Wel lekkere kip hoor, ik ga er wel eens om die reden heenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lijkt me echt zo smakeloos
Het management stond kwispelend in de rij om geld in te mogen leveren.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er collega's die het 'aanbod' wel hebben geaccepteerd?
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel lekkere kip hoor, ik ga er wel eens om die reden heen
Molo’s kledinglijn?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
![]()
https://www.zalando.nl/mo(...)yWwc6fgoOIujZK8MNb2Q
voor kinderen![]()
Paar procent minder van 250.000 per jaar doet natuurlijk ook iets minder pijn in het dagelijkse leven.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het management stond kwispelend in de rij om geld in te mogen leveren.Maar goed, dat zijn een stelletje visieloze opportunisten.
De dichtstbijzijnde berg is een eindje rijden.quote:
Mijn manager mocht willen dat ze dat verdientquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Paar procent minder van 250.000 per jaar doet natuurlijk ook iets minder pijn in het dagelijkse leven.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moest meteen hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
Ja maar serieus, die chickenwings. En denk dat de serveersters het ook wel even fijn vinden dat er een tafeltje is waarbij men naar hun gezicht in plaats van borsten kijktquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat lijkt me nou niks voor jou
Mijn vrienden hadden een vrij onopvallende oranjerode Amerikaanse auto gehuurd met gele vlammen aan de zijkantquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals de meeste grote steden in de VS. Ik wist niet wat ik zag in Washington, op een paar blokken van het Capitool. Ons hotel lag 500 meter verderop en we kregen het advies om alles per taxi te doen want lopen was niet veilig
Is dat een Aussie uit de '90's, ga je straks ook hakken?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
![]()
voor kinderen![]()
Ja hoe denk je dat ze aan die managementbaan zijn gekomen, gewoon de juiste hielen likkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het management stond kwispelend in de rij om geld in te mogen leveren.Maar goed, dat zijn een stelletje visieloze opportunisten.
Ik denk dat ze eerder denken wat moet dat muf mens hier met haar kip, ik werk hier voor mijn tieten, zou ze soms van de DEA zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar serieus, die chickenwings. En denk dat de serveersters het ook wel even fijn vinden dat er een tafeltje is waarbij men naar hun gezicht in plaats van borsten kijkt
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar serieus, die chickenwings. En denk dat de serveersters het ook wel even fijn vinden dat er een tafeltje is waarbij men naar hun gezicht in plaats van borsten kijkt
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
![]()
voor kinderen![]()
Welke Hangover was dit? Of vonden ze geen Chinees genaamd Chow in de kofferbak?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vrienden hadden een vrij onopvallende oranjerode Amerikaanse auto gehuurd met gele vlammen aan de zijkant![]()
Hadden ze de navigatie uitgezet en kwamen zodoende ergens in een buitenwijk terecht, bij het eerste stoplicht kregen ze al twee kogels in de auto, daarna zijn ze plankgas verder gereden zonder te stoppen tot ze dachten dat ze veilig waren, een van hen was een uur later nog aan het gillen.
Oh myquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
![]()
voor kinderen![]()
Ja, daar ben ik niet van. Dus ik zal het niet tot manager schoppen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoe denk je dat ze aan die managementbaan zijn gekomen, gewoon de juiste hielen likken
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke Hangover was dit? Of vonden ze geen Chinees genaamd Chow in de kofferbak?
Teveel print vooral.quote:
Zijn vijf geheelonthouders, nou ja eentje niet dan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke Hangover was dit? Of vonden ze geen Chinees genaamd Chow in de kofferbak?
Wie zegt dat ik een muf mens ben?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder denken wat moet dat muf mens hier met haar kip, ik werk hier voor mijn tieten, zou ze soms van de DEA zijn?
Geheelonthouders? En dat zijn vrienden van jou?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn vijf geheelonthouders, nou ja eentje niet dan.
Nou ja een normaal mens kijkt naar tieten daar anders ga je wel naar de KFC of eet een kippenvleugeltje op het bankje voor de plaatselijke kerk.quote:
Wie denk je dat mij thuis brengt in vreemde wereldstedenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geheelonthouders? En dat zijn vrienden van jou?
Nog een paar Air Max'jes eronder en haar in een strakke staart en losquote:
Nee want die hebben niet zo'n lekkere kipquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja een normaal mens kijkt naar tieten daar anders ga je wel naar de KFC of eet een kippenvleugeltje op het bankje voor de plaatselijke kerk.
Mmmmmm toch maar eens naar binnen piepen dan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee want die hebben niet zo'n lekkere kip
Hmm, dat is wel praktischquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie denk je dat mij thuis brengt in vreemde wereldsteden
Hakkebal.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een paar Air Max'jes eronder en haar in een strakke staart en los
Oké, ik trakteer op kip als ik kom wandelenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee want die hebben niet zo'n lekkere kip
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, ik trakteer op kip als ik kom wandelen
niet die dikzakquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buikwiebeldansen maar dan [ link | afbeelding ]
Dat gebeurt nou nooit op mijn bankrekeningquote:
Wel vakantiegeld over 3 dagenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gebeurt nou nooit op mijn bankrekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |