SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op maandag 25 mei 2020 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom zou ik iemand die mijn antipathie tegen Barcelona deelt pakken? Al zul je mij ook nooit wat positiefis horen zeggen over Real.
quote:Op maandag 25 mei 2020 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
Zomaar ineens lapo, help![]()
Het is een wonder dat ik het door had
Er gaat een wereld voor me open!quote:Op maandag 25 mei 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Dus goedemorgen is een binnenkomer maar goedenacht niet 🤔
Zomaar even een greep:quote:Op maandag 25 mei 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een lijstje opstellen van dingen waar ik zou mee terug kan pakken
quote:Op maandag 25 mei 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een lijstje opstellen van dingen waar ik zou mee terug kan pakken
Ja, running gagquote:
Nee dat is een buitenkomer.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Dus goedemorgen is een binnenkomer maar goedenacht niet 🤔
Dit is dan ook het meest leerzame subforumquote:
Prachtigquote:Op maandag 25 mei 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zomaar even een greep:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je niet uitkijkt sta je buitenspel!quote:
Ik zou je plagerijtjes missen als je er mee zou stoppen hoorquote:Op maandag 25 mei 2020 00:13 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ik weet dat je bloedserieus bent, maar ik moet er toch steeds een beetje om lachen
Vergeet ik nog een van de meest overschatte coaches:quote:
Mag FrenkieGod wel?quote:Op maandag 25 mei 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zomaar even een greep:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doe je gewoon niet meer mee.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En als je niet uitkijkt sta je buitenspel!
quote:Op maandag 25 mei 2020 00:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mag FrenkieGod wel?
[ afbeelding ]
En speciaal voor jullie:Niks mis met Frenkie. Al moet die wel wat beter gaan spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
Heerlijk weer dit![]()
Iemand vraagt zich af waarom vriend maar niet terugappt. Laatste contact was in de ochtend![]()
https://forum.viva.nl/rel(...)d35aba744762c40e02ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |