Slaap lekker.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh apart, bij mijn opvang is iedereen er weer op een enkele snotneus na![]()
Anyways, alles uitgezocht en gedaan hier. Slaaptijd
Ajuus!
Prima! Mooi weer en zit alweer te niezen op m’n balkon aangezien het hier pollen sneeuwtquote:
Ah lekkerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 06:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima! Mooi weer en zit alweer te niezen op m’n balkon aangezien het hier pollen sneeuwt![]()
En met jou?
jazeker, we mogen binnen een straal van 100km en binnen ons departement "vrij" reizenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:18 schreef crv het volgende:
[..]
jazeker, we mogen binnen een straal van 100km en binnen ons departement "vrij" reizen
daarbuiten hebben we nog steeds een vodje nodig en de grens mag je alleen over voor werk of dringende reden
In duitsland is de gestapo nog steeds aan het controleren op grensgangers die de grens over mogen en daar gelijk boodschappen proberen te doen. is "verboden" op het momentWat een gedoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
nogal... dus iedereen hier mobiliseert duitsers die hier in Fr wonen om boodschappen te doenquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:23 schreef crv het volgende:
[..]
nogal... dus iedereen hier mobiliseert duitsers die hier in Fr wonen om boodschappen te doen![]()
in Zwitserland werkt dat niet want iedereen met een zwitsers kenteken (dus ook de duitsers die daar wonen) worden door de Zwitsers aan de grens gecontroleerd want zwitserland wil op het moment niet dat men in het buitenland boodschappen doet om de eigen economie te helpen
lijkt leuk maar je wordt er schijtziek van, want je wilt zelf boodschappen doenquote:
Joh hier ook met die lamlendige schijt maatregelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:25 schreef crv het volgende:
[..]
lijkt leuk maar je wordt er schijtziek van, want je wilt zelf boodschappen doen
Zal dan niet het bier zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:29 schreef crv het volgende:
lees net in een zwitsers krantje dat iemand van Corona 23 kilo is afgevallen
ik ga denk eens even maar wat hoesters opzoeken [ afbeelding ]
wij hebben eergister 6 mondkaüpjes gekregen van de burgemeesterquote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Joh hier ook met die lamlendige schijt maatregelen.
Zo dan!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
wij hebben eergister 6 mondkaüpjes gekregen van de burgemeester
Kon wat uitslapenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Miste je al deze morgen..
Geen haagsgenot
Hiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer ben je weer klaar met deze tour?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |