jazeker, we mogen binnen een straal van 100km en binnen ons departement "vrij" reizenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:18 schreef crv het volgende:
[..]
jazeker, we mogen binnen een straal van 100km en binnen ons departement "vrij" reizen
daarbuiten hebben we nog steeds een vodje nodig en de grens mag je alleen over voor werk of dringende reden
In duitsland is de gestapo nog steeds aan het controleren op grensgangers die de grens over mogen en daar gelijk boodschappen proberen te doen. is "verboden" op het momentWat een gedoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
nogal... dus iedereen hier mobiliseert duitsers die hier in Fr wonen om boodschappen te doenquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:23 schreef crv het volgende:
[..]
nogal... dus iedereen hier mobiliseert duitsers die hier in Fr wonen om boodschappen te doen![]()
in Zwitserland werkt dat niet want iedereen met een zwitsers kenteken (dus ook de duitsers die daar wonen) worden door de Zwitsers aan de grens gecontroleerd want zwitserland wil op het moment niet dat men in het buitenland boodschappen doet om de eigen economie te helpen
lijkt leuk maar je wordt er schijtziek van, want je wilt zelf boodschappen doenquote:
Joh hier ook met die lamlendige schijt maatregelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:25 schreef crv het volgende:
[..]
lijkt leuk maar je wordt er schijtziek van, want je wilt zelf boodschappen doen
Zal dan niet het bier zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:29 schreef crv het volgende:
lees net in een zwitsers krantje dat iemand van Corona 23 kilo is afgevallen
ik ga denk eens even maar wat hoesters opzoeken [ afbeelding ]
wij hebben eergister 6 mondkaüpjes gekregen van de burgemeesterquote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Joh hier ook met die lamlendige schijt maatregelen.
Zo dan!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
wij hebben eergister 6 mondkaüpjes gekregen van de burgemeester
Kon wat uitslapenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Miste je al deze morgen..
Geen haagsgenot
Hiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer ben je weer klaar met deze tour?
Klopt ja. Ideaal klus weerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k moet verder met de gang verven, als het goed is word het minder weer
warmte en die ene pool met die brommer die nu 2 fietsen heeft en ze om het uur wisselt van slotquote:
Ik kan je een airco adviserenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
warmte en die ene pool met die brommer die nu 2 fietsen heeft en ze om het uur wisselt van slot![]()
Begreep echt totaal niet wat die aa het doen was. Was ook nog een dronken pool bij die heen en weer liepWas zo raar
Ja aan gedacht maar zit je met zon lelijke buiten unitquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan je een airco adviseren
Kan op je dak.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja aan gedacht maar zit je met zon lelijke buiten unit
Oh.. nee dat denk ik niet. Bij mij staat ie op het dak. Zie je niks van.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In een portiek ook? Zal wel wat kosten
ja ideale oplossing. Zijn lelijke dingen. maar zal hier dnek ik niet zo makkelijk gaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh.. nee dat denk ik niet. Bij mij staat ie op het dak. Zie je niks van.
Jammer. Jammer jammer. Maar snap je.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ideale oplossing. Zijn lelijke dingen. maar zal hier dnek ik niet zo makkelijk gaan.
Wat?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
warmte en die ene pool met die brommer die nu 2 fietsen heeft en ze om het uur wisselt van slot![]()
Begreep echt totaal niet wat die aa het doen was. Was ook nog een dronken pool bij die heen en weer liepWas zo raar
Ja dat vind ik niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
mijn bovenbuurgnoom heeft zon mobiele airco unit
Meen je dit?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!Fijn dat je er weer bent
ja nou wat is idd de juiste samenvatting ;pquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat?
Jammer dat je slaapkamer niet aan de achterkant ligt
Ja precies, dat ziet er echt pauper uit. En ze maken een tering herriequote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik ook niet , zijn ook huge en je moet die slang dan uit het raam hangen
ja dat ook jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja precies, dat ziet er echt pauper uit. En ze maken een tering herrie
Als dat elke nacht zo gaat zou ik er niet vrolijk van wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou wat is idd de juiste samenvatting ;p
Op een gegeven moment zat de pool op de grond te schelden maar hij zat achter al die fietsen dus kon niet zien wat die deed. Kwam er ineen een wc rol te voorschijnt en zat die zijn hoofd af te vegen,scheldend
nee is niet elke nacht maar soms is er wet wat gespuis en gespook gaande jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat elke nacht zo gaat zou ik er niet vrolijk van worden
Het was een vervelendepoolquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was het een noord of zuidpool? Of tegenpool?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |