Ja daar komen ze mooi van terug nuquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grieken hebben nooit geroepen dat ze geen toeristen willen, die hebben relatief erg weinig corona gevallen gehad. Spanjaarden en Fransen deden stoer en wilden hele jaar geen buitenlandse toeristen
Jij liever dan ik, maar top dat je genoten hebtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag op het strand liggen bakken
Was wel fijn hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, maar top dat je genoten hebt
Ja ok, maar bizar verhaal wel johquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was eigenlijk sowieso al het plan om ze snel als mogelijk iets nieuws te zoeken na de overname, alleen kwam er toen een ongelukje tussen en nu is het dus een wat minder vrijwillige keuze geworden
Hoe gaat het met de kleine?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, maar bizar verhaal wel joh
Veel sterkte iig!
Zo losstaand is dat een rukopleiding, gecombineerd met ervaring, kennis en andere opleidingen kan dat wel heel interessant zijn jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bedrijfskunde vind ik wel interessant. Iets in die richting.
Ik haat het, maar heerlijk als anf ren er wel van genietenquote:
Topquote:
Gaat prima. Morgen naar de opvang helaas. Maarja tis niet anders.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik haat het, maar heerlijk als anf ren er wel van genieten
[..]
Top![]()
Met de jouwe?
Hoezo helaas? Is toch geen ramp?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat prima. Morgen naar de opvang helaas. Maarja tis niet anders.
Oh, weird, werken toch wel meer mensen zou je denken?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah denk dat ze bijna de enige is. Wel sneu vind ik.
Mwah afgelopen weken viel dat vies tegen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, weird, werken toch wel meer mensen zou je denken?
Oh apart, bij mijn opvang is iedereen er weer op een enkele snotneus naquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah afgelopen weken viel dat vies tegen.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh apart, bij mijn opvang is iedereen er weer op een enkele snotneus na![]()
Anyways, alles uitgezocht en gedaan hier. Slaaptijd
Ajuus!
Prima! Mooi weer en zit alweer te niezen op m’n balkon aangezien het hier pollen sneeuwtquote:
Ah lekkerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 06:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima! Mooi weer en zit alweer te niezen op m’n balkon aangezien het hier pollen sneeuwt![]()
En met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |