abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:19:34 #151
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193244761
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Het lijkt me echt zo smakeloos :@
Wel lekkere kip hoor, ik ga er wel eens om die reden heen _O-
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193244777
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Zijn er collega's die het 'aanbod' wel hebben geaccepteerd?
Het management stond kwispelend in de rij om geld in te mogen leveren. :Y Maar goed, dat zijn een stelletje visieloze opportunisten.
pi_193244788
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:19 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wel lekkere kip hoor, ik ga er wel eens om die reden heen _O-
:o Dat lijkt me nou niks voor jou _O-
pi_193244793
quote:
Molo’s kledinglijn?
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 19:22:09 #156
45833 crew  Fogel
pi_193244798
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Het management stond kwispelend in de rij om geld in te mogen leveren. :Y Maar goed, dat zijn een stelletje visieloze opportunisten.
Paar procent minder van 250.000 per jaar doet natuurlijk ook iets minder pijn in het dagelijkse leven.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:22:46 #157
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193244809
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:04 schreef Fogel het volgende:

[..]

Gewoon op een berg nabij een bos *G*
De dichtstbijzijnde berg is een eindje rijden. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193244813
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:22 schreef Fogel het volgende:

[..]

Paar procent minder van 250.000 per jaar doet natuurlijk ook iets minder pijn in het dagelijkse leven.
Mijn manager mocht willen dat ze dat verdient _O- 8)7
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:23:29 #159
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193244818
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Moest meteen hier aan denken :o

[ afbeelding ]
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:23:36 #160
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193244819
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:o Dat lijkt me nou niks voor jou _O-
Ja maar serieus, die chickenwings. En denk dat de serveersters het ook wel even fijn vinden dat er een tafeltje is waarbij men naar hun gezicht in plaats van borsten kijkt :')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193244827
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Zoals de meeste grote steden in de VS. Ik wist niet wat ik zag in Washington, op een paar blokken van het Capitool. Ons hotel lag 500 meter verderop en we kregen het advies om alles per taxi te doen want lopen was niet veilig :')
Mijn vrienden hadden een vrij onopvallende oranjerode Amerikaanse auto gehuurd met gele vlammen aan de zijkant :')
Hadden ze de navigatie uitgezet en kwamen zodoende ergens in een buitenwijk terecht, bij het eerste stoplicht kregen ze al twee kogels in de auto, daarna zijn ze plankgas verder gereden zonder te stoppen tot ze dachten dat ze veilig waren, een van hen was een uur later nog aan het gillen.
graag verwijderen
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 19:24:13 #162
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244832
quote:
Is dat een Aussie uit de '90's, ga je straks ook hakken?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193244834
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Molo’s kledinglijn?
ja blijkbaar. had dat jasje wel gewild :P
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 19:25:25 #164
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244855
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Het management stond kwispelend in de rij om geld in te mogen leveren. :Y Maar goed, dat zijn een stelletje visieloze opportunisten.
Ja hoe denk je dat ze aan die managementbaan zijn gekomen, gewoon de juiste hielen likken :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193244856
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja maar serieus, die chickenwings. En denk dat de serveersters het ook wel even fijn vinden dat er een tafeltje is waarbij men naar hun gezicht in plaats van borsten kijkt :')
Ik denk dat ze eerder denken wat moet dat muf mens hier met haar kip, ik werk hier voor mijn tieten, zou ze soms van de DEA zijn?
graag verwijderen
pi_193244857
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja maar serieus, die chickenwings. En denk dat de serveersters het ook wel even fijn vinden dat er een tafeltje is waarbij men naar hun gezicht in plaats van borsten kijkt :')
_O-

Krijg nu toch wel trek in kip :@
pi_193244872
graag verwijderen
pi_193244873
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:23 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Mijn vrienden hadden een vrij onopvallende oranjerode Amerikaanse auto gehuurd met gele vlammen aan de zijkant :')
Hadden ze de navigatie uitgezet en kwamen zodoende ergens in een buitenwijk terecht, bij het eerste stoplicht kregen ze al twee kogels in de auto, daarna zijn ze plankgas verder gereden zonder te stoppen tot ze dachten dat ze veilig waren, een van hen was een uur later nog aan het gillen.
Welke Hangover was dit? Of vonden ze geen Chinees genaamd Chow in de kofferbak? :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:26:37 #169
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193244876
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193244877
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]

:D
:'(
pi_193244882
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh my _O-
te kleurrijk? :P
pi_193244883
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:25 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja hoe denk je dat ze aan die managementbaan zijn gekomen, gewoon de juiste hielen likken :+
Ja, daar ben ik niet van. Dus ik zal het niet tot manager schoppen.
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:27:27 #173
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193244889
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Welke Hangover was dit? Of vonden ze geen Chinees genaamd Chow in de kofferbak? :P
:D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193244890
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]

:'(
Dit vind jij echt mooi hč? :{
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:27:29 #175
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193244891
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:

[..]

te kleurrijk? :P
Teveel print vooral. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')