abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193314160
pi_193315027
Hélas van de tt.

Graag had ik verteld, dat wij bij een franse markies hebben gelogeerd, twee jaar geleden.
De foto’s kwam ik tegen bij het zoeken naar de lakens.
# tant pis.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 06:08:45 #3
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193315347
Morguh!

Nog maar 3 weken en 2 dagen werken tot aan 1 augustus *O*
Goed vooruitzicht
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193315385
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 06:08 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!

Nog maar 3 weken en 2 dagen werken tot aan 1 augustus *O*
Goed vooruitzicht
:D En dan verkassen?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193315449
Goedemorgen :)
Ik heb 9 uur aan een stuk geslapen O+
pi_193315648
Mogguh :)

Ik heb een uur of 7 geslapen, en kennelijk doe ik het daar beter op dan op 8 uur.
Voor zover mijn wetenswaardigheden van de dag.

Tijd voor ontbijt, en daarna aan de slag.
pi_193315665
Iemand 2 katten adopteren?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193315672
Morning. O+ Ik kon me vanochtend wel uit bed slepen, dus ik heb al een rondje gelopen. Dat voelt toch als een fijn begin van de dag. Nouja, zodra je eenmaal de deur uit bent. Nu een dagje werken, maar het is niet superdruk. Morgen lekker vrij. *O*

Zoveel zin in morgen. We hebben een kano gehuurd in het Biesbosch. :D
  Moderator dinsdag 26 mei 2020 @ 08:03:43 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193315689
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 07:59 schreef Myraela het volgende:
Morning. O+ Ik kon me vanochtend wel uit bed slepen, dus ik heb al een rondje gelopen. Dat voelt toch als een fijn begin van de dag. Nouja, zodra je eenmaal de deur uit bent. Nu een dagje werken, maar het is niet superdruk. Morgen lekker vrij. *O*

Zoveel zin in morgen. We hebben een kano gehuurd in het Biesbosch. :D
Oeh kijk aan. Gelukkig wordt het mooi weer. Is de Biesbosch nog ver weg, vergeet altijd waar dat precies ligt :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193315709
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 07:58 schreef Lonaa het volgende:
Iemand 2 katten adopteren?
Misschien willen mijn ouders wel oppassen 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193315710
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 08:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oeh kijk aan. Gelukkig wordt het mooi weer. Is de Biesbosch nog ver weg, vergeet altijd waar dat precies ligt :+
Bij Dordrecht

Leuk Myraela! Doen wij ook bijna elk jaar wel! Vorig jaar een kano gehuurd, twee jaar daarvoor een SUP, dan kun je ook door de wat minder diepe delen heen. Alleen over het iets grotere water is dat harder werken. Allebei leuk :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193315800
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 08:03 schreef derLudolf het volgende:
Voor mij is het naast de deur, Dordt. Toch ben ik er nog niet geweest. :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 08:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bij Dordrecht

Leuk Myraela! Doen wij ook bijna elk jaar wel! Vorig jaar een kano gehuurd, twee jaar daarvoor een SUP, dan kun je ook door de wat minder diepe delen heen. Alleen over het iets grotere water is dat harder werken. Allebei leuk :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! In die broek. :D Ik wil ook graag een een keer proberen te suppen. Maar nu zag deze er comfortabel uit en dan kunnen we makkelijk eten meenemen.
pi_193315971
Mogge!

En van de katten hier, Elin, begint al vaak om 5.30-6.00 om eten te zeiken en stopt niet voordat ze dat heeft gekregen. En het lukt me vaak niet om dan weer te gaan slapen. Van de week bedacht ik me dat ik nog een kattenvoerbak met timer had. Zondagavond ingesteld en ze had het meteen maandagochtend al door *O* Geen gemekker en gemiauw op de vroege ochtend.

@Lonaa, vwb de airco, is het een idee om te wachten op de Iboodhunt, die begint morgen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193316014
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 08:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Misschien willen mijn ouders wel oppassen 8-)
Plz ask. Ze krijgen geld toe. }:|
pi_193316018
@Kaatje , F gaat geloof ik straks kijken bij de Action voor een airco. Ik vind het allemaal wel prima.
pi_193316085
Goedemorgen :W

Wat een leuk plan Myra :) Biesbosch is mooi O+

Heerlijk geslapen *O* niet met mijn man mee gaan wandelen maar even flink door het huis heen gegaan.
pi_193316170
@Lonaa wat hebben je katten gedaan dat je zo graag van ze af wilt? :D

Ik ga mogelijk een rare middag hebben vandaag.
SPOILER
pi_193316197
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:07 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa wat hebben je katten gedaan dat je zo graag van ze af wilt? :D

SPOILER
2 en half uur rellen in en om de slaapkamer. Mauwen, ruzie maken, the works.

en :{ @ je spoiler.
SPOILER
pi_193316250
Ik kreeg een foto van een airco in onze kofferbak *O*
pi_193316251
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 08:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Voor mij is het naast de deur, Dordt. Toch ben ik er nog niet geweest. :@
[..]

Leuk! In die broek. :D Ik wil ook graag een een keer proberen te suppen. Maar nu zag deze er comfortabel uit en dan kunnen we makkelijk eten meenemen.
Kano is ook zeker leuk hoor! :Y Have fun!

Biesbosch vond trouwens wel een goede om te leren SUPpen, want rustig water (zeker als je die zijroutes neemt), vaak ook ondiep, dus allemaal niet zo spannend. Ik heb het ooit eens ergens bij Vinkeveen gedaan, daar was het soms wel wat uitdagender wegens de stroming/golfjes.

En ja, harembroeken zijn echt de meest relaxte broeken die ik heb 8-)
Je kunt er alles mee, ze zijn luchtig, drogen snel ( handig met zo'n surfbord..) en ze klemmen nergens. En ik heb van die witte melkflessen, dus ik moet me altijd even over wat schaamte heenzetten voordat ik hotpants e.d. durf aan te trekken.
pi_193316265
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:07 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa wat hebben je katten gedaan dat je zo graag van ze af wilt? :D

SPOILER
:* Dat is inderdaad wel een rare middag ja.
pi_193316273
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

2 en half uur rellen in en om de slaapkamer. Mauwen, ruzie maken, the works.

en :{ @ je spoiler.
SPOILER
2 en een half uur, pffff :')

SPOILER
pi_193316275
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg een foto van een airco in onze kofferbak *O*
Hoe noemde Blues het...ohja, doorpakken 2.0! *O*
pi_193316302
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]

2 en een half uur, pffff :')

SPOILER
Oh ja, dat herken ik wel.
SPOILER
pi_193316304
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hoe noemde Blues het...ohja, doorpakken 2.0! *O*
Ja, dat is wel hoe het bij me werkt als ik eenmaal een beslissing gemaakt heb. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')