SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Welke app bedoel je?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou toch wel willen dat apps op het linker scherm bleven hangen, haha.
Stom gelul om ze elke keer te verplaatsen. Niet heel veel werk, maar stom.
Firefox, discord, twitch, thunderbird, spottify, alles springt steeds weer naar het hoofdscherm.quote:
Ah oké. Je luistert via je mobiel?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Firefox, discord, twitch, thunderbird, spottify, alles springt steeds weer naar het hoofdscherm.
Ik luister altijd via de website. En normaal als we op de eigen site uitzenden luister ik via VLC Media Player. Dat slikt werkelijk alles. WinAmp gebruik ik al lang niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:12 schreef brother52 het volgende:
Ingetuned en ik hoor meteen een cowbell
Winamp en clementine voor muziek, VLC voor beeldmateriaal. En Firefox voor netflix.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik luister altijd via de website. En normaal als we op de eigen site uitzenden luister ik via VLC Media Player. Dat slikt werkelijk alles. WinAmp gebruik ik al lang niet meer.
Ik ben onschuldig.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Manic Street Preachers - You Stole The Sun From My Heart
Welkom bij je voorprogramma Melting
Ik heb het programma voor vanavond trouwens als volgt aangekondigd:quote:
quote:Programma van vandaag:
19:00 - 21:00 DJ11 - Even
21:00 - afhankelijk van de wachtrij: DJ Melting - Golden Oldies
Dan duurt het nog wel 2 uurtjes voordat je kunt eten...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
Zo vlees is op kamertemperatuur aan het komen. Eten moet ook nog gebeuren
En biefstukje ga ik niet vernaggelen door ijskoud in de boter te gooien.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb het programma voor vanavond trouwens als volgt aangekondigd:
[..]
Veranderd er dan iets aan de smaak als je het koud in de pan gooit?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
Zo vlees is op kamertemperatuur aan het komen. Eten moet ook nog gebeuren
En biefstukje ga ik niet vernaggelen door ijskoud in de boter te gooien.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Veranderd er dan iets aan de smaak als je het koud in de pan gooit?
Gelukkig kun je er in elk geval heen. Je kunt ook verkleed proberen te gaan. Mevrouw M. Elting, pruik op, enzovoort...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik kan pas weer boeken als ik geweest ben.
Prima, muziek staat aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan duurt het nog wel 2 uurtjes voordat je kunt eten...
Het gaat op abonnee nummer.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je er in elk geval heen. Je kunt ook verkleed proberen te gaan. Mevrouw M. Elting, pruik op, enzovoort...
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Spotify kent mij inmiddels zo goed dat mijn Release Radar (playlist op maat) gisteren begon met vier nummers uit Noorwegen. Tja, er komt daar gewoon te veel leuke muziek vandaan. Hierna een voorbeeld
Dat vraag ik me soms toch wel eens af.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel ja... maar ja, Spotify gaat gewoon af op mijn luistergedrag.
Dat komt geheid doordat Vout stiekem via jouw account luistert.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vraag ik me soms toch wel eens af.
Ik krijg soms voorstellen, waarvan ik niet begrijp hoe Spotify daar bij komt.
Kook ze en tot straksquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:50 schreef brother52 het volgende:
Ik duik de keuken in maar blijf wel meeluisteren.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat komt geheid doordat Vout stiekem via jouw account luistert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |