SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Iedereen lijkt er last van te hebben, maar volgens Danny ligt het echt aan de users en hun instellingen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:22 schreef Rafeiro het volgende:
Fok loopt te nuilen dat ik een adblocker heb, die staan hier al uit (heb er meerdere).
Alleen privacy badger staat voor hier nog aan. Stom gedoe.
Oeh dapper.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:08 schreef livelink het volgende:
Wij gaan vanavond proberen of asperges op de BBQ ook lekker zijn. Ik vrees van niet, maar je weet het pas als je het probeert natuurlijk.
Same problem herequote:Op donderdag 21 mei 2020 16:22 schreef Rafeiro het volgende:
Fok loopt te nuilen dat ik een adblocker heb, die staan hier al uit (heb er meerdere).
Alleen privacy badger staat voor hier nog aan. Stom gedoe.
Groene wel. Die gooi ik altijd in de grillpan, dus op de bbq kan ook. Witte zou ik op de bbq stomen , dus inpakken in foliepakketjesquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:08 schreef livelink het volgende:
Wij gaan vanavond proberen of asperges op de BBQ ook lekker zijn. Ik vrees van niet, maar je weet het pas als je het probeert natuurlijk.
Gaat prima.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:08 schreef livelink het volgende:
ik heb ze net op. Smaakte prima inderdaadquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gaat prima.
Je moet alleen wel met 2 zones werken eerst grillen recht boven de kolen en daarna gaar laten worden op een stuk waar geen koken recht onder liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik heb geen idee ik zal het hem vragen, het was volgens mij een mix van diverse kruiden.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat voor kruiden had je? Vadouvan toevallig? Dat is briljant met bloemkool
Je kunt ook een keer een bloemkoolsteak maken en dan een dag of wat later doe je er wat anders meequote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh daar heb ik ook wel weel een keer zin in bloemkool, lang niet meer gehad.
In de winkel denk ik dan dat is veel te veel voor mij. Al kan ik de rest natuurlijk prima invriezen.
ik heb gewoon een klein zakje bloemkool roosjes gekocht!quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh daar heb ik ook wel weel een keer zin in bloemkool, lang niet meer gehad.
In de winkel denk ik dan dat is veel te veel voor mij. Al kan ik de rest natuurlijk prima invriezen.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net in de tuin een kapsalon geopend. Het ging echt heel goed, ik moet alleen nog even oefenen op het uitscheren van de nek en daar een mooie contour in krijgen. De oude professionele tondeuse bleek tig opzetkammetjes in het tasje te hebben, maar de helft was van een ander apparaat en de andere helft was ongeschikt. Maar gelukkig heeft hij ook nog een oplaadbare trimmer/tondeuse en die werkte prima, stuk handzamer apparaat.
Daar kun je ook prima een curry mee maken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb gewoon een klein zakje bloemkool roosjes gekocht!
zo rook het idd welquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar kun je ook prima een curry mee maken.
Dan zou het heel goed garam masala geweest kunnen zijn.quote:
Ah, jij bent die ene luisteraar.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:03 schreef livelink het volgende:
Ik moet ook wat stoom afblazen, dus ik luister even mee met een wijntje erbij.
Ja, it is me.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, jij bent die ene luisteraar.
Privé show dan maar...
Is het niet te warm op je draaikamer?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zal ik nog eventjes doordraaien...
28,8 Graden nu.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het niet te warm op je draaikamer?
Zit je nog buiten?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:20 schreef livelink het volgende:
Lekker hoor. Even helemaal niks dan muziek.
Ik draai tot 23.45 uur door.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:21 schreef livelink het volgende:
Maar als je wilt stoppen, moet je dat doen hoor.
Het stinkt buiten. Een nare petroleumlucht. Volgens mijn zoon is het van een BBQ, maar het ruikt anders. Echt naar. Het sloeg op mijn luchtwegen. Dus ik heb de ramen en deuren dichtgedaan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je nog buiten?
Ik was rond 21.45 uur even buiten een rondje lopen en dat was wel een verademing.
Zie dat het hier buiten nog ruim 17 graden is...
Ow, dat is niet fijn.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Het stinkt buiten. Een nare petroleumlucht. Volgens mijn zoon is het van een BBQ, maar het ruikt anders. Echt naar. Het sloeg op mijn luchtwegen. Dus ik heb de ramen en deuren dichtgedaan.
Ja, wel jammer. Het is buiten nog echt lekker.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat is niet fijn.
Dan is binnen zitten beter...
Ik zit vaak 's avonds laat nog achter het mengpaneel om dingen te testen en met de stream aan (of er nou wel of niet iemand luistert) is het een stok achter de deur om het niet helemaal af te raffelen.quote:
Jij ook alvast een goede nacht gewenst. Ik denk dat je eerst nog even een ommetje gaat maken om wat af te koelen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit vaak 's avonds laat nog achter het mengpaneel om dingen te testen en met de stream aan (of er nou wel of niet iemand luistert) is het een stok achter de deur om het niet helemaal af te raffelen.
Maar graag gedaan en slaap goed straks...
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:10 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Verlos me van mijn zoon. Die heeft de hele nacht niet geslapen en is nu bijna psychotisch aan het hyperen en reageert zijn frustratie af tegen de katten en tegen mij.
Ik heb hem al voorgesteld om een eind te gaan fietsen. Hij is al twee weken het huis niet meer uit geweest. Maar dat wil hij niet. En mijn man had hem voorgesteld om dit weekend te gaan fietsen in Limburg. Dat wilde hij wel, maar toen besloot mijn man ineens dat hij toch moest werkenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen livelink.
Je mag hem wel deze kant op sturen.
Dat zou dan wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hem al voorgesteld om een eind te gaan fietsen. Hij is al twee weken het huis niet meer uit geweest. Maar dat wil hij niet. En mijn man had hem voorgesteld om dit weekend te gaan fietsen in Limburg. Dat wilde hij wel, maar toen besloot mijn man ineens dat hij toch moest werken![]()
Hopelijk morgen dan dat ze nog 1 dagje naar Limburg gaan.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:10 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Verlos me van mijn zoon. Die heeft de hele nacht niet geslapen en is nu bijna psychotisch aan het hyperen en reageert zijn frustratie af tegen de katten en tegen mij.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:35 schreef just me het volgende:
[..]oh wat vervelend (understatement) voor jullie en natuurlijk ook voor je zoon!! Jammer dat het fietsen niet door kon gaan hopen dat het snel wel door kan gaan.
goedemorgen
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:38 schreef just me het volgende:
[..]ben je er nog op uit geweest gisteren ?
Het wordt steeds lastiger om iets te verzinnenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel de dag thuis geweest.
Heb niets meer kunnen verzinnen.
Inderdaad.... daarom kan het maar beter zo snel mogelijk 1 juni zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:40 schreef just me het volgende:
[..]
Het wordt steeds lastiger om iets te verzinnen
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... daarom kan het maar beter zo snel mogelijk 1 juni zijn.
Dan is er wat meer mogelijk.
Dan kun je weer naar de kinderboerderijquote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... daarom kan het maar beter zo snel mogelijk 1 juni zijn.
Dan is er wat meer mogelijk.
Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan kun je weer naar de kinderboerderij
Dat is in het vroege voorjaar zo leuk als er jonge geitjes zijn. Als ik hier door het park ga wandelen dan kom ik langs de kinderboerderij, ik ga nooit het terrein op, maar dat hoeft ook niet om toch een groot deel te zien. En tegenover het park hebben we een hertenkampje, ook erg leukquote:
Wij hebben twee keer per jaar een dag en een nacht schapen tegenover ons huis, die begrazen dan de groenstrookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:55 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn vorige werkgever had zelf altijd een stuk of 20 schapen. Suffe beesten opzich, maar de lammetjes waren altijd wel leuk.
Dat is leukquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij hebben twee keer per jaar een dag en een nacht schapen tegenover ons huis, die begrazen dan de groenstrook
Ja, ze waren er afgelopen week weer. Ook altijd grappig hoe honden erop reageren, die gaan dan heel stoer naar ze staan blaffen en die schapen boeit dat helemaal niks. Ook erg grappig als je in bed ligt en je hoort ze opeens blatenquote:
Je moet een soort menukaart maken met de verschillende kapsels die je aanbiedt. Dan kunnen klanten er een aanwijzen en zeggen "doe deze maar".quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga maar een nieuwe onderneming beginnen, denk ik. Een openluchtkapsalon voor tondeusekapsels
Ik kan maar 1 soort kapselquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet een soort menukaart maken met de verschillende kapsels die je aanbiedt. Dan kunnen klanten er een aanwijzen en zeggen "doe deze maar".
Badum pssj
Dan is het makkelijk kiezen!quote:
Model 'Makke schapen scheren'...quote:
Ja, het is er ook maar een paar uurtjes af geweest en ik had vooraf al een brief gehad dat het zou gebeuren maar het blijft toch raar wanneer ineens alles uit valt. Je kunt ook ineens bijna niks meer.quote:
We hadden het hier onlangs zomaar onverwacht, ik kon niet eens meer thee zettenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, het is er ook maar een paar uurtjes af geweest en ik had vooraf al een brief gehad dat het zou gebeuren maar het blijft toch raar wanneer ineens alles uit valt. Je kunt ook ineens bijna niks meer.
Leuk beestje.quote:
Is een grijze niet gewoon een zwarte op leeftijd dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Leuk beestje.
Als het een grijze roodstaart was zou ik hem proberen te vangen, die zijn tantjes duur
Alles wat ik kon bedenken om te gaan doen had ik stroom voor nodig... Ben dan ook maar terug mijn nest in gegaan, voelde me toch al niet al te fit.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hadden het hier onlangs zomaar onverwacht, ik kon niet eens meer thee zettenToen ik nog in Utrecht woonde had ik nog gewoon gas, dus met een pannetje kun je dan prima water koken, toen ik daar een keer een lange stroomstoring had kreeg ik ook fijn een bedrag als compensatie.
Nee das een papegaai die 1-2k euro opbrengtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is een grijze niet gewoon een zwarte op leeftijd dan?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:19 schreef Rafeiro het volgende:
En dus vermoedelijk wel een leuk vindersloon.
Helaas ben ik niet thuis.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:55 schreef peaceman het volgende:
Ik denk erover om vanavond misschien wat muziek de ‘ether’ in te gooien..
denk er maar over na, ik hoor het welquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:55 schreef peaceman het volgende:
Ik denk erover om vanavond misschien wat muziek de ‘ether’ in te gooien..
Wij van radio49 zijn overal ter wereld te beluisterenquote:
Ik denk dat er in de Amazone ofzo nog wel spots te vinden zijn waar niet hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij van radio49 zijn overal ter wereld te beluisteren![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Live uit Paradiso nu:
Wat de Fok Ouwe!
https://www.facebook.com/paradiso/videos/589116571986975/
ik zag dat jij ook keekquote:
Ik krijg het boek over de loopbaan van Dano morgen bezorgd...quote:
Dat is wel heel netjes, na restitutie het product nog krijgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg het boek over de loopbaan van Dano morgen bezorgd...
Vandaag werd na ruim 2 maanden alsnog een bestelling uit de USA bezorgd, terwijl we de betaling ook al gerestitueerd hebben gekregen. Dank u webshop meneer!
Dat ligt niet aan het bedrijf, maar aan de bezorgingsdienst(en) die de hele boel vertraagd hebben.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is wel heel netjes, na restitutie het product nog krijgen.
Wat een gedoe, dan maar hopen dat het geen vers fruit wasquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het bedrijf, maar aan de bezorgingsdienst(en) die de hele boel vertraagd hebben.
Het was op 24 maart verzonden vanuit de USA, is eind maart in Los Angeles gereed gemaakt voor verzending per vliegtuig en is pas op 20 mei jl. in Nederland aangekomen...
Twee weken geleden heb ik de restitutie aangevraagd en binnen 2 dagen ontvangen...
Ik luister tot ongeveer 19.45 uur mee, daarna heb ik een online whisky tasting...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:56 schreef peaceman het volgende:
Vanavond:
Peaceman draait weer eens
19.30 - ??:??
Bijna 24 uur? Das lang.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister tot 19.15 uur mee, daarna heb ik een online whisky tasting...
Tsja, Peaceman mag geen publiek bij 'm thuis uitnodigen...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:59 schreef Rafeiro het volgende:
En toch ziet dit er wat ongemakkelijk uit. Ouwe DJ in een lege zaal.
Ik kan me die boete niet veroorloven na vandaag... hebben vanmiddag een nieuw bed, nieuwe matrassen en kledingkast besteld.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, Peaceman mag geen publiek bij 'm thuis uitnodigen...
Vakantiegeld komt er aan, dus die ¤390 merk je niet eens...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan me die boete niet veroorloven na vandaag... hebben vanmiddag een nieuw bed, nieuwe matrassen en kledingkast besteld.
Toch lukt het me helaas nietquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij van radio49 zijn overal ter wereld te beluisteren![]()
Zo dan! Dat is superquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg het boek over de loopbaan van Dano morgen bezorgd...
Vandaag werd na ruim 2 maanden alsnog een bestelling uit de USA bezorgd, terwijl we de betaling ook al gerestitueerd hebben gekregen. Dank u webshop meneer!
Grapjasquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vakantiegeld komt er aan, dus die ¤390 merk je niet eens...
Dat vind ik toch wel erg jammer van het geld. Daar koop ik liever iets voor.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vakantiegeld komt er aan, dus die ¤390 merk je niet eens...
Met wie zouden jullie naar New York gaan en wat is daar nu voor geregeld?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel erg jammer van het geld. Daar koop ik liever iets voor.
Met welke reisorganisatie? Met TUI en we hebben een voucher ontvangen. Die kunnen we evt. gebruiken om (Een deel van) onze zomervakantie te betalen. Als die niet doorgaat, dan gebruiken we hem voor de volgende vakantie. We gaan toch wel weer met TUI.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met wie zouden jullie naar New York gaan en wat is daar nu voor geregeld?
Fijn dat het naar tevredenheid geregeld is!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met welke reisorganisatie? Met TUI en we hebben een voucher ontvangen. Die kunnen we evt. gebruiken om (Een deel van) onze zomervakantie te betalen. Als die niet doorgaat, dan gebruiken we hem voor de volgende vakantie. We gaan toch wel weer met TUI.
OK, ik heb ook vouchers gekregen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met welke reisorganisatie? Met TUI en we hebben een voucher ontvangen. Die kunnen we evt. gebruiken om (Een deel van) onze zomervakantie te betalen. Als die niet doorgaat, dan gebruiken we hem voor de volgende vakantie. We gaan toch wel weer met TUI.
En we hoefden er niets voor te doen... ging allemaal vanzelf. We hebben ook uitstel van betaling gekregen voor de vakantie. I.p.v. 6 weken hoeven we pas 3 weken voor vertrek te betalen. We mogen evt. de reis ook nog 2x omboeken (Andere periode of andere reis). Maar we wachten nog even af.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:29 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn dat het naar tevredenheid geregeld is!
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En we hoefden er niets voor te doen... ging allemaal vanzelf. We hebben ook uitstel van betaling gekregen voor de vakantie. I.p.v. 6 weken hoeven we pas 3 weken voor vertrek te betalen. We mogen evt. de reis ook nog 2x omboeken (Andere periode of andere reis). Maar we wachten nog even af.
Dat heb je inderdaad liever je geld terug en zou ik na 6 juni ook het geld terug vragen. Voor ons maakt het niet uit, we boeken toch bij dezelfde organisatie via onze reisadviseur.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik heb ook vouchers gekregen.
Pas na 6 juni kan je voor daarna geannuleerde reizen je geld terugvragen. Aan vouchers hebben we waarschijnlijk niet veel, omdat het verschillende maatschappijen zijn en we de trip naar Spanje niet binnen een jaar opnieuw zullen maken.
Nu moeten we een jaar wachten op ons geld, dan vervalt pas de voucher..
Omdat onze trip vóór 6 juni geannuleerd is, kunnen we geen geld terug vragen, aldus Transavia.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad liever je geld terug en zou ik na 6 juni ook het geld terug vragen. Voor ons maakt het niet uit, we boeken toch bij dezelfde organisatie via onze reisadviseur.
dat zou je bij de consumentenbond kunnen navragenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Op zich geen probleem voor ons, maar ik vraag me af of dit wel helemaal legaal is...
die heb ik er niet over gehoord, dus die beraden zich nog of kunnen zich vinden in de regeling. of het juridisch allemaal klopt is vraag 2.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
dat zou je bij de consumentenbond kunnen navragen
Ik heb het ook niet goed gevolgd hoor want ik had geen vakantie of zoiets gepland staan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
die heb ik er niet over gehoord, dus die beraden zich nog of kunnen zich vinden in de regeling. of het juridisch allemaal klopt is vraag 2.
Ow okay, ik dacht dat het ging gelden voor alle geannuleerde vluchten. Volgens mij mag het, maar is het eigenlijk binnen Europa niet de bedoeling. Je moet dan echt een rechtszaak beginnen om het geld terug te krijgen i.p.v. de vouchers. Volgens mij zijn er wel belangengroepen met advocaat hiervoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat onze trip vóór 6 juni geannuleerd is, kunnen we geen geld terug vragen, aldus Transavia.
Pas voor geannuleerde vluchten na 6 juni kan dat, als uitvloeisel van nieuwe afspraken daarover.
De verkregen vouchers zijn een jaar geldig en daarna mogen we, als we ze niet gebruiken, ons geld terugvragen.
Op zich geen probleem voor ons, maar ik vraag me af of dit wel helemaal legaal is...
daar om ook die map vouchers van Madquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:50 schreef peaceman het volgende:
Zelfde verhaal heb je nu een beetje met festival, theather en concert tickets.
En kaartjes voor concerten.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:48 schreef just me het volgende:
Volgens mij heeft Mad een hele map met vouchers
Ik heb kaartjes voor een show die nu voor de tweede keer verplaatst is. Nu naar oktober en ik moet bekennen dat ik betwijfel dat die door zal gaan...quote:
Laten we hopen dat het tegen die tijd weer wel mag, anders moeten jullie in een rehab om af te kickenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor een show die nu voor de tweede keer verplaatst is. Nu naar oktober en ik moet bekennen dat ik betwijfel dat die door zal gaan...
Ik hoop dat ik tegen die tijd weer naar kantoor mag. Zoals het er nu naar uitziet, moet ik tot 1 september a.s. thuiswerken. Dat gaat op zich prima, maar ik vind dat best lang.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het tegen die tijd weer wel mag, anders moeten jullie in een rehab om af te kicken
hahaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het tegen die tijd weer wel mag, anders moeten jullie in een rehab om af te kicken
Ja vreemd hè dat soort dingen. Bij ons op de club zijn ze ook nieuwe kleedkamers aan het bouwen, die zijn bijna af en ik heb er niets van gezienquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik tegen die tijd weer naar kantoor mag. Zoals het er nu naar uitziet, moet ik tot 1 september a.s. thuiswerken. Dat gaat op zich prima, maar ik vind dat best lang.
Ook wel weer gek om terug te gaan... de 4e verdieping is helemaal verbouwd en mijn manager is 12 juni voor het laatst. Ik verwacht haar niet meer te zien.
En een lading concertkaarten.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:48 schreef just me het volgende:
Volgens mij heeft Mad een hele map met vouchers
Ja dat is best gek.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ja vreemd hè dat soort dingen. Bij ons op de club zijn ze ook nieuwe kleedkamers aan het bouwen, die zijn bijna af en ik heb er niets van gezien
Gaat je vader begrijpen dat het maar 1 uurtje mag ?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder mag vanaf volgende week weer bij mijn vader op bezoek, 1 uurtje per week en op afspraak. Het is een begin....
nee dat begrijpt hij niet. Dat besef heeft hij niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:07 schreef just me het volgende:
[..]
Gaat je vader begrijpen dat het maar 1 uurtje mag ?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:12 schreef peaceman het volgende:
Deze geluidskwaliteit is niet helemaal je van het, maar wel bijzonder.
Bob Marley speelde dit tijdens het One Love Peace concert... wat verre van peacefull verliep.
Dat dus... hij heeft geen enkel besef van tijd (uren, dagen of weken). Een van de laatste keren dat ik bij hem was, dacht hij dat het bijna Kerst was.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee dat begrijpt hij niet. Dat besef heeft hij niet.
In ieder geval voor je moeder dan wél fijn om naar uit te kijken en je vader zal zeker ook genieten.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat dus... hij heeft geen enkel besef van tijd (uren, dagen of weken). Een van de laatste keren dat ik bij hem was, dacht hij dat het bijna Kerst was.
https://nl.wikipedia.org/wiki/One_Love_Peace_Concertquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/One_Love_Peace_Concert
Blijkbaar zaten er o.a. in de speakers geweren en was het achter de schermen niet zo peacefull.
Jazeker. En ze gaat hem wel een knuffel geven, denk ik. Ze gaat niet op 1,5 afstand zitten. Ze wil hem ook helpen met eten, hij eet niet zo goed momenteel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
In ieder geval voor je moeder dan wél fijn om naar uit te kijken en je vader zal zeker ook genieten.
'n Vriendin is ook blij dat ze naar haar gehandicapte volwassen dochter mag. En ook daar mag nog niet geknuffeld worden
Ik kan me zo goed voorstellen dat ze je vader wél een knuffel gaat geven en waarom afstand houden, ze houden toch van elkaarquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jazeker. En ze gaat hem wel een knuffel geven, denk ik. Ze gaat niet op 1,5 afstand zitten. Ze wil hem ook helpen met eten, hij eet niet zo goed momenteel.
Wel fijn dat ze ook weer mag.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
We hebben kaartjes voor het streamingconcert op 6 juni![]()
![]()
![]()
Jawel, het is wel een beetje benauwd in huis nu.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:21 schreef just me het volgende:
zorro! Hoe is het, nog een beetje vol te houden ?
Het is ook benauwd weer en de regen zal nog wel even uitblijvenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jawel, het is wel een beetje benauwd in huis nu.
Precies... en ze zitten samen op zijn kamer en ze gaat niet als ze zich niet goed voelt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan me zo goed voorstellen dat ze je vader wél een knuffel gaat geven en waarom afstand houden, ze houden toch van elkaar
Ik heb ook die afspraak met de kinderen, als iemand zich niet lekker voelt gewoon wegblijvenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies... en ze zitten samen op zijn kamer en ze gaat niet als ze zich niet goed voelt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:24 schreef just me het volgende:
Merel en fam gingen vanavond naar een pup kijken en natuurlijk konden ze geen nee zeggen
Precies... en als iedereen zich daaraan houdt, is de kans op besmetting nog kleiner.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook die afspraak met de kinderen, als iemand zich niet lekker voelt gewoon wegblijven
Nope, ze mogen hem over 4 weken halen en over 2 weken weer gaan kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
kijken naar een pup of kitten is bijna altijd verkocht zijn.
Ik ben veels te blij dat ik de kinderen en kleinkinderen weer kan zien, dat gaan we niet verpestenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies... en als iedereen zich daaraan houdt, is de kans op besmetting nog kleiner.
Ja, mee eens.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, ze mogen hem over 4 weken halen en over 2 weken weer gaan kijken
[..]
Nou inderdaad. Gezellig!quote:Ik ben veels te blij dat ik de kinderen en kleinkinderen weer kan zien, dat gaan we niet verpestenDe jongste kabouter wilde 2 weken geleden al blijven slapen maar dat gaat nu morgenavond worden
Afgemixt, ze hadden het vorig jaar al opgenomen maar omdat het nummer goed bij de lockdown paste hebben ze het versneld afgemixt en uitgebracht.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:41 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij is deze in lockdown opgenomen.
Heb jij het nu over die van NBT of RS, want ik weet zeker dat dat voor die van the Stones geldt wat jij zegt, maar van NBT weet ik dat niet zeker.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Afgemixt, ze hadden het vorig jaar al opgenomen maar omdat het nummer goed bij de lockdown paste hebben ze het versneld afgemixt en uitgebracht.
Die van de Stonesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb jij het nu over die van NBT of RS, want ik weet zeker dat dat voor die van the Stones geldt wat jij zegt, maar van NBT weet ik dat niet zeker.
Ik had het met mijn eerdere opmerking over die van NBT. Die is dus volgens mij opgenomen tijdens de lockdown.quote:
Ik lees net dat die op 18 maart is uitgebracht, is dus ook al voor de lockdown opgenomen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had het met mijn eerdere opmerking over die van NBT. Die is dus volgens mij opgenomen tijdens de lockdown.
net aan dan ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik lees net dat die op 18 maart is uitgebracht, is dus ook al voor de lockdown opgenomen.
quote:
succesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:05 schreef just me het volgende:
Ik ga nog even achter de naaimachine, ik laat het geluid wel aan
Idd zo dik ben ik nu ook weer niet.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:45 schreef just me het volgende:
dank voor de muziekjes peaceman
![]()
ik ga afsluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:52 schreef peaceman het volgende:
De Playlist:Mooi lijstje weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Oeh, gezellig.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:35 schreef just me het volgende:
[..]![]()
zo maar eens horen hoe laat de jongste kabouter komt
Oh ja, dat zeker, maar handig om even te weten hoe laat hij gebracht gaat wordenquote:
Blijft Junior ook even, of is het dumpen en vertrekken?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:39 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja, dat zeker, maar handig om even te weten hoe laat hij gebracht gaat worden
Junior zal wel even blijven hoor!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijft Junior ook even, of is het dumpen en vertrekken?
Wordt het vandaag weer pannenkoeken?
Gezellig.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:44 schreef just me het volgende:
[..]
Junior zal wel even blijven hoor!
Ik ga zo eerst naar de markt, kabouter is nogal van het fruiten ik was zo dom om 'n pond kaas te laten liggen afgelopen woensdag.
Haha nee hoor, ik had 2x 1 pond besteld, 1 pond vacuum laten verpakken en wat kleine kaasjes gekocht en toen 1 stuk vergeten in mijn tas te stoppen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig.
Gezonde kabouter dan.
Was je woensdag nog met je gedachten bij het golfen?
Op tijd reserveren dan, anders zit het straks al vol.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:52 schreef just me het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik had 2x 1 pond besteld, 1 pond vacuum laten verpakken en wat kleine kaasjes gekocht en toen 1 stuk vergeten in mijn tas te stoppen.
Rond 10 uur even bellen om een nieuwe golftijd af te spreken voor komende dinsdag. Normaal gaan we gewoon naar de baan maar nu moet er gereserveerd worden.
kabouter komt pas eind van de middag dus ik heb alle tijd om rustig aan te doen, komt goed uit want ik heb heel slecht geslapenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Op tijd reserveren dan, anders zit het straks al vol.Ik weet er alles van.
just me is ook een kaasliefhebber.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:03 schreef just me het volgende:
[..]
kabouter komt pas eind van de middag dus ik heb alle tijd om rustig aan te doen, komt goed uit want ik heb heel slecht geslapen![]()
Ik was net aan het slapen toen ik opeens stemmen hoorde op straat die zeiden "kijk hier brand nog licht" ben mijn bed uitgestapt en gekeken maar ik zag niemand meer maar daarna moeite om nog in slaap te komen.
bij mijn buurvrouw was het licht nog aanquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk het licht even uit gedaan daar.
Misschien verstandig om straks even een powernap te doen dan, vroeg in de middag?
Sla je slag!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:10 schreef just me het volgende:
[..]
bij mijn buurvrouw was het licht nog aan
Powernapje gaat er zeker komentijd om rustig aan de slag te gaan.
Doe jij ook rustig aan vandaagquote:
Kun je niet ergens de stroom afsluitenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo fijn, borende buren, we kunnen de radio/tv niet eens meer verstaan
Niet bij mij!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:37 schreef just me het volgende:
[..]
Kun je niet ergens de stroom afsluiten
Nòg niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben net naar de kapper geweest en ik lig nog stééds niet op de IC
Nou, een uur heb ik al overleefd. Nog maar 2 weken min 1 uur te gaan voordat ik zeker ben dat ik niet besmet ben geraaktquote:
natuurlijk niet bij jouquote:
Counting down...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, een uur heb ik al overleefd. Nog maar 2 weken min 1 uur te gaan voordat ik zeker ben dat ik niet besmet ben geraakt
Weet je zeker dat jullie de kneusjes niet zijn?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Planten besteld bij plantje.nl, een kneusjesbox. Dan krijg je 8 tot 12 plantjes die net niet meer verkocht kunnen worden,maar eigenlijk prima in orde zijn. Er waren hier wat plantjes dood en we hebben vandaag op de werkkamer cq kastenkamer ook meer ruimte gemaakt voor planten. Dat was niet de insteek hoor, dat we er meer planten kwijt zouden kunnen, het was meer dat het gebruik van de ruimte er een stuk logischer van werd.
Wel even de stroom bij de buren aftappen hè. En zorg voor goede lampen, goede ventilatie en een goede bodem voor de planten. Heb je al afnemers? En van 12 planten heb je niet heel veel opbrengst, hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Planten besteld bij plantje.nl, een kneusjesbox. Dan krijg je 8 tot 12 plantjes die net niet meer verkocht kunnen worden,maar eigenlijk prima in orde zijn. Er waren hier wat plantjes dood en we hebben vandaag op de werkkamer cq kastenkamer ook meer ruimte gemaakt voor planten. Dat was niet de insteek hoor, dat we er meer planten kwijt zouden kunnen, het was meer dat het gebruik van de ruimte er een stuk logischer van werd.
Dat gebruik ik ook af en toe. Zijn best goede deals bij de Deen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:16 schreef Rafeiro het volgende:
Too good to go is zo'n app voor voedsel in winkels. Vind ik ook wel gaaf.
Deen zit hier niet, je moet dus wel mazzel hebben en op het juiste moment kijken.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat gebruik ik ook af en toe. Zijn best goede deals bij de Deen.
Is zeker leuk maar ik ben bijna altijd te laat, ik kan moeilijk de hele dag kijken of er nog iets nieuws is binnengekomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jullie de kneusjes niet zijn?![]()
Geintje natuurlijk
Maar ook wel goed initiatief. Merk dat het principe wel opleeft. Too good to go is zo'n app voor voedsel in winkels. Vind ik ook wel gaaf.
Er is een topicreeks over Too good to go op FOK!. Daar kun je zien wie wat heeft gekregen (gekocht..) bij welke winkel. Uiteraard ligt het aan wat ze op dat moment in de winkel hebben en wat aan de datum is, maar je kunt best af en toe de "gok" eens nemen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Deen zit hier niet, je moet dus wel mazzel hebben en op het juiste moment kijken.
Het is puur op basis van beschikbaarheid. Ik zou nu bij la place kunnen bestellen op 3,5 kilometer.
En je weet niet precies wat er inzit. Dus daar ga ik niet op fietsen
Ik heb de app ook nog nooit gebruikt, maar ik spiek soms gewoon even. Het initiatief vind ik iig nobel. De Deka hier in de buurt post wel eens wat boxen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:26 schreef just me het volgende:
[..]
Is zeker leuk maar ik ben bijna altijd te laat, ik kan moeilijk de hele dag kijken of er nog iets nieuws is binnengekomen.
Kneuzenbox met plantjes lijkt mij ook wel leuk
Is van plantje.nl. Heb je wel genoeg ruimte en bloempotten?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:26 schreef just me het volgende:
[..]
Is zeker leuk maar ik ben bijna altijd te laat, ik kan moeilijk de hele dag kijken of er nog iets nieuws is binnengekomen.
Kneuzenbox met plantjes lijkt mij ook wel leuk
Oh, ik zie het, het is voor binnen, dan sla ik overquote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is van plantje.nl. Heb je wel genoeg ruimte en bloempotten?
Ik had ze bij de kassa zo weer ingeleverd.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:07 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben net wel genaaid bij de Deka trouwens.
Liggen er meerdere producten in 1 actiekoeling. , met stikkers 2 voor 5 euro, heb er toch ¤ 7,75 voor mogen betalen.
Oh dat is ook wel een idee heb de bon en de bakjes nog.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had ze bij de kassa zo weer ingeleverd.
Bij de Deka hier gaat het idioot vaak mis en mag ik weer naar de servicebalie, Symph gaat uit principe er al niet meer heenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:07 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben net wel genaaid bij de Deka trouwens.
Liggen er meerdere producten in 1 actiekoeling. , met stikkers 2 voor 5 euro, heb er toch ¤ 7,75 voor mogen betalen.
Heb het prijsverschil terug en ze toch maar gehouden, het gaat om versproducten en heb liever niet dat ze weggegooid moeten worden. En dat zouden ze in principe wel moeten doen als ze ze terugnamen. Wat wel aangeboden werd trouwens. Dus netjes afgehandeld vind ik toch.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bij de Deka hier gaat het idioot vaak mis en mag ik weer naar de servicebalie, Symph gaat uit principe er al niet meer heen
quote:Programma van vandaag:
19:00 - 21:00 DJ11 - Even
21:00 - afhankelijk van de wachtrij: DJ Melting - Golden Oldies
Beterquote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:59 schreef Rafeiro het volgende:
Op dit tijdstip op zaterdag zet ik het volume ook gewoon lekker hoog.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |