abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193245518
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:

[..]

niet die dikzak
Nee niet die dikke, dat dansmeisje :{
graag verwijderen
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 19:58:00 #202
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193245522
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wel vakantiegeld over 3 dagen :9~
Dat is toch net ietsjes minder dan 1000 ton -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193245537
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat is toch net ietsjes minder dan 1000 ton -O-
Ja, iets minder wel :{
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 20:00:37 #204
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193245590
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, iets minder wel :{
Als ik 1000 ton op mijn rekening zou krijgen zou ik gelijk een eiland kopen :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:02:29 #205
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193245647
Mijn plantjes maken me blij. O+ En mijn rug is niet eens boos. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193245648
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Als ik 1000 ton op mijn rekening zou krijgen zou ik gelijk een eiland kopen :7
Ja, één van de Buiten-Hebriden lijkt me wel wat.
pi_193245676
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn plantjes maken me blij. O+ En mijn rug is niet eens boos. :o
Pics van allemaal *O*
graag verwijderen
pi_193245690
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wel vakantiegeld over 3 dagen :9~
Wij ook.
Mijn chef vroeg nog, wat heb je ermee gedaan?
Ik: een nieuwe helm gekocht.
En de rest, vroeg hij?
Ik: dat heeft mijn moeder bijbetaald.
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 20:04:10 #209
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193245693
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, één van de Buiten-Hebriden lijkt me wel wat.
Liever iets met een wat gematigder klimaat :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193245792
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wij ook.
Mijn chef vroeg nog, wat heb je ermee gedaan?
Ik: een nieuwe helm gekocht.
En de rest, vroeg hij?
Ik: dat heeft mijn moeder bijbetaald.
Is het gelukt met je behang?
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:08:46 #212
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193245828
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:03 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Pics van allemaal *O*
Gister al gepost en mijn rug is niet zo boeiend om te zien. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:09:18 #213
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193245839
With the stars as her umbrella
pi_193245890
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Is het gelukt met je behang?
Nou de eerste 3 banen weer met veel gevloek er afgetrokken (huehue).
Daarna ging het goed.
Maar hadden vanmiddag een restaurant driveby maaltijd feestje. Was gezellig ffkes :P
Vakman pur sang
pi_193245913
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou de eerste 3 banen weer met veel gevloek er afgetrokken (huehue).
Daarna ging het goed.
Maar hadden vanmiddag een restaurant driveby maaltijd feestje. Was gezellig ffkes :P
Klinkt goed :Y
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:11:56 #217
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193245918
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

O jezus |:(
Gelukkig zitten wij binnen *O*
With the stars as her umbrella
pi_193245921
quote:
Ja trek die gele broek dan uit je naad. :')
Vakman pur sang
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:13:27 #219
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193245958
quote:
:')

Echt, mensen denken niet. :{
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193246030
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:')

Echt, mensen denken niet. :{
Ach joh mensen zijn toch helemaal klaar met die poppenkast, zeker jongeren.
Gooi toch los die handel.

Of het verstandig is??
Ja en nee. Het virus is nu nauwelijks actief en jongeren lopen niet snel schade.
Als we deze winter weer in quarantaine gaan moeten ze nu helemaal even los kunnen gaan.
Vakman pur sang
pi_193246039
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:55 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat gebeurt nou nooit op mijn bankrekening -O-
Bij mij ook niet :D
pi_193246056
quote:
Kreeg ik echt net binnen op WA.
Vakman pur sang
pi_193246115
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:11 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Gelukkig zitten wij binnen *O*
Ik ga even wandelen nu :@
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:19:06 #225
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193246121
quote:
6s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:39 schreef DaMart het volgende:
@:koen66 Als je zo rooksignalen ziet, ben ik dat. Ga de barbecue aansteken *G*.
ik zag wel een verdachte rookpluim toen ik terug naar Zoetermeer reed over de A12 :o
Same shit, different day
SC hopper present
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')