abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2020 @ 13:50:54 #1
63722 z80
I fink you freaky
pi_193336712
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 27 mei 2020 @ 13:52:46 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_193336744
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 13:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat vind ik ook leuk :Y
[..]

De meskoppeling. Een nieuw onderdeel kost 239 euro, en dat is niet eens een onderdeel van Honda zelf.
Als het voor tijdelijk is. Kan de koppeling er niet onderuit gehaald worden en vastgezet.
Ik zou zeker een poging wagen dat ding open te maken.
pi_193336745
Mensen :r Oude mensen :r Mensen met een gezicht alsof ze rode mieren in hun ondergoed hebben zitten. :r

Ik heb gefloten, geglimlacht en alle chagerijnige kutmensen een goede dag gewenst. Blij dat het er weer op zit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193336813
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 13:52 schreef Lonaa het volgende:
Mensen :r Oude mensen :r Mensen met een gezicht alsof ze rode mieren in hun ondergoed hebben zitten. :r

Ik heb gefloten, geglimlacht en alle chagerijnige kutmensen een goede dag gewenst. Blij dat het er weer op zit.
????...zennnnn
We have far more in common than that which devides us..
pi_193336875
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 13:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

????...zennnnn
Oh, context? Ik deed boodschappen en het valt me op dat er nergens een glimlach af kan, of iets anders vriendelijks. Iedereen zit in z'n egoistische bubbel met een gezicht op onweer.

Dus ik heb extra mijn best gedaan dat te compenseren. :7
pi_193336897
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh, context? Ik deed boodschappen en het valt me op dat er nergens een glimlach af kan, of iets anders vriendelijks. Iedereen zit in z'n egoistische bubbel met een gezicht op onweer.

Dat is mij ook al opgevallen ja.
Zombies.. Zeikerds.. Bleh.. De wereld word er niet mooier op.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193336929
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:03 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat is mij ook al opgevallen ja.
Zombies.. Zeikerds.. Bleh.. De wereld word er niet mooier op.
'We doen het samen!!!111einz!!', 'we moeten voor elkaar zorgen!!'
Ja, totdat de nieuwigheid er vanaf is en dan zijn we nog kloteriger tegen elkaar dan eerst want 'ik mag helemaal niet op vakantie dit jaar' en somehow heb ik daardoor een snauw verdient, ofzo.
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:08:31 #8
63722 z80
I fink you freaky
pi_193336957
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, totdat de nieuwigheid er vanaf is en dan zijn we nog kloteriger tegen elkaar dan eerst want 'ik mag helemaal niet op vakantie dit jaar' en somehow heb ik daardoor een snauw verdient, ofzo.
Ik snap het afzeiken van winkelpersoneel ook niet. Winkels doen hun best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. En worden bedankt door aso gedrag. En dan nog het liefst tegen de mensen die er helemaal niets aan kunnen doen.
pi_193336959
Oh ja, echt te erg dat. Gisteren ook wat verhalen gelezen over “mensen “ die vakkenvullers of karretjes schoonmakers verrot schelden omdat ze hun zin niet krijgen. Hoe haal je het in je botte hersenen
pi_193336963
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb net mijn weekendje weg af moeten zeggen omdat mijn ouders niet bij ons in ons huisje mocht.
Ja of ik moest het dubbele neerleggen want eigen huisje. En ik baal ontzettend.
Maar daar kan niemand iets aan doen. Dus waarom zou ik daarom een ander afsnauwen.

Maar inderdaad. We doen het samen zolang ik maar mag doen wat ik wil :')
pi_193336977
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:08 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik snap het afzeiken van winkelpersoneel ook niet. Winkels doen hun best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. En worden bedankt door aso gedrag. En dan nog het liefst tegen de mensen die er helemaal niets aan kunnen doen.
Ik heb net een chagrijnige servicedesk mevrouw aan de telefoon. Die heb ik gewoon gedag gezegd en later terug gebeld want ik had geen zin om ook chagrijnig te worden door iemand die geen zin heeft om zijn werk te doen. MAAR! ik bleef netjes.
pi_193337004
Hier net een vrolijke pakketbezorger aan de deur O+ gelukkig kan het dus wel.

Mis trouwens wel onze vertrouwde bezorger, vraag me af of hij vrij is of helemaal gestopt.
pi_193337021
Ik mis ons oude bezorger zeker niet. Die was altijd aan de telefoon en al weg voor je de deur open had :')
pi_193337168
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:12 schreef Tally het volgende:
Ik mis ons oude bezorger zeker niet. Die was altijd aan de telefoon en al weg voor je de deur open had :')
Zulke bezorgers ken ik ook wel :')
Maar dat zijn altijd van andere bedrijven dan Postnl
pi_193337239
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Deze is wel van PostNL :P

Vanavond komt mijn behang binnen :9 ook via PostNL :D
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:47:02 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193337479
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oow, bijzonder. Hier in 't dorp zijn mensen eigenlijk vrij vrolijk en opgeruimd, ook in de winkels.

Alleen de leeftijdsgroep 30-45 lijkt chronisch op steroidenstress te staan eigenlijk; racend door de winkel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193337525
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:26 schreef Sarabi het volgende:

Ik heb twee verschillende bezorgsters van PostNL, de één heet Marjan en van de ander weet ik het niet. Maar beiden super vriendelijk en eigenlijk altijd opgewekt O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:52:03 #18
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193337560
Hoeveel bestellen jullie wel niet online :D ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193337668
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:52 schreef fietsie het volgende:
Nieuwe theedoeken *O* online w/ morgen :7

Een aankoop van catawiki B-) gister voor mn.X
  woensdag 27 mei 2020 @ 15:02:00 #20
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193337695
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 13:52 schreef z80 het volgende:

[..]

Als het voor tijdelijk is. Kan de koppeling er niet onderuit gehaald worden en vastgezet.
Ik zou zeker een poging wagen dat ding open te maken.
Hij is uit elkaar geweest. Niets meer aan te doen helaas.

Ik ben weer een uur in de tuin bezig geweest. Toch wel lekker om halverwege de dag even een uurtje te bewegen. Mijn kindslaaf kwam ook nog aanwaaien dus hij is weer aan het wieden.

En de eigenaar van het bedrijf waar we pre-corona een tuinset hadden besteld belde op norse en nogal beschuldigende toon.
"Willen jullie die set nog, anders verkoop ik hem aan een ander. Ik ben nou al zo lang op jullie aan het wachten."
"Euh meneer, u belde met de mededeling dat uw bedrijf een paar weken dicht zou gaan wegens corona en dat de set daarna pas geleverd kon worden. U zou laten weten wanneer dat kon."
"Nee hoor, jullie zouden mij bellen"

Alsof ik weet wanneer zijn bedrijf weer geopend is. Het is dat die loungeset echt briljant is, anders kon hij het mooi bekijken.
Spoilers!
pi_193337720
quote:
Op dit moment best veel :D
Ga nog steeds niet even naar de drogist of zoiets.
Dus morgen komen ze bier, wc papier en duct tape brengen.
pi_193337725
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb twee verschillende bezorgsters van PostNL, de één heet Marjan en van de ander weet ik het niet. Maar beiden super vriendelijk en eigenlijk altijd opgewekt O+
O+ fijn

Ik onthoud geen namen :@
pi_193337806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:47 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow, bijzonder. Hier in 't dorp zijn mensen eigenlijk vrij vrolijk en opgeruimd, ook in de winkels.

Alleen de leeftijdsgroep 30-45 lijkt chronisch op steroidenstress te staan eigenlijk; racend door de winkel.
die stress snap ik ergns wel.. die hebben doorgaans een thuiswerkplek EN kinderen

zijn al blij dat ze even de deur uit kunnen... lopen ze ineens in een volle supermarkt

daar wordt ik ook niet vrolijk van :)

(ik weiger alleen te doen alsof de wereld naar de verdoemenis gaat en geniet gewoon van het weer en de frisse lucht. chagerijnen kan altijd nog.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Uhmmpie op 27-05-2020 15:20:21 ]
pi_193337948
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hij is uit elkaar geweest. Niets meer aan te doen helaas.

Ik ben weer een uur in de tuin bezig geweest. Toch wel lekker om halverwege de dag even een uurtje te bewegen. Mijn kindslaaf kwam ook nog aanwaaien dus hij is weer aan het wieden.

En de eigenaar van het bedrijf waar we pre-corona een tuinset hadden besteld belde op norse en nogal beschuldigende toon.
"Willen jullie die set nog, anders verkoop ik hem aan een ander. Ik ben nou al zo lang op jullie aan het wachten."
"Euh meneer, u belde met de mededeling dat uw bedrijf een paar weken dicht zou gaan wegens corona en dat de set daarna pas geleverd kon worden. U zou laten weten wanneer dat kon."
"Nee hoor, jullie zouden mij bellen"

Alsof ik weet wanneer zijn bedrijf weer geopend is. Het is dat die loungeset echt briljant is, anders kon hij het mooi bekijken.
Jeetje :') :')
Alsof hij zo fantastisch is dat jullie achter hém aan gaan om van hem te kopen. Híj is de verkoper. :6
pi_193338038
quote:
Zo veel mogelijk. Helaas kon ik geen goede kleur combinatie maken anders had ik nog meer behang besteld :P
pi_193338108
Mijn hoofd is stuk. Klote hoofdpijn. Niet handig, geeft stress.. en zo weer meer hoofdpijn }:|

Stomme hormonen.
pi_193338137
Ik houd niet van online bestellen; ik wil hetgene wat ik heb besteld meteen hebben. En de bezorger komt altijd op een onhandig moment.
Al heb ik de laatste tijd zo veel binnen voor het raam gezeten dat ik een stuk beter weet wat de schema's van de bezorgers zijn. DHL komt tussen 12 en 2, en PostNL komt tussen 15:30 en 17:30. :D

B vindt het erg leuk om online dingen te bestellen, kabeltjes en lampen en zo. Laatst had hij genoeg printerpapier besteld voor 10 jaar -- nu de printer nog _O-
Voordeel is wel dat mijn laptop nu een nieuw kabeltje heeft voor aan z'n adapter, waardoor ik niet meer telkens statisch word van het ding :D
pi_193338140
Fijne verkoper LS :')

We bestellen hier nu eigenlijk alleen wat kleding online. Geen idee wie de bezorgers zijn, het wisselt veel.
pi_193338154
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:27 schreef Candaasje het volgende:
Mijn hoofd is stuk. Klote hoofdpijn. Niet handig, geeft stress.. en zo weer meer hoofdpijn }:|

Stomme hormonen.
Aww :*

Ik ken het, ik heb ook al weken af en aan stresshoofdpijn. Hartstikke stom. Na een tijdje gaan mijn nek en schouders ook nog vastzitten :(
pi_193338175
Ik ben gewoon heel erg moe. Alles is zwaar. Ik slaap wel redelijk, meestal. Zou het hooikoorts zijn?
pi_193338182
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:30 schreef Candaasje het volgende:
Fijne verkoper LS :')

We bestellen hier nu eigenlijk alleen wat kleding online. Geen idee wie de bezorgers zijn, het wisselt veel.
Werkt dat een beetje voor jullie, kleding online bestellen?
Ik kom er dus nooit uit met de maten. Dan ben ik eindeloos aan het emmeren met maattabellen en concludeer ik dat ik waarschijnlijk S, M of L heb, en dan geef ik het op :')
pi_193338199
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben gewoon heel erg moe. Alles is zwaar. Ik slaap wel redelijk, meestal. Zou het hooikoorts zijn?
Dat kan, denk ik.
quote:
Kenmerken van hooikoorts zijn:
• Jeukende, branderige ogen, die voortdurend tranen.
• Rode en gezwollen oogleden.
• Een loopneus, die overgaat in een verstopte neus.
• Niesbuien.
Moe, koortsig gevoel.
• Benauwdheid.
• Soms hoesten en een pijnlijke keel.
• Jeukend verhemelte.
bron

Ik heb ook een tijdje gedacht dat ik hooikoorts had, omdat mijn bloedneuzen het ergst zijn tussen maart en juli. En dat lijkt ook te maken hebben met geïrriteerde slijmvliezen. Maar mijn bloedneuzen zijn het best te managen met neuszalf en xylometazoline neusspray, dus weten dat het hooikoorts zou kunnen zijn helpt dan niks.

En van antihistamines kun je óók suf worden. Handig. :')
pi_193338251
Ja, daarom slik ik meestal geen antihistamines, want daar word ik moe van. :')

Ik moet de kruidenkast nog uitmesten. En de koelkast. Ik doe het zo, echt waar.
pi_193338285
Ik ben wat fliefd op mijn schitterende en altijd goedlachse PostNL-chicka O+

Wat hier de afgelopen dagen per post binnenkwam:
- exotische etenswaren van online toko
- een stel tweedehands prentenboeken
- een nieuw bordspel
- divers ge(vries)droogd fruit
- zomerjasje

Nadeel: bijkeuken vol lege dozen }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_193338292
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:41 schreef minilot het volgende:
Ik ben wat fliefd op mijn schitterende en altijd goedlachse PostNL-chicka O+

Wat hier de afgelopen dagen per post binnenkwam:
- exotische etenswaren van online toko
- een stel tweedehands prentenboeken
- een nieuw bordspel
- divers ge(vries)droogd fruit
- zomerjasje

Nadeel: bijkeuken vol lege dozen }:|
Ik wil graag meer informatie over de exotische etenswaren, het bordspel en het fruit. Dankje.
pi_193338302
@Lonaa Kom boodschappen doen bij mijn Lidl dan: iedereen vriendelijk en relaxed! O+ :*
pi_193338324
Voor het slapen gaan anti-histamine gebruiken: geen last van moeheid overdag.
Tenminste niet van die pillen dan :+
Bij mij is de hooikoorts minimaal.. ik heb het echt het allerergst als de magnolia gaat bloeien zeg maar, dus in het vroege voorjaar/boompollen.
pi_193338330
Bericht dat mijn airco geld terugkomt *O* Airco nog steeds spoorloos, maar niet meer mijn probleem.
En laat exact die airco nu nóg goedkoper in de ibood hunt staan :D Durf ik het noodlot te tarten!?

En verder heeft UPS mijn maaltijdbox al bezorgd dus dat valt 100% mee. Toch handig, dat thuiswerken, anders had ik wel een probleem gehad.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 27 mei 2020 @ 15:54:41 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193338430
Eten opgehaald in IJmuiden en gelijk even bij de haven e.o. gewandeld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193338436
pi_193338444
quote:
De afgelopen periode heel veel, want ik mocht de deur niet uit en wilde wel dingen hebben :D nu weer wat minder nu ik de vrije lucht in mag. Dus ik ben vanochtend even naar de Intratuin geweest. Inmiddels is de moestuinbak weer op orde en sta ik druk te vegen. Want het is acacia-tijd dus mag ik me verheugen op een paar weken Tiroler taferelen }:|

Ik had gisteren echt een extreem lompe bol.com-medewerker op de chat :X Toen heb ik het gesprek maar afgebroken voor ik echt onaardig werd en maar even gebeld, toen trof ik een hele aardige.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 27 mei 2020 @ 16:04:03 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193338496
Was met collegavriendin in de stad maar iedereen is echt supervriendelijk en verdraagzaam, echt heel leuk eigenlijk zo.
En toen kwam ik iets tegen..... echt dat ik daar ooit zonder heb gekund: Een eenhoorngieter *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_193338498
@Lonaa

..plus in de vriezer nog edamame, gyoza en diverse dimsum :)
pi_193338504
Ik bestel ook best veel momenteel, vaak ook dingen waar ik in de buurt niet aan kan komen.

Maar ook :( Bonprix weer. Daar broeken besteld, zouden maandag komen. Opeens bericht, “afgeleverd”. Nou niet bij mij. Gekeken op de site...en jawel, ca 1x per jaar doet Bonprix een systeem update, dus als je huisnummer x-2 is, wijzigen ze de - naar niets. En op x2 zitten 4 appartementen, waar iedereen zegt “nee hoor niets gekregen”. En bewijs dat maar eens. Ik kan zelf het nummer niet aanpassen (systeem zet het na 1x weer terug).
Het staat daar wel in mijn dossier, dus nu krijg ik de boel weer opgestuurd, nu naar een afleverpunt
  woensdag 27 mei 2020 @ 16:05:17 #45
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193338510
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:04 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa
[ afbeelding ]

..plus in de vriezer nog edamame, gyoza en diverse dimsum :)
Welke toko bezorgt koelwaren? Ik heb vanochtend nog op de site van Amazing Oriental gekeken maar zij doen dat niet.
Spoilers!
pi_193338524
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:44 schreef Blues het volgende:
Bij mij is de hooikoorts minimaal.. ik heb het echt het allerergst als de magnolia gaat bloeien zeg maar, dus in het vroege voorjaar/boompollen.
hier lijkt de hooikoorts elk jaar wel erger...

hier pillen van de drogist.. structureel voor ik boodschappen ga doen en als ik naar bed ga op het moment.
pi_193338528
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Welke toko bezorgt koelwaren? Ik heb vanochtend nog op de site van Amazing Oriental gekeken maar zij doen dat niet.
wil ik ook :D
pi_193338538
Thank @minilot ! Altijd benieuwd naar nieuwe dingen. Ik zou dat fruit gewoon bij de Sligro kunnen kopen en net als LS ben ik wel benieuwd welke toko koelwaren bezorgd. :P

Ik ruzie met de kruidenkast. Want niks is handig. Eigenlijk.
pi_193338542
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik bestel ook best veel momenteel, vaak ook dingen waar ik in de buurt niet aan kan komen.

Maar ook :( Bonprix weer. Daar broeken besteld, zouden maandag komen. Opeens bericht, “afgeleverd”. Nou niet bij mij. Gekeken op de site...en jawel, ca 1x per jaar doet Bonprix een systeem update, dus als je huisnummer x-2 is, wijzigen ze de - naar niets. En op x2 zitten 4 appartementen, waar iedereen zegt “nee hoor niets gekregen”. En bewijs dat maar eens. Ik kan zelf het nummer niet aanpassen (systeem zet het na 1x weer terug).
Het staat daar wel in mijn dossier, dus nu krijg ik de boel weer opgestuurd, nu naar een afleverpunt
Dat is ook sukkelig :')

Ik wilde laatst iets bij Bonprix bestellen (A en B hadden me medegedeeld dat mijn beha's niet meer konden :@ ) maar het was zo'n geëmmer met hoe het verzonden zou worden en wel of niet korting en van alles, dat ik maar ergens anders wat gezocht heb _O-
pi_193338572
Ik kocht smoked paprika poeder. Die eckte, in zo'n blikje, maar ik krijg het blikje niet open.
  woensdag 27 mei 2020 @ 16:11:35 #51
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193338578
Bonprix is ook echt wel doffe ellende. Altijd gedoe.
Spoilers!
pi_193338586
quote:

Gedoe zeg!!

Ik had vorige week al 2 korte broeken bij bonprix besteld. Komen hopelijk vanavond..ook verlate levering. Bij c en a een paar weken geleden was het wel 3 weken of zo!
pi_193338602
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bonprix is ook echt wel doffe ellende. Altijd gedoe.
Ik eigenlijk nooit last met hen! /afklopt
pi_193338626
Even aan het koken dus zo meer, maar @Lonaa, steeltje van een theelepel eronder zetten en openwippen -x-
pi_193338645
quote:

Wat een gedoe -O-

Hele dag bewolkt maar nu is het heerlijk in de tuin O+
pi_193338650
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:13 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik ook niet.
pi_193338659
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:13 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik ook niet, alleen met mijn huisnummer. Heb nu een alert in mijn agenda dat ik iedere maand even inlog om te checken. “Nu zal dit nooit meer gebeuren “ heb ik al eerder gehoord, dat geloof ik niet meer.

Oh...en ik heb weer zo’n schoon huis *O* blij ei hier.

@uniekhoorn, foto van de gieter?
pi_193338678
pi_193338679
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:38 schreef Lonaa het volgende:
Ja, daarom slik ik meestal geen antihistamines, want daar word ik moe van. :')

Ik moet de kruidenkast nog uitmesten. En de koelkast. Ik doe het zo, echt waar.
Van heel de dag je precies niet lekker voelen ivm net snotteriger zijn dan anders word je ook moe :)

Merk hier vaak pas dat ik het benauwd had overdag als ik eind van de dag gevloerd op de bank crash..

Hier savonds aan de hooikoortszut.
Scheelt een hoop dorst en ik slaap beter :)
Eind van de dag wordt het benauwd vanzelf hoofdpijn dus dan regelt het zichzelf redelijk.
pi_193338741
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:15 schreef minilot het volgende:
Even aan het koken dus zo meer, maar @:Lonaa, steeltje van een theelepel eronder zetten en openwippen -x-
Ja, had meer kracht nodig dan ik dacht. :7
pi_193338758
En weer een aardbei *O* zullen de vogels het opgegeven hebben...
pi_193338770
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:26 schreef Sarabi het volgende:
En weer een aardbei *O* zullen de vogels het opgegeven hebben...
Of er is door iets heel vies op gepiest :P
pi_193338775
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Of er is door iets heel vies op gepiest :P
Ah was dat het smaakje ;)
pi_193338934
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Aww :*

Ik ken het, ik heb ook al weken af en aan stresshoofdpijn. Hartstikke stom. Na een tijdje gaan mijn nek en schouders ook nog vastzitten :(
:*

Eens kijken of ik zo weer overeind kan komen. 2 uur op de bank gelegen en daarvoor al een ommetje gemaakt... zou toch moeten helpen, zou je zeggen.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik kom er dus nooit uit met de maten. Dan ben ik eindeloos aan het emmeren met maattabellen en concludeer ik dat ik waarschijnlijk S, M of L heb, en dan geef ik het op :')
Ja wel redelijk. Spijkerbroeken en BHs koop ik wel in een fysieke winkel. Maar schoenen en t-shirts tegenwoordig vrijwel altijd online.

Ik heb een vrij gangbare pasvorm, dus qua maten niet zoveel gedoe. Het is soms een beetje gokken of ik een S of een M nodig heb. Strak uitziende shirts koop ik een M, gewone katoenen shirts nu vaker een S. Ook een beetje afhankelijk van uit welk land het komt. En ik kijk vaak naar recensies om te zien of er iets over de pasvorm gezegd wordt.

Voor C is het online zelfs vaak veel beter te doen, want hij heeft echt onmogelijke maten (wil je het ook nog duurzaam / faitrade en zonder dierlijke bestanddelen hebben).

Hebben we het niet altijd over de service. :P De schoenenwinkel waar ik laatst een beetje mot mee had, blijkt dus vaker niet van klantenservice of fatsoen te hebben gehoord en is sinds deze week gestopt.
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:01:18 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193339155
quote:
Slik je daar (al) iets voor?
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:02:31 #66
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193339168
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:44 schreef Blues het volgende:

Dit, en bij mij versuft de Levo-variant van Ceritizine me minder dan de normale.
pi_193339181
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Slik je daar (al) iets voor?
Alleen op dagen dat mijn ogen echt heel dik zijn want ik word er dus moe van.
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:20:16 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193339412
Ondertussen vermaak ik me hartelijk met de tips van Timmerman Koos.

Maasluis' eigen lokale timmerberoemdheid...

https://www.youtube.com/user/timmermankoos/videos
pi_193339497
Ondertussen kroop ik een uurtje met boek in bed.
1 bladzij gelezen :)

Minder stuk nu.

[ Bericht 7% gewijzigd door Uhmmpie op 27-05-2020 17:37:59 ]
pi_193339527
Ondertussen zit ik nog steeds naar een Belgische docent te luisteren die voor de derde dag ver over de tijd heen gaat ondanks dat we vandaag een half uur vroeger begonnen :{

Zo jammer dit -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:39:15 #71
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193339624
Ondertussen is de heli in het veld *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:42:34 #72
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193339679
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:39 schreef Barreltje het volgende:
Ondertussen is de heli in het veld *O*
Mooit ritje terug zeker straks, gezien het weer, de zon en het tijdstip?

Ondergaand zonnetje zonder noemenswaardig gehobbel?
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:44:06 #73
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193339705
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ondertussen zit ik nog steeds naar een Belgische docent te luisteren die voor de derde dag ver over de tijd heen gaat ondanks dat we vandaag een half uur vroeger begonnen :{

Zo jammer dit -O-
Steek je nog iets van de cursus op?
Spoilers!
pi_193339718
Ondertussen zit ik aan de saké, hup! >:)
pi_193339816
Oeh, ik moet aan de ovenschotel beginnen
pi_193339821
Bietjessalade hier O+
  woensdag 27 mei 2020 @ 18:03:53 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193339920
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193339942
quote:
Wow aardig prijskaartje voor die paar stukjes
pi_193339997
quote:

[..]

Ik heb gewoon 1 go to webwinkel :') daar kan ik dan na verloop van tijd wel overweg met de maten. De rest haal ik dan bij de kringloop op een dag dat ik daadwerkelijk zin heb om meer dan 5 stuks te passen. Dan ben je iig nog met 1 winkel klaar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 27 mei 2020 @ 18:13:18 #80
370431 drakin
vurig typje
pi_193340057
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht smoked paprika poeder. Die eckte, in zo'n blikje, maar ik krijg het blikje niet open.
_O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 27 mei 2020 @ 18:14:39 #81
370431 drakin
vurig typje
pi_193340086
Dat heb ik met de knoflookpeper van de sligro elke keer dat het blinkje met geen mogelijkheid open te krijgen is.

Zit gelukkig een kijkvenstertje en die heb ik een stukje opengemaakt zodat ik tenminste dat lekkere spul eruit kan krijgen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_193340093
quote:

[..]

Ik heb gewoon 1 go to webwinkel :') daar kan ik dan na verloop van tijd wel overweg met de maten. De rest haal ik dan bij de kringloop op een dag dat ik daadwerkelijk zin heb om meer dan 5 stuks te passen. Dan ben je iig nog met 1 winkel klaar.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat is ook sukkelig :')

Ik wilde laatst iets bij Bonprix bestellen (A en B hadden me medegedeeld dat mijn beha's niet meer konden :@ ) maar het was zo'n geëmmer met hoe het verzonden zou worden en wel of niet korting en van alles, dat ik maar ergens anders wat gezocht heb _O-
Ik ben erg benieuwd waar een mannelijk stel jouw prinsesjes graag in ziet :D

Of zijn/waren ze ook beiden al biseksueel? In mijn hoofd waren ze namelijk verstokt homo tot hun 4 ogen op jou vielen en ze niets meer zeker wisten O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_193340105
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wow aardig prijskaartje voor die paar stukjes
Vonden wij ook.
Maar 1 bakje bij de ah is ook al 12,50...
Stond al een tijdje op t lijstje, maar dit is heerlijk en 1 malig ;)
pi_193340136
Ik had dus laatst Yama.

Wasmooi O+
pi_193340142
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:15 schreef Blues het volgende:

[..]

Vonden wij ook.
Maar 1 bakje bij de ah is ook al 12,50...
Stond al een tijdje op t lijstje, maar dit is heerlijk en 1 malig ;)
Tja ook geen grote fan van die van AH
Dan blijf ik bij het zelf maken of toch AYCE
pi_193340159
Als vriend in de winkel nog zelfrijzend bakmeel kan vinden eten we vanavond pannenkoeken :9
pi_193340206
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Tja ook geen grote fan van die van AH
Dan blijf ik bij het zelf maken of toch AYCE
Ik bedoelde eigenlijk de versgemaakte van die japanse shop in een AH in Haarlem.. Sushi daily.
pi_193340215
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had dus laatst Yama.

Wasmooi O+
Ya :Y ma :9
pi_193340259
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk de versgemaakte van die japanse shop in een AH in Haarlem.. Sushi daily.
Die zal al vast beter zijn :D

Wij zijn ook ooit bij een dure sushi tent geweest (cadeaubon van vrienden en familie gekregen). Lekker maar zelf zouden wij het geld er niet voor over hebben.

Maar het wordt wel weer eens tijd om zelf sushi te maken :9 misschien volgende maand om te vieren dat we 12,5 jaar samen zijn.
pi_193340296
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is handig, gewoon weer ergens kopen waar je al van weet hoe het zit :Y

Dan heb je denk ik een makkelijkere kringloopwinkel om te winkelen dan die bij mij in de buurt. Hier hangt alles op kleur en is vaak totaal niet te achterhalen welke maat het is. :')
  woensdag 27 mei 2020 @ 18:29:56 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193340321
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had dus laatst Yama.

Wasmooi O+
Blijft lekker.
Ik vermoed dat Yama z'n spullen ook bij Hokkai besteld.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 27 mei 2020 @ 18:31:28 #92
370431 drakin
vurig typje
pi_193340343
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:19 schreef Candaasje het volgende:
Als vriend in de winkel nog zelfrijzend bakmeel kan vinden eten we vanavond pannenkoeken :9
Geen ovenschotel?
Freaks like me drink tea
pi_193340358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:31 schreef drakin het volgende:

[..]

Geen ovenschotel?
Nee we houden het even simpel en luchtig. Geen zin om het nu nog te moeten bedenken. Te lam voor :P
pi_193340361
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd waar een mannelijk stel jouw prinsesjes graag in ziet :D

Of zijn/waren ze ook beiden al biseksueel? In mijn hoofd waren ze namelijk verstokt homo tot hun 4 ogen op jou vielen en ze niets meer zeker wisten O+
Hahaha :D

Ik draag graag beha's zonder beugel en zonder padding. Zeg maar sportbeha-model maar dan graag van katoen en wat minder strak/bedekkend. A en B hebben niet veel meningen, behalve dat ik dus mijn beha weg moet doen als het elastaan verdwenen is :P ze vinden het sportievere en makkelijke ervan wel bij me passen, geloof ik. Mooi zo, want je krijgt me nooit van m'n leven in kant en strikjes :6

SPOILER: zo'n soort ongeveer dus - random plaatje van internet geplukt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B had al wel eerder relaties met vrouwen gehad ook, A had alleen nog met mannen gehad maar wist al wel dat hij bi was. Hij was in het begin wel heel blij/verbaasd van "ik heb voor het eerst een relatie met een meisje" _O-
pi_193340382
Ik had wortels met ras el hanout uit de oven :9
Ze moesten bijna een uur tot ze van die mooie bruine randjes hadden; valt me toch altijd wat tegen. Kan ook komen doordat ik nu bijna een kilo tegelijk deed in mijn mini-oven. :s)
pi_193340441
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik draag graag beha's zonder beugel en zonder padding. Zeg maar sportbeha-model maar dan graag van katoen en wat minder strak/bedekkend. A en B hebben niet veel meningen, behalve dat ik dus mijn beha weg moet doen als het elastaan verdwenen is :P ze vinden het sportievere en makkelijke ervan wel bij me passen, geloof ik. Mooi zo, want je krijgt me nooit van m'n leven in kant en strikjes :6

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B had al wel eerder relaties met vrouwen gehad ook, A had alleen nog met mannen gehad maar wist al wel dat hij bi was. Hij was in het begin wel heel blij/verbaasd van "ik heb voor het eerst een relatie met een meisje" _O-
Ha, dat zeg ik ook wel eens :+ :P

Wij aten een soort hipster interpretatie van gadogado :Y)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193340505
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat is wel heel schattig.

Ik ben blij toch weer een meneer te hebben hoor.
Bevalt stiekem toch beter.
pi_193340540
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik had wortels met ras el hanout uit de oven :9
Ze moesten bijna een uur tot ze van die mooie bruine randjes hadden; valt me toch altijd wat tegen. Kan ook komen doordat ik nu bijna een kilo tegelijk deed in mijn mini-oven. :s)
Hmm ik had laatst plakjes wortel uit de oven... dat duurde ook eeuwen.

En zeker niet de 20 minuten die op de verpakking stond.
  woensdag 27 mei 2020 @ 18:48:03 #99
63722 z80
I fink you freaky
pi_193340663
quote:
Hooikoorts is dit jaar goed aanwezig. Zeker na die paar dagen met wat regen is het nu "feest".
  woensdag 27 mei 2020 @ 18:48:07 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193340664
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:40 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik ben blij toch weer een meneer te hebben hoor.
Bevalt stiekem toch beter.
In jouw geval ben ik er nog niet uit of dat nou noodzakelijkerwijs aan geslacht/gender zou hebben gelegen, of het specifieke geval :P
pi_193340737
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm ik had laatst plakjes wortel uit de oven... dat duurde ook eeuwen.

En zeker niet de 20 minuten die op de verpakking stond.
Ik had ze over de lengte in repen gesneden, dus redelijk klein. Eerder heb ik wel eens grotere stukken geprobeerd, en toen heb ik uiteindelijk maar halfrauwe wortels gegeten :')
Eigenlijk bar inefficiënt, in de oven. Als je ze kookt of stoomt ben je zoveel sneller.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')