abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193244440
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja. jammer dat ik niet meer weet welke.

uit onderzoek is gebleken dat vrouwelijke serveersters met grote borsten veel meer fooi krijgen
Onderzoek door Hooters?
pi_193244443
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Onderzoek door Hooters?
zou wel werken., een hooters strandtent
pi_193244461
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:

[..]

zou wel werken., een hooters strandtent
Het lijkt me echt zo smakeloos :@
pi_193244471
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Het lijkt me echt zo smakeloos :@
ja mij ook. Heb het alleen gezien in thailand maar niet binnen geweest
pi_193244474
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik ook. Daarom ook nee gezegd tegen de pay-cut :+
Denk dat jullie bedrijf in de huidige staat nog een jaar of drie heeft, hoe kun je nu een 20 procent loonoffer vragen en dan bestaansrecht voor de toekomst verwachten, kun je wel wereldmarktleider zijn, juist dan niet.
graag verwijderen
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 19:02:43 #106
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244492
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:

[..]

zou wel werken., een hooters strandtent

*G* *O* *G* *O* *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193244498
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Het lijkt me echt zo smakeloos :@
Vriendenclub was vorig jaar in Chicago, ze waren serieus nog geen uur geland of ik kreeg de eerste foto al vanaf de parkeerplaats bij de Hooters :')
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:04:03 #108
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244508
'Black Rain Frogs look like angry avocados' :+

https://www.facebook.com/(...)osts/263554851722554



With the stars as her umbrella
pi_193244515
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
'Black Rain Frogs look like angry avocados' :+

https://www.facebook.com/(...)osts/263554851722554

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:')
pi_193244518
wat een lelijk beest
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:04:42 #111
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193244520
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:03 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Vriendenclub was vorig jaar in Chicago, ze waren serieus nog geen uur geland of ik kreeg de eerste foto al vanaf de parkeerplaats bij de Hooters :')
Weet je meteen dat je een andere vriendenclub moet zoeken.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 19:04:47 #112
45833 crew  Fogel
pi_193244521
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mja, ok. Qua ultieme wensenlijst kan ik nog wel wat bedenken, maar realisme enzo. _O-

Ja, of inderdaad in een weiland gaan wonen. Of nog erger, Den Helder.
Gewoon op een berg nabij een bos *G*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193244529
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
'Black Rain Frogs look like angry avocados' :+

https://www.facebook.com/(...)osts/263554851722554

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O-
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:05:49 #114
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244543
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
wat een lelijk beest
Vind ze geweldig _O_
With the stars as her umbrella
pi_193244549
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:04 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Weet je meteen dat je een andere vriendenclub moet zoeken.
Ben jij koorknaapje of priester of wat?
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:06:41 #116
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193244557
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ben jij koorknaapje of priester of wat?
Hooters is zo'n uitgemolken tent. Je kunt vast wel betere tenten vinden als je in Chicago bent.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 19:06:56 #117
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244560
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
wat een lelijk beest
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193244573
quote:
8s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
|:)
graag verwijderen
pi_193244574
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Denk dat jullie bedrijf in de huidige staat nog een jaar of drie heeft, hoe kun je nu een 20 procent loonoffer vragen en dan bestaansrecht voor de toekomst verwachten, kun je wel wereldmarktleider zijn, juist dan niet.
:D O, mijn werkbever bestaat over drie jaar nog wel hoor. Groter dan ooit.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 19:08:05 #120
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244582
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:D O, mijn werkbever bestaat over drie jaar nog wel hoor. Groter dan ooit.
Je wat?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193244585
quote:
8s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ja sorry maar echt lelijk
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:08:30 #122
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193244589
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Je wat?
Zijn werkbever, dat lijkt me toch vrij duidelijk.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_193244590
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:03 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Vriendenclub was vorig jaar in Chicago, ze waren serieus nog geen uur geland of ik kreeg de eerste foto al vanaf de parkeerplaats bij de Hooters :')
Eerdergenoemde Bulgaarse was door haar man meegenomen naar Hooters omdat de burgers daar ‘legendary’ zouden zijn. Uhuh :')
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:08:46 #124
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244595
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:D O, mijn werkbever bestaat over drie jaar nog wel hoor. Groter dan ooit.
Moest meteen hier aan denken :o

With the stars as her umbrella
pi_193244601
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Je wat?
Heb jij die niet? Ik heb er eentje voor privé en eentje voor op het werk :{
pi_193244605
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Moest meteen hier aan denken :o

[ afbeelding ]
die rechter s buda toch? :D
pi_193244616
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:03 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Vriendenclub was vorig jaar in Chicago, ze waren serieus nog geen uur geland of ik kreeg de eerste foto al vanaf de parkeerplaats bij de Hooters :')
Overigens staat Chicago nog wel op mijn lijstje. :{
pi_193244625
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]

die rechter s buda toch? :D
:{
pi_193244628
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:{
of kijk je nu als die linker?:P
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:11:03 #130
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244632
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]

die rechter s buda toch? :D
Ik denk het wel :Y
With the stars as her umbrella
pi_193244634
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:D O, mijn werkbever bestaat over drie jaar nog wel hoor. Groter dan ooit.
Dan werken er maar sulletjes en schapen, gewoon van je directie eisen dat ze gebruik maken van de noodwetten in plaats van het bij de kleine werknemers halen, belachelijk.
graag verwijderen
pi_193244639
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]

of kijk je nu als die linker?:P
Ik kijk meer :{
pi_193244652
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Overigens staat Chicago nog wel op mijn lijstje. :{
Mijn zus heeft er een kantoor en ze komt er niet erg vaak :+
graag verwijderen
pi_193244655
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik kijk meer :{
Das je gedachteblik toch?
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 19:13:05 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244662
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]

of kijk je nu als die linker?:P
Hij kijkt wel als die linker als kwiwi er weer is

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193244663
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:11 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dan werken er maar sulletjes en schapen, gewoon van je directie eisen dat ze gebruik maken van de noodwetten in plaats van het bij de kleine werknemers halen, belachelijk.
Kon niet want de omzet was niet 20% lager. Ik snap de maatregel wel. Maar heb er geen begrip voor. Mijn ‘nee’ was dan ook principieel.
pi_193244667
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hij kijkt wel als die linker als kwiwi er weer is

[ afbeelding ]
_O-
pi_193244668
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hij kijkt wel als die linker als kwiwi er weer is

[ afbeelding ]
:')
graag verwijderen
pi_193244674
Die rechter is echt uitstraling ook _O-
pi_193244685
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:12 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Mijn zus heeft er een kantoor en ze komt er niet erg vaak :+
Geen leuke stad? Ik vind de VS een fascinerend land. Zou er alleen nooit willen wonen.
pi_193244686
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Kon niet want de omzet was niet 20% lager. Ik snap de maatregel wel. Maar heb er geen begrip voor. Mijn ‘nee’ was dan ook principieel.
Dan is het dus gewoon heeeey een pandemie, kom we gaan onze werknemers minder betalen, ik zou minimaal 5 panden ze tot de grond af laten fikken :)
graag verwijderen
pi_193244687
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Das je gedachteblik toch?
:Y
pi_193244693
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
Die rechter is echt uitstraling ook _O-
:') _!
graag verwijderen
pi_193244698
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hij kijkt wel als die linker als kwiwi er weer is

[ afbeelding ]
:@
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 19:16:33 #145
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244712
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193244721
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dan is het dus gewoon heeeey een pandemie, kom we gaan onze werknemers minder betalen, ik zou minimaal 5 panden ze tot de grond af laten fikken :)
Ach ja, leuke Angelsaksische grapjurken zijn het. Gelukkig hebben wij hier wel wetten die werknemers beschermen.
pi_193244729
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Geen leuke stad? Ik vind de VS een fascinerend land. Zou er alleen nooit willen wonen.
Het centrum is vrij chique en mondain, zodra je daar ook maar even buiten komt is het de meest rotte plek op Aarde momenteel, zeker Zuid-Chicago.
graag verwijderen
pi_193244730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een eager beaver.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 19:17:48 #149
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ach ja, leuke Angelsaksische grapjurken zijn het. Gelukkig hebben wij hier wel wetten die werknemers beschermen.
Zijn er collega's die het 'aanbod' wel hebben geaccepteerd?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193244754
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Het centrum is vrij chique en mondain, zodra je daar ook maar even buiten komt is het de meest rotte plek op Aarde momenteel, zeker Zuid-Chicago.
Zoals de meeste grote steden in de VS. Ik wist niet wat ik zag in Washington, op een paar blokken van het Capitool. Ons hotel lag 500 meter verderop en we kregen het advies om alles per taxi te doen want lopen was niet veilig :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')