Veel onweer.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat zijn de voorspellingen voor de zomer? Zoals voorgaande jaren of wisselvalliger?
Ja precies maarja dat gebeurt niet kan enorm verwoestend zijnquote:Op zondag 24 mei 2020 19:47 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Mag van mij. Zonder teveel schade natuurlijk.
Donder bliksem en hét regent vaten bier..quote:Op zondag 24 mei 2020 19:47 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Mag van mij. Zonder teveel schade natuurlijk.
Nee klopt, maar gewoon graadje of 10 vorst en overdag zonnetje. Heerlijk schaatsen. Zou zo maar kunnen deze winter, weinig stikstof nu.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Zo die westcirculatie van afgelopen winter en wekelijkse storm in februariDie hoef ik echt niet meer
Voorspellingen zijn nooit 100% betrouwbaar natuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
droogte wordt dus goed gemaakt deze zomer?
Die westcirculatie komt toch niet door uitstootquote:Op zondag 24 mei 2020 19:53 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee klopt, maar gewoon graadje of 10 vorst en overdag zonnetje. Heerlijk schaatsen. Zou zo maar kunnen deze winter, weinig stikstof nu.
Fascinerend. En ook dat het zo veranderlijk is en blijft. Maar toch knap hoe ze dat enigszins accuraat kunnen voorspellen.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:54 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Voorspellingen zijn nooit 100% betrouwbaar natuurlijk.
[ afbeelding ]
???????????????quote:
Oh sorry dat was een selfiequote:
xDquote:
Was maar grapje, omdat ze het altijd over broeikaseffect hebben. Maar schommelingen in klimaat gebeurt eens in de 79 j. Aarde kantelt 1 graad dan en verklaard verandering wat ik gelezen hebquote:Op zondag 24 mei 2020 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die westcirculatie komt toch niet door uitstoot
zou kunnenquote:Op zondag 24 mei 2020 19:57 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Was maar grapje, omdat ze het altijd over broeikaseffect hebben. Maar schommelingen in klimaat gebeurt eens in de 79 j. Aarde kantelt 1 graad dan en verklaard verandering wat ik gelezen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |