abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:36:20 #126
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252512
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Komt het?
warmte en die ene pool met die brommer die nu 2 fietsen heeft en ze om het uur wisselt van slot :?

Begreep echt totaal niet wat die aa het doen was. Was ook nog een dronken pool bij die heen en weer liep :? Was zo raar
pi_193252523
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]

warmte en die ene pool met die brommer die nu 2 fietsen heeft en ze om het uur wisselt van slot :?

Begreep echt totaal niet wat die aa het doen was. Was ook nog een dronken pool bij die heen en weer liep :? Was zo raar
Ik kan je een airco adviseren :)
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:38:23 #128
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252526
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik kan je een airco adviseren :)
Ja aan gedacht maar zit je met zon lelijke buiten unit
pi_193252528
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja aan gedacht maar zit je met zon lelijke buiten unit
Kan op je dak.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:39:30 #130
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252537
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Kan op je dak.
In een portiek ook? Zal wel wat kosten
pi_193252542
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:

[..]

In een portiek ook? Zal wel wat kosten
Oh.. nee dat denk ik niet. Bij mij staat ie op het dak. Zie je niks van.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:40:36 #132
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252547
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Oh.. nee dat denk ik niet. Bij mij staat ie op het dak. Zie je niks van.
ja ideale oplossing. Zijn lelijke dingen. maar zal hier dnek ik niet zo makkelijk gaan.
pi_193252550
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

BUDAAAAAAAAAAAAAAAAA O+
Haagsie! _O_ Fijn dat je er weer bent :Y
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:40:56 #134
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252552
mijn bovenbuurgnoom heeft zon mobiele airco unit
pi_193252556
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja ideale oplossing. Zijn lelijke dingen. maar zal hier dnek ik niet zo makkelijk gaan.
Jammer. Jammer jammer. Maar snap je.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:42:24 #136
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252566
stond net op juist om die kussens binne te halen en dan regent het niet
pi_193252568
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]

warmte en die ene pool met die brommer die nu 2 fietsen heeft en ze om het uur wisselt van slot :?

Begreep echt totaal niet wat die aa het doen was. Was ook nog een dronken pool bij die heen en weer liep :? Was zo raar
Wat? _O-

Jammer dat je slaapkamer niet aan de achterkant ligt :{
pi_193252576
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
mijn bovenbuurgnoom heeft zon mobiele airco unit
Ja dat vind ik niks.
Zonder wrijving geen glans
pi_193252578
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Haagsie! _O_ Fijn dat je er weer bent :Y
Meen je dit? :@
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:43:43 #140
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252586
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wat? _O-

Jammer dat je slaapkamer niet aan de achterkant ligt :{
ja nou wat is idd de juiste samenvatting ;p

Op een gegeven moment zat de pool op de grond te schelden maar hij zat achter al die fietsen dus kon niet zien wat die deed. Kwam er ineen een wc rol te voorschijnt en zat die zijn hoofd af te vegen,scheldend

:?
pi_193252593
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Meen je dit? :@
Ja, zeker :Y
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:44:03 #142
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252594
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja dat vind ik niks.
Nee ik ook niet , zijn ook huge en je moet die slang dan uit het raam hangen
pi_193252600
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:44 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee ik ook niet , zijn ook huge en je moet die slang dan uit het raam hangen
Ja precies, dat ziet er echt pauper uit. En ze maken een tering herrie
Zonder wrijving geen glans
pi_193252603
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, zeker :Y
Ahw O+
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:45:40 #145
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252618
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja precies, dat ziet er echt pauper uit. En ze maken een tering herrie
ja dat ook ja
pi_193252619
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja nou wat is idd de juiste samenvatting ;p

Op een gegeven moment zat de pool op de grond te schelden maar hij zat achter al die fietsen dus kon niet zien wat die deed. Kwam er ineen een wc rol te voorschijnt en zat die zijn hoofd af te vegen,scheldend

:?
Als dat elke nacht zo gaat zou ik er niet vrolijk van worden -O-
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:46:20 #147
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252626
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Als dat elke nacht zo gaat zou ik er niet vrolijk van worden -O-
nee is niet elke nacht maar soms is er wet wat gespuis en gespook gaande ja :P
pi_193252634
Was het een noord of zuidpool? Of tegenpool?
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:47:48 #149
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252645
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was het een noord of zuidpool? Of tegenpool?
Het was een vervelendepool :P
pi_193252650
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Het was een vervelendepool :P
Ja lastig.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')