abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193244605
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Moest meteen hier aan denken :o

[ afbeelding ]
die rechter s buda toch? :D
pi_193244616
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:03 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Vriendenclub was vorig jaar in Chicago, ze waren serieus nog geen uur geland of ik kreeg de eerste foto al vanaf de parkeerplaats bij de Hooters :')
Overigens staat Chicago nog wel op mijn lijstje. :{
pi_193244625
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]

die rechter s buda toch? :D
:{
pi_193244628
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:{
of kijk je nu als die linker?:P
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:11:03 #130
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244632
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]

die rechter s buda toch? :D
Ik denk het wel :Y
With the stars as her umbrella
pi_193244634
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:D O, mijn werkbever bestaat over drie jaar nog wel hoor. Groter dan ooit.
Dan werken er maar sulletjes en schapen, gewoon van je directie eisen dat ze gebruik maken van de noodwetten in plaats van het bij de kleine werknemers halen, belachelijk.
graag verwijderen
pi_193244639
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]

of kijk je nu als die linker?:P
Ik kijk meer :{
pi_193244652
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Overigens staat Chicago nog wel op mijn lijstje. :{
Mijn zus heeft er een kantoor en ze komt er niet erg vaak :+
graag verwijderen
pi_193244655
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik kijk meer :{
Das je gedachteblik toch?
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 19:13:05 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244662
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]

of kijk je nu als die linker?:P
Hij kijkt wel als die linker als kwiwi er weer is

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193244663
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:11 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dan werken er maar sulletjes en schapen, gewoon van je directie eisen dat ze gebruik maken van de noodwetten in plaats van het bij de kleine werknemers halen, belachelijk.
Kon niet want de omzet was niet 20% lager. Ik snap de maatregel wel. Maar heb er geen begrip voor. Mijn ‘nee’ was dan ook principieel.
pi_193244667
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hij kijkt wel als die linker als kwiwi er weer is

[ afbeelding ]
_O-
pi_193244668
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hij kijkt wel als die linker als kwiwi er weer is

[ afbeelding ]
:')
graag verwijderen
pi_193244674
Die rechter is echt uitstraling ook _O-
pi_193244685
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:12 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Mijn zus heeft er een kantoor en ze komt er niet erg vaak :+
Geen leuke stad? Ik vind de VS een fascinerend land. Zou er alleen nooit willen wonen.
pi_193244686
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Kon niet want de omzet was niet 20% lager. Ik snap de maatregel wel. Maar heb er geen begrip voor. Mijn ‘nee’ was dan ook principieel.
Dan is het dus gewoon heeeey een pandemie, kom we gaan onze werknemers minder betalen, ik zou minimaal 5 panden ze tot de grond af laten fikken :)
graag verwijderen
pi_193244687
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Das je gedachteblik toch?
:Y
pi_193244693
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
Die rechter is echt uitstraling ook _O-
:') _!
graag verwijderen
pi_193244698
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hij kijkt wel als die linker als kwiwi er weer is

[ afbeelding ]
:@
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 19:16:33 #145
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244712
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193244721
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dan is het dus gewoon heeeey een pandemie, kom we gaan onze werknemers minder betalen, ik zou minimaal 5 panden ze tot de grond af laten fikken :)
Ach ja, leuke Angelsaksische grapjurken zijn het. Gelukkig hebben wij hier wel wetten die werknemers beschermen.
pi_193244729
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Geen leuke stad? Ik vind de VS een fascinerend land. Zou er alleen nooit willen wonen.
Het centrum is vrij chique en mondain, zodra je daar ook maar even buiten komt is het de meest rotte plek op Aarde momenteel, zeker Zuid-Chicago.
graag verwijderen
pi_193244730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een eager beaver.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 19:17:48 #149
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ach ja, leuke Angelsaksische grapjurken zijn het. Gelukkig hebben wij hier wel wetten die werknemers beschermen.
Zijn er collega's die het 'aanbod' wel hebben geaccepteerd?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193244754
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Het centrum is vrij chique en mondain, zodra je daar ook maar even buiten komt is het de meest rotte plek op Aarde momenteel, zeker Zuid-Chicago.
Zoals de meeste grote steden in de VS. Ik wist niet wat ik zag in Washington, op een paar blokken van het Capitool. Ons hotel lag 500 meter verderop en we kregen het advies om alles per taxi te doen want lopen was niet veilig :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')