Als het voor tijdelijk is. Kan de koppeling er niet onderuit gehaald worden en vastgezet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat vind ik ook leuk
[..]
De meskoppeling. Een nieuw onderdeel kost 239 euro, en dat is niet eens een onderdeel van Honda zelf.
????...zennnnnquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:52 schreef Lonaa het volgende:
MensenOude mensen
Mensen met een gezicht alsof ze rode mieren in hun ondergoed hebben zitten.
![]()
Ik heb gefloten, geglimlacht en alle chagerijnige kutmensen een goede dag gewenst. Blij dat het er weer op zit.
Oh, context? Ik deed boodschappen en het valt me op dat er nergens een glimlach af kan, of iets anders vriendelijks. Iedereen zit in z'n egoistische bubbel met een gezicht op onweer.quote:
Dat is mij ook al opgevallen ja.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, context? Ik deed boodschappen en het valt me op dat er nergens een glimlach af kan, of iets anders vriendelijks. Iedereen zit in z'n egoistische bubbel met een gezicht op onweer.
Dus ik heb extra mijn best gedaan dat te compenseren.
'We doen het samen!!!111einz!!', 'we moeten voor elkaar zorgen!!'quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is mij ook al opgevallen ja.
Zombies.. Zeikerds.. Bleh.. De wereld word er niet mooier op.
Ik snap het afzeiken van winkelpersoneel ook niet. Winkels doen hun best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. En worden bedankt door aso gedrag. En dan nog het liefst tegen de mensen die er helemaal niets aan kunnen doen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
'We doen het samen!!!111einz!!', 'we moeten voor elkaar zorgen!!'
Ja, totdat de nieuwigheid er vanaf is en dan zijn we nog kloteriger tegen elkaar dan eerst want 'ik mag helemaal niet op vakantie dit jaar' en somehow heb ik daardoor een snauw verdient, ofzo.
Ik heb net mijn weekendje weg af moeten zeggen omdat mijn ouders niet bij ons in ons huisje mocht.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
'We doen het samen!!!111einz!!', 'we moeten voor elkaar zorgen!!'
Ja, totdat de nieuwigheid er vanaf is en dan zijn we nog kloteriger tegen elkaar dan eerst want 'ik mag helemaal niet op vakantie dit jaar' en somehow heb ik daardoor een snauw verdient, ofzo.
Ik heb net een chagrijnige servicedesk mevrouw aan de telefoon. Die heb ik gewoon gedag gezegd en later terug gebeld want ik had geen zin om ook chagrijnig te worden door iemand die geen zin heeft om zijn werk te doen. MAAR! ik bleef netjes.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik snap het afzeiken van winkelpersoneel ook niet. Winkels doen hun best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. En worden bedankt door aso gedrag. En dan nog het liefst tegen de mensen die er helemaal niets aan kunnen doen.
Zulke bezorgers ken ik ook welquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:12 schreef Tally het volgende:
Ik mis ons oude bezorger zeker niet. Die was altijd aan de telefoon en al weg voor je de deur open had
Deze is wel van PostNLquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zulke bezorgers ken ik ook wel
Maar dat zijn altijd van andere bedrijven dan Postnl
Oow, bijzonder. Hier in 't dorp zijn mensen eigenlijk vrij vrolijk en opgeruimd, ook in de winkels.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, context? Ik deed boodschappen en het valt me op dat er nergens een glimlach af kan, of iets anders vriendelijks. Iedereen zit in z'n egoistische bubbel met een gezicht op onweer.
Dus ik heb extra mijn best gedaan dat te compenseren.
Ik heb twee verschillende bezorgsters van PostNL, de één heet Marjan en van de ander weet ik het niet. Maar beiden super vriendelijk en eigenlijk altijd opgewektquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:26 schreef Sarabi het volgende:
Zulke bezorgers ken ik ook wel
Maar dat zijn altijd van andere bedrijven dan Postnl
Nieuwe theedoekenquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:52 schreef fietsie het volgende:
Hoeveel bestellen jullie wel niet online?
Hij is uit elkaar geweest. Niets meer aan te doen helaas.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Als het voor tijdelijk is. Kan de koppeling er niet onderuit gehaald worden en vastgezet.
Ik zou zeker een poging wagen dat ding open te maken.
Op dit moment best veelquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:52 schreef fietsie het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb twee verschillende bezorgsters van PostNL, de één heet Marjan en van de ander weet ik het niet. Maar beiden super vriendelijk en eigenlijk altijd opgewekt
die stress snap ik ergns wel.. die hebben doorgaans een thuiswerkplek EN kinderenquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow, bijzonder. Hier in 't dorp zijn mensen eigenlijk vrij vrolijk en opgeruimd, ook in de winkels.
Alleen de leeftijdsgroep 30-45 lijkt chronisch op steroidenstress te staan eigenlijk; racend door de winkel.
Jeetjequote:Op woensdag 27 mei 2020 15:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij is uit elkaar geweest. Niets meer aan te doen helaas.
Ik ben weer een uur in de tuin bezig geweest. Toch wel lekker om halverwege de dag even een uurtje te bewegen. Mijn kindslaaf kwam ook nog aanwaaien dus hij is weer aan het wieden.
En de eigenaar van het bedrijf waar we pre-corona een tuinset hadden besteld belde op norse en nogal beschuldigende toon.
"Willen jullie die set nog, anders verkoop ik hem aan een ander. Ik ben nou al zo lang op jullie aan het wachten."
"Euh meneer, u belde met de mededeling dat uw bedrijf een paar weken dicht zou gaan wegens corona en dat de set daarna pas geleverd kon worden. U zou laten weten wanneer dat kon."
"Nee hoor, jullie zouden mij bellen"
Alsof ik weet wanneer zijn bedrijf weer geopend is. Het is dat die loungeset echt briljant is, anders kon hij het mooi bekijken.
Zo veel mogelijk. Helaas kon ik geen goede kleur combinatie maken anders had ik nog meer behang besteldquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:52 schreef fietsie het volgende:
Awwquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:27 schreef Candaasje het volgende:
Mijn hoofd is stuk. Klote hoofdpijn. Niet handig, geeft stress.. en zo weer meer hoofdpijn![]()
Stomme hormonen.
Werkt dat een beetje voor jullie, kleding online bestellen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:30 schreef Candaasje het volgende:
Fijne verkoper LS![]()
We bestellen hier nu eigenlijk alleen wat kleding online. Geen idee wie de bezorgers zijn, het wisselt veel.
Dat kan, denk ik.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben gewoon heel erg moe. Alles is zwaar. Ik slaap wel redelijk, meestal. Zou het hooikoorts zijn?
bronquote:Kenmerken van hooikoorts zijn:
• Jeukende, branderige ogen, die voortdurend tranen.
• Rode en gezwollen oogleden.
• Een loopneus, die overgaat in een verstopte neus.
• Niesbuien.
• Moe, koortsig gevoel.
• Benauwdheid.
• Soms hoesten en een pijnlijke keel.
• Jeukend verhemelte.
Ik wil graag meer informatie over de exotische etenswaren, het bordspel en het fruit. Dankje.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:41 schreef minilot het volgende:
Ik ben wat fliefd op mijn schitterende en altijd goedlachse PostNL-chicka
Wat hier de afgelopen dagen per post binnenkwam:
- exotische etenswaren van online toko
- een stel tweedehands prentenboeken
- een nieuw bordspel
- divers ge(vries)droogd fruit
- zomerjasje
Nadeel: bijkeuken vol lege dozen
De afgelopen periode heel veel, want ik mocht de deur niet uit en wilde wel dingen hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:52 schreef fietsie het volgende:
Welke toko bezorgt koelwaren? Ik heb vanochtend nog op de site van Amazing Oriental gekeken maar zij doen dat niet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:04 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa
[ afbeelding ]
..plus in de vriezer nog edamame, gyoza en diverse dimsum
hier lijkt de hooikoorts elk jaar wel erger...quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:44 schreef Blues het volgende:
Voor het slapen gaan anti-histamine gebruiken: geen last van moeheid overdag.
Tenminste niet van die pillen dan
Bij mij is de hooikoorts minimaal.. ik heb het echt het allerergst als de magnolia gaat bloeien zeg maar, dus in het vroege voorjaar/boompollen.
wil ik ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Welke toko bezorgt koelwaren? Ik heb vanochtend nog op de site van Amazing Oriental gekeken maar zij doen dat niet.
Dat is ook sukkeligquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik bestel ook best veel momenteel, vaak ook dingen waar ik in de buurt niet aan kan komen.
Maar ookBonprix weer. Daar broeken besteld, zouden maandag komen. Opeens bericht, “afgeleverd”. Nou niet bij mij. Gekeken op de site...en jawel, ca 1x per jaar doet Bonprix een systeem update, dus als je huisnummer x-2 is, wijzigen ze de - naar niets. En op x2 zitten 4 appartementen, waar iedereen zegt “nee hoor niets gekregen”. En bewijs dat maar eens. Ik kan zelf het nummer niet aanpassen (systeem zet het na 1x weer terug).
Het staat daar wel in mijn dossier, dus nu krijg ik de boel weer opgestuurd, nu naar een afleverpunt
Gedoe zeg!!quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik bestel ook best veel momenteel, vaak ook dingen waar ik in de buurt niet aan kan komen.
Maar ookBonprix weer. Daar broeken besteld, zouden maandag komen. Opeens bericht, “afgeleverd”. Nou niet bij mij. Gekeken op de site...en jawel, ca 1x per jaar doet Bonprix een systeem update, dus als je huisnummer x-2 is, wijzigen ze de - naar niets. En op x2 zitten 4 appartementen, waar iedereen zegt “nee hoor niets gekregen”. En bewijs dat maar eens. Ik kan zelf het nummer niet aanpassen (systeem zet het na 1x weer terug).
Het staat daar wel in mijn dossier, dus nu krijg ik de boel weer opgestuurd, nu naar een afleverpunt
Ik eigenlijk nooit last met hen! /afkloptquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bonprix is ook echt wel doffe ellende. Altijd gedoe.
Wat een gedoequote:Op woensdag 27 mei 2020 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nooit last met hen! /afklopt
Ik ook niet, alleen met mijn huisnummer. Heb nu een alert in mijn agenda dat ik iedere maand even inlog om te checken. “Nu zal dit nooit meer gebeuren “ heb ik al eerder gehoord, dat geloof ik niet meer.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nooit last met hen! /afklopt
Van heel de dag je precies niet lekker voelen ivm net snotteriger zijn dan anders word je ook moequote:Op woensdag 27 mei 2020 15:38 schreef Lonaa het volgende:
Ja, daarom slik ik meestal geen antihistamines, want daar word ik moe van.
Ik moet de kruidenkast nog uitmesten. En de koelkast. Ik doe het zo, echt waar.
Ja, had meer kracht nodig dan ik dacht.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:15 schreef minilot het volgende:
Even aan het koken dus zo meer, maar @:Lonaa, steeltje van een theelepel eronder zetten en openwippen -x-
Of er is door iets heel vies op gepiestquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:26 schreef Sarabi het volgende:
En weer een aardbeizullen de vogels het opgegeven hebben...
Ah was dat het smaakjequote:Op woensdag 27 mei 2020 16:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Of er is door iets heel vies op gepiest
quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Aww
Ik ken het, ik heb ook al weken af en aan stresshoofdpijn. Hartstikke stom. Na een tijdje gaan mijn nek en schouders ook nog vastzitten
Ja wel redelijk. Spijkerbroeken en BHs koop ik wel in een fysieke winkel. Maar schoenen en t-shirts tegenwoordig vrijwel altijd online.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje voor jullie, kleding online bestellen?
Ik kom er dus nooit uit met de maten. Dan ben ik eindeloos aan het emmeren met maattabellen en concludeer ik dat ik waarschijnlijk S, M of L heb, en dan geef ik het op
Slik je daar (al) iets voor?quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben gewoon heel erg moe. Alles is zwaar. Ik slaap wel redelijk, meestal. Zou het hooikoorts zijn?
Dit, en bij mij versuft de Levo-variant van Ceritizine me minder dan de normale.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:44 schreef Blues het volgende:
Voor het slapen gaan anti-histamine gebruiken: geen last van moeheid overdag.
Tenminste niet van die pillen dan
Alleen op dagen dat mijn ogen echt heel dik zijn want ik word er dus moe van.quote:
Mooit ritje terug zeker straks, gezien het weer, de zon en het tijdstip?quote:
Steek je nog iets van de cursus op?quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ondertussen zit ik nog steeds naar een Belgische docent te luisteren die voor de derde dag ver over de tijd heen gaat ondanks dat we vandaag een half uur vroeger begonnen![]()
Zo jammer dit
Wow aardig prijskaartje voor die paar stukjesquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:03 schreef golfer het volgende:
Hokkai kitchen: CUL / Thuis-uit-eten. Welk restaurant heeft er voor jou gekookt?
Ik heb gewoon 1 go to webwinkelquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kom er dus nooit uit met de maten. Dan ben ik eindeloos aan het emmeren met maattabellen en concludeer ik dat ik waarschijnlijk S, M of L heb, en dan geef ik het op
quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht smoked paprika poeder. Die eckte, in zo'n blikje, maar ik krijg het blikje niet open.
Ik heb gewoon 1 go to webwinkelquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd waar een mannelijk stel jouw prinsesjes graag in zietquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is ook sukkelig
Ik wilde laatst iets bij Bonprix bestellen (A en B hadden me medegedeeld dat mijn beha's niet meer konden) maar het was zo'n geëmmer met hoe het verzonden zou worden en wel of niet korting en van alles, dat ik maar ergens anders wat gezocht heb
Vonden wij ook.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow aardig prijskaartje voor die paar stukjes
Tja ook geen grote fan van die van AHquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Vonden wij ook.
Maar 1 bakje bij de ah is ook al 12,50...
