Heel breed ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, lijkt mij ook een erg interessante ricchting
owww dan is strand niet eens zo speciaal voor jouquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik woon aan het strand bij Kijkduin
Viel mee hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owww dan is strand niet eens zo speciaal voor jou
was het druk daar?
Scheveningen zag er kneiterdruk uitquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee maar zo druk was het niet hier.
Dat zal wel overdreven zijn weer. Je weet hoe de media werkt. Foto's net op een andere manier maken.quote:
We zijn echt compleet aan het doorslaan. Maar da's mijn mening.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
omdat ik ellende vermoedde bij de Noordzeestranden zijn wij naar het strand bij Rotterdam Nesselande geweest, was goed te doen hier. Lokale strand hier in Zoetermeer is leeggeveegd
eensquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zijn echt compleet aan het doorslaan. Maar da's mijn mening.
Ja en dat moeten we dus vooral niet willen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eensOp deze manier gaat het een erg vervelende zomer worden
Ja super. Voelde zeker geweldig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, naar huis gegaan. Later nog een keer terug om dag te zeggen tegen collega's. Woonde destijds nog thuis, ben daarna 2x op vakantie gegeaan, en weer een full time opleiding van een jaar gevolgd
Zeurpietquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er blijven straks miljoenen Nederlanders thuis ipv naar bijv Frankrijk. Maar hey laten we lekker alle drukte reguleren. Gaat vast goed komen
Frankrijk gaat weer open voor nl toeristen hè?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er blijven straks miljoenen Nederlanders thuis ipv naar bijv Frankrijk. Maar hey laten we lekker alle drukte reguleren. Gaat vast goed komen
Ja voor mensen met een tweede huis daar toch??quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Frankrijk gaat weer open voor nl toeristen hè?
(Zeg ik al maanden waarna iedereen me uitlachte)
Nee voor iedereen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja voor mensen met een tweede huis daar toch??
Dat geldt net zo voor Spanje, Griekenland etc...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee voor iedereen.
Die Fransen kunnen het geld niet missen joh.
10% BNP komt uit toerisme ofzoietsquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee voor iedereen.
Die Fransen kunnen het geld niet missen joh.
Grieken hebben nooit geroepen dat ze geen toeristen willen, die hebben relatief erg weinig corona gevallen gehad. Spanjaarden en Fransen deden stoer en wilden hele jaar geen buitenlandse toeristenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat geldt net zo voor Spanje, Griekenland etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |