abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193252653
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

wanneer ben je weer klaar met deze tour?
Vanaf maandag nog 5 weken
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:48:45 #152
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252658
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:48 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Vanaf maandag nog 5 weken
oh nog best wel een tijdje :P en dan weer 2 maanden vrij?
pi_193252662
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:48 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Vanaf maandag nog 5 weken
Dan is het zomer *O*
Zonder wrijving geen glans
pi_193252682
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:48 schreef bitterbal het volgende:

[..]

oh nog best wel een tijdje :P en dan weer 2 maanden vrij?
:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:51:15 #155
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252687
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:50 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah dat hoop ik voor je :Y
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:52:33 #156
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252703
nu is de dronken pool weer bezig _O-
pi_193252712
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
nu is de dronken pool weer bezig _O-
Mist ie tanden?
Zonder wrijving geen glans
pi_193252721
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:46 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee is niet elke nacht maar soms is er wet wat gespuis en gespook gaande ja :P
Toen ik nog in de winkelstraat woonde, had ik dat vooral in de schoolvakanties. Van die plukjes jongeren die dan net onder je raam bleven rondhangen :r
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:55:22 #159
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252723
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Mist ie tanden?
nee :P

Hij is nu de banden aan het oppompen. Het lijkt alsof er 1 slot is voor 2 fietsen en er constant proefritjes gemaakt worde ofzo
pi_193252726
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee :P

Hij is nu de banden aan het oppompen. Het lijkt alsof er 1 slot is voor 2 fietsen en er constant proefritjes gemaakt worde ofzo
Oh hij jat fietsen denk ik :P
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:55:54 #161
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252728
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Toen ik nog in de winkelstraat woonde, had ik dat vooral in de schoolvakanties. Van die plukjes jongeren die dan net onder je raam bleven rondhangen :r
aaah das vervelend :r hier wonin ook wat studenten en ben blij dat de clubs dichtzijn :P
pi_193252737
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]

aaah das vervelend :r hier wonin ook wat studenten en ben blij dat de clubs dichtzijn :P
Toch maar een huisje op het platteland kopen? Boerin Bitterbal worden? :P
pi_193252740
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]

aaah das vervelend :r hier wonin ook wat studenten en ben blij dat de clubs dichtzijn :P
Ik lag gister op het strand. Werd aardig wat gezopen door de jongeren _O-
Die houden nu feestjes in de duinen en op het strand.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:57:04 #164
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252742
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Toch maar een huisje op het platteland kopen? Boerin Bitterbal worden? :P
nooit :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:57:21 #165
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252746
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik lag gister op het strand. Werd aardig wat gezopen door de jongeren _O-
Die houden nu feestjes in de duinen en op het strand.
ja vervelen zich helemaal de pleuris natuurlijk
pi_193252751
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nooit :{
Ik kom nooit in jouw buurt maar volgens mij woon jij wel echt lekker ja.
Zonder wrijving geen glans
pi_193252757
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja vervelen zich helemaal de pleuris natuurlijk
Ik zie in de avond aardig wat politie de duinen in gaan. :D
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:58:27 #168
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252762
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik kom nooit in jouw buurt maar volgens mij woon jij wel echt lekker ja.
Ja hoef hier niet zo snel weg :p
pi_193252771
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja hoef hier niet zo snel weg :p
Nice.

:T
Zonder wrijving geen glans
pi_193252774
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nooit :{
_O-
pi_193252799
O, ik heb de brief met de huurverhoging weggehooid. Nou weet ik niet met welk bedrag ik mijn betaalopdracht moet aanpassen :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2020 09:03:35 ]
pi_193252805
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik heb de brief met de huurverhoging weggehooid. Nou weet ik niet met welk bedrag in mijn betaalopdracht moet aanpassen :{
Netjes
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:03:20 #173
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252806
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik heb de brief met de huurverhoging weggehooid. Nou weet ik niet met welk bedrag in mijn betaalopdracht moet aanpassen :{
kan je niet ergens inloggen?
pi_193252820
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:

[..]

kan je niet ergens inloggen?
Nee, zo modern zijn ze helaas niet. Snap ook niet waarom ze niet werken met een automatische incasso. :{
pi_193252824
Wel fijn dat ik nu een pushmelding krijg van het AD dat de brandweer is uitgerukt voor die brand in de kerncentrale van gister. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_193252829
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Netjes
Beetje dom :Y
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:05:10 #177
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252832
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel fijn dat ik nu een pushmelding krijg van het AD dat de brandweer is uitgerukt voor die brand in de kerncentrale van gister. :)
:')
pi_193252834
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee, zo modern zijn ze helaas niet. Snap ook niet waarom ze niet werken met een automatische incasso. :{
Omdat burgers zich voor moeten kunnen bereiden op die verhoging.
Zonder wrijving geen glans
pi_193252858
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Omdat burgers zich voor moeten kunnen bereiden op die verhoging.
Ja, normaal krijg je dan een brief en gaat twee maanden later de verhoging in. Zoals het nu ook gaat, alleen nu moet ik zelf mijn betaalopdracht aanpassen.
pi_193252865
O, ik kan wel inloggen, maar ik heb nooit inloggegevens gehad. Of heb ik die ook weggegooid :{
pi_193252868
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik kan wel inloggen, maar ik heb nooit inloggegevens gehad. Of heb ik die ook weggegooid :{
Gewoon via digiD?
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:09:28 #182
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252874
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik kan wel inloggen, maar ik heb nooit inloggegevens gehad. Of heb ik die ook weggegooid :{
Bitterpestenaar :P
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:10:41 #183
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193252894
Haha, gaan we weer. Marktplaatspersoon is boos op me omdat ik iets aan iemand anders heb verkocht nadat hij meer dan twee dagen mijn berichten niet las _O-. Er was verder niets afgesproken of zo, hij wilde gewoon wat extra foto's die ik direct gestuurd heb.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193252896
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
Haha, gaan we weer. Marktplaatspersoon is boos op me omdat ik iets aan iemand anders heb verkocht nadat hij meer dan twee dagen mijn berichten niet las _O-.
Ignore
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:11:07 #185
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252897
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
Haha, gaan we weer. Marktplaatspersoon is boos op me omdat ik iets aan iemand anders heb verkocht nadat hij meer dan twee dagen mijn berichten niet las _O-.
ja gewoon blocken hoor. niet de moeite waard.
pi_193252905
De ramadan is bijna afgelopen. Heeft er hier iemand aan meegedaan?
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:12:06 #187
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252914
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De ramadan is bijna afgelopen. Heeft er hier iemand aan meegedaan?
Nee doe altijd alleen mee aan het suikerfeest :9
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:12:38 #188
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193252921
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ignore
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja gewoon blocken hoor. niet de moeite waard.
Ja ik ga hier echt niet op reageren :D. Als iets verkocht is stuur ik altijd netjes een berichtje naar de personen die nog geïnteresseerd leken dat het item er niet meer is, dat vind ik al lief genoeg van me :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193252927
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee doe altijd alleen mee aan het suikerfeest :9
Ja das voor mij 365 dagen per jaar
Zonder wrijving geen glans
pi_193252928
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Gewoon via digiD?
Nee, dat is alleen voor de overheid, Haagsie :P
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:13:19 #191
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193252929
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De ramadan is bijna afgelopen. Heeft er hier iemand aan meegedaan?
Een vriend van me deed mee samen met drie mensen die het als jaarlijks dieetmomentje zien.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193252938
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Bitterpestenaar :P
:D
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:13:57 #193
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252939
onzinnigheid die ramadan
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:15:00 #194
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193252948
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
onzinnigheid die ramadan
Ik vind het zo zielig voor al die eigenaren van bakkerijen en kebabzaken :o :'). Van 's ochtendsvroeg tot 's avondslaat met je neus boven al dat lekkere eten staan waar je niet aan mag komen ;(.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193252950
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee, dat is alleen voor de overheid, Haagsie :P
Ik kan met DigiD echt mega veel. Ben daar wel blij mee. Maar je hebt gelijk
Zonder wrijving geen glans
pi_193252953
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:13 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Een vriend van me deed mee samen met drie mensen die het als jaarlijks dieetmomentje zien.
Ja even 4 weken niks
Zonder wrijving geen glans
pi_193252961
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee doe altijd alleen mee aan het suikerfeest :9
Da’s morgen, toch? Of zondag?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:15:59 #198
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252962
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik vind het zo zielig voor al die eigenaren van bakkerijen en kebabzaken :o :'). Van 's ochtendsvroeg tot 's avondslaat met je neus boven al dat lekkere eten staan waar je niet aan mag komen ;(.
ja doen ze toch zelf aan mee? heb er echt totaal geen medelijde mee
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:16:34 #199
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252971
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Da’s morgen, toch? Of zondag?
geen idee. weet wanneer het geweest is als de shisha drive in lounge hier achter weer van start gaat :P
pi_193252972
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik vind het zo zielig voor al die eigenaren van bakkerijen en kebabzaken :o :'). Van 's ochtendsvroeg tot 's avondslaat met je neus boven al dat lekkere eten staan waar je niet aan mag komen ;(.
Gelovig zijn is een keuze. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')