Stond al een tijdje op t lijstje, maar dit is heerlijk en 1 malig
Ik bedoelde eigenlijk de versgemaakte van die japanse shop in een AH in Haarlem.. Sushi daily.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja ook geen grote fan van die van AH
Dan blijf ik bij het zelf maken of toch AYCE
Die zal al vast beter zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de versgemaakte van die japanse shop in een AH in Haarlem.. Sushi daily.
Dat is handig, gewoon weer ergens kopen waar je al van weet hoe het zitquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 1 go to webwinkeldaar kan ik dan na verloop van tijd wel overweg met de maten. De rest haal ik dan bij de kringloop op een dag dat ik daadwerkelijk zin heb om meer dan 5 stuks te passen. Dan ben je iig nog met 1 winkel klaar.
Blijft lekker.quote:
Geen ovenschotel?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:19 schreef Candaasje het volgende:
Als vriend in de winkel nog zelfrijzend bakmeel kan vinden eten we vanavond pannenkoeken
Nee we houden het even simpel en luchtig. Geen zin om het nu nog te moeten bedenken. Te lam voorquote:
Hahahaquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd waar een mannelijk stel jouw prinsesjes graag in ziet
Of zijn/waren ze ook beiden al biseksueel? In mijn hoofd waren ze namelijk verstokt homo tot hun 4 ogen op jou vielen en ze niets meer zeker wisten
SPOILER: zo'n soort ongeveer dus - random plaatje van internet gepluktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B had al wel eerder relaties met vrouwen gehad ook, A had alleen nog met mannen gehad maar wist al wel dat hij bi was. Hij was in het begin wel heel blij/verbaasd van "ik heb voor het eerst een relatie met een meisje"![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hahaha
Ik draag graag beha's zonder beugel en zonder padding. Zeg maar sportbeha-model maar dan graag van katoen en wat minder strak/bedekkend. A en B hebben niet veel meningen, behalve dat ik dus mijn beha weg moet doen als het elastaan verdwenen isze vinden het sportievere en makkelijke ervan wel bij me passen, geloof ik. Mooi zo, want je krijgt me nooit van m'n leven in kant en strikjes
Ha, dat zeg ik ook wel eensSPOILER: zo'n soort ongeveer dus - random plaatje van internet gepluktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B had al wel eerder relaties met vrouwen gehad ook, A had alleen nog met mannen gehad maar wist al wel dat hij bi was. Hij was in het begin wel heel blij/verbaasd van "ik heb voor het eerst een relatie met een meisje"![]()
Wij aten een soort hipster interpretatie van gadogado
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
[..]
Hahaha
Ik draag graag beha's zonder beugel en zonder padding. Zeg maar sportbeha-model maar dan graag van katoen en wat minder strak/bedekkend. A en B hebben niet veel meningen, behalve dat ik dus mijn beha weg moet doen als het elastaan verdwenen isze vinden het sportievere en makkelijke ervan wel bij me passen, geloof ik. Mooi zo, want je krijgt me nooit van m'n leven in kant en strikjes
Dat is wel heel schattig.SPOILER: zo'n soort ongeveer dus - random plaatje van internet gepluktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B had al wel eerder relaties met vrouwen gehad ook, A had alleen nog met mannen gehad maar wist al wel dat hij bi was. Hij was in het begin wel heel blij/verbaasd van "ik heb voor het eerst een relatie met een meisje"
Ik ben blij toch weer een meneer te hebben hoor.
Bevalt stiekem toch beter.
Hmm ik had laatst plakjes wortel uit de oven... dat duurde ook eeuwen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik had wortels met ras el hanout uit de oven![]()
Ze moesten bijna een uur tot ze van die mooie bruine randjes hadden; valt me toch altijd wat tegen. Kan ook komen doordat ik nu bijna een kilo tegelijk deed in mijn mini-oven.
Hooikoorts is dit jaar goed aanwezig. Zeker na die paar dagen met wat regen is het nu "feest".quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:32 schreef Lonaa het volgende:
In jouw geval ben ik er nog niet uit of dat nou noodzakelijkerwijs aan geslacht/gender zou hebben gelegen, of het specifieke gevalquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:40 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik ben blij toch weer een meneer te hebben hoor.
Bevalt stiekem toch beter.
Ik had ze over de lengte in repen gesneden, dus redelijk klein. Eerder heb ik wel eens grotere stukken geprobeerd, en toen heb ik uiteindelijk maar halfrauwe wortels gegetenquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik had laatst plakjes wortel uit de oven... dat duurde ook eeuwen.
En zeker niet de 20 minuten die op de verpakking stond.
Mango en ananas zijn een ramp. Die moeten op als het doosje open gaat.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:55 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa
[ afbeelding ]
en:
https://www.lobbes.nl/spe(...)spellen---bouwplaats
Toko volgt.
Zat er zoete aardappel in?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ha, dat zeg ik ook wel eens![]()
Wij aten een soort hipster interpretatie van gadogado
Cashew-gebaseerde pindasaus?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zat er zoete aardappel in?
Ik kan niet echt iets anders bedenken om gadogado te verhipsteren eigenlijk
Ik maak dat wel eens in de voedseldroger, dan kan je niet ophouden met snoepen inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Mango en ananas zijn een ramp. Die moeten op als het doosje open gaat.
Ik koop dat soort sul ook wel eens op de markt tijdens de vakantie. Lekker wat te knabbelen tijdens het rondlopen.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zat er zoete aardappel in?
Ik kan niet echt iets anders bedenken om gadogado te verhipsteren eigenlijk
Die had ik ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik had wortels met ras el hanout uit de oven![]()
Ze moesten bijna een uur tot ze van die mooie bruine randjes hadden; valt me toch altijd wat tegen. Kan ook komen doordat ik nu bijna een kilo tegelijk deed in mijn mini-oven.
Kwestie van de juiste tegenkomen lijkt mequote:Op woensdag 27 mei 2020 19:29 schreef Tally het volgende:
Een relatie met een vrouw zou ik niet kunnen denk ik. Seks daarin tegen zeker wel
Het eerste wat ik dacht toen ik mini's stash zag was: ik zou nu misselijk van het eten zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik maak dat wel eens in de voedseldroger, dan kan je niet ophouden met snoepen inderdaad
Een relatie met een man is ook niet altijd hosannaquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:29 schreef Tally het volgende:
Een relatie met een vrouw zou ik niet kunnen denk ik. Seks daarin tegen zeker wel
Oh ja, gedroogd fruit kun je je zo hard misselijk aan eten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht toen ik mini's stash zag was: ik zou nu misselijk van het eten zijn.
oh ja, dat is ook gedroogd fruit! Die heb ik nog wel. Ook nog cranberry's. Maar gedroogde mango, ananas, kiwi.....awwwwquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:33 schreef Tele6 het volgende:
Oh ja, gedroogd fruit kun je je zo hard misselijk aan eten.
En daarna aan de schijt.
Ik heb niet eens meer rozijnen in huis
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk dat ik ook wel een relatie zou kunnen hebben met een vrouw. Seks ook.
Maar ik heb nu al genoeg relaties
Cranberries inderdaad, of gedroogde dadels, ....quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh ja, dat is ook gedroogd fruit! Die heb ik nog wel. Ook nog cranberry's. Maar gedroogde mango, ananas, kiwi.....awwww
Doe er laagjes tussen en stop het 5 minuten in de ovenquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee we houden het even simpel en luchtig. Geen zin om het nu nog te moeten bedenken. Te lam voor
Krenten vind ik niet zo lekker en dadels kan ik niet heel veel van op.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:35 schreef Tele6 het volgende:
Cranberries inderdaad, of gedroogde dadels, ....
Krenten zijn de enige dingen die veilig voor me zijn, want het is echt totaal onbevredigend om die zo uit de zak te eten. Dus die doe ik met een eetlepel per dag door de havermout.
Krenten vind ik dus ook niet bijzonder lekker. Maar rozijnen gaan te snel op en havermout met niks is ook zo niksig.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krenten vind ik niet zo lekker en dadels kan ik niet heel veel van op.
update: nog steeds geen nieuws...Manoman, soms word ik stapelgek van dit land.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Morgen gaan eindelijk speeltuinen hier open. Althans, vanaf morgen mag het. Ik hoop met heel m'n hart dat het van onze stad ook mag. Mijn kinderen zijn er wel aan toe.
En dan vanaf dinsdag hopelijk naar school. Communicatie gaat weer op z'n Belgisch.
-Maandagochtend: Vlaamse minister: vanaf 2 juni alle kinderen weer naar school.
- Maandagavond: hoho, de nationale veiligheidsraad moet dit nog goedkeuren.
- Dinsdag: de exit strategy commissie vergadert de hele dag over het teruggaan naar school voor alle kinderen, bericht komt dinsdagavond.
- Dinsdagavond: ze zijn nog aan het vergadering, bericht komt woensdagochtend.
Dus nu maar wachten op morgen. Ook fijn voor de scholen, die hebben nauwelijks voorbereidingstijd....
Ik raak al gefrustreerd van alleen het idee om in België te wonen. Of in welk ander land dan Nederland dan ook.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
update: nog steeds geen nieuws...Manoman, soms word ik stapelgek van dit land.
Nee ik heb vooral een auto. En toen ik vier dagen werkte ook tijd en energie.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is handig, gewoon weer ergens kopen waar je al van weet hoe het zit
Dan heb je denk ik een makkelijkere kringloopwinkel om te winkelen dan die bij mij in de buurt. Hier hangt alles op kleur en is vaak totaal niet te achterhalen welke maat het is.
[..]
Hahaha
SPOILER: zo'n soort ongeveer dus - random plaatje van internet gepluktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B had al wel eerder relaties met vrouwen gehad ook, A had alleen nog met mannen gehad maar wist al wel dat hij bi was. Hij was in het begin wel heel blij/verbaasd van "ik heb voor het eerst een relatie met een meisje"vinlief
Zowel bh bij postuur wat ik obv foto laatst bij jou schat als verhoal.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik denk dat ik niet meer in NL kan aarden. Ik ben nooit echt 'volwassen' geweest in NL. Student, maar dat is toch anders. Ik denk dat het heel gek zou zijn om als 'verantwoordelijke volwassene' weer terug te komen in NL....quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik raak al gefrustreerd van alleen het idee om in België te wonen. Of in welk ander land dan Nederland dan ook.
[..]
Hahaha
SPOILER: zo'n soort ongeveer dus - random plaatje van internet gepluktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B had al wel eerder relaties met vrouwen gehad ook, A had alleen nog met mannen gehad maar wist al wel dat hij bi was. Hij was in het begin wel heel blij/verbaasd van "ik heb voor het eerst een relatie met een meisje"vinlief
Zowel bh bij postuur wat ik obv foto laatst bij jou schat als verhoal.Word.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een relatie met een man is ook niet altijd hosanna
Maar piemol
Al lijkt het ondergaan van de kunsten van een vrouw die echt wéét hoe een vajien werkt me een ervaring. Puur uit onderzoeksoogpunt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ah ja, dan winkel je ook heel anders dan ik. Ik ga meestal met een doel. Ik ben bijvoorbeeld 3 jaar op zoek geweest naar een spijkerjack, uiteindelijk gevonden bij de C&A toen ik erlangs liep op weg naar de marktquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee ik heb vooral een auto. En toen ik vier dagen werkte ook tijd en energie.
Dat moet snel weer terugkomen.
Plus dat van die kleuren herken ik wel, maar daar stel ik me op in. Als je op een rustig moment kunt gaan is het gewoon heel relaxed. Ik ken mn kleuren en kan op zich redelijk inschatten of ik me in iets in ga kunnen wurmen. Ik verzamel gewoon alles waarvan ik denk dat het wat kan zijn en trek een half uurtje voor passen uit. Ik moet niet gaan met een missie en niet als ik ergens moet zijn, dat werkt niet.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]vinlief
Zowel bh bij postuur wat ik obv foto laatst bij jou schat als verhoal.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al lijkt het ondergaan van de kunsten van een vrouw die echt wéét hoe een vajien werkt me een ervaring. Puur uit onderzoeksoogpunt.
quote:
Definieer normaal.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Ja, daar zeg je zowat. Ooit als ik een normaal eetpatroon heb. Nou, ik geloof er niet meer in
Misschien wel. Verliefd kan ik er wel op worden dus dat is al een stap in de richtingquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste tegenkomen lijkt me
Vertel mij wat. Maar hej! Ik was gister precies 14 jaar getrouwd!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een relatie met een man is ook niet altijd hosanna
Wat is er niet-zo-schrander aan de hond?quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:09 schreef sigme het volgende:
Ik was bij de kapper vandaag. Geen gedoe met mondkapjes ofzo.
Het was reuze gezellig. Kapster liet weten zeer tevreden te zijn over de portie vark die ze van mij in de diepvries heeft. En ze heeft een roofvogel gered laatst. En wij (lief & ik waren samen) brengen verslag uit van wel & wee van onze niet-zo-schrandere hond, die via haar via via bij ons is beland. En meer van dergelijke keuveltjes. Twee maanden vrij was haar bijzonder goed bevallen![]()
Oh, en mijn haar is nu een ontplofte chaos, maar dat hoort erbij.
Oh, de hond is gewoon een beetje dom. We hebben altijd het idee dat hij vast ergens iets mist, maar we kunnen er de vinger niet opleggen. Ziet/hoort/ruikt hij slecht?quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat is er niet-zo-schrander aan de hond?
Zoiets heb ik ook als er een heel stuk van mijn haar af is, dan denkt mijn haar VRIJHEID![]()
Oh ja, jij hebt krullen hè?quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, de hond is gewoon een beetje dom. We hebben altijd het idee dat hij vast ergens iets mist, maar we kunnen er de vinger niet opleggen. Ziet/hoort/ruikt hij slecht?
Gelukkig aanbídt hij de andere hond, dus meestal loopt 'ie wel de goede kant op.
Er is zo min mogelijk van m'n haar af, maar droog kammen met een fijne kam is recept voor Tina Turner-haar.
Singapore Airlines laat nog steeds niets van zich horen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:22 schreef golfer het volgende:
Voucher van Eliza was Here ontvangen vanwege geannuleerde reis en, dat vind ik wel weer netjes van ze, met prijsgarantie.
"Zelfde reis, zelfde prijs." Dus als we volgens jaar dezelfde accommodatie en reisduur boeken betalen we dezelfde prijs. Ook al zouden alle prijzen omhoog zijn gegaan.
Oh, voor het knippen is dat kammen wel nodig, en ik wil niet dat ze er daarna rommel in smeert. Dus het is mijn keuze.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt krullen hè?
Waarom doet de kapster dat, je zou toch denken dat ze weet wat je moet doen met krullen?
Ik heb sinds een jaar of 3 en 'krullenkapper'.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt krullen hè?
Waarom doet de kapster dat, je zou toch denken dat ze weet wat je moet doen met krullen?
Dan moet in theorie het kunnen lukken toch...quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien wel. Verliefd kan ik er wel op worden dus dat is al een stap in de richting
[..]
Vertel mij wat. Maar hej! Ik was gister precies 14 jaar getrouwd!
Maakte ze kroeshaar ook helemaal glad dan? Dat lijkt me een rotklusquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, voor het knippen is dat kammen wel nodig, en ik wil niet dat ze er daarna rommel in smeert. Dus het is mijn keuze.
Ik ben ook wel een paar jaar gekapt door een hele leuke kapster gespecialiseerd in kroeshaar (dat is een apart kapdiploma). Die had zo de schurft aan krullen dat ze mij op haar kosten (nou ja, in haar tijd) ontkrulde. Met fohn en kammen, na 1 keer natmaken krult het dan gewoon weer.
Was heel raar; ik lijk dan opeens op mijn familie van mijn moederskant (heel gladharig, blijft nog geen speldje in hangen).
Jij hebt wat slag toch? Meen ik me te herinneren van een mondkapjesfoto.
Ik zou er scrambled banana van makenquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm na crisisingreep bij het cakejes balken...
Hebben wij nu een halve liter melk met banaan en ei en boter...
Dochterlief wil het koken en dan opdrinken.
Kan dat?
Het klinkt niet lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm na crisisingreep bij het cakejes balken...
Hebben wij nu een halve liter melk met banaan en ei en boter...
Dochterlief wil het koken en dan opdrinken.
Kan dat?
Niet op... maar volgens mij heb je een hoop bloem nodig om hier iets anders dan pannenkoeken van te maken.quote:
Dan heb ik meer ei/banaan nodig denk ik?quote:
Nee.. vind ik ook.quote:
O mijn god, haarzusjes!quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, voor het knippen is dat kammen wel nodig, en ik wil niet dat ze er daarna rommel in smeert. Dus het is mijn keuze.
Ik ben ook wel een paar jaar gekapt door een hele leuke kapster gespecialiseerd in kroeshaar (dat is een apart kapdiploma). Die had zo de schurft aan krullen dat ze mij op haar kosten (nou ja, in haar tijd) ontkrulde. Met fohn en kammen, na 1 keer natmaken krult het dan gewoon weer.
Was heel raar; ik lijk dan opeens op mijn familie van mijn moederskant (heel gladharig, blijft nog geen speldje in hangen).
Jij hebt wat slag toch? Meen ik me te herinneren van een mondkapjesfoto.
750ml melk ipv 75.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:15 schreef AnneX het volgende:
Had deze nog klaarstaan...bessen is een optie.
https://www.kokenmetkarin(...)&utm_medium=facebook
Wat was de crisis dan? Te veel melk?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
750ml melk ipv 75.
Even dat aanvullen met bloem... zoveel had ik niet in huis
Au!quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat us er gebeurd met de wereld. VH1 Classic zendt Nothing but the 00's uit. Ik voel me prehistorisch
Ik vond er weinig bijzonders aan. Sowieso vind ik dat een boel van dat soort bonen allemaal wel aardig eender smaken, afgezien van dat de ene een dikker of dunner schilletje heeft dan de ander. Allemaal wel lekker hoor, maar onderling nogal inwisselbaar. Maar goed, ik ben verder geen bonenconnaisseur.. Ik kijk even naar de vegans hier!quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan pintobonen trouwens? Ik ben er niet bekend mee.
Zat veel te vol om nog te bewegen!quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:40 schreef fietsie het volgende:
En waarom kunnen enchiladas en wandelen niet?
Minder gasvorming in de maag.. las ik gister.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja toch?
Wat is er zo speciaal aan pintobonen trouwens? Ik ben er niet bekend mee.
Zwarte bonensaus hoop ikquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:49 schreef Blues het volgende:
Ik ben ook geen bonenfan.
Behalve in mexicaanse receptenOf kip in zwarte benensaus.
Ik proef ook niet veel verschil tussen de diverse sporten bonen. Ik vind ze allemaal wel lekker. Al heb ik sinds ik uit huis ben geen bruine bonen meer gegeten. Ze zijn vast lekker maar niet hoe mijn moeder ze klaarmaakte.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vond er weinig bijzonders aan. Sowieso vind ik dat een boel van dat soort bonen allemaal wel aardig eender smaken, afgezien van dat de ene een dikker of dunner schilletje heeft dan de ander. Allemaal wel lekker hoor, maar onderling nogal inwisselbaar. Maar goed, ik ben verder geen bonenconnaisseur.. Ik kijk even naar de vegans hier!
Dat kan zelfs met de hand als je heel graag wilquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik proef ook niet veel verschil tussen de diverse sporten bonen. Ik vind ze allemaal wel lekker. Al heb ik sinds ik uit huis ben geen bruine bonen meer gegeten. Ze zijn vast lekker maar niet hoe mijn moeder ze klaarmaakte.
Ik heb wel grote ambities wat het kweken van bewaarbonen betreft. Dat lijkt me nou enorm leuk om een of andere reden.
Ik overwoog net even om het goed te maken met mijn moeder. Het schouderbandje van mijn favoriete nachthemd/slipdress is afgebroken. Er zat al een knoop in maar nu is er echt geen redden meer aan behalve een nieuw bandje. Ik had toch moeten leren naaien geloof ik.
Je kan toch een stukje band kopen en dat met de hand er aan vastzetten? Je mag het ook opsturenquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik proef ook niet veel verschil tussen de diverse sporten bonen. Ik vind ze allemaal wel lekker. Al heb ik sinds ik uit huis ben geen bruine bonen meer gegeten. Ze zijn vast lekker maar niet hoe mijn moeder ze klaarmaakte.
Ik heb wel grote ambities wat het kweken van bewaarbonen betreft. Dat lijkt me nou enorm leuk om een of andere reden.
Ik overwoog net even om het goed te maken met mijn moeder. Het schouderbandje van mijn favoriete nachthemd/slipdress is afgebroken. Er zat al een knoop in maar nu is er echt geen redden meer aan behalve een nieuw bandje. Ik had toch moeten leren naaien geloof ik.
Ongetwijfeld. Maar niet door mij zonder dat ik enorme bobbels veroorzaak en dat ligt niet lekker. RIPquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat kan zelfs met de hand als je heel graag wil
Het is allebei misdadigquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Oke… ik ben in een app met ex-man... of het nou zieliger is om een plant of bloem te verzuipen of uitdrogen...
Waterlelies...quote:
Iets maar lang niet wat ik wilde. En het probleem is dat ik ook de komende tijd geen tijd heb om alles nog een keer te bestuderenquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Steek je nog iets van de cursus op?
De dodelijkste plant van Belgiëquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
https://www.facebook.com/groups/242229650519013
Ja ik wil ook niet meer, maar eventsquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Heb nog nooit zo veel mensen ontvolgd op FB als afgelopen maand.
Het is dat ik FB nog nodig heb voor optredens anders was ik er al lang weg.
Oh. 2 "vrienden" die daar bij zitten. Ik ontvriend ze niet. Ik ben ook best benieuwd hoe de mensen in andere bubbels dan die van mezelf leven en denkenquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
qftquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu events straks allemaal niet bestaan hoef ik dus alleen nog maar uit te zoeken hoe ik de content save((
Tenzij ik met mn obese lijf de kerona niet overleef, dat zou ook weer schelen.
kom op dikkiesklout!quote:
Uit de leef, alles kapot!quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:09 schreef Myraela het volgende:
Verdwijnen evenementen straks van Facebook, of gewoon uit het leven?
Daar is wel een manier voor....maar geen idee meerquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja ik wil ook niet meer, maar eventsPlus te lui om te onderzoeken hoe ik de content een beetje sjiek hendig ken bewaren, want die wil ik niet zomaar kwijt.
Ja, zoiets. Maar niet met opzet of zo. Ik maak zelf te weinig mee om er zelf dingen op te zetten of zo. "Ben wezen wandelen, kijk eens wat een leuk beekje/bos/schaap" doet het hem niet voor mij, zeg maar. Ook "dit was mijn avondeten" niet. Ja, hier op FOK. In CUL.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik gebruik Facebook eigenlijk vooral om te "gluren bij de buren"
Toen stumbleupon er mee ophield ben ik lid geworden van meer dan 100 websites/groepen etc op FB om op die manier een soort stumbleupon nieuws/weetjes/leesmateriaal experience te krijgen. (voor de heel stille uurtjes op mijn werk)quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eigenlijk geen vrienden die het nog actief gebruiken om dingen te delen. Ik zit er vooral op voor de groepen. Wat groepen met bloggers, recepten en plantenliefhebbers.
Ik ook weinig. Ik volg lokale media en lokale bedrijven om op de hoogte te blijven. En een aantal groepen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eigenlijk geen vrienden die het nog actief gebruiken om dingen te delen. Ik zit er vooral op voor de groepen. Wat groepen met bloggers, recepten en plantenliefhebbers.
Datquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik gebruik Facebook eigenlijk vooral om te "gluren bij de buren"
Ik heb niet geluisterd, maar mooie dame welquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk dat mensen op mijn youtube-account kijken, maar ja...dan krijg je opeens Slowaakse muziek
quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kut. Om 11.30 afspraak bij de fysioquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Had nog best wel even in bed willen blijven.
Hoe is het met de rug @:Barreltje?
quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Kut. Om 11.30 afspraak bij de fysio
Dat is een van mijn hobby's, chemische stofjes die dingen met je brein doen opzoeken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:58 schreef Candaasje het volgende:
We hebben het nu bij chemie over MDMA![]()
(klinkt spannender dan het is...)
Ahw bagger. Hopelijk helpt hetquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is een van mijn hobby's, chemische stofjes die dingen met je brein doen opzoeken.
Google denkt waarschijnlijk inmiddels dat ik een enorme junk ben
Gisteren nog over dextro-amfetamine gelezen, geïnspireerd door
quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Soms zit ik de halve nacht op FB op het werk, uit verveling. Scroll een paar keer langs dezelfde berichten (want als je iets refresht dan zie je alles vaak nog een keer vanaf de top). Soms staat er zelfs dat er geen content meer is. Eh, okquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap de denkwijze van Facebook ook gewoon niet. Ik denk dat het veel meer op zou brengen wanneer je mensen laat managen wat ze te zien krijgt en je ze daarnaast shitloads aan reclame door de strot duwt. Nu is het gewoon een spottafolder met hier en daar een bekend gezicht.
Wat kan een kip nou zo plots hebben? Hersenbloeding?quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben ook niet zo van het veel gebruiken van Facebook. Ook niet voor events.
Anna is met een kip naar haar vriendin (en ook onze dierenarts, omdat ze toevallig een dorp verder werkt). Die kwam niet meer van haar stok. Wilde nog wel eten, maar vleugels hangen op de grond en ze kan niet meer op haar poten staan. Gisteren liep ze nog vrolijk door de ren. Dat zal wel een euthanasie worden.
Mijn oom (hij woont op 300 meter bij @:Vork 's ouders vandaan) gaat ook erg slecht. Die heeft vlekken op zijn longen en lever. En de lever is gestopt met werken. Hij eet ook niet meer.Dus dat gaat niet lang meer duren. Hoe dat gaat met een begrafenis in deze tijd, geen idee.
Wandelen is meestal goed bij rugklachten, dus vooral blijven doenquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:10 schreef Barreltje het volgende:
Jaja.. komt wel goed met die rug
10 dagen geleden schoot het er in. Ging het 3 dagen geleden eigenlijk best weer goed, schoot het er 2 dagen geleden weer in. Oftewel ik krijg het zelf niet voor elkaar om het los te krijgen dus een fysio nodig. Zitten doet pijn en opstaan is een crime .. wandelen is helemaal prima dus ik zit er over te denken om de terugweg van de fysio te gaan lopen (ongeveer een uurtje).
Al komt dat helemaal niet uit bedenk ik nu, want ik "presenteer " vanmiddag de werk- pub- quiz
@:sarabi als fervente pubquiz speler. Heb je nog tips voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik was net helemaal aan het panieken. Poes verdwenen. Ik was beneden een pakje aan het aannemen, maar heb niets langs de deur zien schieten. En boven had ik een raam open, maar niet heel ver. Maar ja, wat je soms op internet langs ziet komen waar katten langs kunnenHele huis afgezocht. Snoepjes gerammeld. Niets niets niets.
Oei... 10 jaar ouder dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig viel het uiteindelijk mee
Mijn kat is zo'n enorme angsthaas, dus als de deurbel gaat dan is het allemaal heel eng. Hij staat al te blazen voor het raam als de bus van postnl er aan komtquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Oei... 10 jaar ouder dus.
Gelukkig viel het uiteindelijk mee
Ik bedacht me plots dat er een stukje van de voering open was gemaakt. En alle ándere plekjes had ik al 10x gekeken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh wat een schrik @:Isabeau. Hoe kwam je erachter waar hij was?
Goed te vindenquote:
wij hadden er ook zo eentje.. en die schoot ooit per ongeluk onder de schutting door naar de buren. een paar meter vanaf de muurquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn kat is zo'n enorme angsthaas, dus als de deurbel gaat dan is het allemaal heel eng. Hij staat al te blazen voor het raam als de bus van postnl er aan komtAls die ooit buiten terecht komt, dan gaat hij van alles wat maar beweegt in paniek rennen....dus dat komt nooit goed in het verkeer.
Klinkt wel een beetje slapstickquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:33 schreef Uhmmpie het volgende:
(en arme buuf.... ik heb nooit iemand zo bang zien zijn voor iets dat OOK doodsbang was.)
Dat is een goede vraagquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kan een kip nou zo plots hebben? Hersenbloeding?
Sterkte voor je familie gewenst, Anthraxx. Klinkt inderdaad alsof het niet nog heel lang gaat duren voor hij overlijdt. Volgens mij mag je maar een handje vol mensen daar hebben en dan de rest met een videodienst.
Geen bloedluis in het hok? Onder de stokken / richel uit het zicht?quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Anna wist niets te verzinnen. Vriendin ook niet. Kan ook niets vinden.
Omdat het beest nog wel eet toch nog een poging wagen met een antibiotica en pijnstilling, maar het is vooral enorm gissen. Kan best zijn dat het beest morgen alsnog aan spuitje krijgt.
Nee, niet gezien. Maar wellicht een goede om nog een keer te kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen bloedluis in het hok? Onder de stokken / richel uit het zicht?
Ik kan Lysol niet zo 1-2-3 meer vinden, maar bv verdunde Sapoform met een natte veger door de kieren van het hok vegen is ook preventief.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Maar wellicht een goede om nog een keer te kijken.
Ik was net helemaal aan het panieken. Poes verdwenen. Ik was beneden een pakje aan het aannemen, maar heb niets langs de deur zien schieten. En boven had ik een raam open, maar niet heel ver. Maar ja, wat je soms op internet langs ziet komen waar katten langs kunnenHele huis afgezocht. Snoepjes gerammeld. Niets niets niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo vond ik op een gegeven moment een kat terug in een keukenkastje alwaar hij achter de grote wok-pan gekropen wasEn een keer achter de laden van de kledingkast waarbij ik die la niet kon verwijderen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ken wel iemand die een keer door haar bank gezakt was omdat de konijnen er tunnels in hadden gegraven. (De konijnen zijn daarna naar de tuin verhuisd)
quote:Ze kan het goed hebben.
Marek zijn ze tegen ingeënt. Maar daar lijkt het wel sterk op. De kip is al een jaar of 2 oud overigens.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:50 schreef Candaasje het volgende:
Ziekte van Marek? (Geen idee hoe oud de kip is) of Aviaire leukose is het enige wat ik kan verzinnen als de poten zelf verder niet aangedaan lijken te zijn... maar ik heb verder geen pathologie gehad nog, en zeker niet van kippen
KattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo ben ik ooit een opvangpoes kwijt geweest. Niks open, dus 99,9999999995% zeker dat ze niet naar buiten was gegaan. Maar intussen wel een uur lang moederloze kittensEn toen kwam mw aangewandeld. Nooit geweten waar ze zich verstopt had.
Maisjemaisjequote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
wij hadden er ook zo eentje.. en die schoot ooit per ongeluk onder de schutting door naar de buren. een paar meter vanaf de muur
vloog toen terug naar de deur.. maarja dat was natuurlijk niet onze deur.
en de buuf bleek doodsbang voor katten...
Complete impasse want poes wilde niet bij de deur weg.. en ik mocht niet via de deur poes ophalen want stel je voor.. hij bewoog.
(en geen achterom natuurlijk.. )
Heeft best eventjes geduurd voordat we dat hadden opgelost.
arme ding.. (en arme buuf.... ik heb nooit iemand zo bang zien zijn voor iets dat OOK doodsbang was.)![]()
@Anthraxx, beterschap met de kip! Tof dat jullie haar een kans geven.
@Barreltje: beterschap met je rug!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oe goede vraag....quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:10 schreef Barreltje het volgende:
Al komt dat helemaal niet uit bedenk ik nu, want ik "presenteer " vanmiddag de werk- pub- quiz
@:sarabi als fervente pubquiz speler. Heb je nog tips voor me?
Ja wij willen daarom ook wel altijd dingen zijn die de antwoorden opschrijven/insturenquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:32 schreef fietsie het volgende:
Mijn online pubquiz ervaring is vooral dat in de 2 keer dat ik nu met een team meedeed de team-captain die de antwoorden moest invullen zodanig Internet analfabeet was en ook zo'n ramp verbinding had dat ze en halve tot ene hele minuut achterliep, en de antwoorden dus pas invulde ruim nadat de bedenktijd over was.
Even genezen dus voorlopig... heb je alle antwoorden goed maar wordt je nog 12e omdat een deel niet is ingevuld...
quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daaaaaaagen verstopt. Vandaag geen water en klusmannen over de vloer. Wie moet er kakken?
Ik moest hier wel om lachenquote:
Vroagah had je ook disable shares and likes. Dat was het begin van het eind, dat ze dat er uitgooiden wmb.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:49 schreef Blues het volgende:
Ik gebruik fb als dagboek, so shoot me. Soms post ik weken niks en zoals nu (en ook een beetje als grap qua vakantiedagboek omdat we deze vakantie thuis vieren) bijna elke dag wel wat. Ik weet dat onze familie/kinderen/vrienden dit ook leuk vinden en ik vind het dagboek gebruik leuk ivm die dagelijkse herinneringen.
En idd is het algoritme stom, want ik weet dat familie, vrienden en collega's het ook gebruiken voor persoonlijke dingen en dat vind ik vele malen leuker dan al die gedeelde shit die ik al overal lees, maar sommige dingen lees ik pas dagen later
Ik zit denk ik wel in een bubbel met maar 50 mensen die ik ook echt ken en die alleen maar leuke en/of persoonlijke dingen delen in die brij van andere shit.
Er zijn ook lurkers in mijn lijstje maar die zijn oké
Ik volg ook plaatselijke dingen en natuur- en wetenschapsdingen.
En ik heb mijn Utregse fb natuurlijk met ruim 40.000 leden. Waarvan alleen mijn medebeheerder maar vriend is van mij... al die leden willen wel vriend worden maar ik heb een erg afgeschermde fb.
Insta heb ik wel gebruik ik niet, tenzij de Engelse schoonfamilie van zoon F op bezoek is om mee te genieten, die gebruiken het alleen maar.
En Twitter heb ik een klein rijtje dat ik volg. Ik heb zelf geen volgers en retweet dus ook nooit.
Het zijn de plaatselijke suffertjes en een paar interessante (vind ik dan) mensen.
Klopt.quote:
Ze wilde natuurlijk niet netjes zitten. Of iig niet lang genoeg voor een foto. Dus ik hield een koekje boven d'rquote:
Als het goed is kan ik hier zondag iets zinnigs over zeggen. Zaterdag gaat F. een constructie maken om het raam dicht te maken. Triplex is nog steeds het idee, maar ons raam zit klem in een nis, er lopen verwarmingsbuizen en er zit een rolluik dus uh, het wordt een uitdaging.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn er al gebruikerservaringen van de bestelde aircounits? Nog te vroeg he?
Aangezien ik hardleers ben en nu precies dezelfde airco via de hunt van Ibood. heb besteld (100 euro goedkoperquote:Op donderdag 28 mei 2020 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn er al gebruikerservaringen van de bestelde aircounits? Nog te vroeg he?
Spannend! Ik moet nog kijken hoe ik de raamafdichting regel. Ik had eerst een ‘Eureka! Ik heb rolluiken waarmee ik de meegeleverde set kan klemmen‘ moment. Maar toen bedacht ik me dat die rolluiken twee draaikiep ruiten breed zijn en ik dus alsnog warmte en insecten binnen ga krijgen als ik dat doe.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als het goed is kan ik hier zondag iets zinnigs over zeggen. Zaterdag gaat F. een constructie maken om het raam dicht te maken. Triplex is nog steeds het idee, maar ons raam zit klem in een nis, er lopen verwarmingsbuizen en er zit een rolluik dus uh, het wordt een uitdaging.
Tja, je deed er zelf ook aan mee natuurlijk, of ben je omgekeerd?quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:20 schreef golfer het volgende:
en niet normaal (of juist wel) zo druk dat het was.
Tja hoe nodig is het om naar de kapper te gaan?quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:23 schreef derLudolf het volgende:
Verder schijnt er hier in het dorp ook de eerste besmetting te zijn...
Moet ik m'n kappersafspraak morgen afzeggen?
Hoe groot is je dorp en hoeveel mensen gaan er naar dié kapper? Als dat zeg maar 1 kapper is waar heel het dorp even komt buurten en op de hoogte wordt gebracht van de laatste roddels...dan zou ik even overslaanquote:Op donderdag 28 mei 2020 13:23 schreef derLudolf het volgende:
Verder schijnt er hier in het dorp ook de eerste besmetting te zijn...
Moet ik m'n kappersafspraak morgen afzeggen?
Ik heb dinsdag om 18 uur boodschappen gedaan. Heel erg rustig dus dat ga ik vaker doen naast 1x per 2 weken alles laten bezorgen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:20 schreef golfer het volgende:
Boskippen gehaald bij een grote AH.
Alsof er niks aan de hand is lopen echtparen gewoon met z'n tweetjes te shoppen en niet normaal (of juist wel) zo druk dat het was.
Ik kan wel een foto maken van mijn triplex raamconstructie vanmiddag?quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als het goed is kan ik hier zondag iets zinnigs over zeggen. Zaterdag gaat F. een constructie maken om het raam dicht te maken. Triplex is nog steeds het idee, maar ons raam zit klem in een nis, er lopen verwarmingsbuizen en er zit een rolluik dus uh, het wordt een uitdaging.
Das niet zo slim inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag om 18 uur boodschappen gedaan. Heel erg rustig dus dat ga ik vaker doen naast 1x per 2 weken alles laten bezorgen.
Zou vandaag een pakketje krijgen, staat er op de site dat er niemand thuis was. Niet zo slim om dat te aan te geven in tijden van veel thuiswerkers.
+1. Ik stel het nog steeds uit.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja hoe nodig is het om naar de kapper te gaan?
Ik snap dat soort dingen nog steeds niet zomaar ik zat dan ook in het ergste gebied.
TVP voor de foto. Als ik je goed begrijp zou ik je constructie om kunnen draaien zodat hij mijn draaikiepraam zou kunnen passen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan wel een foto maken van mijn triplex raamconstructie vanmiddag?
Mijn raam scharniert aan de bovenkant, maar het principe is niet anders bij een raam wat aan de zijkant scharniert..
Jouw raam is aan de bovenkant t verst open?quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
TVP voor de foto. Als ik je goed begrijp zou ik je constructie om kunnen draaien zodat hij mijn draaikiepraam zou kunnen passen.
Dat ik last heb van gezeik omdat ik naar de kapper moet. Zo nodigquote:Op donderdag 28 mei 2020 13:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja hoe nodig is het om naar de kapper te gaan?
Ik snap dat soort dingen nog steeds niet zomaar ik zat dan ook in het ergste gebied.
Mag.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan wel een foto maken van mijn triplex raamconstructie vanmiddag?
Mijn raam scharniert aan de bovenkant, maar het principe is niet anders bij een raam wat aan de zijkant scharniert..
Je lijkt me niet het type dat zich iets aantrekt wat een ander van hem zegtquote:Op donderdag 28 mei 2020 13:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat ik last heb van gezeik omdat ik naar de kapper moet. Zo nodig
Ik mag in Fase 1quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:42 schreef derLudolf het volgende:
Formeel mag ik ook pas volgend jaar
[ afbeelding ]
Draaikiep. Dus inderdaad op de kiep (bovenkant open), of draaien (boven, onder en een zijkant open).quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jouw raam is aan de bovenkant t verst open?
Dan kan dat ja.
Zie plaatjes.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Draaikiep. Dus inderdaad op de kiep (bovenkant open), of draaien (boven, onder en een zijkant open).
Hipquote:Op donderdag 28 mei 2020 13:52 schreef fietsie het volgende:
(Ik kan zelf de plaatjes alleen mobiel zien)
Rood / blauw: voorgegrond multiplex, wit
Paars: metalen hoekjes, sommige bouwmarkten hebben ook keurige witte
Vastschroeven en wit afwerkdopje in de schroef
Oranje: kant en klare hoek voor de maat slang van je airco, te halen in bouwmarkt.
Zelf heb ik 2 haakjes-en-oogjes aan het ding en het kozijn gemaakt, en haak ik het ding buiten gewoon in het raam, en trek dan het raam er tegen aan dicht.
De hoeken zijn natuurlijk bij ieder raam anders; je kan met een stuk karton (ik begreep dat er toch postpakketdozen zat zijn in huis overal) een template maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hip![]()
Voor mijn omgekeerde raam zou ik het gat dan wel in de zijkant jassen, anders is mijn slang vast te kort.
En mijn raam kiept naar binnen, dan zou die warme lucht nog ingewikkeld zijn weg naar buiten moeten vinden.
Maar dat zijn details.![]()
De bent nog niet bekend met sweeps? Of zitten die niet in Fusion?quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omgedraaid en het gat verschoven..
Dit is Tinkercad. Zit op mn werk; deze browser based oplossing doet dat soort kunstjes niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De bent nog niet bekend met sweeps? Of zitten die niet in Fusion?
Dan teken je een pad (een bocht van 90 graden in dit geval) en een vorm (een rondje van 90mm ofzo) en die laat je het pad volgen
Aha. Die twee buisjes op elkaar constrainen leek me al meer werk dan een sweep, vandaarquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit is Tinkercad. Zit op mn werk; deze browser based oplossing doet dat soort kunstjes niet.
Teken buis 12x12x20quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha. Die twee buisjes op elkaar constrainen leek me al meer werk dan een sweep, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |