SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Welke app bedoel je?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou toch wel willen dat apps op het linker scherm bleven hangen, haha.
Stom gelul om ze elke keer te verplaatsen. Niet heel veel werk, maar stom.
Firefox, discord, twitch, thunderbird, spottify, alles springt steeds weer naar het hoofdscherm.quote:
Ah oké. Je luistert via je mobiel?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Firefox, discord, twitch, thunderbird, spottify, alles springt steeds weer naar het hoofdscherm.
Ik luister altijd via de website. En normaal als we op de eigen site uitzenden luister ik via VLC Media Player. Dat slikt werkelijk alles. WinAmp gebruik ik al lang niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:12 schreef brother52 het volgende:
Ingetuned en ik hoor meteen een cowbell
Winamp en clementine voor muziek, VLC voor beeldmateriaal. En Firefox voor netflix.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik luister altijd via de website. En normaal als we op de eigen site uitzenden luister ik via VLC Media Player. Dat slikt werkelijk alles. WinAmp gebruik ik al lang niet meer.
Ik ben onschuldig.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Manic Street Preachers - You Stole The Sun From My Heart
Welkom bij je voorprogramma Melting
Ik heb het programma voor vanavond trouwens als volgt aangekondigd:quote:
quote:Programma van vandaag:
19:00 - 21:00 DJ11 - Even
21:00 - afhankelijk van de wachtrij: DJ Melting - Golden Oldies
Dan duurt het nog wel 2 uurtjes voordat je kunt eten...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
Zo vlees is op kamertemperatuur aan het komen. Eten moet ook nog gebeuren
En biefstukje ga ik niet vernaggelen door ijskoud in de boter te gooien.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb het programma voor vanavond trouwens als volgt aangekondigd:
[..]
Veranderd er dan iets aan de smaak als je het koud in de pan gooit?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
Zo vlees is op kamertemperatuur aan het komen. Eten moet ook nog gebeuren
En biefstukje ga ik niet vernaggelen door ijskoud in de boter te gooien.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Veranderd er dan iets aan de smaak als je het koud in de pan gooit?
Gelukkig kun je er in elk geval heen. Je kunt ook verkleed proberen te gaan. Mevrouw M. Elting, pruik op, enzovoort...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik kan pas weer boeken als ik geweest ben.
Prima, muziek staat aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan duurt het nog wel 2 uurtjes voordat je kunt eten...
Het gaat op abonnee nummer.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je er in elk geval heen. Je kunt ook verkleed proberen te gaan. Mevrouw M. Elting, pruik op, enzovoort...
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Spotify kent mij inmiddels zo goed dat mijn Release Radar (playlist op maat) gisteren begon met vier nummers uit Noorwegen. Tja, er komt daar gewoon te veel leuke muziek vandaan. Hierna een voorbeeld
Dat vraag ik me soms toch wel eens af.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel ja... maar ja, Spotify gaat gewoon af op mijn luistergedrag.
Dat komt geheid doordat Vout stiekem via jouw account luistert.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vraag ik me soms toch wel eens af.
Ik krijg soms voorstellen, waarvan ik niet begrijp hoe Spotify daar bij komt.
Kook ze en tot straksquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:50 schreef brother52 het volgende:
Ik duik de keuken in maar blijf wel meeluisteren.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat komt geheid doordat Vout stiekem via jouw account luistert.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een liedje dat ik in een MUZ-topic tegenkwam deze week. Redelijke hit geweest, ik kende het niet...
Vout heeft blijkbaar een nieuwe hobby... eerst mij hacken dan Raf en nu jou.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vout heeft blijkbaar een nieuwe hobby... eerst mij hacken dan Raf en nu jou.
Ik had er echt nog nooit van gehoord. Komt uit 1984; toen was ik 8. Ik begon pas in 1986 echt naar muziek te luisteren.quote:
Wacht maar af tot je de volgende track hoort. Een nieuwe remix van een klassieker uit de vroege 80s (of late 70s, pin me er niet op vast)quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vout heeft blijkbaar een nieuwe hobby... eerst mij hacken dan Raf en nu jou.
Maar sinds 1986 had je hem best wel eens kunnen horen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had er echt nog nooit van gehoord. Komt uit 1984; toen was ik 8. Ik begon pas in 1986 echt naar muziek te luisteren.
Goede avond.quote:
Dat laatste verbaast me dan weer nietquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar sinds 1986 had je hem best wel eens kunnen horen.
Ik heb hem zelfs meerdere malen gedraaid.
Dan vind ik het origineel toch beter.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wacht maar af tot je de volgende track hoort. Een nieuwe remix van een klassieker uit de vroege 80s (of late 70s, pin me er niet op vast)
Ik ook, maar ik hou vaak wel van remixes. Gewoon leuk om te horen hoe iemand anders zo'n nummer interpreteert. Soms zijn remixes zelfs succesvoller dan het origineel.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan vind ik het origineel toch beter.
Spijt dat je deze plaat draait?quote:
Misschien spijt het hen wel dat ze deze plaat gemaakt hebbenquote:
Dat zou inderdaad best kunnen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien spijt het hen wel dat ze deze plaat gemaakt hebben
Summer son van Texas is wel leukquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
*stuur DM* Texas ft Wu Tang Clan - Say what you want
Je kunt het proberen, maar ik denk dat het weinig succesvol zal zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
*stuur DM* Texas ft Wu Tang Clan - Say what you want
Heb ik de vorige show voor het eerst gedraaid. Track van het nieuwe album van de Sparksquote:
Zeker. Die staat ook in m'n reisplaylist.quote:
* livelink trekt DM weer inquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt het proberen, maar ik denk dat het weinig succesvol zal zijnWat ook geen zin heeft bij mij, is "artiesten" als Ronnie Flex en Lil' Kleine aanvragen. Er zijn grenzen.
Hee psst.. probeer Gert en Hermien eens. Misschien doet ie die wél!quote:
Of Ge en Rinus natuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hee psst.. probeer Gert en Hermien eens. Misschien doet ie die wél!
Om jullie tegemoet te komen, draai ik iets Nederlandstaligs nuquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hee psst.. probeer Gert en Hermien eens. Misschien doet ie die wél!
Wie zijn dat?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Boudewijn de Groot - Als De Rook Om Je Hoofd Is Verdwenen
Ik bedoelde in ieder geval wel iets.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik bedoelde in ieder geval wel iets.
Ik heb geen bad, alleen maar een douchequote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Ondanks dat Live(k)link haar verzoekje weer introk, heb ik het toch maar gehonoreerd![]()
Daniel Powter - Bad Day
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
![]()
Ik had wel een beetje een bad day. Ik besloot weer eens te vallen en nu is het scherm van mijn telefoon kapot![]()
En ik een klein beetje beurs.
En de telefoon zat gewoon in mijn tas met beschermhoesje. Net een half jaar oud
Meh. Doe 's niet vallen!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
![]()
Ik had wel een beetje een bad day. Ik besloot weer eens te vallen en nu is het scherm van mijn telefoon kapot![]()
Da's wel minderquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
![]()
quote:
Aanstekelijk deuntje welquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:37 schreef DJ11 het volgende:
One-T - Music Is The One-T ODC
Nooit een grote hit geweest, maar wel uitermate prettig en catchy (vind ik)
Zijn er nog nummers van de PSB die jij nog nooit gedraaid hebt?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Deze bleek ik nog nooit gedraaid te hebben, terwijl het uitgerekend over de zaterdagavond gaat. Albumtrack uit 1996:Pet Shop Boys - Saturday Night Forever
Enkele tientallen, denk ikquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn er nog nummers van de PSB die jij nog nooit gedraaid hebt?
Ga je het 3 keer achter elkaar draaien?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer is niet onmiddellijk toegankelijk, maar je moet het een paar keer horen.
Het gaat zeker vaker voorbijkomen in m'n shows.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je het 3 keer achter elkaar draaien?
Yasai Yakiudonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yasai YakiudonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zegt me nog niets.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
[..]
Yasai Yakiudon't Is dat je er een foto bij hebt geplaatst, anders had ik gedacht: "Yasai Yakiudon? Wie is dat?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
[..]
Yasai YakiudonZiet het er bij jou ook zo uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Daarom ook een foto erbijquote:
Dan moet hij in een restaurant gaan werken.quote:
Dat idee had ik al.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daarom ook een foto erbij![]()
Is iets Japans
* spijkerbroek poetst zijn bajonet dan maar vast voor morgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Het slotwoord is aan... DidoDido - Day Before We Went To War
Het is niet echt fotogeniek, het smaakt 10 keer beter dan het er uit ziet.quote:
Ik zal er een roos in doen voor je als afscheid.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek poetst zijn bajonet dan maar vast voor morgen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal er een roos in doen voor je als afscheid.
Klavertje 4 heeft ie meer aan denk ikquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Zorg maar liever dat de aardappels om half 6 klaar zijn. Dan heb ik die oorlog wel gewonnen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zorg maar liever dat de aardappels om half 6 klaar zijn. Dan heb ik die oorlog wel gewonnen.
7 uur ook goed? Dan kun je even douchen voordat je gaat eten.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zorg maar liever dat de aardappels om half 6 klaar zijn. Dan heb ik die oorlog wel gewonnen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
7 uur ook goed? Dan kun je even douchen voordat je gaat eten.
Dat zeg je toch niet over Spruitje!quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Graag gedaan weer.Veel plezier met Melting. Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat hij vanavond z'n record van vorige week wil verbreken en ongeveer tot 01:00 uur gaat draaien.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Graag gedaan weer.Veel plezier met Melting. Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat hij vanavond z'n record van vorige week wil verbreken en ongeveer tot 01:00 uur gaat draaien.
Ik was een paar jaar geleden met m'n moeder aan 't wandelen en langs de weg stond veel klaver. Op een gegeven moment blijf ik staan, doe 4 stappen terug, en pluk zo een klavertje vier. Kennelijk had ik die in het voorbijgaan opgemerkt, maar dat signaal moest nog even door mijn hersenen verwerkt wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klavertje 4 heeft ie meer aan denk ik
Deal.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
7 uur ook goed? Dan kun je even douchen voordat je gaat eten.
Dat ben ik dan toch al als ik binnen een paar uur die oorlog win?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
Spijkerbroek gaat naar de oorlog. Dus hebben we een peacemaker nodig.
Eigenlijk zit jij gewoon het slotnummer van mijn vorige show een beetje ongedaan te maken nu.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
Spijkerbroek gaat naar de oorlog. Dus hebben we een peacemaker nodig.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eigenlijk zit jij gewoon het slotnummer van mijn vorige show een beetje ongedaan te maken nu.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
Melting heeft toch wat minder vertrouwen in de oorlogsdaden van Spijkerbroek.
What we need is a peacemaker, what we need is a hero.
Als hij dat zou hebben...quote:
quote:
Als ze dat wil hè, anders....quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Echt niet. Maar Spruitje is gewoon lief.
Toen ik bij je was wel in ieder geval.quote:
Ze kan ook een draak in vogelveren zijn hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen ik bij je was wel in ieder geval.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:07 schreef livelink het volgende:
Mr. Manic and Sister Cool zal het wel heten.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zo lief kan ze idd ook wel zijn
[ afbeelding ]
Cutequote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7,5 jaar oud nu als ik het goed heb, dus niet echt meer een kuiken.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Neil Sedaka - Oh Carol
Plaatst bijna dagelijks video's op YouTube waarbij hij vanuit huis allerlei liedjes zingt.
Een van de 5 versies uit 1966quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:14 schreef Melting het volgende:
[ [url=https://media.hitparade.ch/cover/big/the_jets_[nl]-pied_piper_s.jpg]afbeelding[/url] ]
Dat je zo over mij praat!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
Wel een sukkel, een schatje, een mafkees en nog veel meer
Sorry Melting dat ging niet over jou, jij bent ouder
Hij had wat last van grootheidswaanzin.quote:
Ligt er natuurlijk maar net aan wie de rest was.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij had wat last van grootheidswaanzin.
Inderdaad... als het nummer over mij gaat, klopt het wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk maar net aan wie de rest was.
Ernst en Bobbyquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk maar net aan wie de rest was.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeg, luister jij weleens stiekem naar Spotify via het account van Melting?
Wat dan?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met ‘were’ heb je een punt, met ‘was’ niet
"was" is jou afdeling?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met ‘were’ heb je een punt, met ‘was’ niet
Or their parents from making love....quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
If only .. they had refrained from making music.
Ze hebben zelf inmiddels ook tig nakomelingen, ze hebben niet echt stilgezetenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Or their parents from making love....
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Andrea Bocelli & Sarah Brightman - Con Te Partira (Time To Say Goodbye)
Hij zag het niet meer zitten.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Andrea laat wel verdomde lang op zich wachten, deze keer. Heeft -ie zich verslapen?
Opgenomen op zijn ATV dagquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Andrea laat wel verdomde lang op zich wachten, deze keer. Heeft -ie zich verslapen?
Hij kon de ingang van het gebouw niet vinden.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Verkeerd getagd dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:33 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Melting heeft een verkeerd getagde versie te pakken
Hij zag het gewoon niet zitten.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij kon de ingang van het gebouw niet vinden.
Dat hoor ik niet want het Chinees voor mij anywayquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg zo’n jeuk van haar belabberde uitspraak van het Italiaans
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet want het Chinees voor mij anyway
Ook in het Chinees hoor je ook wel dat Andrea ontbrakquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet want het Chinees voor mij anyway
Daarom gaat Andrea ook nooit varen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet ook niet blind varen op je tags
En Andrea zag de fout ook al niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet ook niet blind varen op je tags
Hij heeft anders wel een baard.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom gaat Andrea ook nooit varen waarschijnlijk.
Dan mag hij te kaap'ren varen.quote:
quote:
Dat was Chesterquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Ah, hier is Andrea. Zingt stiekem hier mee.
Chester Bocelli, broer van.quote:
Mooi, hoef je voorlopig geen nieuwe te kopen.quote:
Scheelt weerquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi, hoef je voorlopig geen nieuwe te kopen.
Maar een polo zou kunnen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zat net mijn sokken uit te zoeken, daar moet ik zeker wel nieuwe van kopenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Van elk maar 1?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zat net mijn sokken uit te zoeken, daar moet ik zeker wel nieuwe van kopen
Roze?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
That socks.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Daar heeft livelink dus niks aan!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben hier een sokkenvoorraad voor een heel weeshuis
Nee, maar ik heb wel van 1 paar 5 sokken, daar blijven er nu nog 4 van over, dus dat past weer.quote:
En nog een stapeltje voor het revalidatiecentrumquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben hier een sokkenvoorraad voor een heel weeshuis
Huh... een paar sokken bestaat toch uit 2 sokken?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel van 1 paar 5 sokken,
Steunkousen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En nog een stapeltje voor het revalidatiecentrum
Ik had 3 paar van dezelfde, maar ben er eens 1 sok kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Huh... een paar sokken bestaat toch uit 2 sokken?
Wel met sandalen dragen hoor.quote:
De plaat was afgelopen en nog niemand had het geraden, dus inderdaad.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:49 schreef livelink het volgende:
Je ging er vanuit dat we Gwen Stefani toch niet zouden raden? Wat mij betreft klopt dat wel.
Ze is een beetje hyper hier.
Ah op die fiets. Ja, zo heb ik er ook een paar.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik had 3 paar van dezelfde, maar ben er eens 1 sok kwijtgeraakt
Nephippiequote:
Een 2 voor de moeite.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |