quote:Op dinsdag 26 mei 2020 06:08 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Nog maar 3 weken en 2 dagen werken tot aan 1 augustus![]()
Goed vooruitzicht
Oeh kijk aan. Gelukkig wordt het mooi weer. Is de Biesbosch nog ver weg, vergeet altijd waar dat precies ligtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 07:59 schreef Myraela het volgende:
Morning.Ik kon me vanochtend wel uit bed slepen, dus ik heb al een rondje gelopen. Dat voelt toch als een fijn begin van de dag. Nouja, zodra je eenmaal de deur uit bent. Nu een dagje werken, maar het is niet superdruk. Morgen lekker vrij.
![]()
Zoveel zin in morgen. We hebben een kano gehuurd in het Biesbosch.
Misschien willen mijn ouders wel oppassenquote:
Bij Dordrechtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oeh kijk aan. Gelukkig wordt het mooi weer. Is de Biesbosch nog ver weg, vergeet altijd waar dat precies ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij is het naast de deur, Dordt. Toch ben ik er nog niet geweest.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:03 schreef derLudolf het volgende:
Oeh kijk aan. Gelukkig wordt het mooi weer. Is de Biesbosch nog ver weg, vergeet altijd waar dat precies ligt
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bij Dordrecht
Leuk Myraela! Doen wij ook bijna elk jaar wel! Vorig jaar een kano gehuurd, twee jaar daarvoor een SUP, dan kun je ook door de wat minder diepe delen heen. Alleen over het iets grotere water is dat harder werken. Allebei leuk
Leuk! In die broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ook graag een een keer proberen te suppen. Maar nu zag deze er comfortabel uit en dan kunnen we makkelijk eten meenemen.
Plz ask. Ze krijgen geld toe.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien willen mijn ouders wel oppassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:07 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa wat hebben je katten gedaan dat je zo graag van ze af wilt?
Ik ga mogelijk een rare middag hebben vandaag.2 en half uur rellen in en om de slaapkamer. Mauwen, ruzie maken, the works.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en@ je spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Kano is ook zeker leuk hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor mij is het naast de deur, Dordt. Toch ben ik er nog niet geweest.
[..]
Leuk! In die broek.Ik wil ook graag een een keer proberen te suppen. Maar nu zag deze er comfortabel uit en dan kunnen we makkelijk eten meenemen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:07 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa wat hebben je katten gedaan dat je zo graag van ze af wilt?
Ik ga mogelijk een rare middag hebben vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is inderdaad wel een rare middag ja.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
2 en half uur rellen in en om de slaapkamer. Mauwen, ruzie maken, the works.
en@ je spoiler.
2 en een half uur, pffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noemde Blues het...ohja, doorpakken 2.0!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg een foto van een airco in onze kofferbak
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
2 en een half uur, pffff
Oh ja, dat herken ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ja, dat is wel hoe het bij me werkt als ik eenmaal een beslissing gemaakt heb.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hoe noemde Blues het...ohja, doorpakken 2.0!
[..]
2 en een half uur, pffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Och Tele, wat ellendig dit. Had zo gehoopt dat het allemaal wat beter ging maar zo tussen de regels dacht ik al te lezen dat dat niet zo was.
Hopelijk is een korte opname een soort zetje naar betere/fijnere begeleiding.
Ook even wat goed nieuws, mijn schoonzus is op weg naar haar (dementerende) moeder, voor het eerst in al die maanden mag ze haar zien in de binnentuin van het tehuis. Ze heeft haar ook een keer gezien in de buitentuin, maar door bouwwerkzaamheden kon ze daar de laatste weken niet meer komen.
Fijnquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Och Tele, wat ellendig dit. Had zo gehoopt dat het allemaal wat beter ging maar zo tussen de regels dacht ik al te lezen dat dat niet zo was.
Hopelijk is een korte opname een soort zetje naar betere/fijnere begeleiding.
Ook even wat goed nieuws, mijn schoonzus is op weg naar haar (dementerende) moeder, voor het eerst in al die maanden mag ze haar zien in de binnentuin van het tehuis. Ze heeft haar ook een keer gezien in de buitentuin, maar door bouwwerkzaamheden kon ze daar de laatste weken niet meer komen.
[..]
2 en een half uur, pffff
Spoilers!
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bij Dordrecht
Leuk Myraela! Doen wij ook bijna elk jaar wel! Vorig jaar een kano gehuurd, twee jaar daarvoor een SUP, dan kun je ook door de wat minder diepe delen heen. Alleen over het iets grotere water is dat harder werken. Allebei leuk
Ik zou je geen 40 gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vriendin van me in Litouwen doet dat suppen es. In een van dit veen/moeras gebieden, gave plaatjes heb je dan als je daar 's ochtends bent bij het opkomen van de zon.Kranplätze müssen verdichtet sein
Tofquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Misschien niet het juiste moment maar ben een beetje hyper.
Na 4,5 jaar gaan we eindelijk kijken welke stappen er nodig zijn om ons bier te gaan verkopen
Wat Isa zegtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga een lange wandeling maken, maar voor ik vertrek nog snel een virtuele knuffel voor Tele6
Houd moed voor de toekomst, je zet de goede stappen en om hulp vragen is echt super goed. Hopelijk voel je je binnenkort weer een stuk beter
Jaquote:
Gaaf.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Na 4,5 jaar gaan we eindelijk kijken welke stappen er nodig zijn om ons bier te gaan verkopen
Juist welquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jawel nog wat haken en ogen hoor.
En misschien niet de beste tijd om een nieuw bedrijfje te beginnen.
Ik denk dat het moeilijkste vooral wordt om te voldoen aan alle voedsel en hygiëne wetten en eisen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Juist welWat kan er mis gaan? In het allerergste geval kost het je wat centen maar dat gaf je toch wel uit aan flesjes en ingredienten. En de KvK inschrijving is nou ook niet echt de kostenpost
Ik wil eventueel wel proberen wat productfotografie te doen
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gaaf.
En als je het "er gewoon bij doet" is het toch altijd wel de goede tijd om iets te beginnen?
Om je baan op te zeggen en je volledig op bier te gaan richten is iets anders, maar dat is niet het plan lijkt me?
Ja KvK kost inderdaad nietsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Juist welWat kan er mis gaan? In het allerergste geval kost het je wat centen maar dat gaf je toch wel uit aan flesjes en ingredienten. En de KvK inschrijving is nou ook niet echt de kostenpost
Tof! En als ik in mijn omgeving kijk, is er geen daling in de aantal biertjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Denk dat hygiëne voorschriften enzo een dingetje zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Huurbrouwen zou dat gelukkig in een keer oplossen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat het moeilijkste vooral wordt om te voldoen aan alle voedsel en hygiëne wetten en eisen.
Uiteraardquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat het moeilijkste vooral wordt om te voldoen aan alle voedsel en hygiëne wetten en eisen.
Leuk! Hoe heet de brouwerij?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof! En als ik in mijn omgeving kijk, is er geen daling in de aantal biertjes.Collega van m'n vriend verkoopt ook bier en die gaat echt als een malle.
Dan laat je het hele proces doen? Of huur je dan een brouwerij?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Huurbrouwen zou dat gelukkig in een keer oplossen.
Niet de leukste manier misschien maar wel een goede manier om te beginnen.
Daar een beetje tussen in (ligt er ook aan waar je het laat doen, dat zijn we nu aan het uitzoeken).quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan laat je het hele proces doen? Of huur je dan een brouwerij?
Ik had zelf het begrip "loonbottelen" al bedacht
En ditquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga een lange wandeling maken, maar voor ik vertrek nog snel een virtuele knuffel voor Tele6
Houd moed voor de toekomst, je zet de goede stappen en om hulp vragen is echt super goed. Hopelijk voel je je binnenkort weer een stuk beter
Tof!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Fris en fruitig hèquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zou je geen 40 geven![]()
Vriendin van me in Litouwen doet dat suppen es. In een van dit veen/moeras gebieden, gave plaatjes heb je dan als je daar 's ochtends bent bij het opkomen van de zon.
Brouwerij Groos, is maar klein hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Leuk! Hoe heet de brouwerij?
En als ik zie hoeveel geld wij de laatste 2 maanden aan bier hebben uitgegeven
Sowieso een webshopquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk plan Sarabi. Wat hebben jullie in gedachten? Eigen online verkoop of ook echt bij een slijter in het assortiment komen of op alle mogelijke markten in de regio gaan staan?
Hier is een lokale brouwer en je komt ze echt overal tegen. De snackbar verkoopt hun bieren, ze staan op de braderie en de kerstmarkt, je kunt hun bier kopen in de boerderijwinkel en bij hen thuis.
Als je een webshop hebt... kun je altijd die markt/braderie gewoon eens doen en zien of het bevaltquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sowieso een webshop![]()
Over de rest hebben we nog niet echt durven denken.
Maar dingen zoals braderie en markten lijkt me sowieso erg gaaf
Plaatselijk kroeg heeft ook echt een heel groot assortiment dus als die interesse zouden hebben, zou dat helemaal geweldig zijn.
Omdat we op onze eerste date het er al over hadden nooit een eigen bedrijf te willenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:34 schreef Barreltje het volgende:
Tele![]()
En sarabi![]()
Waarom zijn jullie daar eigenlijk nooit eerder aan begonnen?
Preciesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Als je een webshop hebt... kun je altijd die markt/braderie gewoon eens doen en zien of het bevalt
Ik denk dat, zolang je geen leningen gaat afsluiten en alles met eigen middelen financieert en daar de grens legt, het toch wel behapbaar kan blijvenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat we op onze eerste date het er al over hadden nooit een eigen bedrijf te willen(in beide families slechte ervaringen mee). Maar goed nu we steeds meer over het huurbrouwen hoorden, kwamen we er achter dat het risico eigenlijk maar heel klein is. Toen we NL kampioen zijn geworden is het serieus gaan kriebelen.
En we hebben ook niet superveel spaargeld. We zitten nu ook te denken aan een kleine crowdfundactie.
Leningen sowieso never nooit niet, voor niets behalve de hypotheek voor een huis.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat, zolang je geen leningen gaat afsluiten en alles met eigen middelen financieert en daar de grens legt, het toch wel behapbaar kan blijvenBen wel benieuwd hoe dat met die hygiene en voedselveiligheid zit eigenlijk.
Zo sta ik er ook nu inquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:15 schreef Candaasje het volgende:
Klinkt als echt wel iets om te proberen dan, Sarabi![]()
En als het toch niets is..... nouja goed, dan heeft het energie/tijd/geld gekost, maar dan heb je het toch geprobeerd.
Ja kom maar door met die crowdfund actie..quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook nu in
Je moet sowieso geen winst verwachten maar dat doe ik ook niet, wil vooral het bier delen met meer dan alleen vrienden en familie in mijn achtertuin.
Dus goed gaan inlezen de komende tijd
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja kom maar door met die crowdfund actie..
Maak je dan ook een FOK! Biertje?
Nou, volgens mij mag je gewoon een crowdfunding opstarten, maar liggen de rechten van het FOK logo bij Dannyquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]dat zou wel gaaf zijn
Tzt eens aan Lucky vragen wat kan/mag
Dan noem je het gewoon BOK bier.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, volgens mij mag je gewoon een crowdfunding opstarten, maar liggen de rechten van het FOK logo bij Danny
Hahaha bedoelde meer of ik ooit een linkje zou mogen delen hier/topic beginnen zoals de bakkersquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, volgens mij mag je gewoon een crowdfunding opstarten, maar liggen de rechten van het FOK logo bij Danny
Ik denk dat zoiets wel kan hoor. Maar ik denk dat je dan wat verder moet zijn in je procesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha bedoelde meer of ik ooit een linkje zou mogen delen hier/topic beginnen zoals de bakkers
Maar nu gaan jullie wel erg snel
Een heel stuk verderquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets wel kan hoor. Maar ik denk dat je dan wat verder moet zijn in je proces
Een FOK! biertje is zeker wel een tof idee.
Post die foto's dan, tante pisquote:Op dinsdag 26 mei 2020 03:59 schreef AnneX het volgende:
Hélas van de tt.
Graag had ik verteld, dat wij bij een franse markies hebben gelogeerd, twee jaar geleden.
De foto’s kwam ik tegen bij het zoeken naar de lakens.
# tant pis.
Nee joh, heb je al lang gezien😎quote:
Ja, denk het wel. Tot je volgend jaar 41 wordt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik blijf zeker nog de rest van het jaar slachtoffer van @:Kreator 's discalculie?
Eenen-fucking-veertig.... je zou maar zo oud zijn. Huuuuuuuh!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Tot je volgend jaar 41 wordt.
Broekies zijn dat.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eenen-fucking-veertig.... je zou maar zo oud zijn. Huuuuuuuh!
Zeg fiets...weet jij dat?quote:
Formeel geldt er een zelfsturend reisverbod, ik kan me goed voorstellen dat dit de implicatie daarvan is. (Zelfsturend = werkgever kan je niets verbieden, maar kan wel dringend verzoeken in het kader van goed werknemerschap)quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zeg fiets...weet jij dat?
Gehoord van mensen, die werken in umcg en gaan bijv. naar Overijssel, dan wordt men geacht in quarentaine te gaan...
“Zelfsturend reisverbod” ...een aantal manvrienden, die toevallig werken in verschillende umc’s willen een weekend survival plannen, in Nedl. 🙃quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Formeel geldt er een zelfsturend reisverbod, ik kan me goed voorstellen dat dit de implicatie daarvan is. (Zelfsturend = werkgever kan je niets verbieden, maar kan wel dringend verzoeken in het kader van goed werknemerschap)
Leuk plan toch, voor 2022 ?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
“Zelfsturend reisverbod” ...een aantal manvrienden, die toevallig werken in verschillende umc’s willen een weekend survival plannen, in Nedl. 🙃
Ja jeetje...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eenen-fucking-veertig.... je zou maar zo oud zijn. Huuuuuuuh!
quote:
Denk dat als je op een braderie wil verkopen je vooral moet inspelen op het concept dat je uniek zelfgemaakt bier hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Preciesal het andere is er dan gewoon leuk voor er bij.
Als ik mijn man hoor praten over het bierbrouwen zou het volgens mij echt goed kunnen verkopen op zo'n marktlekker enthousiast.
Maar ik ben OOOOOOOOK 41quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]sorry
Ik treiterde Krea even terug. (hoewel ik vermoed dat 'ie zich er weinig van aantrekt) Hij is de veroorzaker van al dit leed
Leuk! Wij hebben een arrangement hier:quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Blues waar gaan jullie naar Schier?
Overweeg ook donderdag even 2 nachten te gaan
Met een kleine demoquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Denk dat als je op een braderie wil verkopen je vooral moet inspelen op het concept dat je uniek zelfgemaakt bier hebt
Authentieke arbeid doet het altijd goed op zo’n braderie
Als je nou een esotherische label maakt kunt je misschien een dealtje sluiten met dat ecodorp om de hoekquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sowieso een webshop![]()
Over de rest hebben we nog niet echt durven denken.
Maar dingen zoals braderie en markten lijkt me sowieso erg gaaf
Plaatselijk kroeg heeft ook echt een heel groot assortiment dus als die interesse zouden hebben, zou dat helemaal geweldig zijn.
En bedankt nu heb ik weer biodanza in mijn hoofdquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Als je nou een esotherische label maakt kunt je misschien een dealtje sluiten met dat ecodorp om de hoek
Ze hebben plannen voor een restaurantje/winkeltje....... dus zolang je het duurzaam brouwt...... zie ik wel de voordelen (lekker in de zomer bij de zwemvijver met een door Sarabi en co. gebrouwen biertje...... dat spreekt vast wel mensen aan...)quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Als je nou een esotherische label maakt kunt je misschien een dealtje sluiten met dat ecodorp om de hoek
Oud aan het worden?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:24 schreef Barreltje het volgende:
Jongens ik wil even klagen hoor..
Vorige week voordat ik ging werken schoot het in mn rug.. dat liep ik er langzaamaan uit.. gister bijna ne4gens last van.. sta ik vanmorgen op *pats* schiet het in mn bil.ik word er wel echt chagerijnig van zeg...
Donderdag naar de fysio..
Wat ik vaak echt enorm storend vond was als er ruim de tijd werd genomen voor de simpele materie, zodat er op het laatst geen tijd meer was voor diepgang of de moeilijke materiequote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
Die cursus is echt lastig te volgen en retetraagIk ga morgen daar morgen in de feedback wel wat van zeggen. We hebben 1,5 dag achter de rug en we zijn nu bij hoofdstuk 4 van de 9. Ik begin te begrijpen waarom deze man continue in tijdnood komt
En dan zijn Engels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |