Je bent gewoon ziek toch? Tevens gaat werkgever tegen dringend overheidsadvies in... Heb je al shit getekend? En wát heb je getekend?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:46 schreef LTVDK het volgende: [..] Omdat 1, onbetaald verlof slaat nergens op, 2 gezien mijn gezondheid en het advies wilde ik niet op (en niet bepaald hygiënisch
) kantoor werken.
Wat is dit voor 1980 post?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent aan het revalideren; wie gaat je nu aannemen?![]()
Of ga je voor afkeur?
Jawel, contractontbinding waarbij de werkgever de 'schuldige' is.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Joeeee, snap ik! Maar je hebt nu geen recht op WW, toch?
Ok, dát scheeltquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, contractontbinding waarbij de werkgever de 'schuldige' is.
Ik zit vrij ver in het revalidatieproces, maar die kneiterharde tik die ik had gekregen van die anti-epileptica zooi deed me wel weer even beseffen dat ik fysiek misschien nog niet zo sterk ben als ik dacht.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent aan het revalideren; wie gaat je nu aannemen?![]()
Of ga je voor afkeur?
Ja had je dan ziek gemeld.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit vrij ver in het revalidatieproces, maar die kneiterharde tik die ik had gekregen van die anti-epileptica zooi deed me wel weer even beseffen dat ik fysiek misschien nog niet zo sterk ben als ik dacht.
Had ik inderdaad kunnen doen, maar had geen zin in al dat gedoe, dat is het allemaal niet waardquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:48 schreef -Miauw- het volgende:
LTVDK, niet heel chique maar ik had me ziek gemeld.
ik heb ook wel eens 'stik er maar in' geroepen en ben vertrokkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, dát scheelt![]()
Ik ben een keer ergens weggegaan, na jaren, zonder recht op WW
Hmmzzzzquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, contractontbinding waarbij de werkgever de 'schuldige' is.
Snap ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik inderdaad kunnen doen, maar had geen zin in al dat gedoe, dat is het allemaal niet waard
Heerlijk!quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens 'stik er maar in' geroepen en ben vertrokken
Ook dat is wel weer waarquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik inderdaad kunnen doen, maar had geen zin in al dat gedoe, dat is het allemaal niet waard
zo voelde het ook destijds, meng wat was ik pissed op die eigenaar van die pc toko destijdsquote:
Weggelopen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo voelde het ook destijds, meng wat was ik pissed op die eigenaar van die pc toko destijds
Als er weer intercontinentaal gevlogen mag worden kom ik hier wel eens spammen buurten. Tot die tijd houd ik me verre van SC´s, gaat me allemaal veel te snelquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
@:flipsen heeft vast goede tips voor jullie.
yep, naar huis gegaan. Later nog een keer terug om dag te zeggen tegen collega's. Woonde destijds nog thuis, ben daarna 2x op vakantie gegeaan, en weer een full time opleiding van een jaar gevolgdquote:
*probeert de link tussen intercontinentaal vliegen en te snelle SCs te snappen.......quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als er weer intercontinentaal gevlogen mag worden kom ik hier wel eens spammen buurten. Tot die tijd houd ik me verre van SC´s, gaat me allemaal veel te snel
Behalve natuurlijk in TRV en KAA
KOENELOENquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*probeert de link tussen intercontinentaal vliegen en te snelle SCs te snappen.......
Geen handel? Dus geen nut?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*probeert de link tussen intercontinentaal vliegen en te snelle SCs te snappen.......
Wat goed manquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, naar huis gegaan. Later nog een keer terug om dag te zeggen tegen collega's. Woonde destijds nog thuis, ben daarna 2x op vakantie gegeaan, en weer een full time opleiding van een jaar gevolgd
Die is er niet, maar het ging om info (lees: verkapte spam voor mijn reisorganisatie) over Patagonië en Antarcticaquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja het is ook allemaal heel raar gegaan hoor, komt ook wel deels omdat het een heel ander soort bedrijf is dan waar ik 'weg' ging. Mijn functie was eerst meer projectmanager/stagebegeleider en kwaliteitscontrole, af en toe maakte ik zelf wel wat als het voor een belangrijke klant was en haast had. Had ook een meer leidinggevende functie. Bij mijn nieuwe werkgever deed ik voornamelijk productie en was ik de hele tijd in de knoei met een autistische projectmanager jochie die alles precies volgens het schema wilde hebben. Iets waar ik slecht tegen kan is mensen die zeggen wat ik moet doen zonder mijn inbreng mee te nemen in de planning en productiequote:Op donderdag 21 mei 2020 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Hmmzzzz
Ik snap het nog steeds niet zo eerlijk gezegd, je keuze.
Als ze risicodrager zijn blijven ze trouwens sowieso de komende tijd verantwoordelijk voor je re-integratie, hoe dan ook...
Gedoe iig
Ben je weer volledig inzetbaar voor werk nu? Gaat dat beetje met solliciteren enzo dan? Heftig allemaal zeg
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, naar huis gegaan. Later nog een keer terug om dag te zeggen tegen collega's. Woonde destijds nog thuis, ben daarna 2x op vakantie gegeaan, en weer een full time opleiding van een jaar gevolgd
Miauw!!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Zit er ook over na te denken om een opleiding te volgen
Zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die is er niet, maar het ging om info (lees: verkapte spam voor mijn reisorganisatie) over Patagonië en AntarcticaEn ik denk dat deze SC al vele delen verder is voor er weer gevlogen mag worden.
Ja ok, dus speelde wel meer mee... Snap ik wel, maar toch... Hoop dat je er iig geen spijt van krijgt en dat het goed uitpakt voor je!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is ook allemaal heel raar gegaan hoor, komt ook wel deels omdat het een heel ander soort bedrijf is dan waar ik 'weg' ging. Mijn functie was eerst meer projectmanager/stagebegeleider en kwaliteitscontrole, af en toe maakte ik zelf wel wat als het voor een belangrijke klant was en haast had. Had ook een meer leidinggevende functie. Bij mijn nieuwe werkgever deed ik voornamelijk productie en was ik de hele tijd in de knoei met een autistische projectmanager jochie die alles precies volgens het schema wilde hebben. Iets waar ik slecht tegen kan is mensen die zeggen wat ik moet doen zonder mijn inbreng mee te nemen in de planning en productie
Wat voor?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Was eigenlijk sowieso al het plan om ze snel als mogelijk iets nieuws te zoeken na de overname, alleen kwam er toen een ongelukje tussen en nu is het dus een wat minder vrijwillige keuze gewordenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, dus speelde wel meer mee... Snap ik wel, maar toch... Hoop dat je er iig geen spijt van krijgt en dat het goed uitpakt voor je!
wat wil je gaan doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ook nog een paar boa's in elkaar getikt?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag op het strand liggen bakken
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog een paar boa's in elkaar getikt?
We zagen je op de foto's inderdaadquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag op het strand liggen bakken
Nice.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |