SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Nee hoor, kan ook met koud water.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
Of het echt waar is weet ik niet, maar die geitenwollensokken kan je met enkel heet water wassen zeggen ze.
Die moet je ook aan ons schenkenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:53 schreef Melting het volgende:
Ik ben helemaal geen 12.
Anders mocht ik nog geen biertjes drinken.
Heb je al wel eens uitgenodigd hier...... maar je komt toch niet.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Had iemand al gezegd dat dit Bowie is met Young Americans?
Nee.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Rafeiro plays hard to get...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je al wel eens uitgenodigd hier...... maar je komt toch niet.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Voorlopig nog niet nee, OV ga ik nog niet in. En het is me net iets te ver fietsenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je al wel eens uitgenodigd hier...... maar je komt toch niet.
quote:
Bowie draait zich om in zijn grafquote:
Dan had je haar wat beter op moeten voeden..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:59 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel. Mijn dochter draaide dit een paar jaar geleden vaak.
Je moet een kind haar jeugdzondes niet afnemen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan had je haar wat beter op moeten voeden..![]()
Als je het wil weten, zoek ik het straks op voor je.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Hadden we deze 2 weken geleden niet ook al?
Laatst heeft iemand een livestream van 27 uur (om geld in te zamelen voor een ziekenhuis geloof ik) gedaan op een hometrainer om het equivalent van 2x de hoogte van mount Everest te rijden. En dan vindt meneer een paar uurtjes fietsen in plat Nederland te veelquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
7 h 23 min (140 km)
via RijnWaalpad
Nee dat ga ik niet fietsen..
Ik kan me herinneren dat ik onlangs ook al George Benson met Give Me The Night heb getypt...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je het wil weten, zoek ik het straks op voor je.
Was jij het kindje?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:04 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)an-balkon-in-zaandam
Been there en vooral: done that
Ik draaide hem vorige week met On Broadwayquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik onlangs ook al George Benson met Give Me The Night heb getypt...
Er staat een tweet van wijkagenten Krommenie bij. Pieter Jelles Troelstralaan is in Zaandam Zuid. Daar hebben wijkagenten uit Krommenie helemaal niks te zoeken. Vaag.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:04 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)an-balkon-in-zaandam
Been there en vooral: done that
Dan was dat het kennelijk...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik draaide hem vorige week met On Broadway
De helft had ik debiel als ik ben nog overwogen denk ik. Maar ik heb nog een echte fiets dus moet zelf trappen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laatst heeft iemand een livestream van 27 uur (om geld in te zamelen voor een ziekenhuis geloof ik) gedaan op een hometrainer om het equivalent van 2x de hoogte van mount Everest te rijden. En dan vindt meneer een paar uurtjes fietsen in plat Nederland te veel![]()
Dan had MM het dus fout?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik draaide hem vorige week met On Broadway
Misschien waren ze verdwaald.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staat een tweet van wijkagenten Krommenie bij. Pieter Jelles Troelstralaan is in Zaandam Zuid. Daar hebben wijkagenten uit Krommenie helemaal niks te zoeken. Vaag.
Dat zou haar wel een gesprek met jeugdzorg opleveren.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder ook een keer opgesloten op het balkon ja
Ja en toen zei ik dat ik de versie van de Drifters mooier vind omdat ik niet zo van de jazz benquote:
Geluk bij een ongeluk dat ze dan nét bij dit incident kwamen!quote:
Was dat je doowiedoodahwap post?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja en toen zei ik dat ik de versie van de Drifters mooier vind omdat ik niet zo van de jazz ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |