bijnaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hier binnenkort nog dat oude vrouwtje met aardbeien langs de deur gaat komen, die waren altijd lekker en goedkoop
Snap ik. Ben bang dat ik het morgen vergeetquote:
Die kwam bij ons nooit aan de deurquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hier binnenkort nog dat oude vrouwtje met aardbeien langs de deur gaat komen, die waren altijd lekker en goedkoop
Nee die woont hier ook om de hoek, vind het al knap dat ze tot hier kan lopen met een bak vol aardbeien, ziet er altijd zo gammel uitquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kwam bij ons nooit aan de deur
Kom maar hier helpen dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag niet heel veel te doen. Mooi
Kom je ze persoonlijk afleverenquote:
Dat is dus een neequote:
hoe weet je dat het de kut politie is?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
weer zon kut politie heli boven mijn hoofd
Het plaatselijke poezenaardbeienvrouwtjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die woont hier ook om de hoek, vind het al knap dat ze tot hier kan lopen met een bak vol aardbeien, ziet er altijd zo gammel uit
zie je aan de heli tochquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe weet je dat het de kut politie is?
Ze zijn je op het spoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
weer zon kut politie heli boven mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |