Dat is toch net ietsjes minder dan 1000 tonquote:
Ja, iets minder welquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch net ietsjes minder dan 1000 ton
Als ik 1000 ton op mijn rekening zou krijgen zou ik gelijk een eiland kopenquote:
Ja, één van de Buiten-Hebriden lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik 1000 ton op mijn rekening zou krijgen zou ik gelijk een eiland kopen
Pics van allemaalquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn plantjes maken me blij.En mijn rug is niet eens boos.
Wij ook.quote:
Liever iets met een wat gematigder klimaatquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, één van de Buiten-Hebriden lijkt me wel wat.
Is het gelukt met je behang?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij ook.
Mijn chef vroeg nog, wat heb je ermee gedaan?
Ik: een nieuwe helm gekocht.
En de rest, vroeg hij?
Ik: dat heeft mijn moeder bijbetaald.
Gister al gepost en mijn rug is niet zo boeiend om te zien.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:08 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)gemeentes-grijpen-in
O jezusquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:08 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)gemeentes-grijpen-in
Nou de eerste 3 banen weer met veel gevloek er afgetrokken (huehue).quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou de eerste 3 banen weer met veel gevloek er afgetrokken (huehue).
Daarna ging het goed.
Maar hadden vanmiddag een restaurant driveby maaltijd feestje. Was gezellig ffkes
Ja trek die gele broek dan uit je naad.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:08 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)gemeentes-grijpen-in
quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:08 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)gemeentes-grijpen-in
Ach joh mensen zijn toch helemaal klaar met die poppenkast, zeker jongeren.quote:
Bij mij ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gebeurt nou nooit op mijn bankrekening
Kreeg ik echt net binnen op WA.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ik zag wel een verdachte rookpluim toen ik terug naar Zoetermeer reed over de A12quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:39 schreef DaMart het volgende:
@:koen66 Als je zo rooksignalen ziet, ben ik dat. Ga de barbecue aansteken.
Pehehehequote:Op donderdag 21 mei 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
yupquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup
kipspiezen, hamburgers, varkenslapjes en kipworsten
nu je het zegt, normaal ook wel vaak zalm en garnalenquote:
En forelquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu je het zegt, normaal ook wel vaak zalm en garnalen
Lekkerste vis ooit johquote:
Het accent?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:29 schreef Koen66 het volgende:
waar herken je Noordzeetong aan vergeleken met andere tongen?
Hmm jammer van die amandelquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkerste vis ooit joh![]()
Tijdens het bakken een heel klein beetje amandelboter eroverheen laten smelten
quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
kan je me voor wakker maken hoor
[ afbeelding ]
wat is een Koevarkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik at koe/varken en die boer ik al de hele avond op. Vleesontwenning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |