Ik ook niet. Heb zelf ook twee redelijk nieuwe auto's voor de deur 😂quote:
maar je bent blank :pquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb zelf ook twee redelijk nieuwe auto's voor de deur 😂
Ik woonde toen nog in mijn veilige kleine dorpjequote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik heb heel weinig met dat soort volk, van welke afkomst dan ook. Dat is het enige nadeel aan wonen in een stad: dat je verhoudingsgewijs veel tokkies om je heen hebt. Met bijbehorend gedrag.
Stel het uit dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
heb echt helemaal geen zin in die gang verven
Ik vind het niet sneu. Je moet wel heel naīef zijn om niet te snappen dat het onfrisse zaakjes zijn. En ja, wie zijn billen brandt, moet dan ook maar op de blaren zitten. Geen medelijden mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik woonde toen nog in mijn veilige kleine dorpje. De meesten waren klasgenoten of bekenden van vrienden, echt sprake van "dat soort volk" is er ook niet. De wapenhandel leek meer in de steden te zitten, de drugshandel juist in de kleine schattige dorpjes. De jongens waren verder ook hartstikke aardige jongens, niemand zou het ooit geweten hebben als ze het niet verteld hadden.
Ik sprak ook eens een dealer op een rave, echt zo'n dealer a la New Kids film. Hij zei dat hij blij was met zijn leven en de mogelijkheden die het dealen hem bood, maar dat het gewoon klaar met hem zou zijn als hij er ooit uit zou willen.
Ik vind het sneu, vaak lieve, redelijk onschuldige jongens die door geld toch uitgelokt worden om iets te doen en dan zit je erin. Het is natuurlijk hartstikke dom, maar ik snap wel dat sommigen er voor vallen. En vervolgens breng je je hele familie in gevaar
.
is geen bierquote:
Hoe is het met je rug?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
heb echt helemaal geen zin in die gang verven
Volgensmij is dat niet de correcte uitdrukking.quote:
Lokale verschillen wellicht.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgensmij is dat niet de correcte uitdrukking.
Google vindt van wel.
Bezorgtijd staat op 12.15 - 14.45.quote:
Is het veel oppervlakte?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das nu het planVolgende week wil ik de pergola doen
O, die ga je beitsen, toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kloptquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar volgende week schijnt toch droog en zonnigish te worden, dus prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |