Nou ja een normaal mens kijkt naar tieten daar anders ga je wel naar de KFC of eet een kippenvleugeltje op het bankje voor de plaatselijke kerk.quote:
Wie denk je dat mij thuis brengt in vreemde wereldstedenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geheelonthouders? En dat zijn vrienden van jou?
Nog een paar Air Max'jes eronder en haar in een strakke staart en losquote:
Nee want die hebben niet zo'n lekkere kipquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja een normaal mens kijkt naar tieten daar anders ga je wel naar de KFC of eet een kippenvleugeltje op het bankje voor de plaatselijke kerk.
Mmmmmm toch maar eens naar binnen piepen dan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee want die hebben niet zo'n lekkere kip
Hmm, dat is wel praktischquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie denk je dat mij thuis brengt in vreemde wereldsteden
Hakkebal.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een paar Air Max'jes eronder en haar in een strakke staart en los
Oké, ik trakteer op kip als ik kom wandelenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee want die hebben niet zo'n lekkere kip
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, ik trakteer op kip als ik kom wandelen
niet die dikzakquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buikwiebeldansen maar dan [ link | afbeelding ]
Dat gebeurt nou nooit op mijn bankrekeningquote:
Wel vakantiegeld over 3 dagenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gebeurt nou nooit op mijn bankrekening
Dat is toch net ietsjes minder dan 1000 tonquote:
Ja, iets minder welquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch net ietsjes minder dan 1000 ton
Als ik 1000 ton op mijn rekening zou krijgen zou ik gelijk een eiland kopenquote:
Ja, één van de Buiten-Hebriden lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik 1000 ton op mijn rekening zou krijgen zou ik gelijk een eiland kopen
Pics van allemaalquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn plantjes maken me blij.En mijn rug is niet eens boos.
Wij ook.quote:
Liever iets met een wat gematigder klimaatquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, één van de Buiten-Hebriden lijkt me wel wat.
Is het gelukt met je behang?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij ook.
Mijn chef vroeg nog, wat heb je ermee gedaan?
Ik: een nieuwe helm gekocht.
En de rest, vroeg hij?
Ik: dat heeft mijn moeder bijbetaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |