En nu alweerquote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geef mezelf vaak naamtopicsDus je was niet een recordpoging gestart
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Telt dat mee voor je score?
godverdomme geef terug dan had ik wel iets ingetoetst
Zal vast wel van korte duur zijn.quote:
Nee, maar echt exact die tijd ookquote:
We kunnen weer losquote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee minuten maar! We hebben de curve geflattend mensen!!!
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens!quote:
Huh?quote:
I'm On Fire!quote:
Neeeee waarom heb jij het geheim nou ook al doorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:13 schreef Koen66 het volgende:
hoe lang duurt het voordat ze weer achter gaat lopen?
Een tweede golf is helaas wel waarschijnlijk zodra we hier allemaal weer op een normale snelheid gaan postenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:13 schreef Koen66 het volgende:
hoe lang duurt het voordat ze weer achter gaat lopen?
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Was afzien inderdaad, die post-lockdown!
JAAAAA nu kunnen we gelijk weer los gaan. Gewoon weer binnen de anderhalve minuut postenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee minuten maar! We hebben de curve geflattend mensen!!!
Ben geen gRoopie johquote:
quote:
Halloquote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Een tweede golf is helaas wel waarschijnlijk zodra we hier allemaal weer op een normale snelheid gaan posten
En ik had nog zó gewaarschuwd!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
JAAAAA nu kunnen we gelijk weer los gaan. Gewoon weer binnen de anderhalve minuut posten![]()
Als we dat nou met zijn allen massaal gaan doen, dan zal de tijd vast niet weer gaan oplopen
I'm inquote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
JAAAAA nu kunnen we gelijk weer los gaan. Gewoon weer binnen de anderhalve minuut posten![]()
Als we dat nou met zijn allen massaal gaan doen, dan zal de tijd vast niet weer gaan oplopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |