Dat klopt bij mij absoluut nietquote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:47 schreef UitStraling het volgende:
Vaag.
https://www.scientias.nl/(...)or-consument-u-bent/
Je moet weer naar kantoor?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:48 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag kaneelbroodjes bakken om mee naar het werk te nemen morgenM'n collega's vinden m'n baksels altijd wel lekker
Stukjes gekeken, gave docu inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling dit ga ik vanavond even kijken
Presentator is een beetje een blij ei.
Ach je kan toch niet wegquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, vakantiegeld viel eigenlijk een beetje tegen
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ja is ook weer zo. Ik had me er gewoon veel meer van voorgesteldquote:
Toch gewoon min of meer de helft van een bruto maandsalaris?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja klopt dat is sinds 2019 zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja is ook weer zo. Ik had me er gewoon veel meer van voorgesteldKennelijk valt het dan net in een hogere belastingschijf waardoor er exta veel vanaf gaat of zo
terwijl ik reken op 12 maanden keer 8 % is 96 % van een netto maandsalarisquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch gewoon min of meer de helft van een bruto maandsalaris?
Neeeee, de belastingdienst wil ook een graantje meepikken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
terwijl ik reken op 12 maanden keer 8 % is 96 % van een netto maandsalaris
Moederneukersquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neeeee, de belastingdienst wil ook een graantje meepikken.
Lijers wel.
Dat wordt alleen maar erger door deze kut crisisquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neeeee, de belastingdienst wil ook een graantje meepikken.
Lijers wel.
Ja, uiteindelijk houdt onze contributie de club Nederland draaiende. Dus vroeger of later krijg je de rekening.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt alleen maar erger door deze kut crisis
Precies.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk houdt onze contributie de club Nederland draaiende. Dus vroeger of later krijg je de rekening.
yup maar goed net iets minder als een netto maandsalaris, ik ga niet klagen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nouja, ik troost me er maar mee dat de rest van mijn vakantiegeld opgaat aan het geweldig maken van dit landquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk houdt onze contributie de club Nederland draaiende. Dus vroeger of later krijg je de rekening.
Ja we hebben het goed hier.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouja, ik troost me er maar mee dat de rest van mijn vakantiegeld opgaat aan het geweldig maken van dit landWant eerlijk is eerlijk, dit is een behoorlijk geweldig land
Weet ik, maar met die app kan je ook systeemprocessen toegang tot data weigeren. Maar is dus helaas niet voor Wi-Fi. Ik weet niet of er zoiets voor iOS bestaat eigenlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2020 04:14 schreef FranticDJ het volgende:
@:rocknijntje dit zijn geen apps, maar iOS zelf..
over welk land hebben we het dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouja, ik troost me er maar mee dat de rest van mijn vakantiegeld opgaat aan het geweldig maken van dit landWant eerlijk is eerlijk, dit is een behoorlijk geweldig land
Doordat ik niet naar mijn beurzen toe kan hou ik juist geld overquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
yup maar goed net iets minder als een netto maandsalaris, ik ga niet klagen.
waar ik wel over klaag: Corona;
daardoor kan de baas niet naar zijn beurzen toe (afgelast/verboden) en heb ik minder overwerkuren en dus minder centen om te besteden
Ich währe auch am liebsten Deutsch..quote:
Tja ach.. overleef t wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik, maar met die app kan je ook systeemprocessen toegang tot data weigeren. Maar is dus helaas niet voor Wi-Fi. Ik weet niet of er zoiets voor iOS bestaat eigenlijk. Die zijn nogal streng
.
Nijnerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik, maar met die app kan je ook systeemprocessen toegang tot data weigeren. Maar is dus helaas niet voor Wi-Fi. Ik weet niet of er zoiets voor iOS bestaat eigenlijk. Die zijn nogal streng
.
ik kom er nog altijd graag.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja machtig mooi land ook qua inwoners
bazenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:30 schreef RockNijntje het volgende:
Goedemorgen KLBKSC. Mijn baas heeft aan een klant doorgegeven dat een bepaald probleem is opgelost terwijl ik super duidelijk heb gezegd dat ik alleen de oorzaak van het probleem gevonden had en dit nog niet heb kunnen oplossen, omdat hij er pas aan het einde van de dag mee kwam. De klant denkt nu dat we retarded zijn omdat het probleem nog steeds optreedt, dit is irritant. Doei KLBKSC.
Heerlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:30 schreef RockNijntje het volgende:
Goedemorgen KLBKSC. Mijn baas heeft aan een klant doorgegeven dat een bepaald probleem is opgelost terwijl ik super duidelijk heb gezegd dat ik alleen de oorzaak van het probleem gevonden had en dit nog niet heb kunnen oplossen, omdat hij er pas aan het einde van de dag mee kwam. De klant denkt nu dat we retarded zijn omdat het probleem nog steeds optreedt, dit is irritant. Doei KLBKSC.
Hij was gelukkig zo van "oh oeps miscommunicatie" en hij zal ook niet heel snel iets mijn probleem proberen te maken, maar onhandig is het welquote:
is het ook zo'n baas die toezeggingen doet en dat vervolgens bij jou neer werpt?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij was gelukkig zo van "oh oeps miscommunicatie" en hij zal ook niet heel snel iets mijn probleem proberen te maken, maar onhandig is het wel. Er zijn al een aantal klanten boos op ons door miscommunicaties van beiden kanten dus ik probeer hier zelf nu juist zo voorzichtig en oplettend mogelijk mee te zijn
.
De vooruitzichten qua neerslag zijn ook niet heel positief. Veel te droog.quote:
Minimaal, in vergelijking met de twee andere bazen nietquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het ook zo'n baas die toezeggingen doet en dat vervolgens bij jou neer werpt?
Vanmiddag Animal Crossing in hangmat.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanmiddag Animal Crossing in hangmat.
ik heb er gelukkig weinig last van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Minimaal, in vergelijking met de twee andere bazen niet. Ik moet eigenlijk heel blij met hem zijn, want de collega's die een van de andere bazen als manager/projectleider hebben zijn er een stuk erger aan toe. Aan klanten beloven dat één ontwikkelaar in een middagje drie nieuwe functionaliteiten bouwt en al het klantencontact door de ontwikkelaars zelf laten doen, inclusief problemen afhandelen
...
ik moet nog een maand wachten op mn vakantiegeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, wat minder geld dan gehoopt. Het zij zo. Maar dat er verder maar goed veel onderwegzijnde dingen binnen mogen komen, want ik heb er zin in
Yayquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er gelukkig weinig last van tegenwoordig.
al heb ik er nu een die denkt dat ik gedachten kan lezen
Nog last van je langer hardlopen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanmiddag Animal Crossing in hangmat.
wordt het ook warmquote:
Beetje stijvig.quote:
yep, voorjaar gaat tot op heden gelijk op met de vorige 2 zomers, warm en droog vanaf aprilquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, voorjaar gaat tot op heden gelijk op met de vorige 2 zomers, warm en droog vanaf april
vantage m?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje stijvig.En een beetje rot geslapen, blijkbaar was het te laat te intensief ofzo.
![]()
Oh, en ik heb de Polar in m'n mandje nu.
gortdroog jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, voorjaar gaat tot op heden gelijk op met de vorige 2 zomers, warm en droog vanaf april
de natuur heeft water nodigquote:
Ja, heb ik ook vaak last van. Ik probeer nu lekker overdag te lopen, want thuiswerken. Scheelt hoop tijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje stijvig.En een beetje rot geslapen, blijkbaar was het te laat te intensief ofzo.
![]()
Oh, en ik heb de Polar in m'n mandje nu.
Vroeger hadden wij een pomp thuis in de tuin. Wij zogen al dat grondwater op. Zelf geslagen. Heerlijk was dat om dan de sproeier aan te zetten en er lekker doorheen te rennen de hele middag.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag op FB dat de Action van die eenhoorns en dino's verkoopt waar je dan de tuinslang in moet steken en ze dan als een soort sproeier werken, leuk voor de kinderen.
En ik maar water voor de planten proberen te recyclen.
Ouders
iedereen moet een beetje verstandig met water om gaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag op FB dat de Action van die eenhoorns en dino's verkoopt waar je dan de tuinslang in moet steken en ze dan als een soort sproeier werken, leuk voor de kinderen.
En ik maar water voor de planten proberen te recyclen.
Ouders
Die reacties eronder, allemaal kinderen die de hele dag door dat water rennen. Dat kan toch niet meerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen moet een beetje verstandig met water om gaan.
behalve natuurlijk als je je zwembad moet vullen of je gazonnetje dreigt een beetje bruin te worden.
#metooquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet nog een maand wachten op mn vakantiegeld.
gelukkig moet ik ook nog een half jaar wachten op de vakantie.
gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaa be door de eerste ronde van de gamma
Kijk maar uit, straks moet je gaan werkenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
Vantage M.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook vaak last van. Ik probeer nu lekker overdag te lopen, want thuiswerken. Scheelt hoop tijd.
Vantage M of Ignite?
Ronde? Gamma? Wat?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
Een van de weinige goeie manieren, imo.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vroeger hadden wij een pomp thuis in de tuin. Wij zogen al dat grondwater op. Zelf geslagen. Heerlijk was dat om dan de sproeier aan te zetten en er lekker doorheen te rennen de hele middag.
Ah.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nog wel zooooo mijn best gedaan op mijn motivatie om te solliciteren bij de gamma
Klusadviesbal.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
Ik was 18 en zo groen als grasquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah.
Ga je mensen afraden schuurmachines te kopen?
* FranticDJ heeft er ooit 6 maanden gewerkt
ja dat wordt mijn persoonlijke missiequote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah.
Ga je mensen afraden schuurmachines te kopen?
* FranticDJ heeft er ooit 6 maanden gewerkt
heeft een vriend van mij ook. eigen bron, gewoon prima drinkwater.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een van de weinige goeie manieren, imo.
en benieuwd of ze dat domme cursus boek nog hebben..quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat wordt mijn persoonlijke missie
Moet wel bekennen dat ik Het helemaal eens ben met Maurice de Hond.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt alleen maar erger door deze kut crisis
Maurice godquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet wel bekennen dat ik Het helemaal eens ben met Maurice de Hond.
in b4 picsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:59 schreef kwiwi het volgende:
Weer hard aan het werk vandaag, lig in m'n bikini op het balkon
ik heb hier extra op gewachtquote:
Pics!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:59 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent ook over 2 jaar nog in b4 pics want die komen er toch niet
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:01 schreef kwiwi het volgende:
Heb zin in rijstenvlaai met slagroom en chocolade
Dan heb je een lange adem nodig hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
Wordt dit de nieuwe ksc missie? Wie t eerst pics van kwiwi heeft?
is te regelen in ruil voor picsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:01 schreef kwiwi het volgende:
ongeziene dingen zien zijn altijd een missiequote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
Niet echt gevolgdquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet wel bekennen dat ik Het helemaal eens ben met Maurice de Hond.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou de broek nog even aanhouden.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind de bodem er altijd wel lekker bij moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb ik in mn verlof nog gemaakt
Eentje ‘zonder bodem’
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik zou de broek nog even aanhouden.
Ik nietquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind de bodem er altijd wel lekker bij moet ik zeggen.
Heb hem as we speak op de enkels....quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik zou de broek nog even aanhouden.
Nee neeneeeeeequote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb hem as we speak op de enkels....
@:haags_kwartiertje ik ben klaaaahaaaaar
Die kunnen zo heerlijk zijn hequote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:01 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb hem as we speak op de enkels....
@:haags_kwartiertje ik ben klaaaahaaaaar
Aardbeienvlaaiquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kunnen zo heerlijk zijn he
Maar morgen heb ik lekker aardbeienvlaai
En ondertussen ben je gewoon zo’n tante sidonia en wij maar fantaseren.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:59 schreef kwiwi het volgende:
Vraagt om picsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En ondertussen ben je gewoon zo’n tante sidonia en wij maar fantaseren.
Ik dit keer dus ookquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aardbeienvlaai![]()
![]()
Heb ik altijd voor mijn verjaardag![]()
aardbeienvlaai is een van de vlaaien die ik het makkelijkst kan laten staan...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aardbeienvlaai![]()
![]()
Heb ik altijd voor mijn verjaardag![]()
Gefeliciteerd alvast dan! 🥳quote:
Ja morgen pas hoor, nu ben ik nog jong.quote:
Ieder zijn/haar meugquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aardbeienvlaai is een van de vlaaien die ik het makkelijkst kan laten staan...
je kan je warmen aan de gedachte dat je vergeleken bij mij altijd jong bentquote:
ik heb echt niks met aardbeienquote:
lijkt me ook niks op een vlaai..quote:
is het daar niet nog erg vroeg voor?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het al kersentijd? Dan rijd ik nog een keertje terug naar mijn vorige woonplaats. Daar zit een teler met heerlijke kersen
Ben benieuwd of hier binnenkort nog dat oude vrouwtje met aardbeien langs de deur gaat komen, die waren altijd lekker en goedkoopquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het al kersentijd? Dan rijd ik nog een keertje terug naar mijn vorige woonplaats. Daar zit een teler met heerlijke kersen
bijnaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hier binnenkort nog dat oude vrouwtje met aardbeien langs de deur gaat komen, die waren altijd lekker en goedkoop
Snap ik. Ben bang dat ik het morgen vergeetquote:
ben jij een oud vrouwtje?quote:
en ik maar denken dat jij jonger dan ik wasquote:
Die kwam bij ons nooit aan de deurquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hier binnenkort nog dat oude vrouwtje met aardbeien langs de deur gaat komen, die waren altijd lekker en goedkoop
Nee die woont hier ook om de hoek, vind het al knap dat ze tot hier kan lopen met een bak vol aardbeien, ziet er altijd zo gammel uitquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kwam bij ons nooit aan de deur
Kom maar hier helpen dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag niet heel veel te doen. Mooi
Kom je ze persoonlijk afleverenquote:
Dat is dus een neequote:
hoe weet je dat het de kut politie is?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
weer zon kut politie heli boven mijn hoofd
Het plaatselijke poezenaardbeienvrouwtjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die woont hier ook om de hoek, vind het al knap dat ze tot hier kan lopen met een bak vol aardbeien, ziet er altijd zo gammel uit
zie je aan de heli tochquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe weet je dat het de kut politie is?
Ze zijn je op het spoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
staat er een kut op?quote:
Krijg je als je in zo'n tuigstad woont.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
als ze die politie helikopters nou ook een zouden uitvoering met een paar van die 30mm chain guns zouden ze een stuk effectiever zijn tegen drugsrunners en turkse bruiloften.quote:
Die kunnen toch heul niet zo goed schieten. Dan waren ze wel wat anders geworden dan politie.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze die politie helikopters nou ook een zouden uitvoering met een paar van die 30mm chain guns zouden ze een stuk effectiever zijn tegen drugsrunners en turkse bruiloften.
@IJsdraakjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)iezing-beste-coureur
goed punt, maar geleide raketten zijn misschien erg drastischquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kunnen toch heul niet zo goed schieten. Dan waren ze wel wat anders geworden dan politie.
Dat mag niet, de helicopter is alleen ter zelfverdediging.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze die politie helikopters nou ook een zouden uitvoering met een paar van die 30mm chain guns zouden ze een stuk effectiever zijn tegen drugsrunners en turkse bruiloften.
Gewoon wat extra metalen toevoegen voor de ontbranding zodat het net op kleurrijk vuurwerk lijktquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed punt, maar geleide raketten zijn misschien erg drastisch
Napalm?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon wat extra metalen toevoegen voor de ontbranding zodat het net op kleurrijk vuurwerk lijkt
paar flares afschieten als afleiding ziet er altijd mooi uitquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon wat extra metalen toevoegen voor de ontbranding zodat het net op kleurrijk vuurwerk lijkt
Jaaaa.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
gewoon zo'n treintje of lopende band door de hele zaak.quote:
Heeft z'n voordelen, als het ding wel omkiept, is het in ieder geval geen hete koffie in je nek.quote:
En zo wel trap je zo'n robot gewoon helemaal aan gort.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft z'n voordelen, als het ding wel omkiept, is het in ieder geval geen hete koffie in je nek.
Had toch wat meer explosies en rondvliegende lijken verwacht met Judgement Day.quote:
Echt he.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had toch wat meer explosies en rondvliegende lijken verwacht met Judgement Day.
Wat lieve programmeertaal in haar mic fluisteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Beetje sjansen met een robotserveerster
Vliegt zo je nek in?quote:
die kut hollanders met hun koekje bij de koffiequote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of nee, wat is eigenlijk het lekkerste koekje bij de koffie?
Linzer.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of nee, wat is eigenlijk het lekkerste koekje bij de koffie?
Tot het opeens zo'n Boston Dynamics ding is die je gelijk aan stukken scheurtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zo wel trap je zo'n robot gewoon helemaal aan gort.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kut hollanders met hun koekje bij de koffie
Dat heb ik nog nooit opquote:
Wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kut hollanders met hun koekje bij de koffie
Dat krijg ik niet weg.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
En jij bent ook gewoon een kut-Hollander met je speklapje.![]()
Die hondquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot het opeens zo'n Boston Dynamics ding is die je gelijk aan stukken scheurt
als de koekjes op zijn krijg je het te horen hoor.' waar is mijn koekje danquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
en terecht.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als de koekjes op zijn krijg je het te horen hoor.' waar is mijn koekje dan'
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als de koekjes op zijn krijg je het te horen hoor.' waar is mijn koekje dan'
Eigenlijk ben ik dan geen echte Hollanderquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Maakt niet uit hoe smerig het koekje is als er maar een koekje bij de koffie zit
Oh, zo Hollands ben ik niet hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Maakt niet uit hoe smerig het koekje is als er maar een koekje bij de koffie zit
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Speklapje in de koffie, iedereen tevreden.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speklapje in de koffie, iedereen tevreden.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speklapje in de koffie, iedereen tevreden.
Nu moet ik denken aan een filmpje waarbij ze zo'n hond een paardenmasker gegeven hadden.quote:
Dat doe jij niet echt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik gooi die koekjes altijd op de grond, haat aan koekjes bij de koffie.
ja, en ik ga er van uit dat daar een schoteltje onder zit met een lepeltje, suiker, melk en een koekje.quote:
Dit is wel waar, die verwachting heeft de horeca zelf over zich afgeroepen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en ik ga er van uit dat daar een schoteltje onder zit met een lepeltje, suiker, melk en een koekje.
die lepel, suiker melk heb ik ook niet om gevraagd, maar toch zit het er bij..
behalve natuurlijk bij starbucks achterige tenten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is wel waar, die verwachting heeft de horeca zelf over zich afgeroepen.
Als ze ooit weer aan het werk is ga je dan mee een koffiekoekjesdrama veroorzaken in Den Haag?quote:
TeamBitterbalquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze ooit weer aan het werk is ga je dan mee een koffiekoekjesdrama veroorzaken in Den Haag?
De hele dag koekjes eisenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze ooit weer aan het werk is ga je dan mee een koffiekoekjesdrama veroorzaken in Den Haag?
Och, maar da's geen koffie.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve natuurlijk bij starbucks achterige tenten.
daar is je kopje al zo groot, daar moet je dan een bord en een soeplepel onder leggen
Ik raak altijd ontstemd als er zo’n half gesmolten chocolaatje op je schoteltje ligt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je gek dicht houden bedoelen ze ook dat je niet moet praten. Niet dat je 3 uur lang geen koek mag aanraken/opetenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik raak altijd ontstemd als er zo’n half gesmolten chocolaatje op je schoteltje ligt.
Ehm?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met je gek dicht houden bedoelen ze ook dat je niet moet praten. Niet dat je 3 uur lang geen koek mag aanraken/opeten
en dan er op stampen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik gooi die koekjes altijd op de grond, haat aan koekjes bij de koffie.
ja stom. Horeca heeft zich te nederig opgesteld :pquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is wel waar, die verwachting heeft de horeca zelf over zich afgeroepen.
Denk even terug aan gisterquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Maar waarom moet ik die dichthouden dan?
"Koffie. 2,95 En we zien wel of je er een koekje bij krijgt godverdomme."quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stom. Horeca heeft zich te nederig opgesteld :p
zonder dat koekje had die ook zoveel gekost:Pquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Koffie. 2,95 En we zien wel of je er een koekje bij krijgt godverdomme."
Hmmm
Dit ja, Nederlandse horecaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm
Ja dat bedoelt hij toch ookquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zonder dat koekje had die ook zoveel gekost:P
Is het wel suf om te klagen dat er geen extraatjes bijzitten hoor, maar gewoonte. Hoorde je nog vaak bejaarden mekkeren over "vroeger kregen we de twee kop koffie gratis" eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stom. Horeca heeft zich te nederig opgesteld :p
Weet ik. Maar het klinkt wat minder gastvrijquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zonder dat koekje had die ook zoveel gekost:P
Ik heb een zalmpje uit de oven...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
nee heb ik nooit gehoord. Aziaten denken wel altijd dat er een refill isquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het wel suf om te klagen dat er geen extraatjes bijzitten hoor, maar gewoonte. Hoorde je nog vaak bejaarden mekkeren over "vroeger kregen we de twee kop koffie gratis" eigenlijk?
Ik heb eigenlijk wel zin in een warm broodje met brie, maar dat heb ik allemaal niet in huis, dus helaas.quote:
Personeel moet ook eten en de bediening moet het vaak doen met alleen droge koekjesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm
Dat is zeker dat koekje wat normaal bij de koffie meekwam?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Personeel moet ook eten en de bediening moet het vaak doen met alleen droge koekjes
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb ik nooit gehoord. Aziaten denken wel altijd dat er een refill is
misschien komt het nog?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus.
Matig vakantiegeld
Geen reguliere post (anders stond het wel in de app)
Geregistreerde post belde net aan: Of ik een pakketje voor de buren wilde aannemen.
Ik had op zo veel gehoopt en gerekend vandaag.
Awwquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus.
Matig vakantiegeld
Geregistreerde post belde net aan: Of ik een pakketje voor de buren wilde aannemen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb een zalmpje uit de oven...
En warme pistoletjes.LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie wel, afbakbroodje![]()
En ik heb nog brie![]()
Jammer van de kinderen ja, rust is zo fijn soms 😅Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik lees dit nu pas 😅😅😅😅quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin in een warm broodje met brie, maar dat heb ik allemaal niet in huis, dus helaas.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Personeel moet ook eten en de bediening moet het vaak doen met alleen droge koekjes
Aaaawquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soms deed ik dat wel hoor. gaf ook vaak extra koekjes :p
Is het lager dan berekend?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus.
Matig vakantiegeld
Ik heb geen brie... Wel komkommer.... Dat hoort ook op broodje brie.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker
Goeie wel, afbakbroodje![]()
En ik heb nog brie![]()
Jammer van de kinderen ja, rust is zo fijn soms 😅
Die was verrot hierquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen brie... Wel komkommer.... Dat hoort ook op broodje brie.
Kans is wel heel klein dat je netdie 10 minuten mistquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan geen boodschappen doen want tussen 08.00 en 16.00 uur kan DHL komen
Fijn, zulke tijdvakken.
Ik heb komkommer. Geen warme broodjes en ook geen brie.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen brie... Wel komkommer.... Dat hoort ook op broodje brie.
Het is DHL, die kans is 100%.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kans is wel heel klein dat je netdie 10 minuten mist
Dat is vaak correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is zeker dat koekje wat normaal bij de koffie meekwam?
Even op google maps kijken, wat centraal ligt...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb komkommer. Geen warme broodjes en ook geen brie.
Ik was helemaal niet van plan om weg te gaan vandaag.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Even op google maps kijken, wat centraal ligt...
Maar je leeeeeeeeft van de liefdeeeeeeequote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb komkommer. Geen warme broodjes en ook geen brie.
Boston Dynamicsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles van Boston dynamics is nep jongens. Is een AI studio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |