Heel breed ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, lijkt mij ook een erg interessante ricchting
owww dan is strand niet eens zo speciaal voor jouquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik woon aan het strand bij Kijkduin
Viel mee hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owww dan is strand niet eens zo speciaal voor jou
was het druk daar?
Scheveningen zag er kneiterdruk uitquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee maar zo druk was het niet hier.
Dat zal wel overdreven zijn weer. Je weet hoe de media werkt. Foto's net op een andere manier maken.quote:
We zijn echt compleet aan het doorslaan. Maar da's mijn mening.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
omdat ik ellende vermoedde bij de Noordzeestranden zijn wij naar het strand bij Rotterdam Nesselande geweest, was goed te doen hier. Lokale strand hier in Zoetermeer is leeggeveegd
eensquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zijn echt compleet aan het doorslaan. Maar da's mijn mening.
Ja en dat moeten we dus vooral niet willen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eensOp deze manier gaat het een erg vervelende zomer worden
Ja super. Voelde zeker geweldig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, naar huis gegaan. Later nog een keer terug om dag te zeggen tegen collega's. Woonde destijds nog thuis, ben daarna 2x op vakantie gegeaan, en weer een full time opleiding van een jaar gevolgd
Zeurpietquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er blijven straks miljoenen Nederlanders thuis ipv naar bijv Frankrijk. Maar hey laten we lekker alle drukte reguleren. Gaat vast goed komen
Frankrijk gaat weer open voor nl toeristen hè?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er blijven straks miljoenen Nederlanders thuis ipv naar bijv Frankrijk. Maar hey laten we lekker alle drukte reguleren. Gaat vast goed komen
Ja voor mensen met een tweede huis daar toch??quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Frankrijk gaat weer open voor nl toeristen hè?
(Zeg ik al maanden waarna iedereen me uitlachte)
Nee voor iedereen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja voor mensen met een tweede huis daar toch??
Dat geldt net zo voor Spanje, Griekenland etc...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee voor iedereen.
Die Fransen kunnen het geld niet missen joh.
10% BNP komt uit toerisme ofzoietsquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee voor iedereen.
Die Fransen kunnen het geld niet missen joh.
Grieken hebben nooit geroepen dat ze geen toeristen willen, die hebben relatief erg weinig corona gevallen gehad. Spanjaarden en Fransen deden stoer en wilden hele jaar geen buitenlandse toeristenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat geldt net zo voor Spanje, Griekenland etc...
Ja daar komen ze mooi van terug nuquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grieken hebben nooit geroepen dat ze geen toeristen willen, die hebben relatief erg weinig corona gevallen gehad. Spanjaarden en Fransen deden stoer en wilden hele jaar geen buitenlandse toeristen
Jij liever dan ik, maar top dat je genoten hebtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag op het strand liggen bakken
Was wel fijn hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, maar top dat je genoten hebt
Ja ok, maar bizar verhaal wel johquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was eigenlijk sowieso al het plan om ze snel als mogelijk iets nieuws te zoeken na de overname, alleen kwam er toen een ongelukje tussen en nu is het dus een wat minder vrijwillige keuze geworden
Hoe gaat het met de kleine?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, maar bizar verhaal wel joh
Veel sterkte iig!
Zo losstaand is dat een rukopleiding, gecombineerd met ervaring, kennis en andere opleidingen kan dat wel heel interessant zijn jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bedrijfskunde vind ik wel interessant. Iets in die richting.
Ik haat het, maar heerlijk als anf ren er wel van genietenquote:
Topquote:
Gaat prima. Morgen naar de opvang helaas. Maarja tis niet anders.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik haat het, maar heerlijk als anf ren er wel van genieten
[..]
Top![]()
Met de jouwe?
Hoezo helaas? Is toch geen ramp?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat prima. Morgen naar de opvang helaas. Maarja tis niet anders.
Oh, weird, werken toch wel meer mensen zou je denken?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah denk dat ze bijna de enige is. Wel sneu vind ik.
Mwah afgelopen weken viel dat vies tegen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, weird, werken toch wel meer mensen zou je denken?
Oh apart, bij mijn opvang is iedereen er weer op een enkele snotneus naquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah afgelopen weken viel dat vies tegen.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh apart, bij mijn opvang is iedereen er weer op een enkele snotneus na![]()
Anyways, alles uitgezocht en gedaan hier. Slaaptijd
Ajuus!
Prima! Mooi weer en zit alweer te niezen op m’n balkon aangezien het hier pollen sneeuwtquote:
Ah lekkerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 06:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima! Mooi weer en zit alweer te niezen op m’n balkon aangezien het hier pollen sneeuwt![]()
En met jou?
jazeker, we mogen binnen een straal van 100km en binnen ons departement "vrij" reizenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |