Dat klopt bij mij absoluut nietquote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:47 schreef UitStraling het volgende:
Vaag.
https://www.scientias.nl/(...)or-consument-u-bent/
Je moet weer naar kantoor?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:48 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag kaneelbroodjes bakken om mee naar het werk te nemen morgenM'n collega's vinden m'n baksels altijd wel lekker
Stukjes gekeken, gave docu inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling dit ga ik vanavond even kijken
Presentator is een beetje een blij ei.
Ach je kan toch niet wegquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, vakantiegeld viel eigenlijk een beetje tegen
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ja is ook weer zo. Ik had me er gewoon veel meer van voorgesteldquote:
Toch gewoon min of meer de helft van een bruto maandsalaris?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja klopt dat is sinds 2019 zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja is ook weer zo. Ik had me er gewoon veel meer van voorgesteldKennelijk valt het dan net in een hogere belastingschijf waardoor er exta veel vanaf gaat of zo
terwijl ik reken op 12 maanden keer 8 % is 96 % van een netto maandsalarisquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch gewoon min of meer de helft van een bruto maandsalaris?
Neeeee, de belastingdienst wil ook een graantje meepikken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
terwijl ik reken op 12 maanden keer 8 % is 96 % van een netto maandsalaris
Moederneukersquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neeeee, de belastingdienst wil ook een graantje meepikken.
Lijers wel.
Dat wordt alleen maar erger door deze kut crisisquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neeeee, de belastingdienst wil ook een graantje meepikken.
Lijers wel.
Ja, uiteindelijk houdt onze contributie de club Nederland draaiende. Dus vroeger of later krijg je de rekening.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt alleen maar erger door deze kut crisis
Precies.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk houdt onze contributie de club Nederland draaiende. Dus vroeger of later krijg je de rekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |