quote:
Op maandag 25 mei 2020 06:10 schreef Dotteke het volgende:Best al een tijdje terug dus.
Lees net in feedback dat het er anders aan toe gaat dan in het 'verleden' ik weet niet beter dat het een soort van sc was. Maar er werden in het 'verleden' dus random woorden gepost.
Nu snap ik de posten van sommige beter. Heb jij daar ook moeite mee dat het veranderd is?
Normaal gesproken houd ik mijn mening voor me, maar als je er zo expliciet naar vraagt

.
DTS staat voor het Dodetopic
spel, waarbij de laatste 4 letters erop duiden dat het echt gaat om een spel en dus niet om een slowchat. Dat is wat DTS voor mij dan ook is: een spel.
Een spel waarbij ook ruimte is voor slowchat en 's nachts gestreden wordt om de downtime. Maar je jezelf ook wil zien opklimmen in het klassement en je vooral niet jezelf bolkt, omdat dat gewoon dom is

.
Random woorden heb ik zelf nooit gepost, ik ben meer van de gifjes en zing af en toe een liedje hier. Dan moet ook gewoon kunnen in mijn ogen, want dit is ONZ.
Zie ook de omschrijving van dit forum op de index: ''Vrolijkheid is troef in dit lieve forum vol humor''.
Het is altijd wel een beetje roerig geweest vanwege de telling van de punten, want gun je de ander nou punten? Of dwing je het af door de ander weg te jagen met bijvoorbeeld gifjes van spinnen zoals ik deed toen ik wilde winnen. Er zijn ook users die menen ''recht'' te hebben op punten en meestal komt er dan trammelant.
Verder wat betreft de intrede van users uit andere subfora: voor mij is iedereen welkom. Het is natuurlijk wel fijn als het een beetje klikt.
40+ is ergens vorig jaar steeds meer gaan posten in DTS en als je dan om mijn mening vraagt, had ik niet echt het idee dat er een klik was tussen de mensen die al aanwezig waren in DTS en de 40+'ers.
Naja, op zich is dat geen ramp. Je kunt elkaar ook leren kennen en misschien dat er dan wel een klik is. Ik heb niet de gehele ontwikkeling gevolgd in die tussentijd, maar volgens mij is een echte ''connectie'' tussen 40+ en ''het oude DTS'' er nooit gekomen

.
Wat er denk in heeft geresulteerd dat er steeds meer 40+ kwam en steeds minder mensen die al aanwezig waren. Ik denk ook wel dat ONZ als subforum an sich een heel ander publiek trekt dan 40+, misschien dat het daar mis ging

.
Als laatste opmerking: UTO is afgelopen december gesloten en het is logisch dat de users die daar toen veel aanwezig waren op zoek zijn gegaan naar een nieuw onderkomen.
De meest ''natuurlijke'' plek om dan te gaan posten lijkt me:
Real Life Soaps & StreamsEn als het specifiek om een slowchat gaat:
RLS / [RLS SC #19] Kaasbroodjes en koffie!Echter, zijn velen van hen neergestreken in DTS. Nogmaals: iedereen is welkom, maar die klik he

.
Wat ik nu vaak zie is dat het vrij veel over bijvoorbeeld Big
Brother gaat en er ook screenshots en alles wat daarbij komt kijken worden geplaatst. Over je liefhebberijen praten met elkaar mag altijd, maar het gemiddelde ONZ-publiek heeft gewoon niet zo heel veel met RLS.
En als allerlaatste opmerking: als ik zie dat er soms 5 tot wel 8 posts achter elkaar worden geplaatst in dit topic dan denk ik wel ''je begrijpt dit spel niet helemaal

''. Want dan bolk je jezelf dus en dat is gewoon ''raar'' gezien de regels

.
Dat was wel wat ik vind, denk ik.
[ Bericht 0% gewijzigd door moemoe op 25-05-2020 14:07:50 ]