SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Nee hoor, kan ook met koud water.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
Of het echt waar is weet ik niet, maar die geitenwollensokken kan je met enkel heet water wassen zeggen ze.
Die moet je ook aan ons schenkenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:53 schreef Melting het volgende:
Ik ben helemaal geen 12.
Anders mocht ik nog geen biertjes drinken.
Heb je al wel eens uitgenodigd hier...... maar je komt toch niet.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Had iemand al gezegd dat dit Bowie is met Young Americans?
Nee.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Rafeiro plays hard to get...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je al wel eens uitgenodigd hier...... maar je komt toch niet.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Voorlopig nog niet nee, OV ga ik nog niet in. En het is me net iets te ver fietsenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je al wel eens uitgenodigd hier...... maar je komt toch niet.
quote:
Bowie draait zich om in zijn grafquote:
Dan had je haar wat beter op moeten voeden..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:59 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel. Mijn dochter draaide dit een paar jaar geleden vaak.
Je moet een kind haar jeugdzondes niet afnemen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan had je haar wat beter op moeten voeden..![]()
Als je het wil weten, zoek ik het straks op voor je.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Hadden we deze 2 weken geleden niet ook al?
Laatst heeft iemand een livestream van 27 uur (om geld in te zamelen voor een ziekenhuis geloof ik) gedaan op een hometrainer om het equivalent van 2x de hoogte van mount Everest te rijden. En dan vindt meneer een paar uurtjes fietsen in plat Nederland te veelquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
7 h 23 min (140 km)
via RijnWaalpad
Nee dat ga ik niet fietsen..
Ik kan me herinneren dat ik onlangs ook al George Benson met Give Me The Night heb getypt...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je het wil weten, zoek ik het straks op voor je.
Was jij het kindje?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:04 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)an-balkon-in-zaandam
Been there en vooral: done that
Ik draaide hem vorige week met On Broadwayquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik onlangs ook al George Benson met Give Me The Night heb getypt...
Er staat een tweet van wijkagenten Krommenie bij. Pieter Jelles Troelstralaan is in Zaandam Zuid. Daar hebben wijkagenten uit Krommenie helemaal niks te zoeken. Vaag.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:04 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)an-balkon-in-zaandam
Been there en vooral: done that
Dan was dat het kennelijk...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik draaide hem vorige week met On Broadway
De helft had ik debiel als ik ben nog overwogen denk ik. Maar ik heb nog een echte fiets dus moet zelf trappen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laatst heeft iemand een livestream van 27 uur (om geld in te zamelen voor een ziekenhuis geloof ik) gedaan op een hometrainer om het equivalent van 2x de hoogte van mount Everest te rijden. En dan vindt meneer een paar uurtjes fietsen in plat Nederland te veel![]()
Dan had MM het dus fout?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik draaide hem vorige week met On Broadway
Misschien waren ze verdwaald.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staat een tweet van wijkagenten Krommenie bij. Pieter Jelles Troelstralaan is in Zaandam Zuid. Daar hebben wijkagenten uit Krommenie helemaal niks te zoeken. Vaag.
Dat zou haar wel een gesprek met jeugdzorg opleveren.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder ook een keer opgesloten op het balkon ja
Ja en toen zei ik dat ik de versie van de Drifters mooier vind omdat ik niet zo van de jazz benquote:
Geluk bij een ongeluk dat ze dan nét bij dit incident kwamen!quote:
Was dat je doowiedoodahwap post?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja en toen zei ik dat ik de versie van de Drifters mooier vind omdat ik niet zo van de jazz ben
Ik was 2 en gooide de deur dicht... heel veel erger was het niet, behalve dat mijn vader van zijn werk moest komen om mijn moeder weer binnen te latenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zou haar wel een gesprek met jeugdzorg opleveren.
Ja, dat krijg je bij zo'n afstandssamenleving.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staat een tweet van wijkagenten Krommenie bij. Pieter Jelles Troelstralaan is in Zaandam Zuid. Daar hebben wijkagenten uit Krommenie helemaal niks te zoeken. Vaag.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je bij zo'n afstandssamenleving.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je bij zo'n afstandssamenleving.
Als je steeds hetzelfde trucje toepast, trappen mensen er op een gegeven moment natuurlijk niet meer in.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:14 schreef DJ11 het volgende:
Het is toch wel opmerkelijk dat Cappella na hun eerste album eigenlijk nooit meer echt succes heeft gehad. Alleen de singles van U Got 2 Know waren stuk voor stuk succesvol.
Dit was dan weer een hele grote hit, Rap Des Armas van iets...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer niet en dat had ik graag zo gehouden.
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was dan weer een hele grote hit, Rap Des Armas van iets...
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je zou maar een dooie koe op je gezicht dragen
Het is mij (gelukkig) volledig ontgaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was dan weer een hele grote hit, Rap Des Armas van iets...
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Zijn dit die lui van Have you seen her?
"Zo, wat een kutmuziek!" is het commentaar van mijn zoon.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, wat een kutmuziek is het commentaar van mijn zoon.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, wat een kutmuziek is het commentaar van mijn zoon.
Hij heeft er wel kijk op...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
"Zo, wat een kutmuziek!" is het commentaar van mijn zoon.
Ik durf bijna niet te vragen wat -ie dan wél goed vindt.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
"Zo, wat een kutmuziek!" is het commentaar van mijn zoon.
Ik hoor geen cowbell.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:30 schreef brother52 het volgende:
Je doet het er volgens mij om, alweer cowbell
Was een paar keer vrij duidelijk aanwezig.quote:
Allemaal obscure bands en Ghostquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te vragen wat -ie dan wél goed vindt.
Sinterklaas met Zwarte Pieten?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De drummer kreeg een cowbell in zijn nek
En hij lijkt dan weer op Will Ferrell in de clip van SNLquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij wist dat deze plaat gedraaid zou worden...
Ik heb ruim 70 andere liedjes klaar staanquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Straks hoeft die hele show niet meer
Wanneer is die show?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ruim 70 andere liedjes klaar staan
Deel 1 is maandag denk ik.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Walk die kant op voor de uitgang —>
Dank Melting!
Goedemorgen.quote:
Kabouter heeft tot 8 uur geslapen, ik heb niets te klagen!quote:
Heerlijk.quote:Op zondag 24 mei 2020 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter heeft tot 8 uur geslapen, ik heb niets te klagen!
En sinaasappels persenquote:
Dat is een mooie tijdquote:Op zondag 24 mei 2020 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter heeft tot 8 uur geslapen, ik heb niets te klagen!
Jep en hij werd wakker en ging gewoon in zijn bed spelen!quote:
Lekker.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
Jep en hij werd wakker en ging gewoon in zijn bed spelen!
Zo maar eens cake gaan bakken
Oma’s cakequote:Op zondag 24 mei 2020 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
Jep en hij werd wakker en ging gewoon in zijn bed spelen!
Zo maar eens cake gaan bakken
Die is altijd lekker dan dat je hem zelf maakt.quote:
Yup. Ik kan geen cake bakken en cake uit de winkel is sowieso lekkerder dan iedere zelfgebakken cake https://www.aldi.nl/onze-(...)ke-3546.article.htmlquote:Op zondag 24 mei 2020 11:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is altijd lekker dan dat je hem zelf maakt.
Dat was het afscheid van de oude. Nu komt de inauguratie van de nieuwe, krachtigere, grotere boorquote:Op zondag 24 mei 2020 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, dit klonk hoopvol, het leek alsof de boor van de buren er na een seconde mee ophield. Zou de boor nu kapot zijn?
Nou, mijn oma's bakken al jaren geen cake meerquote:Op zondag 24 mei 2020 11:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is altijd lekker dan dat je hem zelf maakt.
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was het afscheid van de oude. Nu komt de inauguratie van de nieuwe, krachtigere, grotere boor
Ik zeg het niet snel, maar we zitten nu al bijna 2 jaar non stop in de kutherrie, met een pauze toen het huis leeg stond. Ik baal echt als een stekker.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was het afscheid van de oude. Nu komt de inauguratie van de nieuwe, krachtigere, grotere boor
Je moet die stekker er ook uittrekken !!quote:Op zondag 24 mei 2020 11:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel, maar we zitten nu al bijna 2 jaar non stop in de kutherrie, met een pauze toen het huis leeg stond. Ik baal echt als een stekker.
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:49 schreef just me het volgende:
[..]
Je moet die stekker er ook uittrekken !!
Ben je al eens wezen kijken wat ze aan het doen zijn?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dat huis moet meer dan een miljoen waard zijn als ze klaar
Het gaat echt helemaal nergens meer over...
Jij zie het niet snel, dus heb ik het langzaam gelezen. Maar dat maakt het verhaal niet anders, dan dat je het wel snel zou zeggen.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel, maar we zitten nu al bijna 2 jaar non stop in de kutherrie, met een pauze toen het huis leeg stond. Ik baal echt als een stekker.
Goed hoor.quote:
Alles prima hier. En dat is zeker een tijd geledenquote:Op zondag 24 mei 2020 13:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed hoor.
En met u? Lang niet gezien hier.
Druk met het werk ook? Of op het gemakje?quote:Op zondag 24 mei 2020 13:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alles prima hier. En dat is zeker een tijd geleden
Werk is business as usual bij ons. Alleen dan vanuit huis.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Druk met het werk ook? Of op het gemakje?
Ik werk ook vanuit huis. Maar 1 dag per week naar kantoor.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Werk is business as usual bij ons. Alleen dan vanuit huis.
En daar?
Ja precies. al vind ik dat thuiswerken wel ideaal.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik werk ook vanuit huis. Maar 1 dag per week naar kantoor.
Toevallig is dat morgen, maar normaal op donderdag.
Wat mij betreft mag het allemaal snel weer terug naar normaal. Als dat mogelijk is uiteraard.
Dat mensen denken dat dit het nieuwe normaal is...... kom op...quote:Op zondag 24 mei 2020 13:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja precies. al vind ik dat thuiswerken wel ideaal.
Maar ja, dat tijdelijke abnormaal (en nee niet het nieuwe normaal) mag van mij ook snel over zijn.
Nou dat dus, maar het wordt in onze hoofden gepropt als het "nieuwe normaal"..... ja het bekt lekkerder dan het "tijdelijke abnormaal".... maar nee, het is geen houdbare toekomst..quote:Op zondag 24 mei 2020 13:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat mensen denken dat dit het nieuwe normaal is...... kom op...
1,5 meter maatschappij is niet reëel.
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou dat dus, maar het wordt in onze hoofden gepropt als het "nieuwe normaal"..... ja het bekt lekkerder dan het "tijdelijke abnormaal".... maar nee, het is geen houdbare toekomst..
Nee die is zo moe van het cake bakken dat hij ligt te slapen. om 5 uur komt Junior hem halen.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:04 schreef just me het volgende:
[..]
Nee die is zo moe van het cake bakken dat hij ligt te slapen. om 5 uur komt Junior hem halen.
Het mopperen ben je nog niet verleerd, fijnquote:
Jep, het is appel kaneel cake gewordenquote:Op zondag 24 mei 2020 14:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Straks maar een stukje laten proeven dan.
Appel kaneel!quote:Op zondag 24 mei 2020 14:07 schreef just me het volgende:
[..]
Het mopperen ben je nog niet verleerd, fijn
[..]
Jep, het is appel kaneel cake geworden
Stuur me ook maar een plakjequote:Op zondag 24 mei 2020 14:07 schreef just me het volgende:
[..]
Het mopperen ben je nog niet verleerd, fijn
[..]
Jep, het is appel kaneel cake geworden
Ik denk niet dat ik over ga hebbenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:18 schreef Rafeiro het volgende:
Laatst rende je paardje hier trouwens weer door de kamer.
Schoonmaken en net niet goed aan de kant zetten en daar ging ie
Patat makenquote:Op zondag 24 mei 2020 14:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph nam een zak met 5 kilo aardappelen mee, dus ik moet maar eens veel recepten met aardappelen gaan verzinnen
Oh? Is toch niet zo veel werk?quote:Op zondag 24 mei 2020 14:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Patat maken mag hij zelf doen (oftewel, dat gaat nooit gebeuren).
Per 5 kilo, wie doet dat nou..... oh wacht dat was uquote:Op zondag 24 mei 2020 14:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh? Is toch niet zo veel werk?
Wat ook lekker is; kartoffelsalad.
Aardappelsoep, tortilla, gnocci, aloo gobi, aloo matar...quote:Op zondag 24 mei 2020 14:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph nam een zak met 5 kilo aardappelen mee, dus ik moet maar eens veel recepten met aardappelen gaan verzinnen
Was geen 5 kilo.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Per 5 kilo, wie doet dat nou..... oh wacht dat was u
quote:
Inderdaad, het is even geleden dat ik bezoek had, maar probeer dan ook wel te verwennen.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Je wil toch niet dat gasten iets te kort komen?
Nog een week extra in quarantainequote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Inderdaad, het is even geleden dat ik bezoek had, maar probeer dan ook wel te verwennen.
Maar een vrachtwagen bifi laten storten bij een meet was wel heel iets overdreven
Ik weet.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Goede Duitse aardappelsalade is wel een idee, en dan niet dat romige spul, maar gewoon met olie en azijn
10 juli 2011.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:44 schreef Rafeiro het volgende:
Hoelang zullen de meets geleden zijn trouwens? 5-10 jaar?
Bij die bij myra, van de aardappelsalade nog een best tijdje met wijlen ratelslangetje zitten kletsen, echt tof mens was dat. Tijd gaat echt zo snel met dat soort dingen in gedachten.
2 jaar geleden Eftelingmeet toch?quote:Op zondag 24 mei 2020 14:46 schreef Melting het volgende:
[..]
10 juli 2011.![]()
Daarna nog een stap-meet gehad op 18 november 2011 in Amsterdam.
Dat is volgende maand al 3 jaar geleden, dat was op 16 juni 2017quote:
Ook dat.quote:
Zo lang geleden alweer?quote:Op zondag 24 mei 2020 14:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is volgende maand al 3 jaar geleden, dat was op 16 juni 2017
Dat dus...quote:
Was 2018.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is volgende maand al 3 jaar geleden, dat was op 16 juni 2017
Oh crap. de datum klopt wel weer ik vrijwel zeker.quote:
Gelukkig, dacht al bijna dat ik een jaar helemaal kwijt was...quote:
Was ik met haar aan het appen waar ze was, stond ze gewoon achter me.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:53 schreef Rafeiro het volgende:
Zorro heel stoer in haar eentje zonder ooit iemand ontmoet gehad te hebben.
Dat was wel echt stoer.
Correct.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh crap. de datum klopt wel weer ik vrijwel zeker.
Klopt!quote:Op zondag 24 mei 2020 14:55 schreef Rafeiro het volgende:
Maar moet idd wel 2018 zijn geweest mevrouw Theo Thee dad nog een dikke buik.
Ik belde haar toen geloof ik even, stond ze idd 5 meter bij ons vandaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Was ik met haar aan het appen waar ze was, stond ze gewoon achter me.
En na afloop nog even met jou en mevrouw theo thee bij de mac wat eten, haha.quote:
Getverdemme, de Mac. Ik hoop dat ik er nooit meer hoef te etenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En na afloop nog even met jou en mevrouw theo thee bij de mac wat eten, haha.
En allerlei spulletjes gekregen voor mini-ToT!quote:Op zondag 24 mei 2020 15:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En na afloop nog even met jou en mevrouw theo thee bij de mac wat eten, haha.
Ach op de terugweg, beter dan burgerking.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Getverdemme, de Mac. Ik hoop dat ik er nooit meer hoef te eten
dat is niet verbodenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:10 schreef Rafeiro het volgende:
Als er iemand draaiende is, wil die dan dat ik luister?
Werkt goed hè?quote:Op zondag 24 mei 2020 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
En allerlei spulletjes gekregen voor mini-ToT!
En de tabakplantsnippers voor de tuin.
Sommige van die kleertjes draagt hij nog steeds regelmatig, en de tabaksnippers ga ik één dezer dagen ook weer uitstrooien tegen ongedierte.De hele schuur ruikt er naar!
Wij WAREN altijd fan van de Big Tasty, maar die zijn een stuk kleiner en smakelozer geworden.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Getverdemme, de Mac. Ik hoop dat ik er nooit meer hoef te eten
Zeker!quote:
Ze hebben er zo'n bacon burger (niet die Texan versie).quote:Op zondag 24 mei 2020 15:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach op de terugweg, beter dan burgerking.
Nee, dan vind ik de Burger King nog net te doen. Twister fries en een wrap, dat gaat wel. Is ook meer dan 5 jaar geleden. Maar na vorig jaar na zeker een jaar of vijftien geen Mac weet ik weer waarom ik er zo’n ontzettende hekel aan heb. Echt, wat een smerig ‘eten’.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach op de terugweg, beter dan burgerking.
Haal me maar een keer opquote:Op zondag 24 mei 2020 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hebben er zo'n bacon burger (niet die Texan versie).
Die is echt ZO verdomd lekker!!!
Ga ik binnenkort voor je compenserenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is niet verboden
1 waarschuwing.. vooral lange nummers...
Zo HEEEEEEEEL af en toe hadden ze een tijdelijke special die op zich best wel te vreten was, maar meestal is het gewoon dezelfde meuk met een ander sausje en het is verder een beetje opgeleukt.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik de Burger King nog net te doen. Twister fries en een wrap, dat gaat wel. Is ook meer dan 5 jaar geleden. Maar na vorig jaar na zeker een jaar of vijftien geen Mac weet ik weer waarom ik er zo’n ontzettende hekel aan heb. Echt, wat een smerig ‘eten’.
Haha, als we toevallig een keer in de buurt zijn!quote:
Ingetuned.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:09 schreef peaceman het volgende:
Als iemand zich afvraagt wie in de 'ether' zit... it's me..
weet niet waar jij luistert, maar ik draai geen wheatus hoorquote:Op zondag 24 mei 2020 15:25 schreef Rafeiro het volgende:
Waag het niet om hierna Narcotic te draaien, haha. Dan wordt het wel heel erg jeugdsentiment.
Draai je Providence van Godspeed you! Black emperor niet dan?quote:Op zondag 24 mei 2020 15:20 schreef peaceman het volgende:
Dit is overigens het langste nummer wat ik draai... 22:35
nee, wilde eigenlijk niet te lang draaien en toch wel meer dan 3 nummers...quote:Op zondag 24 mei 2020 15:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Draai je Providence van Godspeed you! Black emperor niet dan?
Dat had ik laatst ook, was ik ineens anderhalf uur verder....quote:Op zondag 24 mei 2020 15:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, wilde eigenlijk niet te lang draaien en toch wel meer dan 3 nummers...
Dan ga ik even zoeken, maar volgens winamp ben ik verbonden.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
weet niet waar jij luistert, maar ik draai geen wheatus hoor
Talk Talk toch nog?quote:Op zondag 24 mei 2020 15:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
weet niet waar jij luistert, maar ik draai geen wheatus hoor
Vrijdagavond heb ik overigens Sunclub gedraaid..quote:Op zondag 24 mei 2020 15:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan ga ik even zoeken, maar volgens winamp ben ik verbonden.
quote:Op zondag 24 mei 2020 15:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook, was ik ineens anderhalf uur verder....
Ik ben er ondertussen behoorlijk in getraindquote:
Ga je al stoppen?quote:Op zondag 24 mei 2020 15:34 schreef peaceman het volgende:
01. 0:00:00 Stevie Wonder - Black Man
02. 0:08:26 Talk Talk - The Rainbow/Eden/Desire
03. 0:30:44 The Smiths - Barbarism Begins At Home
quote:
Dan doe ik dit jaar wel vaker....quote:Op zondag 24 mei 2020 15:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat dacht ik omdat je de playlist al postte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |