die fivefinger dingen lijken me op zich wel fijn, maar het ziet er niet uitquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ik houd alleen van jurkjes. En schoenen vind ik aangenamer en mooier dan blootsvoets of van die fivefingers.
Lijkt me wel naar die stof tussen je tenen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die fivefinger dingen lijken me op zich wel fijn, maar het ziet er niet uit
quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde even zeggen, wat maakt het uit, als je maar van mannen houdt maar bedacht me op tijd dat ik de lesbo's niet moet vergeten.
Eigenlijk wel slim, dat is dus vaak mijn probleem. Als het mooi weer is om ze te dragen wil ik ook fietsen naar werk en dus draag ik ze dan ook niet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]lekker bezig Loka
Ik ben de laatste tijd enorm van de jurkjesen draag nu maar gewoon een fietsshort eronder zodat ik ze ook naar het werk aan kan
Jammer dat er geen poppetje bij is die hem draagt. benieuwd hoe het valt.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:36 schreef Debsterr het volgende:
Dezehttps://www.costesfashion(...)xi-jurk-blauw-327759
Ja vind sowieso mijn fiets lekkerder fietsen met een gewatteerd broekje, en die trap ik op kantoor er zo onder uitquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel slim, dat is dus vaak mijn probleem. Als het mooi weer is om ze te dragen wil ik ook fietsen naar werk en dus draag ik ze dan ook niet.![]()
Nu ik thuis werk al ietsje vaker.
Zal kijken of ik er van de week een foto van kan makenquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jammer dat er geen poppetje bij is die hem draagt. benieuwd hoe het valt.
Linnen broekenquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik draag thuis vooral rokken, op werk broeken.
De meeste broeken vind ik niet erg comfy als je op de bank zit.
ik heb nu naast mijn joggingbroek nu ook een korte joggingbroek voor thuis op de bank te liggen. so comfyquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Linnen broeken
En ik hou niet van strakke/skinny broeken, dus bij mij zitten ze vaak al wat losser. Dat scheelt ook op de bank![]()
Ja, echt voor relaxen thuis heb ik mijn pyjamabroekenquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nu naast mijn joggingbroek nu ook een korte joggingbroek voor thuis op de bank te liggen. so comfy
ja, die heb ik dus niet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, echt voor relaxen thuis heb ik mijn pyjamabroeken
Airco kopen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die heb ik dus niet.
ik vind het bijna nog jammer dat het nu te warm is om met een hoodie op de bank te liggen
eerst verhuizenquote:
Lang leve de immer aanwezige zeewind hier. Met de ramen open blijft het zo koel in huis dat een vest of een hoodie soms gewoon noodzakelijk is, ook al is het warm buiten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die heb ik dus niet.
ik vind het bijna nog jammer dat het nu te warm is om met een hoodie op de bank te liggen
ja, hier in de binnenlanden is het al snel een paar graden warmerquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang leve de immer aanwezige zeewind hier. Met de ramen open blijft het zo koel in huis dat een vest of een hoodie soms gewoon noodzakelijk is, ook al is het warm buiten.
gaat langzaam. Hadden het achteraf misschien iets goedkoper op internet moeten zetten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met je verkoop?
Geduld is een schone zaak toch. Komt vast goed. En zakken kan altijd nog.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat langzaam. Hadden het achteraf misschien iets goedkoper op internet moeten zetten.
wel vanmiddag een 2de bezichtiging.
ik heb op zich ook niet echt haast, maar voor mn pa vind ik het lullig. zo lang ik het mijne niet verkoop, kan ik dat van hem niet kopen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak toch. Komt vast goed. En zakken kan altijd nog.
Goed punt!quote:
Ik houd mijn hart vast voor de zomer hier. Afgelopen zomer was het hier de helft van de tijd het warmste van heel Nederland volgens mij. Alleen af en toe afwisselen met (zuid)-limburg om de koppositie.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang leve de immer aanwezige zeewind hier. Met de ramen open blijft het zo koel in huis dat een vest of een hoodie soms gewoon noodzakelijk is, ook al is het warm buiten.
ja ik ben ook bang, hier in Nijmegen denk niet de koppositie maar kwam denk ik wel in de buurt.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik houd mijn hart vast voor de zomer hier. Afgelopen zomer was het hier de helft van de tijd het warmste van heel Nederland volgens mij. Alleen af en toe afwisselen met (zuid)-limburg om de koppositie.
Appartement verandert dan in een soort van steenoven, en geen zuchtje wind dan natuurlijk
Haha Nijmegen was steeds nét iets warmer dan hierquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja ik ben ook bang, hier in Nijmegen denk niet de koppositie maar kwam denk ik wel in de buurt.
In IJmuiden toen scheelde het toch altijd een paar graden en dat was al verziekend heet.
maar goed we hebben onze airco nu dus de nacht is hopelijk te doen dan.
'Geeft een gevoel van ruimte'quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Snap architecten ook niet.
'Laten we al deze woningen van heul veul glas voorzien!'
Hier grotendeels plat dak. Maar toen deze gebouwd werden was het niet zo warmquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:13 schreef CherryLips het volgende:
1876quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier grotendeels plat dak. Maar toen deze gebouwd werden was het niet zo warm
Die nieuwbouwwoningen zijn vaak wel koel. Toen het 40 graden was liep m'n zus binnen met een vestje aan, en in m'n huis in Utrecht zat ik met de huissokken aan terwijl ik buiten mensen in hun ondergoed zag skeeleren.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Geeft een gevoel van ruimte'
'Binnen en buiten worden zo meer verweven'
en dat soort clichés
mensen kijken graag naar buiten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:13 schreef CherryLips het volgende:
wij fok!kers zijn ook niet representatief..quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van eind april tot half oktober de zonnewering omlaag
Juist heel veel van die nieuwbouw woningen zijn zo goed geïsoleerd dat ze warm bleven.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die nieuwbouwwoningen zijn vaak wel koel. Toen het 40 graden was liep m'n zus binnen met een vestje aan, en in m'n huis in Utrecht zat ik met de huissokken aan terwijl ik buiten mensen in hun ondergoed zag skeeleren.
Maar appartementen,al die gebakken oudjes.
Ja, nieuwbouw is echt heerlijk met die warme zomersquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die nieuwbouwwoningen zijn vaak wel koel. Toen het 40 graden was liep m'n zus binnen met een vestje aan, en in m'n huis in Utrecht zat ik met de huissokken aan terwijl ik buiten mensen in hun ondergoed zag skeeleren.
Maar appartementen,al die gebakken oudjes.
Dat had ik ook in mijn sociale huurquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nieuwbouw is echt heerlijk met die warme zomers![]()
Mijn huis is gewoon het weer van buiten maar dan een dak erop zodat ik niet nat word met regen of sneeuw ofzo.
Dat was in de tijd dat er gebouwd werd met het "Ramen open is verleden tijd! We doen alles met mechanische ventilatie!"-principe?quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Mijn huis heeft ook maar 1 raam, dat is echt niet praktisch. Ik zou graag alle ramen open willen gooien, maar dat is één raampje van 60 bij 30 ofzo.
Wowquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Mijn huis heeft ook maar 1 raam, dat is echt niet praktisch. Ik zou graag alle ramen open willen gooien, maar dat is één raampje van 60 bij 30 ofzo.
bijna al mijn ramen kunnen open. behalve 1 in de woonkamer, die is kapot schijnbaarquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik heb geen raam dat open kan in de woonkamer. Moet altijd alle andere kamers (ramen en deuren) wagenwijd openzetten wil ik het in de woonkamer een beetje koel hebben
quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij fok!kers zijn ook niet representatief..
Als de zon echt een babygezicht zou hebben zou ik er ook doodsbang voor zijnquote:
als die ook nog zo nukkig zou zijn als een baby hadden we helemaal een probleem.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als de zon echt een babygezicht zou hebben zou ik er ook doodsbang voor zijn.
ugh ja jankend opkomen enzoquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die ook nog zo nukkig zou zijn als een baby hadden we helemaal een probleem.
hele dag een krijsende zon.
Ja, daarom vond ik hem wel dubbel bij Fok! passenquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als de zon echt een babygezicht zou hebben zou ik er ook doodsbang voor zijn.
Weer eens wat anders dan een kraaiende haan om 6:00quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die ook nog zo nukkig zou zijn als een baby hadden we helemaal een probleem.
hele dag een krijsende zon.
Wacht maar tot de zon gaat puberenquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik hem wel dubbel bij Fok! passen
Blijft ze dan tot 5 uur schijnen en komt ze niet voor het middaguur uit bed?quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wacht maar tot de zon gaat puberen.
nou, omdat vanmiddag die bezichtiging onverwacht nog komt had ik mn vader gevraagd om even te kijken om de afwas en wat kleren ergens weg te duwen in een kast, maar mn zus heeft dat nu dus gedaan en ook gepoetstquote:
HeatWavesquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wacht maar tot de zon gaat puberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, of komt gewoon helemaal niet meer buitenquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijft ze dan tot 5 uur schijnen en komt ze niet voor het middaguur uit bed?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:01 schreef STING het volgende:
[..]
HeatWavesDat is voor de overgang toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:01 schreef STING het volgende:
[..]
HeatWavesT2 rulesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ja, zo kan ik reageren als ik pissig ben.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ik moet Cali nog even zo ver krijgen...quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, omdat vanmiddag die bezichtiging onverwacht nog komt had ik mn vader gevraagd om even te kijken om de afwas en wat kleren ergens weg te duwen in een kast, maar mn zus heeft dat nu dus gedaan en ook gepoetst
we zijn nu in onderhandeling of ze het tegen betaling en elke maand even grondig wil poetsenquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet Cali nog even zo ver krijgen...
Denk dat ik ook pittige onderhandelingen ga krijgen hier.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we zijn nu in onderhandeling of ze het tegen betaling en elke maand even grondig wil poetsen
Zou maar vast beginnen met poetsenquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik ook pittige onderhandelingen ga krijgen hier.
Is je proefperiode al voorbij?quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik ook pittige onderhandelingen ga krijgen hier.
Dat hij beide huizen moet gaan poetsen?quote:
Haha omg!quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hij beide huizen moet gaan poetsen?
Zulke heb je ook voor volwassenen bij Zeeman vaak. Ik heb er 4, wel alleen zwart en grijs enzo dan. maar superfijn.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk, wat een fijne broekjes lijken me dit!
https://www.hema.nl/baby/(...)utm_content=Clothing
Voor baby's
Ja ik heb een donkerblauwe van badstof van de Miss Etam, vandaarquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zulke heb je ook voor volwassenen bij Zeeman vaak. Ik heb er 4, wel alleen zwart en grijs enzo dan. maar superfijn.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:00 schreef Q. het volgende:
Ik was een oude harde schijf aan het nalopen en ik kwam ineens weer mn eigengemaakte Q-smiley tegen.![]()
[ afbeelding ]
Wel toepasselijk bij deze biercrisis inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:00 schreef Q. het volgende:
Ik was een oude harde schijf aan het nalopen en ik kwam ineens weer mn eigengemaakte Q-smiley tegen.![]()
[ afbeelding ]
Tim Kuik staat beneden voor de deur.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:08 schreef Q. het volgende:
Die harde schijf is zo oud dat er nog een map 'Kazaa downloads' op staat.
Ik heb echt nog stapels oude drives liggen, veel opzettelijk als archief. Sterker nog, ik heb mappen met CD/DVD's etc van tientallen jaren oudquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:08 schreef Q. het volgende:
Die harde schijf is zo oud dat er nog een map 'Kazaa downloads' op staat.
Ja, die heb ik ook nog. Wat de hell moet ik met een Windows 98 SE installatie cd?quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt nog stapels oude drives liggen, veel opzettelijk als archief. Sterker nog, ik heb mappen met CD/DVD's etc van tientallen jaren oud.
Hoarder much?.
net zoiets als het kabeltjes archiefquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook nog. Wat de hell moet ik met een Windows 98 SE installatie cd?
Kan altijd nog van pas komen!quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook nog. Wat de hell moet ik met een Windows 98 SE installatie cd?
Met een beetje moeite moet ik nog wat een stapel CompuServ cd's kunnen vinden.quote:
vroegah, toen je Word gewoon nog kon installeren vanaf 8 diskettes..quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan altijd nog van pas komen!.
Nou heb ik een paar oude Toshiba Libretto's die 95/98 draaien in de collectie, dus het is nog waar ook.
Ik heb zelfs nog Windows 3.1 floppies.
'Voer schijf 6 van 8 in'quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah, toen je Word gewoon nog kon installeren vanaf 8 diskettes..
Installeren? Waarop dan, alles draaide van de floppy zelfquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Windows 95 op 25 floppies waarvan natuurlijk de laatste kapot was.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nee, de eerste computer die ik zelf kocht (of mn ouders eigenlijk)quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Installeren? Waarop dan, alles draaide van de floppy zelf.
Mijn eerste eigen PC was een 386DX, die had idd een harde schijf, maar ik heb nog gewerkt met AT/XT/Macs met alleen een floppydrivequote:Op woensdag 27 mei 2020 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nee, de eerste computer die ik zelf kocht (of mn ouders eigenlijk)
was een 486, die had wel al een harde schijf
daar voor moest ik altijd naar de overburen. die hadden wel een C64.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn eerste eigen PC was een 386DX, die had idd een harde schijf, maar ik heb nog gewerkt met AT/XT/Macs met alleen een floppydrive.
Om maar te zwijgen over mijn C64/MSX/Amiga etc.
Ik heb ze nogquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar voor moest ik altijd naar de overburen. die hadden wel een C64.
Amiga ook nog een tijdje geloof ik
ik vind het nog steeds erg dat mijn moeder ooit mijn NES en SNES heeft weg gegevenquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ze nog. Sommigen gemod zodat je een USB stick als floppy kan gebruiken.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds erg dat mijn moeder ooit mijn NES en SNES heeft weg gegeven
Ik heb ook wel dingen weggedaan waar ik spijt van heb hoor, maar soms heb je mazzel en vind ik nog iets op koningsdag ofzo voor weinig.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds erg dat mijn moeder ooit mijn NES en SNES heeft weg gegeven
Mijn ouders wilden de Sega Mega Drive wegdoen. Echt niet. Speel er nooit mee, maar afblijvenquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, zo'n grijze baksteen. Er zit alleen een dooie rij pixels aan de zijkantquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik baal dat ik die gameboy classic heb laten liggen bij used products, was ook 20 euro, maar ik was onderweg naar iemand en dacht dat ie er "morgen" ook nog wel zou zijn.
Zonde, maar nog steeds coolquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, zo'n grijze baksteen. Er zit alleen een dooie rij pixels aan de zijkant
die had mn zus. Daarna ook de game boy color.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, zo'n grijze baksteen. Er zit alleen een dooie rij pixels aan de zijkant
Kan je nog wel bestellen her en der volgens mij, paar euro.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:43 schreef CherryLips het volgende:
O ja de DS en PSP heb ik ook nog, alleen is de accu van de PSP kapot gegaan. Bekend probleempje blijkbaar.
Ja eurootje of zeven dacht ik. Oplader erbij, want die ligt ook niet waar die hoort te liggen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je nog wel bestellen her en der volgens mij, paar euro.
Goeie nerd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Dit waren alleen consoles en classics, de rest is te veel om op te sommen hier.
Ik heb nog ergens een bak met opladers/accu's etc alleen voor consoles en handhelds.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja eurootje of zeven dacht ik. Oplader erbij, want die ligt ook niet waar die hoort te liggen.
Oh, dan zou ik dat eens moeten nakijken bij die van mij.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:43 schreef CherryLips het volgende:
O ja de DS en PSP heb ik ook nog, alleen is de accu van de PSP kapot gegaan. Bekend probleempje blijkbaar.
Oh wowquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:45 schreef Q. het volgende:
https://www.ad.nl/tech/tr(...)nde-tweets~a4338900/
Trumpje is lekker aan het dictatoren.
Zit wel een twijfelen voor zo'n ding, maar het blijft veel geld.quote:
Misschien kan Twitter beginnen met zijn account te sluiten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:45 schreef Q. het volgende:
https://www.ad.nl/tech/tr(...)nde-tweets~a4338900/
Trumpje is lekker aan het dictatoren.
De games zijn ook 60/70 euroquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit wel een twijfelen voor zo'n ding, maar het blijft veel geld.
die schijnen deze crisis ook als zoete broodjes te zijn verkochtquote:
19 juni, maar echt goeie verhalen zijn er niet overquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:47 schreef CherryLips het volgende:
O ja en een PS4 voor als The Last of Us 2 ooit uitkomt.
Ik vermijd de spoilers, maar wat zou er ruk aan zijn?quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
19 juni, maar echt goeie verhalen zijn er niet over.
En dan het hele bedrijf verhuizen naar Duitsland ofzo, anders worden ze meteen verboden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan Twitter beginnen met zijn account te sluiten.
Ach. Staat in de preorder. Deel 1 nog maar eens spelen binnenkort.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
19 juni, maar echt goeie verhalen zijn er niet over.
Dat kan ik niet vertellen zonder spoilersquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vermijd de spoilers, maar wat zou er ruk aan zijn?
Woke!quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan ik niet vertellen zonder spoilers.
Laten we het op extra-woke houden.
Dat is precies waarom hij dit zegt, censuur, en dat hij daar tegen is is niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan Twitter beginnen met zijn account te sluiten.
O maar dat boeit me niet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan ik niet vertellen zonder spoilers.
Laten we het op extra-woke houden.
Nou ja, woke en nogal schofferend naar Joel en Ellie. Maar goed, ik kan er niet teveel op ingaan als je geen spoilers wil.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O maar dat boeit me niet.
Al begint Stephen King wel een beetje irritant te worden.
Ook dat nog eens.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De games zijn ook 60/70 euro
Kan ook de Lite nemen, die is nog wel goed te krijgen, maar speel toch het liefst op de tv.
Als er maar lekker ranzig op zombies enzo geknald kan worden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, woke en nogal schofferend naar Joel en Ellie. Maar goed, ik kan er niet teveel op ingaan als je geen spoilers wil.
Gameplay etc zal prima in orde zijn hoor.
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er maar lekker ranzig op zombies enzo geknald kan worden.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo, ik vind het mooi geweest voor vandaag. Morgen is er weer een dag.
Nu tijd voor TQ.
Heb laatst Diablo 2 weggegooid.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoop dat Diablo II remastered een beetje snel uitkomt
Omdat niemand hem wilde hebben. Gratis aangeboden op fok, maar 0 reacties. Dus prullenbak.quote:
Jij bent echt lekker bezig met dat opruimen!quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat niemand hem wilde hebben. Gratis aangeboden op fok, maar 0 reacties. Dus prullenbak.
Ah, apart, je zou zeggen dat er wel animo zou zijn voor zo'n klassieker.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat niemand hem wilde hebben. Gratis aangeboden op fok, maar 0 reacties. Dus prullenbak.
En het is nog steeds een zooi!quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij bent echt lekker bezig met dat opruimen!
Ja, dat bedacht ik me ook. Jammer dat games opruimen maar weinig ruimte scheelt. Deze week Farming Simulator verkocht, maar dat schiet niet op.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, apart, je zou zeggen dat er wel animo zou zijn voor zo'n klassieker.
Maar aan de andere kant willen de meeste PC gamers nu alles digitaal, dus dat is misschien ook weer niet zo raar.
Ik wil helemaal niets digitaal. Bedrijf failliet? Games weg. Ban? Games weg.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, apart, je zou zeggen dat er wel animo zou zijn voor zo'n klassieker.
Maar aan de andere kant willen de meeste PC gamers nu alles digitaal, dus dat is misschien ook weer niet zo raar.
Heb je wel met games die gelicensed zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets digitaal. Bedrijf failliet? Games weg. Ban? Games weg.
Nieuwe "inzichten" qua politiek? film of game gecensureerd. Pas nog met Back to the Future 2, zat een scene in met een tijdschrift met bikini-modellen, er uitgeknipt.
Dus....Yarrrrrrrrrquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je wel met games die gelicensed zijn.
Zo was Deadpool bijvoorbeeld maar kort verkrijgbaar digitaal. Of Lego the Hobbit.
Ja, dat is wel wat ik me soms afvraag, wat gebeurt met al m'n games als Valve falliet zou gaanquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nieuwe "inzichten" qua politiek? film of game gecensureerd. Pas nog met Back to the Future 2, zat een scene in met een tijdschrift met bikini-modellen, er uitgeknipt.
Of GOG.COMquote:
Die doen het wel goed ja, als een van de weinige.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Of GOG.COM
Al daar is het DRM-vrije aanbod natuurlijk wel beperkt.
Gelukkig ben ik een fan van Indie spellen, dat scheelt dan weer
Disney+ schijnt ook wat dingen uit de Marvelfilms te hebben gekniptquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor China zeker weer?quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Disney+ schijnt ook wat dingen uit de Marvelfilms te hebben geknipt
Yep, en de kont van de zeemeermin in Splash etc, het is echt achterlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Disney+ schijnt ook wat dingen uit de Marvelfilms te hebben geknipt
Echt he. Om nog maar niet te beginnen over films.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die doen het wel goed ja, als een van de weinige.
Maar dat constante aanpassen van klassiekers is echt zum kotzen.
Daar doen ze alles voor. Wel eens opgevallen dat vrijwel alle TV shows wel een LGBTQ+ personage hebben maar vrijwel geen blockbuster films dat hebben?quote:
Gewoon, heel slecht eruitgeknipt. Meer niet.quote:
+1quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
BBTF
Er is een rijtje films dat ik eindeloos kan kijken en BTTF hoort daarbij![]()
Jeugdsentiment.
Zie Batwoman, het enige dat ze daar als verhaallijn hebben is "ze is super duper gay"!!quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik erger me vaak wel aan gaye karakters in films/series, ze hebben vaak hun gay zijn als enige karaktertrek en moeten dan daarom stoer gevonden worden ofzo?
Is toch zonde van de karakters, als je ze nooit iets daadwerkelijk boeiends laat doen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie Batwoman, het enige dat ze daar als verhaallijn hebben is "ze is super duper gay"!!
Maakt toch niet uit? Je hebt een POC of LGBTQ+ persoon, dus het is geweldig.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch zonde van de karakters, als je ze nooit iets daadwerkelijk boeiends laat doen.
Even gegoogled maar er staan niet echt grote dingen tussen die ze zou hebben gedaan.quote:
Dat is het hem dus, ze doet vrijwel niets maar heeft wel een Late Night show, puur op basis van virtue signalling.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Even gegoogled maar er staan niet echt grote dingen tussen die ze zou hebben gedaan.
Valt allemaal wel mee lijkt me.
Die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het hem dus, ze doet vrijwel niets maar heeft wel een Late Night show, puur op basis van virtue signaling.
Komt door mijn spelfout denk ikquote:
Geen idee, ik zag pas toevallig een artikel en Emma is altijd mijn favoriet geweestquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geri was ook wel goed opgedroogd toch?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoop dat Diablo II remastered een beetje snel uitkomt
ZZP levenquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Waarom vergeet ik die vrije dagen steeds. Elk jaar weer.
Gaat z'n gangetje. Alvast een grotere auto uitgezocht, je weet hoe het gaat.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey CE hoe ist nou?
Nog steeds je hond om het weekend thuis?
Vertel mij wat..rij al met zo’n uber burgerlijke stationwagenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje. Alvast een grotere auto uitgezocht, je weet hoe het gaat.
Jij rijdt liever in een micropenismidlifecrisisbak?quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vertel mij wat..rij al met zo’n uber burgerlijke stationwagen
Mwoah ligt eraan welke?quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij rijdt liever in een micropenismidlifecrisisbak?
Verstandig.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:08 schreef gianni61 het volgende:
ik denk dat ik er vandaag eens een hooikoorts pilletje tegenaan gooi.
Ik heb het vorige maand al uitgegeven.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snel uitgeven voordat het op is.
Goed bezig.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het vorige maand al uitgegeven.
Hopelijk hou je straks weer wat meer geld over na je proefperiode.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het vorige maand al uitgegeven.
Hoop inderdaad dat die investering zich terug gaat betalen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:29 schreef STING het volgende:
[..]
Hopelijk hou je straks weer wat meer geld over na je proefperiode.
En stel dan gewoon in dat hij pas in de ochtend wordt verzondenquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 2:42 nog een mailtje van de klant ontvangen.Waarom ben je om dat tijdstip nog aan het werk.
Een goede ROI, daar draait het uiteindelijk allemaal om jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop inderdaad dat die investering zich terug gaat betalen.
Mijn leven heeft een veel te hoge TCO. En de SLA is ook al matig.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:32 schreef STING het volgende:
Al is de TCO soms ook een uitdaging natuurlijk
Second language acquisition?quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn leven heeft een veel te hoge TCO. En de SLA is ook al matig.
Daar gaat je voornemen, minder BIER, meer SLAquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn leven heeft een veel te hoge TCO. En de SLA is ook al matig.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:32 schreef STING het volgende:
Al is de TCO soms ook een uitdaging natuurlijk
Nee want je bedrag moet 100% zijn en de 615 is dan de 62,55%quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij een transitievergoeding houdt de belasting (in mijn geval) 37,35% in. Ik wil dat de transitievergoeding het verschil compenseert tussen het maandloon dat ik eigenlijk zou krijgen en de ww-uitkering. Dus dat bereken ik netto, want met loon wordt er minder belasting ingehouden. Ik weet dus bijvoorbeeld dat er netto 615 per maand gecompenseerd zou moeten worden. Als ik dit wil omrekenen naar bruto, dan moet ik het gewoon keer 1,3735 doen toch?
Wiskunde is echt te lang geleden
Hoe bereken ik dan wat ik bruto aan transitievergoeding moet krijgen om op die netto 615 uit te komen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee want je bedrag moet 100% zijn en de 615 is dan de 62,55%
Ik ken alleen ROI, maar dan van SROI.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ROI, TCO, SLA?
SLA ken ik als service level agreement.
Stuudje.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee want je bedrag moet 100% zijn en de 615 is dan de 62,55%
615 / 62,55 * 100quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe bereken ik dan wat ik bruto aan transitievergoeding moet krijgen om op die netto 615 uit te komen?
Hoiquote:
Oja, eigenlijk vet logisch ookquote:
Jaquote:
Ik doe het ook altijd zo. Ik ben niet zo goed in die ingewikkelde maniertjesquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, eigenlijk vet logisch ook![]()
Ik denk altijd veel te moeilijk bij wiskundige shit
idd! Beetje logisch beredeneren kom je vaak al een eind, hoef je niets ingewikkelds van de makenquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe het ook altijd zo. Ik ben niet zo goed in die ingewikkelde maniertjes
Dit is geen wiskunde.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, eigenlijk vet logisch ook![]()
Ik denk altijd veel te moeilijk bij wiskundige shit
Ja gezelliger toch?quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:25 schreef gcjoel het volgende:
Het waarschijnlijke nieuws omtrent thuiswerken hier is net een beetje gelekt.
De kans is groot dat we moeten blijven thuiswerken maar ze zijn wel plaatsen aan het afplakken zodat men naar kantoor kan komen en dan niet te dicht bij elkaar gaat zitten.
Mijn team wil nu met kleine groepjes 1x per week naar kantoor gaan waarschijnlijk, en dat vind ik ook wel fijn.
Toch een beetje "normaalheid"quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:25 schreef gcjoel het volgende:
Het waarschijnlijke nieuws omtrent thuiswerken hier is net een beetje gelekt.
De kans is groot dat we moeten blijven thuiswerken maar ze zijn wel plaatsen aan het afplakken zodat men naar kantoor kan komen en dan niet te dicht bij elkaar gaat zitten.
Mijn team wil nu met kleine groepjes 1x per week naar kantoor gaan waarschijnlijk, en dat vind ik ook wel fijn.
Vind het vooral wel fijn het sociale stukje van je werk ook op te kunnen pakken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Toch een beetje "normaalheid"![]()
Hier hoor ik vandaag of morgen welke shift(s) ik volgende week ga hebben. We gaan voor 2 shifts per dag, 7 dagen per week dus kan alle kanten op
Ben al weken fulltime weer op kantoor, met voltallige bezetting.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind het vooral wel fijn het sociale stukje van je werk ook op te kunnen pakken.
En je gooit gewoon veel makkelijker dingen in de groep. Nu moet je helemaal mensen gaan opbellen en dan denk ik al snel: ach ik doe het wel gewoon zo. En als het niet goed is hoor ik het wel.
Gaan jullie dan ook fulltime naar werk weer? of nog deels thuis?
Dat sociale aspect mis ik ook wel; maar hier blijven we voorlopig nog thuiswerken. Kan zijn dat ik 1x per week voor een meeting een halve dag naar kantoor toe ga, maar daar blijft het denk ik wel bij.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind het vooral wel fijn het sociale stukje van je werk ook op te kunnen pakken.
En je gooit gewoon veel makkelijker dingen in de groep. Nu moet je helemaal mensen gaan opbellen en dan denk ik al snel: ach ik doe het wel gewoon zo. En als het niet goed is hoor ik het wel.
Deels thuis. We mogen alleen op werk labwerk doen. Rest moet gewoon thuis, dus kantoren mogen in principe alleen gebruikt worden voor wachtstappen / opzoekklusjes of lunch (we mogen niet in de koffiekamer lunchen). Dus nu hebben we een planning moeten inleveren welke dingen we willen gaan doen en hoe en wat en nu gaan 3 mensen zich erover buigen wanneer elke persoon mag / kan komen om dat te doen etc. Kan nogal lastig worden want soms heb je dingen waarbij je de volgende ochtend weer wat moet doen en dan moet dat dus zo ingepland worden dat jij dat mag OF dat een andere dat voor jou kan doen. En cellen moeten doorgezet worden want elke twee dagen moet dus daar moeten ook mensen voor zijn... Is een puzzel waarvan ik ben blij dat ik die niet hoef te leggenquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan best, totdat er 1 ziek wordt en ze net als dat vleesbedrijf in Groenlo met bosjes vallenquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben al weken fulltime weer op kantoor, met voltallige bezetting.
Best beetje dubbel eigenlijk. Maar vind het ook wel prima zo
Denk niet dat Los in een busje naar zijn werk gebracht wordt.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Kan best, totdat er 1 ziek wordt en ze net als dat vleesbedrijf in Groenlo met bosjes vallen
Dagbesteding heet dat toch?quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat Los in een busje naar zijn werk gebracht wordt.
wel telkens dezelfde reclamesquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit naar de soundtrack van de Little Mermaid te luisteren
Weinig reclames op de gratis Spotify tegenwoordig.
Ja ik vind 1 dag per week ook wel genoeg, meer voor onszelf dan per se voor het werk. En verder is het werk zoveel mogelijk thuis wat mij betreft echt wel belangrijk nog.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat sociale aspect mis ik ook wel; maar hier blijven we voorlopig nog thuiswerken. Kan zijn dat ik 1x per week voor een meeting een halve dag naar kantoor toe ga, maar daar blijft het denk ik wel bij.
Klinkt als een grote puzzel ja. Maar goed de boel moet ook weer een keer starten dus wel fijn!quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Deels thuis. We mogen alleen op werk labwerk doen. Rest moet gewoon thuis, dus kantoren mogen in principe alleen gebruikt worden voor wachtstappen / opzoekklusjes of lunch (we mogen niet in de koffiekamer lunchen). Dus nu hebben we een planning moeten inleveren welke dingen we willen gaan doen en hoe en wat en nu gaan 3 mensen zich erover buigen wanneer elke persoon mag / kan komen om dat te doen etc. Kan nogal lastig worden want soms heb je dingen waarbij je de volgende ochtend weer wat moet doen en dan moet dat dus zo ingepland worden dat jij dat mag OF dat een andere dat voor jou kan doen. En cellen moeten doorgezet worden want elke twee dagen moet dus daar moeten ook mensen voor zijn... Is een puzzel waarvan ik ben blij dat ik die niet hoef te leggen
Ja dat sowieso! Maar mag maar met 25% capaciteit, dus rekenen rekenen rekenenquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt als een grote puzzel ja. Maar goed de boel moet ook weer een keer starten dus wel fijn!
ja precies dan weet je wat wel of niet werktquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dat sowieso! Maar mag maar met 25% capaciteit, dus rekenen rekenen rekenen
Ik denk dat het over een paar weken allemaal makkelijker gaat
Iddquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja precies dan weet je wat wel of niet werkt
Ik werk altijd maar op 25% van mijn capaciteitquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dat sowieso! Maar mag maar met 25% capaciteit, dus rekenen rekenen rekenen
Ik denk dat het over een paar weken allemaal makkelijker gaat
Edit: Dit verklaart een hoopquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik werk altijd maar op 25% van mijn capaciteit
quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowiesoquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben allemaal een burgerlijke leasebak in cat. D tm E vd zaak.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat Los in een busje naar zijn werk gebracht wordt.
Dat zegt ons paupers nietsquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We hebben allemaal een burgerlijke leasebak in cat. D tm E vd zaak.
had niet anders verwachtquote:
Leuke computer game welquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Deels thuis. We mogen alleen op werk labwerk doen. Rest moet gewoon thuis, dus kantoren mogen in principe alleen gebruikt worden voor wachtstappen / opzoekklusjes of lunch (we mogen niet in de koffiekamer lunchen). Dus nu hebben we een planning moeten inleveren welke dingen we willen gaan doen en hoe en wat en nu gaan 3 mensen zich erover buigen wanneer elke persoon mag / kan komen om dat te doen etc. Kan nogal lastig worden want soms heb je dingen waarbij je de volgende ochtend weer wat moet doen en dan moet dat dus zo ingepland worden dat jij dat mag OF dat een andere dat voor jou kan doen. En cellen moeten doorgezet worden want elke twee dagen moet dus daar moeten ook mensen voor zijn... Is een puzzel waarvan ik ben blij dat ik die niet hoef te leggen
De koffie automaat gesprekken, inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Shit, maar dan moet ik echt mijn best gaan doenquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
In het kader van, zolang mijn baas doet alsof hij mij goed betaald, doe ik alsof ik hard werk.
Ik daarentegen, mag er met de pet naar gooienquote:Op donderdag 28 mei 2020 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shit, maar dan moet ik echt mijn best gaan doen
quote:
Ja precies, daarom zou ik met 1x per week echt wel fijner kunnen werken. Meer is momenteel ook echt niet nodig.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De koffie automaat gesprekken, inderdaad.
Daar hoorde je niet alleen geouwehoer, maar ook vaak werk-gerelateerde zaken die niet direct maar wel indirect invloed hadden op je werk. En de "O ja, nu ik je toch zie! Hoe zit 't met....".
Je moet nu veel actiever info delen en info opvragen. Zaken die eerst in de wandelgangen vanzelf kwamen.
Maar dat is voor mij ook echt het enige wat er "mist". Dus voorlopig (september denk ik) nog thuis.
Haal je nog steeds die piemel uit je broek.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:05 schreef Ang3l het volgende:
*rolt de roze loper uit en schrijdt het topic binnen*Hallo mensen. Hallo.
Ik zie nu de Sims voor me met explosies en rare zuren mengenquote:
Nee mag niet hequote:Op donderdag 28 mei 2020 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haal je nog steeds die piemel uit je broek.
Minimaal een gevolg van 3! Een fluffer en 1 voor de mond en 1 voor de kont.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee mag niet he
O wacht, mag 1 fuckbuddy hebben.
Maar ja.... wat is nou 1? op 1 been kun je amper staan!
Barneyquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had nog wel zin, maar iemand heeft bij de voetbalclub hierachter besloten om de geheime zender via de speakers af te laten spelen.
[ afbeelding ]
LEEF ALS EEN ZIGEUNER, LACH ALS EEN CLOWN, GENIET VAN DE MOMENTEN, OOK AL BEN JE DOWNquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had nog wel zin, maar iemand heeft bij de voetbalclub hierachter besloten om de geheime zender via de speakers af te laten spelen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
LEEF ALS EEN ZIGEUNER, LACH ALS EEN CLOWN, GENIET VAN DE MOMENTEN, OOK AL BEN JE DOWN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |