Dit is uit de tijd dat wij Prijzenslag en Love Letters geweldig vonden. Daar past het wel tussen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:20 schreef Fascination het volgende:
Wat kneuterig allemaal. Dat dat zo snel in een aantal jaar is veranderd.
Met die linten aan haarquote:
Jaquote:
Zang is niet geweldig.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
Sertab kan normaal wel wat beter zingen dan dit
Was daarom ook één van favorieten destijds. Een goede show maar niet over de top. Een goed lied wat blijven hangen ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaHet was echt een show (op een goede manier!) i.t.t. tot veel standaard-stagings
quote:
Na één zin kan ik me dit heel goed voorstellenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
Malta, die kan ik me echt niet meer herinneren![]()
Daar hadden meer kijkers die avond laat van.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
Malta, die kan ik me echt niet meer herinneren![]()
Ja dit dusquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Na één zin kan ik me dit heel goed voorstellen
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar hadden meer kijkers die avond laat van.
Ja, daar is duidelijk aan af te zien dat 2003 17 jaar geleden was.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:24 schreef Meke het volgende:
Hebben jullie het filmpje al gezien dat ze aankondigde welke editie het werd? Ik weet niet zo goed wat ik vind van hoe ze er nu uitziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |