Nee, dat is samen met de boybanddansjes uitgestorvenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
Dat wiegende achtergrondkoortjeDat zie je "nu" ook helemaal niet meer
Bij ons nog vrij lang hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
Dat wiegende achtergrondkoortjeDat zie je "nu" ook helemaal niet meer
Ja dat van die boybandjes zag je in die tijd ook nog wel veel op het ESFquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, dat is samen met de boybanddansjes uitgestorven
Ja, maar onsquote:
Trijntje Oosterhuis 2015 is callingquote:
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:18 schreef Fascination het volgende:
Hey dit nummer lijkt op dat nummer van die twee opa's uit 2000?
Alf Poierquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:18 schreef Sableheart het volgende:
sorry dat ik er even niet was, had problemen met mijn geluid.
Ik geloof dat ik iets heb gemist?
EVOLquote:
Was het alleen televoting dit jaar? Hoe zat dat ook alweer?quote:
quote:
Ja, alleen televotingquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Was het alleen televoting dit jaar? Hoe zat dat ook alweer?
Thanks!quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Was het alleen televoting dit jaar? Hoe zat dat ook alweer?
Wel beter zo hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Jury kwam "soortvan" terug in 2008, maar sinds 2011 ook echt met een 50/50 inspraak.
Het lijkt op van alles en nog wat... Next...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:18 schreef Fascination het volgende:
Hey dit nummer lijkt op dat nummer van die twee opa's uit 2000?
Dit is uit de tijd dat wij Prijzenslag en Love Letters geweldig vonden. Daar past het wel tussen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:20 schreef Fascination het volgende:
Wat kneuterig allemaal. Dat dat zo snel in een aantal jaar is veranderd.
Met die linten aan haarquote:
Jaquote:
Zang is niet geweldig.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
Sertab kan normaal wel wat beter zingen dan dit
Was daarom ook één van favorieten destijds. Een goede show maar niet over de top. Een goed lied wat blijven hangen ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaHet was echt een show (op een goede manier!) i.t.t. tot veel standaard-stagings
quote:
Na één zin kan ik me dit heel goed voorstellenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
Malta, die kan ik me echt niet meer herinneren![]()
Daar hadden meer kijkers die avond laat van.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
Malta, die kan ik me echt niet meer herinneren![]()
Ja dit dusquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Na één zin kan ik me dit heel goed voorstellen
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar hadden meer kijkers die avond laat van.
Ja, daar is duidelijk aan af te zien dat 2003 17 jaar geleden was.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:24 schreef Meke het volgende:
Hebben jullie het filmpje al gezien dat ze aankondigde welke editie het werd? Ik weet niet zo goed wat ik vind van hoe ze er nu uitziet
Zoek "Ask Fos" maar eens opquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
Sertab kan normaal wel wat beter zingen dan dit
Sertab was toen ook al niet zo héél jong meer natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, daar is duidelijk aan af te zien dat 2003 17 jaar geleden was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Carlo B: 'HET DAK GAAT ERAF!'quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:27 schreef Fred_B het volgende:
Dit is iets wat ze in Op Weg Naar Het Songfestival zouden aanprijzen.
Lekker normaal.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:27 schreef Fred_B het volgende:
Dit is iets wat ze in Op Weg Naar Het Songfestival zouden aanprijzen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sertab was toen ook al niet zo héél jong meer natuurlijk.Say NaNaNaNaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
[..]
Sertab was toen ook al niet zo héél jong meer natuurlijk.Waar het hart van vol isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, daar is duidelijk aan af te zien dat 2003 17 jaar geleden was.
Snap ik ook wel een beetje, was toch een soort afsluiting ofzoquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:25 schreef Fascination het volgende:
Heel stom, maar sinds vorige week Europe Shine A Light is uitgezonden is het esf-gevoel ook een beetje weg bij me.
[..]
Sertab was toen ook al niet zo héél jong meer natuurlijk.Oh nee ze is ongeveer even oud als m'n moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Of gewoon kunnen laten (quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
Dit hadden ze ook beter helemaal in het Bosnisch kunnen laten denk ik
volledig eens. Je zou haast denken dat ze niet van het pokemon incident hebben geleerd.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:28 schreef Fascination het volgende:
Die postcards zijn echt verschrikkelijk.
Prachtig lied en Sertab kan inderdaad goed zingen. Ik kende haar al voor ESF en heb haar menige keren live gehoord. Daarom viel het mij ietwat tegen dat ze wat minder zong die avond.quote:
Dat al helemaal, maar ben in een wat positief ingestelde bui vandaagquote:
Linten-jaarquote:
Bedankt Cee, nu ga ik dit altijd horenquote:
NU!quote:
Nee behoorlijk onvoorspelbaarquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bedankt, we zagen hem zelf niet aankomen
Hoe zou Willem van Beusekom hier toen commentaar op hebben gegeven vraag ik me af.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Mija die wanhopig probeert hip te doen, met een bak Balkanherrie waar ze in de eigen regio ongetwijfeld van onder de indruk zijn /Cornald
is meestal zo, toch? muv 2017quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Portugal, die vond ik best ondergewaardeerd toen!
Ja, true. Hadden heel vaak veel beter verdiend.quote:
Meestal wel politiek correct, in elk geval niet echt sturend. Tenzij het te gortig werd, zoals bij Barbara Dex.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hoe zou Willem van Beusekom hier toen commentaar op hebben gegeven vraag ik me af.
RIP sportschoolbezoekquote:
True, maar niet dit jaarquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, true. Hadden heel vaak veel beter verdiend.
Ja, toen ik naar de sportschool ging, had ik dat welquote:
Vanmiddag een halfuurtje gezwommen in het zwembad. Kwam gelijk achter dat ik geen conditie meer had na 2 maanden niet zwemmen.quote:
Ja ik merk het bij het wandelen alquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vanmiddag een halfuurtje gezwommen in het zwembad. Kwam gelijk achter dat ik geen conditie meer had na 2 maanden niet zwemmen.
Wow, dat is superveel.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik merk het bij het wandelen alSpieren zoveel slapper. Ik ging normaal echt minstens 4x in de week naar de sportschool.
Ik vind dit een accurate omschrijvingquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Hierna Kroatië met een vermakelijk niemendalletje (zowel liedje als outfit).
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, dat is superveel.Respect. Krachttraining vooral?
Nee, mocht volledig in Engelsquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:39 schreef Sableheart het volgende:
was er nog een taalregel, dat minimaal 50% in de eigen taal moest zijn? Anders kan ik dat switchen naar het engels niet goed verklaren.
Volgens mij niet? Sertab en Esther Hart zijn volgens mij allebei volledig Engelsquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:39 schreef Sableheart het volgende:
was er nog een taalregel, dat minimaal 50% in de eigen taal moest zijn? Anders kan ik dat switchen naar het engels niet goed verklaren.
quote:
Omg dit jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:40 schreef F1gamer het volgende:
Dit lijkt op de 3js uit 2011 maar dan met danseressen
Dat bestond toen nog, ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:40 schreef Meke het volgende:
Als je om 22u een ESF-optreden hebt en om 22.10 bij Sensation White wilt zijn
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Heeft Jan Dulles hier zijn inspiratie vandaan?
Ja he?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:41 schreef Sableheart het volgende:
ik vermoed dat Griekenland dit erg goed gaat vinden.
Want het lijkt erg veel op wat zij normaal gesproken sturen.
Nee, Cyprus en Griekenland geven elkaar nooit punten toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:41 schreef Sableheart het volgende:
ik vermoed dat Griekenland dit erg goed gaat vinden.
Want het lijkt erg veel op wat zij normaal gesproken sturen.
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:41 schreef F1gamer het volgende:
Ik merk bij deze editie ontzettend begin jaren 2000 sound heeft.
Het is dan ook een editie van begin jaren 2000quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:41 schreef F1gamer het volgende:
Ik merk bij deze editie ontzettend begin jaren 2000 sound heeft.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:41 schreef Fred_B het volgende:
Dit is toch gewoon Wolter Kroes uit Cyprus
Maar ik kan niet zeggen dat er typische jaren 10 sound is.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaKrijg er echt zo'n gevoel van nostalgie uit die tijd van
Waarschijnlijk zitten we er nog te dicht opquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Maar ik kan niet zeggen dat er typische jaren 10 sound is.
Nee toen was het ook echt gevarieerder wel op het ESF!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Maar ik kan niet zeggen dat er typische jaren 10 sound is.
Lichtelijkquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
OH JA DUITSLAND![]()
Wat vond ik dat mens lichtelijk eng destijds
Nog steeds welquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
OH JA DUITSLAND![]()
Wat vond ik dat mens lichtelijk eng destijds
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:43 schreef Fascination het volgende:
Ik kan gewoon aan haar hoofd en kleur haar zien dat ze wel Duits moet zijn
Nu je dit zegt kan ik ook aan niets anders meer denkenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:41 schreef Fred_B het volgende:
Dit is toch gewoon Wolter Kroes uit Cyprus
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:43 schreef Fascination het volgende:
Ik kan gewoon aan haar hoofd en kleur haar zien dat ze wel Duits moet zijn
Ik vind het meer Vengaboysquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
Leuk wel, zo'n gastoptreden van de Spice Girls
Qua uiterlijk doet het me aan de clip van Wannabe denkenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:44 schreef Sableheart het volgende:
spice girls zijn veel beter, toch? Dit is eerder K3
Elkaar nog even de kleren van het lijf getrokken en toen aangetrokken!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:45 schreef Funhouse het volgende:
Zou ze het pak van meneer Cyprus hebben geleend?
Denk het ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:45 schreef Funhouse het volgende:
Zou ze het pak van meneer Cyprus hebben geleend?
Oh god nu we het over nostalgie hebben!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:45 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kinderliedje, gekleurd haar, 2003.
Dus moet ik aan Kim-Lian denken
We moeten nog 3 uurquote:
Ze proberen musicalachtig te doenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
Dat domme door de knieën gaan en naar elkaar toezingen, wat IS dat![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze proberen musicalachtig te doenMaar snappen die kunstvorm niet
Dat hitje vond ik ook een veel beter nummerquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:47 schreef Fascination het volgende:
Oh Tatu, die hit met clip van ze vond ik wel spannend toen.
Ze waren heel close welquote:
Jaaaa die, daar hadden ze een hitje mee. Was nog wel een leuk nummer ook ergensquote:
Ja was echt bizar geweestquote:
quote:
Ojaa die hadden ze ook nog!quote:
Not gonna get us was een hit van hun, maar dat was niet dit nummer.quote:
Gewoon de enige in het genre en Rusland.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja was echt bizar geweestWas ook echt op de act geweest dan en niet op kwaliteit
Ja preciesquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Not gonna get us was een hit van hun, maar dat was niet dit nummer.
All the things she said was hun grootste hit, maar ik was vooral fan van die clip.
Ophef want Russische vrouwen die elkaar zoenen.quote:
Gewoon dit vergetenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die herinnering aan all the things she said is nu verpest.
nopequote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:50 schreef Meke het volgende:
Dit rennen herinner ik me nog welEn de anticipatie of ze nou wel of niet gingen zoenen
Krista Siegfrids deed het welquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:50 schreef Meke het volgende:
Dit rennen herinner ik me nog welEn de anticipatie of ze nou wel of niet gingen zoenen
Daar komen na vandaag weer 17 jaar bij ben ik bangquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon dit vergetenProbeer ik ook al 17 jaar lang
Jawel!quote:
Lees nu hun wikiquote:In mei 2003 vertegenwoordigde t.A.T.u. Rusland op het Eurovisiesongfestival 2003, waar ze als derde eindigden. De deelname van het lesbische stel was niet onomstreden in het orthodox-christelijke Rusland. Ze besloten om "Ne Ver, Ne Boysia" te zingen, maar vanwege Volkova’s stemproblemen konden ze niet deelnemen aan de voorafgaande repetities. De meisjes eindigden derde, maar beweerden dat ze zouden hebben gewonnen als de Ierse telefoonstemmen waren geteld. Een technische storing binnen Eircom leidde ertoe dat een jury de punten gaf (het was ook opmerkelijk dat, ondanks een nummer 1-hit in Ierland, ze geen punten kregen van de jury). [De jury stemde op de repetities, waar alleen Katina aan deelnam. De meisjes verklaarden later dat het Eurovisiesongfestival voor beginners is, terwijl zij reeds bekend waren en dat ze enkel deelnamen omdat Rusland het hen vroeg. Rusland protesteerde na afloop tevergeefs tegen het resultaat. In datzelfde jaar zongen ze tijdens een concert in Istanbul Sertab Ereners "Everyway That I Can" (Sertab Erener was de winnaar van het Eurovisiesongfestival dat jaar).
Hou ooopppquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar komen na vandaag weer 17 jaar bij ben ik bang
Ja ookquote:
En was het toen niet Rusland die moeilijk deed? De ironiequote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Krista Siegfrids deed het welTien jaar later wel
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En was het toen niet Rusland die moeilijk deed? De ironie
quote:
En nu is hij ook nog eens het grootste slachtoffer van de crisisquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ah, ze moeten eens met René Froger gaan praten lees ik, die was ook al te groot voor het ESF![]()
Ja, arme manquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En nu is hij ook nog eens het grootste slachtoffer van de crisis![]()
Ja, nu doen ze net een keer iets goedsquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
Leuk om over Spanje te praten zonder onze Iberogast erbij
Fesjunquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:53 schreef Sableheart het volgende:
ik neem aan dat die walkie talkies die de zangers/zangeressen aan hun broek hebben hangen voor de techniek is?
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:53 schreef Sableheart het volgende:
ik neem aan dat die walkie talkies die de zangers/zangeressen aan hun broek hebben hangen voor de techniek is?
Precies, ik tag liever alleen als we Spanje kunnen afzeiken, anders is het niet leukquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, nu doen ze net een keer iets goeds
En nu taggen we hem dan ook nietquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, nu doen ze net een keer iets goeds
Ja dit dusquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies, ik tag liever alleen als we Spanje kunnen afzeiken, anders is het niet leuk
Als in: paste nauwelijks op het podium of watquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ah, ze moeten eens met René Froger gaan praten lees ik, die was ook al te groot voor het ESF![]()
Oók, maar hij bedoelt zelf vooral dat hij al te beroemd wasquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als in: paste nauwelijks op het podium of wat
Ik ook nietquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
Israël, kan ik me ook totaalaal niet herinnerenVast wel als het liedje zo start, maar het zegt voor nu al wel wat
Tuurlijk. Daarom is hij ook het grootste slachtoffer van de huidige crisis, weg aaaaaaal die internationale optredensquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Oók, maar hij bedoelt zelf vooral dat hij al te beroemd was![]()
Hij denkt om zijn imagequote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:56 schreef Fascination het volgende:
Nog even z'n borst geschoren voor het optreden. Silky smooth
de act vind ik ook wel leukquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:57 schreef Meke het volgende:
Ik vind deze wel leuk![]()
Maar heb ook wel een beetje een zwak voor Israëlische mannen, dat helpt niet mee![]()
Het is een hintquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ze heeft oranje aan met rood-wit-blauw stropdas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |