abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193245518
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:

[..]

niet die dikzak
Nee niet die dikke, dat dansmeisje :{
graag verwijderen
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 19:58:00 #202
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193245522
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wel vakantiegeld over 3 dagen :9~
Dat is toch net ietsjes minder dan 1000 ton -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193245537
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat is toch net ietsjes minder dan 1000 ton -O-
Ja, iets minder wel :{
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 20:00:37 #204
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193245590
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, iets minder wel :{
Als ik 1000 ton op mijn rekening zou krijgen zou ik gelijk een eiland kopen :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:02:29 #205
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193245647
Mijn plantjes maken me blij. O+ En mijn rug is niet eens boos. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193245648
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Als ik 1000 ton op mijn rekening zou krijgen zou ik gelijk een eiland kopen :7
Ja, één van de Buiten-Hebriden lijkt me wel wat.
pi_193245676
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn plantjes maken me blij. O+ En mijn rug is niet eens boos. :o
Pics van allemaal *O*
graag verwijderen
pi_193245690
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wel vakantiegeld over 3 dagen :9~
Wij ook.
Mijn chef vroeg nog, wat heb je ermee gedaan?
Ik: een nieuwe helm gekocht.
En de rest, vroeg hij?
Ik: dat heeft mijn moeder bijbetaald.
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 20:04:10 #209
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193245693
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, één van de Buiten-Hebriden lijkt me wel wat.
Liever iets met een wat gematigder klimaat :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193245792
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wij ook.
Mijn chef vroeg nog, wat heb je ermee gedaan?
Ik: een nieuwe helm gekocht.
En de rest, vroeg hij?
Ik: dat heeft mijn moeder bijbetaald.
Is het gelukt met je behang?
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:08:46 #212
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193245828
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:03 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Pics van allemaal *O*
Gister al gepost en mijn rug is niet zo boeiend om te zien. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:09:18 #213
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193245839
With the stars as her umbrella
pi_193245890
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Is het gelukt met je behang?
Nou de eerste 3 banen weer met veel gevloek er afgetrokken (huehue).
Daarna ging het goed.
Maar hadden vanmiddag een restaurant driveby maaltijd feestje. Was gezellig ffkes :P
Vakman pur sang
pi_193245913
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou de eerste 3 banen weer met veel gevloek er afgetrokken (huehue).
Daarna ging het goed.
Maar hadden vanmiddag een restaurant driveby maaltijd feestje. Was gezellig ffkes :P
Klinkt goed :Y
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:11:56 #217
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193245918
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

O jezus |:(
Gelukkig zitten wij binnen *O*
With the stars as her umbrella
pi_193245921
quote:
Ja trek die gele broek dan uit je naad. :')
Vakman pur sang
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:13:27 #219
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193245958
quote:
:')

Echt, mensen denken niet. :{
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193246030
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:')

Echt, mensen denken niet. :{
Ach joh mensen zijn toch helemaal klaar met die poppenkast, zeker jongeren.
Gooi toch los die handel.

Of het verstandig is??
Ja en nee. Het virus is nu nauwelijks actief en jongeren lopen niet snel schade.
Als we deze winter weer in quarantaine gaan moeten ze nu helemaal even los kunnen gaan.
Vakman pur sang
pi_193246039
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:55 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat gebeurt nou nooit op mijn bankrekening -O-
Bij mij ook niet :D
pi_193246056
quote:
Kreeg ik echt net binnen op WA.
Vakman pur sang
pi_193246115
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:11 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Gelukkig zitten wij binnen *O*
Ik ga even wandelen nu :@
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:19:06 #225
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193246121
quote:
6s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:39 schreef DaMart het volgende:
@:koen66 Als je zo rooksignalen ziet, ben ik dat. Ga de barbecue aansteken *G*.
ik zag wel een verdachte rookpluim toen ik terug naar Zoetermeer reed over de A12 :o
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:19:26 #226
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193246126
hier is de rook intussen opgetrokken :P
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:19:31 #227
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193246128
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik ga even wandelen nu :@
Ik ga straks :+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:19:50 #228
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193246141
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:19 schreef Koen66 het volgende:
hier is de rook intussen opgetrokken :P
Barbecue?
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:20:21 #229
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193246156
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:20:40 #230
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193246166
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:19 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Barbecue?
yup :Y
kipspiezen, hamburgers, varkenslapjes en kipworsten :9
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:20:57 #231
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193246171
Theetijd. *O*

En was-opvouwtijd. Helaas.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:23:23 #232
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193246231
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:20 schreef Koen66 het volgende:

[..]

yup :Y
kipspiezen, hamburgers, varkenslapjes en kipworsten :9
*O*

Vis van de BBQ :9 O+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:23:52 #233
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193246242
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:23 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

*O*

Vis van de BBQ :9 O+
nu je het zegt, normaal ook wel vaak zalm en garnalen :o
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:24:19 #234
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193246253
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:23 schreef Koen66 het volgende:

[..]

nu je het zegt, normaal ook wel vaak zalm en garnalen :o
En forel :9
With the stars as her umbrella
pi_193246260
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:24 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

En forel :9
Noordzeetong :9
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:25:39 #236
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193246272
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:24 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Noordzeetong :9
Kenknie :o
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:25:50 #237
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193246275
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:24 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

En forel :9
ik vind vrijwel elke vis :9
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193246302
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:25 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Kenknie :o
Lekkerste vis ooit joh :)

Tijdens het bakken een heel klein beetje amandelboter eroverheen laten smelten _O_
graag verwijderen
pi_193246317
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:24 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Noordzeetong :9
:9~
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:28:26 #240
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193246320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:25 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ik vind vrijwel elke vis :9
Ik ook _O_
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:29:07 #241
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193246332
waar herken je Noordzeetong aan vergeleken met andere tongen?
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:29:30 #242
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193246336
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:29 schreef Koen66 het volgende:
waar herken je Noordzeetong aan vergeleken met andere tongen?
Het accent?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:29:36 #243
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193246338
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Lekkerste vis ooit joh :)

Tijdens het bakken een heel klein beetje amandelboter eroverheen laten smelten _O_
Hmm jammer van die amandel :r

Tong ken ik wel (niet de FOK!ker :+ ) maar Noordzeetong niet :P
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:29:57 #244
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193246344
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het accent?
_O-
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:29:59 #245
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193246345
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het accent?
:T
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193246351
kan je me voor wakker maken hoor

  donderdag 21 mei 2020 @ 20:30:40 #247
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193246357
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:29 schreef Koen66 het volgende:

[..]

:T
Hoe is het met Tong eigenlijk?
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:30:48 #248
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193246358
Ik at koe/varken en die boer ik al de hele avond op. Vleesontwenning. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:31:01 #249
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193246364
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
kan je me voor wakker maken hoor

[ afbeelding ]
:9
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:31:21 #250
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193246368
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik at koe/varken en die boer ik al de hele avond op. Vleesontwenning. :')
wat is een Koevarken :?
Same shit, different day
SC hopper present
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')