Veel onweer.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat zijn de voorspellingen voor de zomer? Zoals voorgaande jaren of wisselvalliger?
Ja precies maarja dat gebeurt niet kan enorm verwoestend zijnquote:Op zondag 24 mei 2020 19:47 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Mag van mij. Zonder teveel schade natuurlijk.
Donder bliksem en hét regent vaten bier..quote:Op zondag 24 mei 2020 19:47 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Mag van mij. Zonder teveel schade natuurlijk.
Nee klopt, maar gewoon graadje of 10 vorst en overdag zonnetje. Heerlijk schaatsen. Zou zo maar kunnen deze winter, weinig stikstof nu.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Zo die westcirculatie van afgelopen winter en wekelijkse storm in februariDie hoef ik echt niet meer
Voorspellingen zijn nooit 100% betrouwbaar natuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
droogte wordt dus goed gemaakt deze zomer?
Die westcirculatie komt toch niet door uitstootquote:Op zondag 24 mei 2020 19:53 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee klopt, maar gewoon graadje of 10 vorst en overdag zonnetje. Heerlijk schaatsen. Zou zo maar kunnen deze winter, weinig stikstof nu.
Fascinerend. En ook dat het zo veranderlijk is en blijft. Maar toch knap hoe ze dat enigszins accuraat kunnen voorspellen.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:54 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Voorspellingen zijn nooit 100% betrouwbaar natuurlijk.
[ afbeelding ]
???????????????quote:
Oh sorry dat was een selfiequote:
xDquote:
Was maar grapje, omdat ze het altijd over broeikaseffect hebben. Maar schommelingen in klimaat gebeurt eens in de 79 j. Aarde kantelt 1 graad dan en verklaard verandering wat ik gelezen hebquote:Op zondag 24 mei 2020 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die westcirculatie komt toch niet door uitstoot
zou kunnenquote:Op zondag 24 mei 2020 19:57 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Was maar grapje, omdat ze het altijd over broeikaseffect hebben. Maar schommelingen in klimaat gebeurt eens in de 79 j. Aarde kantelt 1 graad dan en verklaard verandering wat ik gelezen heb
Kunnen we ook wel gewoon de krant afschaffen, als we toch alles zelf kunnenquote:Op zondag 24 mei 2020 20:02 schreef Zeroku het volgende:
Denk dat we zelf ook wel op Reddit kunnen kijken.
En bijna geen make up op of niks mee eens 😜quote:
Klopt! Echt mooiquote:Op zondag 24 mei 2020 20:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En bijna geen make up op of niks mee eens 😜
de kont viel mij als eerst eerlijk gezegd maar toen het gezicht 😜quote:
hahahha die is ook aanwezig idd.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de kont viel mij als eerst eerlijk gezegd maar toen het gezicht 😜
dat jij die zo opviel ha ha haquote:
Ja dat zeggen ze allemaal ehquote:
sorryquote:
Je gaat bidden?quote:
jawelquote:Op zondag 24 mei 2020 20:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geen sorry zeggen joh hoeft niet.
Dat is een highfive en had hem al terug. Niet ouwehoeren 😜quote:
Wutquote:Op zondag 24 mei 2020 20:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is een highfive en had hem al terug. Niet ouwehoeren 😜
Ik stelde mij een highfive voor. Nu ophouden 😜quote:
IK SNAP T NIETxxxxquote:Op zondag 24 mei 2020 20:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik stelde mij een highfive voor. Nu ophouden 😜
Die zijn er uit gehaald omdat niemand dat bijhield Hollandiaquote:Op zondag 24 mei 2020 19:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nee, eerst kon je de standen die per 6 (?) uur worden geplaatst zien met een klik.
Ahhh! hahaquote:Op zondag 24 mei 2020 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn er uit gehaald omdat niemand dat bijhield Hollandia
Euhhh mij ookquote:Op zondag 24 mei 2020 20:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de kont viel mij als eerst eerlijk gezegd maar toen het gezicht 😜
mc boogshequote:Op zondag 24 mei 2020 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
da's toch die mc van paul elstak?
Hey Sky 😘quote:
Heb je nog wat kunnen pakken vandaag?quote:
Weinigquote:
Hou had ik vandaag niet meer verwacht 🤭 morgen dagje vrij?quote:
beetje ritme houden hequote:Op zondag 24 mei 2020 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou had ik vandaag niet meer verwacht 🤭 morgen dagje vrij?
Maar slaap moet je ook hebben toch. Of heb je weer pozza opquote:
joh ik heb al geslipequote:Op zondag 24 mei 2020 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar slaap moet je ook hebben toch. Of heb je weer pozza op
Weet ik toch jonguh.quote:
Volgens mij heb ik dat eerder gelezenquote:Op zondag 24 mei 2020 20:34 schreef Schakeltopia het volgende:
maar een latertje zal het niet worden vandaag
Heyquote:
Heb ik, doe ik eigenlijk nooit. Heb het niet snel koudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |