abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:21:57 #201
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193460295
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Het draait alleen maar om poen....
Tuurlijl in de OVP is nu ook een hele club natuurliefhebbers bezig met pret schieten , maar die licenties om daar te schieten kosten echte een hele bak geld


domme natuur idioten met hun heilige natuurgebieden en heilige ondieren
quote:
Duitse regelgeving afschieten wolven versoepeld

BERLIJN - Het wordt in Duitsland voor de wet eenvoudiger wolven af te schieten. De regeringspartijen hebben daar in de Duitse Bondsdag een wet voor aangenomen. De hele oppositie stemde tegen.

Wanneer er aanvallen zijn op vee, mag elke wolf in de omgeving van die boerderij voortaan worden afgemaakt, net zo lang tot de aanvallen ophouden. Zo kan desnoods een hele roedel worden afgeschoten.

Wanneer er aanvallen zijn op vee, mag elke wolf in de omgeving van die boerderij voortaan worden afgemaakt, net zo lang tot de aanvallen ophouden. Zo kan desnoods een hele roedel worden afgeschoten.

Volgens de woordvoerder Milieu van de regeringspartij SPD zal het zo'n vaart niet lopen. Hij beklemtoonde dat de regionale autoriteiten nog steeds eerst hun toestemming moeten verlenen, voor er een wolf mag worden afgeschoten. In 2018 zijn er in Duitsland volgens de officiële cijfers bij 639 aanvallen van wolven 2067 dieren doodgebeten.

Sinds 2000 worden er in de Bondsrepubliek weer wolven in het wild geboren. Er leven naar schatting meer dan honderd roedels, vooral in het noordoosten van het land. Deze wolven hebben ook de oversteek gemaakt naar Nederland. Boeren in Nederland willen ook de mogelijkheid krijgen om wolven af te schieten. In Nederland is dat verboden.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  vrijdag 5 juni 2020 @ 11:43:06 #202
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193486590
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:36 schreef RamboDirk het volgende:
Gewoon grotere hekken neerzetten.
Dat kan ook
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 7 juni 2020 @ 18:49:19 #203
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193524934
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 23:15 schreef svann het volgende:

[..]

Een normale beer schijnt een wolf gewoon weg te jagen.
Dat moet hij weer terug krijgen.
Ja dan moeten we de bruine beer hier zien te krijgen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193525033
Een Belgische schapenhouder met 2 kangalhonden.

Nu zitten ze te zeiken over de halsbanden.

  zondag 7 juni 2020 @ 22:53:31 #205
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193529386
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 18:55 schreef polderturk het volgende:
Een Belgische schapenhouder met 2 kangalhonden.

Nu zitten ze te zeiken over de halsbanden.

Zulke honden zijn net zo erg als een wolf , of nog erger

Als een wolf een kindje aanvalt is het de schuld van de regering, als jouw hond dat doet ben jij de pineut
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 7 juni 2020 @ 23:04:52 #206
117098 Hathor
Effe niet
pi_193529656
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:53 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Zulke honden zijn net zo erg als een wolf , of nog erger

Als een wolf een kindje aanvalt is het de schuld van de regering, als jouw hond dat doet ben jij de pineut
Het zijn topwaakhonden, je moet er alleen wel mee om kunnen gaan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 7 juni 2020 @ 23:07:13 #207
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_193529700
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:53 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Zulke honden zijn net zo erg als een wolf , of nog erger

Als een wolf een kindje aanvalt is het de schuld van de regering, als jouw hond dat doet ben jij de pineut
Je bent ook wel oliedom als je je kinderen in de buurt laat van zulke honden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193530159
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:53 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Zulke honden zijn net zo erg als een wolf , of nog erger

Als een wolf een kindje aanvalt is het de schuld van de regering, als jouw hond dat doet ben jij de pineut
Kangal honden zijn heel goed met kinderen.
  zondag 7 juni 2020 @ 23:38:48 #209
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193530206
De wolf moeten ze afschieten, die hoort niet in het huidige Nederland thuis.

De Holenleeuw leefde vroeger ook in Nederland, wilt toch niet zeggen dat we een Leeuw moeten rondlopen?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  maandag 8 juni 2020 @ 07:16:29 #210
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193532274
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:34 schreef polderturk het volgende:

[..]

Kangal honden zijn heel goed met kinderen.
Tot het laatste botje

Wat maakt het nu uit of je kind door een wolf of door een Kanfal hond verminkt wordt
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 8 juni 2020 @ 07:19:38 #211
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193532291
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:38 schreef hollandia02 het volgende:
De wolf moeten ze afschieten, die hoort niet in het huidige Nederland thuis.

De Holenleeuw leefde vroeger ook in Nederland, wilt toch niet zeggen dat we een Leeuw moeten rondlopen?
Beter wolven naar de Oostvaardersplassen brengen dan kunnen ze hertenkalfjes en veulens opeten , die zijn veel lekkerder
Dan is die wildernis ook geregeld

Stomme natuur freaks
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193533246
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 07:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Tot het laatste botje

Wat maakt het nu uit of je kind door een wolf of door een Kanfal hond verminkt wordt
  maandag 8 juni 2020 @ 09:46:04 #213
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193534284
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 09:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Jaja...


Behoudens getatoeerde Tokkies denken we daar toch echt heel anders over he.
Er zijn nauwelijks berichten van kangal honden die kinderen aanvallen. Het gaat om één van de oudste hondenrassen ter wereld.
  maandag 8 juni 2020 @ 10:58:11 #215
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193534321
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:55 schreef polderturk het volgende:

Er zijn nauwelijks berichten van kangal honden die kinderen aanvallen. Het gaat om één van de oudste hondenrassen ter wereld.
Omdat bijna niemand die beesten heeft he. Daarnaast is het weer een typisch gevalletje van naar de fout toe corrigeren.
  maandag 8 juni 2020 @ 11:34:17 #216
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193534804
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:55 schreef polderturk het volgende:

[..]

Er zijn nauwelijks berichten van kangal honden die kinderen aanvallen. Het gaat om één van de oudste hondenrassen ter wereld.
nauwelijks , alleen de buurkindjes die hard weglopen

Ik ben ervoor om hertjes hier te houden en wolven dood te schieten
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 17 juni 2020 @ 12:07:21 #217
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_193668952
https://nos.nl/artikel/23(...)rland-neemt-toe.html

quote:
De meerderheid van de Nederlandse bevolking vindt dat de wolf welkom is in Nederland. Dat is een van de conclusies van een onderzoek door het bureau Motivaction in opdracht van minister Schouten.

Volgens Motivaction staat 57 procent van de Nederlanders positief tegenover hervestiging van de wolf in Nederland. Dat is een stijging ten opzichte van 2012 (45 procent). Toen waren er nog geen wolven in Nederland gesignaleerd. Sinds 2015 zijn er verschillende wolven in Nederland waargenomen en vorig jaar was het eerste "gevestigde wolvenpaar" een feit.

Voorlichting over gedrag
65 procent ziet de wolf als ongevaarlijk en de meeste Nederlanders zullen een natuurgebied niet mijden als ze weten dat ze daar een wolf kunnen tegenkomen. Tegenstanders van de wolf in Nederland wijzen vooral op de mogelijk negatieve gevolgen zoals gevaar en overlast.
Ik geloof er niks van. Zo onnozel zijn de meeste mensen niet en de afslachting van schapen heeft de reputatie van de wolf echt geen goed gedaan.
Ik zou niet graag gaan wandelen in een omgeving waar wolven voorkomen en helemaal niet samen met mijn hond.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 17 juni 2020 @ 13:46:10 #218
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193670044
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 12:07 schreef deedeetee het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)rland-neemt-toe.html
[..]

Ik geloof er niks van. Zo onnozel zijn de meeste mensen niet en de afslachting van schapen heeft de reputatie van de wolf echt geen goed gedaan.
Ik zou niet graag gaan wandelen in een omgeving waar wolven voorkomen en helemaal niet samen met mijn hond.
Niet? De uitslag verbaast me ergens niks, zie ook de vele reacties in dit topic. Een hele hoop mensen zien de wolf als een soort huisdier met een enorm hoge aaibaarheidsfactor heb ik het idee.
  woensdag 17 juni 2020 @ 15:20:40 #219
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_193671192
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 13:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Niet? De uitslag verbaast me ergens niks, zie ook de vele reacties in dit topic. Een hele hoop mensen zien de wolf als een soort huisdier met een enorm hoge aaibaarheidsfactor heb ik het idee.
Echt waar ? Niet in mijn kennissenkring hoor. Daar is de wolf gewoon een roofdier waar je beter uit de buurt kunt blijven. Kwestie van gewoon gezond Hollands boerenverstand toch ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 17 juni 2020 @ 15:33:50 #220
117098 Hathor
Effe niet
pi_193671331
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:58 schreef AchJa het volgende:

[..]

Omdat bijna niemand die beesten heeft he. Daarnaast is het weer een typisch gevalletje van naar de fout toe corrigeren.
Beetje duur om te onderhouden lijkt me dat, zo'n grote hond. Ik weet wel bijna zeker dat die per week meer kilo's aan voedsel verorberd dan ik. Dan mag ie een krantenwijk gaan lopen om zelf in zijn onderhoud te voorzien. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 18 juni 2020 @ 09:08:47 #221
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_193680751
Heel verstandig hoop dat ze het kunnen waarmaken.
Friesland wil wolf buiten de deur houden.
Nu de andere provincies nog.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 18 juni 2020 @ 09:14:29 #222
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193680797
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 13:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Niet? De uitslag verbaast me ergens niks, zie ook de vele reacties in dit topic. Een hele hoop mensen zien de wolf als een soort huisdier met een enorm hoge aaibaarheidsfactor heb ik het idee.
De wolf die hoort niet bij onze recreatie gebieden waar we met kindjes wandelen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 18 juni 2020 @ 09:26:23 #223
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193680901
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:20 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Echt waar ? Niet in mijn kennissenkring hoor. Daar is de wolf gewoon een roofdier waar je beter uit de buurt kunt blijven. Kwestie van gewoon gezond Hollands boerenverstand toch ?
Boerenverstand, dat zeg je goed. Het is vnl randstadverstand dat het anders ziet.
  donderdag 18 juni 2020 @ 09:39:58 #224
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193681041
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 09:26 schreef AchJa het volgende:

[..]

Boerenverstand, dat zeg je goed. Het is vnl randstadverstand dat het anders ziet.
Randstad mensen vind de wolf leuk, die heeft men wel eens in de dierentuin gezien achter een hek

en boeren met schapen moeten niet zo zeuren
Die vragen maar subsidie aan het rijk voor hekken
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 18 juni 2020 @ 09:58:06 #225
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193681271
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:34 schreef polderturk het volgende:

[..]

Kangal honden zijn heel goed met kinderen.
Met kinderen die eigen zijn ja, wat minder met vreemden.

Kuddebewakers kunnen wel goed dienst doen trouwens. Maar dan heb je wel goede hekken nodig en de vraag is of die hond dan nog wel nodig is.

Kudde bewakers zijn niet selectief, ze waken niet enkel tegen wolven, maar tegen alles wat bij de kudde komt.

Ipv gelijk afschieten zou er ook een afschrik beleid kunnen komen.
De meeste schapen doders zijn op zoek naar een plek, zorg dat de ongewenste plekken voor hun oncomfortabel worden en ze snel weg zijn.

De wolf zijn plaats wijzen zoals ergens in een bovenstaand artikel wordt gezegd is niet verkeerd, maar dat hoeft niet gelijk de dood te betekenen.
Je kan ook schieten met rubberen kogels bv, doet naar pijn, beest gaat wel weg naar een betere plaats.

Goede hekken, honden, rubberen kogels, er is ook een geluids systeem die aardig goed werkt.
Er zijn vele methoden om te zorgen dat het vee veilig kan blijven.

Daar waar gedegen hekwerk met stroom niet werkt omdat afgelegen enzo werken de honden goed bv.
Zo kan je voor verschillende omstandigheden verschil oplossingen bedenken.
Allemaal maken ze dat die wolf door reist naar een geschiktere plaats voor hem.

Laten we eerst eens zorgen dat we dat op orde hebben voordat we aan afschot gaan denken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 18 juni 2020 @ 10:01:57 #226
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193681327
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 12:07 schreef deedeetee het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)rland-neemt-toe.html
[..]

Ik geloof er niks van. Zo onnozel zijn de meeste mensen niet en de afslachting van schapen heeft de reputatie van de wolf echt geen goed gedaan.
Ik zou niet graag gaan wandelen in een omgeving waar wolven voorkomen en helemaal niet samen met mijn hond.
Hou je hond aan de lijn, problem solved.
In die gebieden zou je dat toch al moeten doen, of is het alleen maar een probleem als jouw hondje gevaar loopt en niet als jouw hond het wild in die omgeving ernstig verstoord?

Die wolf komt echt niet jouw hond opzoeken terwijl je samen netjes op het pad wandelt.
Enkel wanneer jouw hond dwaalt en zelf die wolf opzoekt heeft hij idd een probleem.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 18 juni 2020 @ 10:04:28 #227
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193681352
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Beetje duur om te onderhouden lijkt me dat, zo'n grote hond. Ik weet wel bijna zeker dat die per week meer kilo's aan voedsel verorberd dan ik. Dan mag ie een krantenwijk gaan lopen om zelf in zijn onderhoud te voorzien. :')
Zijn werkhonden hè, die hebben dus idd een baantje.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 18 juni 2020 @ 10:15:20 #228
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_193681465
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hou je hond aan de lijn, problem solved.
In die gebieden zou je dat toch al moeten doen, of is het alleen maar een probleem als jouw hondje gevaar loopt en niet als jouw hond het wild in die omgeving ernstig verstoord?

Die wolf komt echt niet jouw hond opzoeken terwijl je samen netjes op het pad wandelt.
Enkel wanneer jouw hond dwaalt en zelf die wolf opzoekt heeft hij idd een probleem.
Een heleboel schapen vermoorden is ook geen normaal gedrag. De wolf hoort niet in een overbevolkt land thuis. Die hoort in de wildernis zijn prooi te zoeken en niet op het boerenland.
De natuurgebieden zijn hier in Nederland domweg veel te klein voor wolven.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 18 juni 2020 @ 10:27:59 #229
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193681634
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:15 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Een heleboel schapen vermoorden is ook geen normaal gedrag. De wolf hoort niet in een overbevolkt land thuis. Die hoort in de wildernis zijn prooi te zoeken en niet op het boerenland.
De natuurgebieden zijn hier in Nederland domweg veel te klein voor wolven.
Ik ben er absoluut niet tegen die migrerende wolven snel te laten vertrekken.
Maar ze hoeven niet dood, ze moeten gewoon weten dat ze daar niet welkom zijn.

Inrichten op geen supermarkt voor migrerende wolven zijn lijkt me veel handiger.
Je kan die ene wolf wel met veel moeite zoeken en doden, maar die was al op doorreis en er komen er meer langs.

Want waarom vooral schapen?
Simpelweg omdat die erg vaak achter brakke hekjes staan waar dat beest zo bij kan.
Die schapen niet weg kunnen en niet beschermt zijn.

Los dat op en die wolf heeft geen reden daar even te blijven.

Het is trouwens zo dat als er bv 10 schapen dood zijn er vaak zeker 5 niet gebeten zijn, die gaan dood van de stress.
Het is wel normaal dat dat zo gebeurd, dat komt door de omstandigheden.

Verander de omstandigheden dus.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 18 juni 2020 @ 10:35:18 #230
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193681704
Wolven die wel echt blijven doen dat vrijwel niet op het boerenland
Het zijn de wolven op doorreis die dit doen.

Het wolven gezin dat blijft doet dat in het bos, waar ze rust en ruimte hebben.

Het zou zelfs beter zijn een paar families te hebben, door hun rotten die reizigers sneller op. Die willen ze niet in hun gebied.

Grote roedels zijn onwaarschijnlijk hier. We hebben geen grote prooien.
Als wolven zich hier vestigen zullen het kleine roedels zijn.
De Europese wolf is niet van de grotere roedels.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 18 juni 2020 @ 11:21:25 #231
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_193682291
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik ben er absoluut niet tegen die migrerende wolven snel te laten vertrekken.
Maar ze hoeven niet dood, ze moeten gewoon weten dat ze daar niet welkom zijn.

Inrichten op geen supermarkt voor migrerende wolven zijn lijkt me veel handiger.
Je kan die ene wolf wel met veel moeite zoeken en doden, maar die was al op doorreis en er komen er meer langs.

Want waarom vooral schapen?
Simpelweg omdat die erg vaak achter brakke hekjes staan waar dat beest zo bij kan.
Die schapen niet weg kunnen en niet beschermt zijn.

Los dat op en die wolf heeft geen reden daar even te blijven.

Het is trouwens zo dat als er bv 10 schapen dood zijn er vaak zeker 5 niet gebeten zijn, die gaan dood van de stress.
Het is wel normaal dat dat zo gebeurd, dat komt door de omstandigheden.

Verander de omstandigheden dus.
Precies verander de omstandigheden, wolf afschieten want dat snappen ze t beste. Wat is anders het volgende ? Hier bruine beren loslaten ? Men is totaal aan t doorslaan net zoals met zoveel andere zaken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 18 juni 2020 @ 12:02:40 #232
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193682823
Das juist mooi die wilde natuur va vroeger, bloedig gevechten met leeuwen en wolven en herten kalfjes e jonge paardveulens die afgeslacht worden door een roedel wolven


When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 18 juni 2020 @ 20:49:41 #233
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193689821
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 13 mei 2021 @ 17:55:56 #234
13456 AchJa
Shut up!!!
  donderdag 13 mei 2021 @ 17:58:45 #235
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_199408137
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Goed teken en misschien komen ze nog van pas bij wat problemen. :7
Zoals?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  donderdag 13 mei 2021 @ 18:41:17 #236
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199408674
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 17:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zoals?
Gewoon massaal die dieren vangen en loslaten in achterstandswijken.

Of was dat niet het antwoord waar je op hoopte?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 13 mei 2021 @ 18:53:05 #237
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199408791
quote:
10s.gif Op donderdag 13 mei 2021 18:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Gewoon massaal die dieren vangen en loslaten in achterstandswijken.

Of was dat niet het antwoord waar je op hoopte?
in de Oostvaardersplassen zodat de Elite niets meer te jagen heeft aan Veulens en Reetjes

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 13-05-2021 19:36:36 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199412824
Jakhalzen komen ook deze kant op! *O*
  vrijdag 14 mei 2021 @ 09:21:04 #239
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_199414742
Gewoon afschieten ik kan echt niet begrijpen waarom we hier door wolven geteisterd moeten worden. Die beesten voegen niks goeds toe behalve dan voor halfgare * natuurliefhebbers * en luitjes die geen fatsoenlijke baan kunnen krijgen en zich dus met dit soort ongein bezig houden. De natuur verbeteren..... nooit gedacht dat voor de lol uitmoorden van weerloze schapen als een natuurverbetering zou worden gezien :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 14 mei 2021 @ 10:18:13 #240
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199415317
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 09:21 schreef deedeetee het volgende:
Gewoon afschieten ik kan echt niet begrijpen waarom we hier door wolven geteisterd moeten worden. Die beesten voegen niks goeds toe behalve dan voor halfgare * natuurliefhebbers * en luitjes die geen fatsoenlijke baan kunnen krijgen en zich dus met dit soort ongein bezig houden. De natuur verbeteren..... nooit gedacht dat voor de lol uitmoorden van weerloze schapen als een natuurverbetering zou worden gezien :')
Als we echte natuur willen maken dan moeten we de koeien opruimen en de natuur de gang laten gaan
Als we echte natuur willen hebben dan moeten we de wolven de Oostvaardersplassen in jagen
dab worden alle reetjes afgeslacht tegen het hek aan en de Konik veulens ook, dan blijft er geen een Konik veulen meer leven

Maar dan heeft de Elite niets meer te jagen

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 14-05-2021 10:29:15 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')