abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:10:27 #52
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249843
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:09 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ja, lijkt mij ook een erg interessante ricchting :Y
Heel breed ook _O_
With the stars as her umbrella
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:10:42 #53
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193249845
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Nee ik woon aan het strand bij Kijkduin
owww dan is strand niet eens zo speciaal voor jou :P
was het druk daar?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193249846
Nee maar zo druk was het niet hier.
Zonder wrijving geen glans
pi_193249850
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:10 schreef Koen66 het volgende:

[..]

owww dan is strand niet eens zo speciaal voor jou :P
was het druk daar?
Viel mee hoor.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:11:06 #56
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193249853
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee maar zo druk was het niet hier.
Scheveningen zag er kneiterdruk uit
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193249863
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:11 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Scheveningen zag er kneiterdruk uit
Dat zal wel overdreven zijn weer. Je weet hoe de media werkt. Foto's net op een andere manier maken.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:12:19 #58
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193249867
omdat ik ellende vermoedde bij de Noordzeestranden zijn wij naar het strand bij Rotterdam Nesselande geweest, was goed te doen daar. Lokale strand hier in Zoetermeer is leeggeveegd
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193249870
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
omdat ik ellende vermoedde bij de Noordzeestranden zijn wij naar het strand bij Rotterdam Nesselande geweest, was goed te doen hier. Lokale strand hier in Zoetermeer is leeggeveegd
We zijn echt compleet aan het doorslaan. Maar da's mijn mening.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:13:37 #60
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193249881
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

We zijn echt compleet aan het doorslaan. Maar da's mijn mening.
eens :Y Op deze manier gaat het een erg vervelende zomer worden
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193249889
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:13 schreef Koen66 het volgende:

[..]

eens :Y Op deze manier gaat het een erg vervelende zomer worden
Ja en dat moeten we dus vooral niet willen.
Zonder wrijving geen glans
pi_193249891
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:58 schreef Koen66 het volgende:

[..]

yep, naar huis gegaan. Later nog een keer terug om dag te zeggen tegen collega's. Woonde destijds nog thuis, ben daarna 2x op vakantie gegeaan, en weer een full time opleiding van een jaar gevolgd
Ja super. Voelde zeker geweldig.
Zo heb ik eens een baas in een van mijn eerste baantjes gebeld, “het als je vanavond dat reisgeld van afgelopen jaar niet overmaakt dan blijf ik morgen thuis”
Het geld stond er die avond wel op. ;)

Maar goed, in de 2e helft van je leven en je bent niet op 100% van je fysiek moet je deze shit niet direct meer uithalen. Weglopen is uiteindelijk gewoon kinderachtig natuurlijk.
Vakman pur sang
pi_193249896
Er blijven straks miljoenen Nederlanders thuis ipv naar bijv Frankrijk. Maar hey laten we lekker alle drukte reguleren. Gaat vast goed komen _O_
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:15:30 #64
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249900
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er blijven straks miljoenen Nederlanders thuis ipv naar bijv Frankrijk. Maar hey laten we lekker alle drukte reguleren. Gaat vast goed komen _O_
Zeurpiet :+
With the stars as her umbrella
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:15:42 #65
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249903
Tijd voor bed :W
With the stars as her umbrella
pi_193249909
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
Tijd voor bed :W
Slaapze
Zonder wrijving geen glans
pi_193249914
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er blijven straks miljoenen Nederlanders thuis ipv naar bijv Frankrijk. Maar hey laten we lekker alle drukte reguleren. Gaat vast goed komen _O_
Frankrijk gaat weer open voor nl toeristen hè?
(Zeg ik al maanden waarna iedereen me uitlachte)
Vakman pur sang
pi_193249922
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Frankrijk gaat weer open voor nl toeristen hè?
(Zeg ik al maanden waarna iedereen me uitlachte)
Ja voor mensen met een tweede huis daar toch??
Zonder wrijving geen glans
pi_193249925
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja voor mensen met een tweede huis daar toch??
Nee voor iedereen.

Die Fransen kunnen het geld niet missen joh.
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:17:42 #70
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193249935
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
Tijd voor bed :W
truste :Z :*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193249936
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee voor iedereen.

Die Fransen kunnen het geld niet missen joh.
Dat geldt net zo voor Spanje, Griekenland etc...
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:18:28 #72
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193249949
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee voor iedereen.

Die Fransen kunnen het geld niet missen joh.
10% BNP komt uit toerisme ofzoiets
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193249951
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:17 schreef Koen66 het volgende:

[..]

truste :Z :*
Ga je ook?
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:19:28 #74
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193249960
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat geldt net zo voor Spanje, Griekenland etc...
Grieken hebben nooit geroepen dat ze geen toeristen willen, die hebben relatief erg weinig corona gevallen gehad. Spanjaarden en Fransen deden stoer en wilden hele jaar geen buitenlandse toeristen
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:19:42 #75
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193249963
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ga je ook?
nee dat was tegen @-Miauw-
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193249971
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:19 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Grieken hebben nooit geroepen dat ze geen toeristen willen, die hebben relatief erg weinig corona gevallen gehad. Spanjaarden en Fransen deden stoer en wilden hele jaar geen buitenlandse toeristen
Ja daar komen ze mooi van terug nu
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:24:37 #77
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193250016
@-Miauw- weg gelijk stil :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193250017
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:24 schreef Koen66 het volgende:
@:-miauw- weg gelijk stil :o
Ja beetje jammer.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:28:31 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193250058
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik heb de hele dag op het strand liggen bakken :@
Jij liever dan ik, maar top dat je genoten hebt :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193250062
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Jij liever dan ik, maar top dat je genoten hebt :+
Was wel fijn hoor O+
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:31:22 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193250085
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Was eigenlijk sowieso al het plan om ze snel als mogelijk iets nieuws te zoeken na de overname, alleen kwam er toen een ongelukje tussen en nu is het dus een wat minder vrijwillige keuze geworden :+
Ja ok, maar bizar verhaal wel joh

Veel sterkte iig!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193250092
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ok, maar bizar verhaal wel joh

Veel sterkte iig!
Hoe gaat het met de kleine?
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:32:07 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193250095
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:07 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Bedrijfskunde vind ik wel interessant. Iets in die richting.
Zo losstaand is dat een rukopleiding, gecombineerd met ervaring, kennis en andere opleidingen kan dat wel heel interessant zijn ja :D

Benieuwd wat je gaat kiezen!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:32:47 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193250103
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Was wel fijn hoor O+
Ik haat het, maar heerlijk als anf ren er wel van genieten :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hoe gaat het met de kleine?
Top _O_

Met de jouwe?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193250112
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik haat het, maar heerlijk als anf ren er wel van genieten :D
[..]

Top _O_

Met de jouwe?
Gaat prima. Morgen naar de opvang helaas. Maarja tis niet anders.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:34:01 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193250118
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Gaat prima. Morgen naar de opvang helaas. Maarja tis niet anders.
Hoezo helaas? Is toch geen ramp? :?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193250121
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoezo helaas? Is toch geen ramp? :?
Mwah denk dat ze bijna de enige is. Wel sneu vind ik.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:37:39 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193250158
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Mwah denk dat ze bijna de enige is. Wel sneu vind ik.
Oh, weird, werken toch wel meer mensen zou je denken?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193250170
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh, weird, werken toch wel meer mensen zou je denken?
Mwah afgelopen weken viel dat vies tegen.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:39:21 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193250184
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Mwah afgelopen weken viel dat vies tegen.
Oh apart, bij mijn opvang is iedereen er weer op een enkele snotneus na :o

Anyways, alles uitgezocht en gedaan hier. Slaaptijd

Ajuus!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193250188
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh apart, bij mijn opvang is iedereen er weer op een enkele snotneus na :o

Anyways, alles uitgezocht en gedaan hier. Slaaptijd

Ajuus!
Slaap lekker.
Zonder wrijving geen glans
pi_193251321
Moggeh prinsesjes
  vrijdag 22 mei 2020 @ 06:12:12 #93
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193251554
Moggeh prinsjes
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193251582
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 06:12 schreef kwiwi het volgende:
Moggeh prinsjes
:W hoe is ie?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 06:57:16 #95
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193251667
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 06:32 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

:W hoe is ie?
Prima! Mooi weer en zit alweer te niezen op m’n balkon aangezien het hier pollen sneeuwt :+
En met jou?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193251702
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 06:57 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Prima! Mooi weer en zit alweer te niezen op m’n balkon aangezien het hier pollen sneeuwt :+
En met jou?
Ah lekker :r

Ja wel ok. Beetje bijslapen vandaag :7 strakke zee, lekker lange slinger periode (21 seconden tov 6-8 seconden wat we normaal hebben :+). Word je tenminste niet zo gelanceerd als je ligt te slapen.. en nog vollebak walvissen aan t spotten :)
pi_193251724
Goedemorgen
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 07:12:59 #98
102912 crv
Screwed up
pi_193251772
B :O nj :O ur
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_193251774
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 07:12 schreef crv het volgende:
B :O nj :O ur
Mattie
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 07:15:11 #100
102912 crv
Screwed up
pi_193251788
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 07:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Mattie
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_193251791
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 07:15 schreef crv het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mag je al reizen?
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 07:18:41 #102
102912 crv
Screwed up
pi_193251819
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 07:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Mag je al reizen?
jazeker, we mogen binnen een straal van 100km en binnen ons departement "vrij" reizen
daarbuiten hebben we nog steeds een vodje nodig en de grens mag je alleen over voor werk of dringende reden
In duitsland is de gestapo nog steeds aan het controleren op grensgangers die de grens over mogen en daar gelijk boodschappen proberen te doen. is "verboden" op het moment
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')