abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:46:35 #241
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253297
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Klopt niet altijd nee.
Maak me er niet zo druk om :P
pi_193253306
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Maak me er niet zo druk om :P
Ik ook niet. Heb zelf ook twee redelijk nieuwe auto's voor de deur 😂
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:47:48 #243
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253313
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik ook niet. Heb zelf ook twee redelijk nieuwe auto's voor de deur 😂
maar je bent blank :p
pi_193253326
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:

[..]

maar je bent blank :p
Na gister niet meer ;( :@
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:49:43 #245
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193253344
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Na gister niet meer ;( :@
Kreeft? :9~
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193253352
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Kreeft? :9~
Nee haha wel wat bruiner geworden
Zonder wrijving geen glans
pi_193253353
Gewoon de database van de RDW koppelen aan die van de Belastingdienst. Rij je een dure auto zonder duidelijke inkomsten? Dan komt meneer agent even op bezoek bij je. ^O^
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:50:31 #248
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253354
heb echt helemaal geen zin in die gang verven
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:50:51 #249
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193253358
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hmm, ik heb heel weinig met dat soort volk, van welke afkomst dan ook. Dat is het enige nadeel aan wonen in een stad: dat je verhoudingsgewijs veel tokkies om je heen hebt. Met bijbehorend gedrag. :r
Ik woonde toen nog in mijn veilige kleine dorpje :P. De meesten waren klasgenoten of bekenden van vrienden, echt sprake van "dat soort volk" is er ook niet. De wapenhandel leek meer in de steden te zitten, de drugshandel juist in de kleine schattige dorpjes. De jongens waren verder ook hartstikke aardige jongens, niemand zou het ooit geweten hebben als ze het niet verteld hadden.

Ik sprak ook eens een dealer op een rave, echt zo'n dealer a la New Kids film :'). Hij zei dat hij blij was met zijn leven en de mogelijkheden die het dealen hem bood, maar dat het gewoon klaar met hem zou zijn als hij er ooit uit zou willen.

Ik vind het sneu, vaak lieve, redelijk onschuldige jongens die door geld toch uitgelokt worden om iets te doen en dan zit je erin -O-. Het is natuurlijk hartstikke dom, maar ik snap wel dat sommigen er voor vallen. En vervolgens breng je je hele familie in gevaar ;(.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193253361
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
heb echt helemaal geen zin in die gang verven
Stel het uit dan.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:53:41 #251
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193253387
Man man man, zo gaar als boter. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193253406
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:50 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik woonde toen nog in mijn veilige kleine dorpje :P. De meesten waren klasgenoten of bekenden van vrienden, echt sprake van "dat soort volk" is er ook niet. De wapenhandel leek meer in de steden te zitten, de drugshandel juist in de kleine schattige dorpjes. De jongens waren verder ook hartstikke aardige jongens, niemand zou het ooit geweten hebben als ze het niet verteld hadden.

Ik sprak ook eens een dealer op een rave, echt zo'n dealer a la New Kids film :'). Hij zei dat hij blij was met zijn leven en de mogelijkheden die het dealen hem bood, maar dat het gewoon klaar met hem zou zijn als hij er ooit uit zou willen.

Ik vind het sneu, vaak lieve, redelijk onschuldige jongens die door geld toch uitgelokt worden om iets te doen en dan zit je erin -O-. Het is natuurlijk hartstikke dom, maar ik snap wel dat sommigen er voor vallen. En vervolgens breng je je hele familie in gevaar ;(.
Ik vind het niet sneu. Je moet wel heel naīef zijn om niet te snappen dat het onfrisse zaakjes zijn. En ja, wie zijn billen brandt, moet dan ook maar op de blaren zitten. Geen medelijden mee.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:56:08 #253
102912 crv
Screwed up
pi_193253411
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 07:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Zal dan niet het bier zijn
is geen bier :{w
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_193253412
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
heb echt helemaal geen zin in die gang verven
Hoe is het met je rug?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:56:18 #255
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193253414
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Man man man, zo gaar als boter. ;(
Volgensmij is dat niet de correcte uitdrukking.

Google vindt van wel.
Bis vincit qui se vincit!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:56:36 #256
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253419
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hoe is het met je rug?
goed :P
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:56:56 #257
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193253425
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:56 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Volgensmij is dat niet de correcte uitdrukking.

Google vindt van wel.
Lokale verschillen wellicht. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:57:23 #258
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253432
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Lokale verschillen wellicht. :P
heb je je hangmat al?
pi_193253434
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]

goed :P
Elke dag een klein stukje gang?
pi_193253435
mogguh :O
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:58:19 #261
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253445
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Elke dag een klein stukje gang?
Ja das nu het plan :P Volgende week wil ik de pergola doen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:58:25 #262
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193253448
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:

[..]

heb je je hangmat al?
Bezorgtijd staat op 12.15 - 14.45. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:58:55 #263
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193253454
Maar volgende week schijnt toch droog en zonnigish te worden, dus prima. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193253457
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja das nu het plan :P Volgende week wil ik de pergola doen
Is het veel oppervlakte?
Zonder wrijving geen glans
pi_193253460
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja das nu het plan :P Volgende week wil ik de pergola doen
O, die ga je beitsen, toch?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:59:33 #266
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193253465
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja das nu het plan :P Volgende week wil ik de pergola doen
Klinkt als een goed plan. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193253468
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

O, die ga je beitsen, toch?
Zal jou eens beitsen O+
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:59:51 #268
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253469
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar volgende week schijnt toch droog en zonnigish te worden, dus prima. :+
ja klopt :Y
  vrijdag 22 mei 2020 @ 10:00:07 #269
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253473
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

O, die ga je beitsen, toch?
ja :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 10:00:09 #270
45833 crew  Fogel
pi_193253474
Moggûh!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')