Onderzoek door Hooters?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. jammer dat ik niet meer weet welke.
uit onderzoek is gebleken dat vrouwelijke serveersters met grote borsten veel meer fooi krijgen
Het lijkt me echt zo smakeloosquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou wel werken., een hooters strandtent
ja mij ook. Heb het alleen gezien in thailand maar niet binnen geweestquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lijkt me echt zo smakeloos
Denk dat jullie bedrijf in de huidige staat nog een jaar of drie heeft, hoe kun je nu een 20 procent loonoffer vragen en dan bestaansrecht voor de toekomst verwachten, kun je wel wereldmarktleider zijn, juist dan niet.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom ook nee gezegd tegen de pay-cut
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou wel werken., een hooters strandtent
Vriendenclub was vorig jaar in Chicago, ze waren serieus nog geen uur geland of ik kreeg de eerste foto al vanaf de parkeerplaats bij de Hootersquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lijkt me echt zo smakeloos
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
'Black Rain Frogs look like angry avocados'![]()
https://www.facebook.com/(...)osts/263554851722554
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je meteen dat je een andere vriendenclub moet zoeken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendenclub was vorig jaar in Chicago, ze waren serieus nog geen uur geland of ik kreeg de eerste foto al vanaf de parkeerplaats bij de Hooters
Gewoon op een berg nabij een bosquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ok. Qua ultieme wensenlijst kan ik nog wel wat bedenken, maar realisme enzo.![]()
Ja, of inderdaad in een weiland gaan wonen. Of nog erger, Den Helder.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
'Black Rain Frogs look like angry avocados'![]()
https://www.facebook.com/(...)osts/263554851722554
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben jij koorknaapje of priester of wat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je meteen dat je een andere vriendenclub moet zoeken.
Hooters is zo'n uitgemolken tent. Je kunt vast wel betere tenten vinden als je in Chicago bent.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij koorknaapje of priester of wat?
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat jullie bedrijf in de huidige staat nog een jaar of drie heeft, hoe kun je nu een 20 procent loonoffer vragen en dan bestaansrecht voor de toekomst verwachten, kun je wel wereldmarktleider zijn, juist dan niet.
Je wat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]O, mijn werkbever bestaat over drie jaar nog wel hoor. Groter dan ooit.
Zijn werkbever, dat lijkt me toch vrij duidelijk.quote:
Eerdergenoemde Bulgaarse was door haar man meegenomen naar Hooters omdat de burgers daar ‘legendary’ zouden zijn. Uhuhquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendenclub was vorig jaar in Chicago, ze waren serieus nog geen uur geland of ik kreeg de eerste foto al vanaf de parkeerplaats bij de Hooters
Moest meteen hier aan denkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
die rechter s buda toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moest meteen hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
Overigens staat Chicago nog wel op mijn lijstje.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan werken er maar sulletjes en schapen, gewoon van je directie eisen dat ze gebruik maken van de noodwetten in plaats van het bij de kleine werknemers halen, belachelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn zus heeft er een kantoor en ze komt er niet erg vaakquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Overigens staat Chicago nog wel op mijn lijstje.
Kon niet want de omzet was niet 20% lager. Ik snap de maatregel wel. Maar heb er geen begrip voor. Mijn ‘nee’ was dan ook principieel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan werken er maar sulletjes en schapen, gewoon van je directie eisen dat ze gebruik maken van de noodwetten in plaats van het bij de kleine werknemers halen, belachelijk.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij kijkt wel als die linker als kwiwi er weer is
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Geen leuke stad? Ik vind de VS een fascinerend land. Zou er alleen nooit willen wonen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus heeft er een kantoor en ze komt er niet erg vaak
Dan is het dus gewoon heeeey een pandemie, kom we gaan onze werknemers minder betalen, ik zou minimaal 5 panden ze tot de grond af laten fikkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kon niet want de omzet was niet 20% lager. Ik snap de maatregel wel. Maar heb er geen begrip voor. Mijn ‘nee’ was dan ook principieel.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ach ja, leuke Angelsaksische grapjurken zijn het. Gelukkig hebben wij hier wel wetten die werknemers beschermen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan is het dus gewoon heeeey een pandemie, kom we gaan onze werknemers minder betalen, ik zou minimaal 5 panden ze tot de grond af laten fikken
Het centrum is vrij chique en mondain, zodra je daar ook maar even buiten komt is het de meest rotte plek op Aarde momenteel, zeker Zuid-Chicago.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen leuke stad? Ik vind de VS een fascinerend land. Zou er alleen nooit willen wonen.
Zijn er collega's die het 'aanbod' wel hebben geaccepteerd?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach ja, leuke Angelsaksische grapjurken zijn het. Gelukkig hebben wij hier wel wetten die werknemers beschermen.
Zoals de meeste grote steden in de VS. Ik wist niet wat ik zag in Washington, op een paar blokken van het Capitool. Ons hotel lag 500 meter verderop en we kregen het advies om alles per taxi te doen want lopen was niet veiligquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het centrum is vrij chique en mondain, zodra je daar ook maar even buiten komt is het de meest rotte plek op Aarde momenteel, zeker Zuid-Chicago.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |