Hah! Ik heb 'm ook opstaan.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:32 schreef Cronometer_ het volgende:
Ik heb vandaag niet gedoucht. Voor iemand die 2 x per dag doucht is dat een verschrikking. Dat thuiswerken maakt mij een echte Nederlandse. Lekker 4 x per week douchen.
Ik douche nu ook om de dag als ik niet weg hoefquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:32 schreef Cronometer_ het volgende:
Ik heb vandaag niet gedoucht. Voor iemand die 2 x per dag doucht is dat een verschrikking. Dat thuiswerken maakt mij een echte Nederlandse. Lekker 4 x per week douchen.
Grijpt iedereen ook zijn eigen kont als bescherming als hij langsloopt?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:26 schreef Cronometer_ het volgende:
Ik heb een homo als collega, hij wordt vaak die flikker genoemd.
Een private raket nog wel!quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
Vrije westen moet toch een raket kunnen lanceren
Stimo noemt alles wat ze kut vindt "Nederlands", beetje racistisch meisje is het.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:33 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik wist niet dat het typisch Nederlands is om 4x per week te douchen
Echt totaal niet nodig ook neequote:
Er wordt dan ook gemiddeld elke dag gedoucht door driekwart van de Nederlanders volgens de laatste onderzoeken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:33 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik wist niet dat het typisch Nederlands is om 4x per week te douchen
Zelfs ik douche minder vaak. Wil meestal vooral douchen door in de trein gezeten hebben. Mensen aangeraakt. Wc’s op school waarvan k echt cholera krijg in m’n hoofd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:32 schreef Cronometer_ het volgende:
Elke ochtend en als ik 's avonds heb hardgelopen of gesport.quote:
En dan een kop koffiequote:Op woensdag 27 mei 2020 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon elke dag na het opstaan, lekker fris.
Net de Martian.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:38 schreef 00wildchild het volgende:
Kijk die pakken mijngod zo strak en mooilijkt bijna comfortabel.
bahquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
borrelnoten @:Fok-It @:Amarantha @:FernandoMartinez @:Flippiee
Nee, vreemd genoeg wel de mijne.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grijpt iedereen ook zijn eigen kont als bescherming als hij langsloopt?
Jimmy ffs.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:34 schreef TTSS het volgende:
[..]
Stimo noemt alles wat ze kut vindt "Nederlands", beetje racistisch meisje is het.
Zeep je je dan ook lekker in?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:36 schreef TTSS het volgende:
[..]
Elke ochtend en als ik 's avonds heb hardgelopen of gesport.
Dat is gelukkig wel heel goed voor je huid. Lekker roken er bij. Wat zou jij een prachtige huid hebben.quote:
Ik heb cheetosquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Elon betaalt dus boeiend.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Ruimtevaart is echt je reinste geldverspilling
Uitgebreid, vooral mijn edele delen.quote:
Beetje als jouw leverquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:38 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat is gelukkig wel heel goed voor je huid. Lekker roken er bij. Wat zou jij een prachtige huid hebben.
watquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Lever vervangt zichzelf.quote:
Dit is private innovatie, prachtig toch?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Hnngquote:
Zou je denken, maar eenvoudige dingen als een balpen of klittenband hebben we aan de ruimtevaart te dankenquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Is de enige kans voor de mensheid. Jammer dat wij het niet meer gaan meemakenquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Mwahquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar wel mokergaafquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
De balpen is uitgevonden in 1888 dus hoax.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
Zou je denken, maar eenvoudige dingen als een balpen of klittenband hebben we aan de ruimtevaart te danken
De miljarden die erin worden gestoken kan je beter aan aardse dingen besteden. Om nog maar te zwijgen hoe verre van duurzaam de ruimtereisjes zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is de enige kans voor de mensheid. Jammer dat wij het niet meer gaan meemaken
Oh. Oké...quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:42 schreef TTSS het volgende:
[..]
De balpen is uitgevonden in 1888 dus hoax.
Net gedaan, ik had het verhaal wel eens gehoord. Heeft niks met ruimtevaart te maken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:43 schreef Cronometer_ het volgende:
Even googlen hoe een klittenband is bedacht.
Hij wil naar Mars. En dat gaan we nog meemaken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar wel mokergaaf![]()
Hoop echt dat ze snel naar de maan gaan. (Letterlijk) (lol)
Ja basisinkomen voor Spanjaarden. Kickboksles voor Marokkanen. Subsidie om bomen te kappenquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De miljarden die erin worden gestoken kan je beter aan aardse dingen besteden. Om nog maar te zwijgen hoe verre van duurzaam de ruimtereisjes zijn
De aarde blijft nog wel ff hoor. Of wij er dan nog zijn is een tweede.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja basisinkomen voor Spanjaarden. Kickboksles voor Marokkanen. Subsidie om bomen te kappen
Er is niets belangrijkers dan ruimtevaart. De aarde gaat gewoon kapot. Als we dan geen alternatief hebben is het einde mensheid
Multi-planetaire diersoortquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja basisinkomen voor Spanjaarden. Kickboksles voor Marokkanen. Subsidie om bomen te kappen
Er is niets belangrijkers dan ruimtevaart. De aarde gaat gewoon kapot. Als we dan geen alternatief hebben is het einde mensheid
Op de lange lange lange lange lange termijn wellicht ja. Dan denk je honderden en honderden jaren de toekomst in. Wie zegt dat de mensheid dan uberhaupt nog bestaat of de aarde dan vergaan is. Veel te koffiedik kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij gaan het ook allemaal niet meer meemaken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De aarde blijft nog wel ff hoor. Of wij er dan nog zijn is een tweede.
Volgens mij komen alleen maar autisten en psychopaten door de selectie.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:47 schreef 00wildchild het volgende:
Je zou er maar zitten zeg met die kriebels in je buik.
Als je niet geeft om de lange termijn. Waarom heb je het dan over duurzaamheid?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de lange lange lange lange lange termijn wellicht ja. Dan denk je honderden en honderden jaren de toekomst in. Wie zegt dat de mensheid dan uberhaupt nog bestaat of de aarde dan vergaan is. Veel te koffiedik kijken
Ashtronaut?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Volgens mij komen alleen maar autisten en psychopaten door de selectie.
Ja bedoel mensen pannenkoek.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij gaan het ook allemaal niet meer meemaken.
Waarom zou je wel in duurzaamheid op de lange termijn willen investeren maar niet op de korte termijn?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je niet geeft om de lange termijn. Waarom heb je het dan over duurzaamheid?
Wat allemaal? Het is niet alleen maar voor toekomstige beschaving maar ook ons verleden. Vind het niet voor niets.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laten we hopen van wel. Anders is het allemaal voor niets geweest
Je beantwoord de vraag nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je wel in duurzaamheid op de lange termijn willen investeren maar niet op de korte termijn?
We moeten eerst Mars terraformen om het daarna weer te verklotenquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je wel in duurzaamheid op de lange termijn willen investeren maar niet op de korte termijn?
Die paar ruimtereizen kosten je duizend miljard. Kan je flink wat ecologische dingetjes voor doen die de aarde vooruit helpenquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je beantwoord de vraag niet
Daarnaast hebben die paar ruimtereizen echt verwaarloosbare impact wat betreft duurzaamheid
Er worden nu in enkele maanden tijd vele duizenden miljarden uitgegeven om die corona maatregelen te betalen dus als 60 jaar ruimtevaart duizend miljard gekost heeft noem ik dat een koopjequote:Op woensdag 27 mei 2020 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die paar ruimtereizen kosten je duizend miljard. Kan je flink wat ecologische dingetjes voor doen die de aarde vooruit helpen
Dat is de vorige keer getestquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:54 schreef 00wildchild het volgende:
Er zit een escape in dat ding (is tijdens een van de Apollos brand uitgebroken al voor de lancering en toen zijn ze overleden).
Hoe vet dat iets dat heel moet kunnen blijven in de ruimte, ook een technologie heeft waardoor het in 1 sec die gasten eruit kan schieten.
Sobersoquote:
Vorige keer bliezen ze raket opquote:
Onze date vrijdag bedoel je?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:22 schreef 00wildchild het volgende:
Jammer.
Naja nu hebben we in ieder geval iets op de planning staan.
Goede zin. Zal je niet meer van slag brengenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:27 schreef 00wildchild het volgende:
Kut ik heb ik vrijdag na onze date maar WAT
Zie nu pas. Nee ik heb iets vrijdag maar weet niet wat.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede zin. Zal je niet meer van slag brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |