bangalijstjes??quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:40 schreef 00wildchild het volgende:
Ik luisterquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:42 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik kan je hier wel mooie verhalen over vertellen.
Die moet je sowieso niet willen met hun schimmelkutten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ik was eens in studentenhuis waar de vrouwen ze op het toilet lijst bijhielden wie ze geneukt hadden
Dat vind ik toch wat ordinair
Nee horquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer dom te lullen henkie. Worden zovaak mensen veroordeeld voor ontkennen holocaust. Het valt alleen onder groepsbelediging en niet holocaust ontkenning
Zullen we gaan na corona en gewoon doen alsof we 23 zijn?quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:42 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik kan je hier wel mooie verhalen over vertellen.
Ik ben niet veel ouder dan dat, maar prima hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we gaan na corona en gewoon doen alsof we 23 zijn?
Nee ik ook niet maar is wel beter zodat je nog voor 17 kunt gaanquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ben niet veel ouder dan dat, maar prima hoor
Ligt aan je leeftijd, als promiscieuse dertiger zonder serieus relatieverleden is het maar een paar per jaar.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel erg vermoeiend. Sws nu al zo'n 3 jaar niets
Wilde tijden zijn wel voorbij
quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar is wel beter zodat je nog voor 17 kunt gaan
Nederlandquote:
is dat niet beetje saai zonder penetratie?quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:43 schreef 00wildchild het volgende:
Ik wil er denk ik niet eens over nadenken. Zelfs vrouwen moet ik echt ff over nadenken.
Wat een tering debiel hè die Rutte.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederland
In Nederland is het bagatelliseren, ontkennen of goedpraten van de Holocaust niet via speciale wetgeving verboden, maar kunnen uitspraken op dit gebied vallen onder groepsbelediging. In Nederland heeft de Hoge Raad in 1995 (in de zaak tegen Siegfried Verbeke) bepaald dat onderwijsmateriaal waarin de gaskamers ontkend worden valt onder het discriminatieverbod en dus strafbaar is volgens de artikelen 137c en 137e van het Wetboek van Strafrecht.[9] Regelmatig wordt door het Meldpunt Discriminatie Internet tegen bepaalde uitingen van revisionisme op internet opgetreden. In 2009 stelde de fractieleider van de VVD Mark Rutte voor de ontkenning van de Holocaust in principe toe te staan onder de vrijheid van meningsuiting, wat tot wijdverbreide kritiek leidde.[10]
Hij stelde het alleen voor dus
Meer dan 1 hand dus! SMERIGE HOER! @JoshCampbellquote:
Straponnetjequote:Op woensdag 27 mei 2020 23:47 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
is dat niet beetje saai zonder penetratie?
Die wijven daar hebben een vies bruine kleur, dat hoef ik niet. Gewoon Barcelona ofzo, waar die net van middelbare school afgestudeerde chickies komen die iets meer klasse en opvoeding hebben dan het Costa del Sol volk.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fokkie gaat ook wel mee
Onz sc meet Sri Lanka
Je moet wel ergens heen waar de alcohol goedkoper is dan de colaquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:49 schreef TTSS het volgende:
[..]
Die wijven daar hebben een vies bruine kleur, dat hoef ik niet. Gewoon Barcelona ofzo, waar die net van middelbare school afgestudeerde chickies komen die iets meer klasse en opvoeding hebben dan het Costa del Sol volk.
Maakt niet uit als het toch rijke chicas zijn met papa's geld.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet wel ergens heen waar de alcohol goedkoper is dan de cola
Oke als je ze maar jong zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:51 schreef TTSS het volgende:
[..]
Maakt niet uit als het toch rijke chicas zijn met papa's geld.
vrouwe telle niet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dan 1 hand dus! SMERIGE HOER! @:JoshCampbell
Ouwe viespeuk.quote:
Humbert Humbert jijquote:
Wel vanaf 16 toch?quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een oude bok lust graag een vers blaadje
Geloof er niks vanquote:
Ja en nu? Seks is voor mij niet zo’n grote issue dat het echt memorabele momenten in m’n leven zijn geweest ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:51 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
daar moet je over nadenken/wist je niet uit je hoofd?
Anders zul je naar Duitsland moetenquote:
Of Frankrijk, daar hadden ze tot voor kort geen minimumleeftijdquote:
15 is wel erg jong broerquote:
ok.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja en nu? Seks is voor mij niet zo’n grote issue dat het echt memorabele momenten in m’n leven zijn geweest ofzo.
Is allemaal lang geleden en ja geloof het of niet![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb andere dingen meegemaakt die net iets meer indruk hebben gemaakt dan dat seks heeft gedaan.
Ben namelijk geen incel. Seks is voor mij een keuze, geen levensdoel.
En mijn waarde hangt er ook niet van af.
20-21 is de beste leeftijdquote:
Was dat niet Japan? Die hadden tot paar jaar geleden ook gewoon kinderporno niet eens verbodenquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:54 schreef TTSS het volgende:
[..]
Of Frankrijk, daar hadden ze tot voor kort geen minimumleeftijd
Zelfs een 30 jarige daar is net een kindquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat niet Japan? Die hadden tot paar jaar geleden ook gewoon kinderporno niet eens verboden
Ok goed verhaal.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja en nu? Seks is voor mij niet zo’n grote issue dat het echt memorabele momenten in m’n leven zijn geweest ofzo.
Is allemaal lang geleden en ja geloof het of niet![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb andere dingen meegemaakt die net iets meer indruk hebben gemaakt dan dat seks heeft gedaan.
Ben namelijk geen incel. Seks is voor mij een keuze, geen levensdoel.
En mijn waarde hangt er ook niet van af.
Maar er wordt daar ook zat gesleuteld.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:58 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zelfs een 30 jarige daar is net een kind
Nee niet vandaag kom morgen maar terugquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ok goed verhaal.
Lekker kort ook.
Net zoals me lul
Daar maken ze ook realdolls en dan kun je kiezen voor kinderenquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat niet Japan? Die hadden tot paar jaar geleden ook gewoon kinderporno niet eens verboden
Dat is wel prima verder, zolang je zulke dingen kunt inzetten om misbruik te voorkomenquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Daar maken ze ook realdolls en dan kun je kiezen voor kinderen
Ben je lesbische hond nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee niet vandaag kom morgen maar terug
quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel prima verder, zolang je zulke dingen kunt inzetten om misbruik te voorkomen
Wat? Als gewoon bewezen kan worden dat dat helpt. Waarom nietquote:
Ok ik kom wel.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou dan kom je lekker niet boeit me jeezus
Oh ja, ik had kunnen weten dat ik met Gerrit uit Heerlen een `discussie' zou voeren.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:01 schreef Rozevla het volgende:
Zulke gasten die zulke poppen bestellen moet je preventief ruimen.
Of die poppen konten vullen met een landmijn
Als je kindersekspoppen aan gaat bieden normaliseer je het dus wel he maatjequote:Op donderdag 28 mei 2020 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? Als gewoon bewezen kan worden dat dat helpt. Waarom nietJe hebt liever dat diegene het eerst tig jaar in moet houden en zich vervolgens alsnog vergrijpt aan iemand?
Ja ik bescherm gewoon nou eenmaal geen pedofielen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, ik had kunnen weten dat ik met Gerrit uit Heerlen een `discussie' zou voeren.
Alle pedos doodmaken heuy lekker Geerdtje for presidentquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:01 schreef Rozevla het volgende:
Zulke gasten die zulke poppen bestellen moet je preventief ruimen.
Of die poppen konten vullen met een landmijn
Net zoals die pedo partij, ongelofelijk dat dat kan in Nederland.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Alle pedos doodmaken heuy lekker Geerdtje for president
Tsja, wat wil je dan? De Ria's van de wereld lynchpartijen op FB laten organiseren voor iemand waar ze nog niet eens marginaal bewijs voor hebben vaak. Het gaat niet om normaliseren, het gaat erom om mensen met die gedachten een zo normaal mogelijk leven te laten leiden. Als daar dan poppen voor nodig zijn of iets virtueels zodat ze hun urges kwijt kunnen. Tsja. Ik zie er minder kwaads in dan een kind wat verkracht wordt, maar dat zal aan mij liggen danquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je kindersekspoppen aan gaat bieden normaliseer je het dus wel he maatje
Misschien is dat wel een minderjarige beerquote:
Ik ook van die van jouquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ok ik kom wel.
Sorry ben zenuwachtig.
Luv yr tits
Zo groot is zijn pen0r niet nee. Denk dat dit nog een jonkie isquote:
Mijn date is knapper dan Myrrquote:
Vind ik prima hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:16 schreef 00wildchild het volgende:
Weet je wat ik altijd heb met stelletjes die interesse hebben? Ben alleen maar geïnteresseerd in de vrouw.
Ik weet niet waar hier staat, maar ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Een kind realdoll schijnt normaal te zijn.
Oke, maar ging die documentaire dan over zijn over werk als ober in het restaurant of over zijn hobby’s en interesses ?quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:18 schreef kree het volgende:
Ik heb die hele docu gezien ober Apollo. Maar werd even die laatste momenten gehoord letterlijk.... hmms het greep mij aan, zeker wel.
Het kan ook juist een gateway zijn naar echte kinderen misbruikenquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, wat wil je dan? De Ria's van de wereld lynchpartijen op FB laten organiseren voor iemand waar ze nog niet eens marginaal bewijs voor hebben vaak. Het gaat niet om normaliseren, het gaat erom om mensen met die gedachten een zo normaal mogelijk leven te laten leiden. Als daar dan poppen voor nodig zijn of iets virtueels zodat ze hun urges kwijt kunnen. Tsja. Ik zie er minder kwaads in dan een kind wat verkracht wordt, maar dat zal aan mij liggen dan
Hahahahahhaha gvd hou van jouquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oke, maar ging die documentaire dan over zijn over werk als ober in het restaurant of over zijn hobby’s en interesses ?
Gaan die dood?quote:
Nou het was hun werk, ok, ja dat wel. Maar je hoort toch mensen dood verbranden wel en laatste schreeuwquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oke, maar ging die documentaire dan over zijn over werk als ober in het restaurant of over zijn hobby’s en interesses ?
Wie wat waarquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:21 schreef JoshCampbell het volgende:
@:skysherrif middelburg of vlissinge?
Nja ik kan het mis hebben maar volgens mij ligt dat cijfer in Japan niet heel erg hoog. Als je die nieuwsberichten leest als er weer eens een netwerk is opgerold zijn het vaak Europeanen, Amerikanen, maar heb er nou nooit Japanners tussen gezienquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het kan ook juist een gateway zijn naar echte kinderen misbruiken
Ik hoor geen schreeuw.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het was hun werk, ok, ja dat wel. Maar je hoort toch mensen dood verbranden wel en laatste schreeuw
Clown lijkt mij top.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hahahahahhaha gvd hou van jou
Heb je weleens gedacht aan een carrière als clown?
Nou dat was vanavond niet het geval (lol)quote:
Gelukkig niet nee. Optijd afgeblazen nuquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou dat was vanavond niet het geval (lol)
Is iets Freudiaansquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:26 schreef 00wildchild het volgende:
Voel me echt een baby hoor maar k ga echt goed op het ontwerp van die raket.
Welke seksuele fase is ze blijven hangen?quote:
Tsja als je geen cijfers hebt moeilijk zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja ik kan het mis hebben maar volgens mij ligt dat cijfer in Japan niet heel erg hoog. Als je die nieuwsberichten leest als er weer eens een netwerk is opgerold zijn het vaak Europeanen, Amerikanen, maar heb er nou nooit Japanners tussen gezien
Lijkt ie op een zwarte lul dan ?quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:26 schreef 00wildchild het volgende:
Voel me echt een baby hoor maar k ga echt goed op het ontwerp van die raket.
Ja ik ken het verhaal. Triest. Maar ze zijn vrij snel gestikt door de rook, mensen voelen het nooit wanneer ze verbranden.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:29 schreef kree het volgende:
Ik meen het echt serieus hé.. want het is wel te vinden. Maar die astronauten zijn levend gecremeerd voor lift off
Daar heb je gelijk in. Maar goed. Dit is nummer 1 onderwerp waar 80 procent van de mensheid al begint te gillen als een speenvarken als je er ook maar enigszins iets genuanceerd over wilt zeggen. Want he, waarom zou je ergens met nuance over praten. Beter niet echt bespreken op internetquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja als je geen cijfers hebt moeilijk zeggen natuurlijk.
welke stad toffer is.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie wat waar
Wat wil je vragen precies
Middelburg is wel veel toffer hoor! Vlissingen is best een kutstad en voor de leuke dingen die ze hebben ben je er ook binnen no time. Verder vrij crimineel ookquote:
vind de boulevard/zee tof, heeft middelburg dat?quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Middelburg is wel veel toffer hoor! Vlissingen is best een kutstad en voor de leuke dingen die ze hebben ben je er ook binnen no time. Verder vrij crimineel ook
Vroeger had je politieke partijen in Nederland die seks met kinderen wilden legaliseren.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar goed. Dit is nummer 1 onderwerp waar 80 procent van de mensheid al begint te gillen als een speenvarken als je er ook maar enigszins iets genuanceerd over wilt zeggen. Want he, waarom zou je ergens met nuance over praten. Beter niet echt bespreken op internet
weet niet hoor er veel negatieve verhalen over maar dat is eveneens van toepassing op rdam wat gewoon tof is.quote:
Nee, maar je zit er op enkele minuten vandaan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
vind de boulevard/zee tof, heeft middelburg dat?
Oke want dat smste ze naar je dat ze vrij snel dood waren ??quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:29 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja ik ken het verhaal. Triest. Maar ze zijn vrij snel gestikt door de rook, mensen voelen het nooit wanneer ze verbranden.
Dat komt omdat Rotterdam de afgelopen 10 jaar flink ontwikkeld is doordat er meer (beschaafd) blank ging wonen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:34 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
weet niet hoor er veel negatieve verhalen over maar dat is eveneens van toepassing op rdam wat gewoon tof is.
Nee dat gaat zo bij brand.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oke want dat smste ze naar je dat ze vrij snel dood waren ??
hoezo kut?quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:33 schreef 00wildchild het volgende:
Vlissingen is kut maar de kust is fantastisch.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat komt omdat Rotterdam de afgelopen 10 jaar flink ontwikkeld is doordat er meer (beschaafd) blank ging wonen.
echt of gewoon racistisch grapje?quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat komt omdat Rotterdam de afgelopen 10 jaar flink ontwikkeld is doordat er meer (beschaafd) blank ging wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |